- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rfjanika
tag
Hogy kell beallitani a jatekban hogy headseten keresztul beszelgessunk. Mert csak kint tudunk a menuben
-
james001
veterán
https://psnprofiles.com/kazama001
-
sz_abika
addikt
Srácok!
Kiírtak egy fotóversenyt, egy T500 Ferrari 458 kormányreplikára és megelőztek a 26-án záródó kiíráson. Aki tud az nyomjon már egy szavazatot az 533as képre! (semmi like meg ilyen nem kell, csak szavazni )
Szóval 533asra itt!pH GT5 csapatára is számítok , köszike
PSN: xszabikax
-
kulfoldi
aktív tag
Sikerult mar valakinek elinditania a letoltest? Elvileg 10-tol kint vana demo, de en nem talaltam a store-ban.
-
james001
veterán
Háát ez a "GT6 demó"... A grafika láthatólag szebb,meg élethűbb egy-két dolog benne,de minden más kb. ugyanaz mint a GT5-ben. Ráadásul nemhogy kiadtak volna egy normális demót arra fókuszálva hogy milyen új dolgok vannak a játékban,inkább ugyanazokkal a megszokott kocsikkal és pályákkal adtak ki egy GT Academy 2012 klónt lebutítva... (Szabikának volt igaza efelől ) Igaz a Silverstone nem volt előzőleg,de a többi pálya volt.
A Polyphony meg egyébként lehet nem mer "nagyobbat lépni" a realizmus felé,mert lehet aztán belebuknak. De azért a hangokat és az AI viselkedését simán megváltoztathatták volna... Ráadásul pont ezt a két dolgot emelték ki egyébként hogy majd a GT6-ban élethűbb lesz.
Na mindegy várom a teljes játékot azért,remélem ott már felkapjuk a fejünket[ Szerkesztve ]
https://psnprofiles.com/kazama001
-
Tegla80
addikt
válasz james001 #4708 üzenetére
szia
Ne csináld,h Te sem érted!!
ez a GT akadémia idei versenyző gyűjtő dolga a jövő évi "Le-Mans ra" (Nissan megrendelés),mégis milyen autókra számítottatok??!!Hangok: olvastam több helyen, h "nem a végleges" és változik,majd a GT6 ra. (bár sosem volt a legjobb,így most sem lesz jobb ,sztem)
AI: ez "online" játék, ott nincs "AI"Sokat vártok az a "Ti" bajotok.
plusz Jobban fogynak azok a játékok, melyekből nincs demó" , így másik sztem már nem is lesz ,csak a GT6 megjelenése[ Szerkesztve ]
Sony® & PlayStation®
-
james001
veterán
válasz Tegla80 #4709 üzenetére
TE nem érted hogy én mire célzok. GT Academy szép és jó de szerintem a legtöbb ember egy olyan demót akart volna amiben megmutatnak egy két új kocsit és pályát,magyarul egy külön GT6 demót adnak ki. A hangsúly az újdonságon van. Én nem várok sokat egyébként csak ahogy be lett harangozva hogy demó így meg úgy,azt mégse az lett amire számítottam.
Az AI-t meg a normál kupaversenyekben gondoltam hogy ott marha gyorsan leelõztem az ugyanolyan kocsikat,de a végleges verzióban másabb lesz,gondolom a demó miatt van lebutítva.
Amúgy láttam PS3 topikban szép kis vita alakult ki,de olvastam külföldi fórumokat is ahol kifakadtak az emberek[ Szerkesztve ]
https://psnprofiles.com/kazama001
-
Tegla80
addikt
válasz james001 #4710 üzenetére
"Amúgy láttam PS3 topikban szép kis vita alakult ki,de olvastam külföldi fórumokat is ahol kifakadtak az emberek"
Nem vitatkozok Én senkivel,csak "sokan még mindig nem értik,miről is szól a GT".
Őket próbálom irányba rakni.
Nekünk amúgy jó lesz zárócímnek a PS3 ra,bár Yamának tuti bukta lesz,mert a PS4 megjelenése elszívja a "nem fan" embereket,így nagyon "réteg" gamma lesz,sztem.
szóval,Én váromSony® & PlayStation®
-
dudikpal
aktív tag
Nekem a menürendszere viszont kibeb*szottul tetszik, letisztult, szép, minden fontos infóval.
Ez egy GT6 vázra ültetett 2013-as Academy, oszt kész.
-
james001
veterán
Vajon mi lesz az XP rendszerrel amúgy? Remélem eltörlik,és a B-speciált is beépítik az A-speciálba,úgy mint a GT4-ben
https://psnprofiles.com/kazama001
-
sz_abika
addikt
Kiss Norbi nagyon tolja a dolgot...valaki tudja "honnan jön"?
Vagy az Oxxo Racinges Norbi lenne ő?
PSN: xszabikax
-
neilszab
őstag
Sziasztok!
Nagyon kíváncsi lettem a GT6-ra (elsősorban az Academy miatt), így hát összecsomagoltam a Logitech G25-öt és átugrottam egy barátomhoz, akinek van PS3-a és hozzá illő nagy TV-je.
Viszont sajnos nagy csalódás volt a dolog, az irányítást és a játékot sehogy sem tudtuk jól belőni, (minden segítség off, G25 + szimulátor profil, érzékenység 0, stb), de a kormányt még így is alig kellett forgatni (900° busted), a féket is alig lehetett nyomni, mert 20%-os pedálútnál már satuzott, az FFB nagyon elnagyolt volt, az autó mozgásáról meg már ne is beszéljünk. Amin legjobban meglepődtem az a grafika, a visszajátszások nem rosszak ugyan, de vezetés közben kiábrándító.
Segítsetek kérlek, hogy miket lehet és érdemes beállítani ahhoz, hogy ez jó legyen, mert mivel sosem láttam még PS-t közelről, így erős a gyanúm, hogy én nem jól állítottam be valamit. Illetve lehet, hogy hülye kérdés, de a grafikán lehet vmit állítani?
Köszönöm!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
sz_abika
addikt
válasz neilszab #4716 üzenetére
Micsoda ellentábornagy érkezett közénk PC földről
Ha a grafika nagyon kiábrándító volt, én gyanítom 720pben volt a PS, amit a beállításoknál a ps főmenüben tudtok állítani.
Nyílván a Simbinesek (és a Logi Profiler) beállítások többet engednek, de PSen nincs nagy variálás az általad leírtakon kívül. Hiába 1080fokos T500Rs lényegében én nem forgattam még fél kormányfordulaton túl a kormányt egyik irányban sem. Pici, finom mozdulatokkal kell operálni és már megy is az autó. A GT6ot eddig kimondottan még vékonyabb az a határ ahol nem mozog az autó - és ne feledd azt sem, hogy a slickekhez képest itt gyakorlatilag egy sima utcai sport gumi van. A pedál témára nem tudok mit mondani, nem szabadna lábujjhegyes fékezésre besatuznia...PSN: xszabikax
-
Brian_GT
őstag
válasz neilszab #4716 üzenetére
Biztos, hogy beállítási gond lesz, mert jó pár kör van mögöttem GT5-ben de kis féknél satu ilyen nálam sohasem volt. 10ből 1es abs-en vezetek semmi ilyesmit nem tapasztaltam.
Szerintem ott nincs beállítva a normális 900 fokos szimuláció sem meg ilyenek amit a játék beállításában biztos meg lehet csinálni. Én holnap fogom kipróbálni a GT6-ot így nem tudok róla annyira részletesen írni, GT5ből indulok ki, de szerintem akkora különbség nem lett a beállításokat nézve.
Grafikára meg, a GT5 sohasem a grafikáról szólt, ez nem egy NFS. Ez szimulátor aminek még mai napig tűrhető grafikája van, a hang az amit mindenki kritizál de ez van, majd next-gen konzolon biztos már más lesz.
Szóval ha hozzáértő az ismerősöd ps3 kapcsán akkor tudnia kéne mit mire állítsatok.... mivel pcn ezer féle kormánybeállítás van itt meg amit a menü enged és kész.
Kis angollal meg hozzáértéssel beállítható a kormány legjobb tudása szerint. Mindenhol olvassátok el mit ír és akkor tuti jól lesz belőve. Első bekapcsolásnál nekem sem volt se 900 fok semmi jól beállítva, de ez nyilván nem is várható el.- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #4717 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
Arra gondoltam még esetleg, hogy a kormányt/tengelyeket itt nem kell valahogy kalibrálni használat előtt, mint PC-én? Illetve eszembe jutott, hogy van vmi gomb kombó, amivel 270 és 900 fokos üzemmód között lehet PS-en váltani a G25-öt. Bújom utána a netet, de ha vki közben megtalálja, megköszönöm ha beírja.
Ezt a 720p-és dolgot meg megnézem, mert tuti abban volt, csak nem tudtam, hogy ezt hol lehet állítani.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Tegla80
addikt
válasz neilszab #4719 üzenetére
szia
kalibrálni nem kell,azt megteszi neked mikor bekapcsolod.
(megtekeri balra-jobbra és kész. Én spec bedugva tartom az usb-n és külön kapcsolóval indítom a 220 részét,így csak 1szer kalibrál ,mikor bekapcsolom. Kilépés előtt is kilövöm,ne tekergesse meg megint a menübe kilépésnél. Pici odafigyelés,kevesebb ide-oda tekergetés. Zavar mert akkorákat csattan végálásban,tudom "gyári",de zavar,ezért kímélem!)
A "gomb kombó" nem kell ide,az másikra volt. DFP nél asszem a GT4ben,de ez nem 100%
szóval a kormány bekalibrálja magát induláskor
játék menüben , kormányzás(nálam így nézki)
profi
ki
4kép:
PS3 főmenüben
settings, display sett.., video output sett...,majd HDMI,stb és automatán átáll a PS a legjobb felbontásra.
plusz ha már ott vagy a menüben, nézd meg benne:
Cross color red... on
RGB full range : full
Deep coror Outp.. :automatic
plusz"Game settings"-ben
PS upsc... :full...
PS smooth.... : on
nálam így van belőveIrányítás:
nemtom mivel játszottál eddig,de a GT valszeg teljesen más akkor neked.
(haverom Rfactor-t tol vagy mifenét és esik kel a GT ben ha itt van,mert "aszongya nagyonmás neki".)
szóval ,megszokás kérdése az egész,nameg gyakorlás,mert más lehet a "sebességérzet,mélységérzet",nemrom ,de szokni kell,ha rég nem GT-ztél ,vagy 1általán nem az tuti.Amúgy,sztem jelenleg (is) fejlettebb,mint a GT5 , "istenkirály" így és sokkal jobb ,finomabb az irányítás.
Nekem tetszik mindenjah. 10ó10p fogással a kormányon végig lehet menni(és kell is) minden pályán sztem!!
gyakorlás-gyakorlás.gyakorlás ez nem "arcade NFS" nemtok mást mondani.GTR_Tegla80 néven,elér aki akar esetleg .......
[ Szerkesztve ]
Sony® & PlayStation®
-
neilszab
őstag
válasz Tegla80 #4720 üzenetére
Köszi, értem, szóval akkor a kormányzással sajnos nem lehet mit kezdeni, hogy tényleg tekerni kelljen , de a fék-en lehet állítani valahol valamint, hogy tényleg nyomni kelljen? Hmm... vagy lehet le kell padlózni előbb egyszer, hogy tudja mi a végállása és utána jó lesz? Na, majd este kipróbálom.
Köszi a segítséget mindenkinek , viszont köszönöm több "ez nem NFS" típusú megjegyzést nem kérek, mert nem nagyon abból a régióból jövök.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Tegla80
addikt
válasz neilszab #4721 üzenetére
Minden "ilyen",itt nincs mód ,pl fékerő állításra,mert ezt gondolom a Nissan így kérte.Plusz sztem a verda is érezhetően jó súlyban van,billeg rendesen
amúgy annyit tekersz a kormányon amennyit akarsz,de ha gyors akarsz lenni, sztem abban a határban kell lenned amit írtam már.
A GT5 ben lehet variálnit,meg majd a 6ban is,de ez itt az "academy...." így mindenkinek ua,nincs varia. TCS t meg ilyeneket alap,h kikapcs mert lassít. )
az "NFS" meg nálam sima szókincs(nem sértegetés ),de bármit írhatnék,mert ha nem GT,akkor semmi köze hozzá,ha így érthetőbb. Bárhonnan is jöttél ,bármit tekerve.Hasonló és pont. (Ha másképp "értelmezted" akkor félre ment. sorry. )[ Szerkesztve ]
Sony® & PlayStation®
-
Brian_GT
őstag
válasz Tegla80 #4720 üzenetére
Nekem mondod.... szegény DFGT akkorát csattan nálam is mikor indul, hogy pff...nézem mikor szakad túl egyik irányba de hála égnek ilyen nem történt. Gyári kalibrációs dolog ok, de én is féltem mert ez bakker ha nekem megmondja a Logi ez egészséges neki akkor ok. Én vezetés alatt is kímélem..jó nem az ha sikán jön akkor nem rángatom jobbra-balra mert oda az kell, csak az meg mikor odacsattan nekem végállásokba...hát így feljön szemem előtt a számla végösszege
Neil: Nem NFS-t én se magára nfs-re írtam...illetve arra is nyilván. Csak kifejezésként már megszokott így utalni az olyan játékokra ami nem olyan, mint egy GT. Nyilván te törekedsz arra, hogy menjen kormánnyal ezért nem is most a tipikus faltól-falig pistikék közi gondoltalak, csak a hovatartozásképp írtam.
A kormánytekergetésről hát meg...900fok. Való életben is 900 fokot tekersz a kocsin, kivéve ha wtcc-ből van az autód Szerintem ez így tökéletes. Ajánlom gyakorlásra a Nordschaffe-t ott megtanulod a 900fokot kezelni az tuti Én azon mentem mindig az elején...maga a pályát is imádom és iszonyat a vonalvezetése. Annál jobb pálya nincs tanulásra + nem unalmas mert mire körbeérsz
[ Szerkesztve ]
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #4723 üzenetére
Igen, Dani most lett nálunk bajnok (mondjuk nem először), Kiss Norbi szerintem meg Kiss Norbi (ki más lenne? ), de az Ő idejétől nem kell félni, mert nemzetközi FIA license-esek tudtommal nem nevezhetnek, szóval szerintem csak szórakozik...
Brian_GT:
Az ilyen Nissan 370 féle utcai sport autók kormányáttételezés azért nem FIA GT1 szintű (és megjegyzem nem véletlenül), ami azt jelenti, hogy élesebb kanyarokban azért olykor át is kell fogni, szóval véleményen szerint semmiképpen sem normális azt, hogy ~200 fokos tartományból egyszer sem kell kilépni. Illetve nagyobb áttételt használva (észszerű határig) pontosabban lehet íven tartani az autót, meg kímélni a gumit, illetve hosszútávon stabilabban, kevesebb hibával versenyezni. Régóta foglalkozom már a témával, de nem szeretnék most mélyebben belemenni, mert ha valóban nincs lehetőség steering ratio állításra, akkor fölösleges belemászni a kérdéskörbe.[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
sz_abika
addikt
válasz neilszab #4725 üzenetére
Bennem is a kamionos Kiss Norbi merült fel elsőnek, de mondom csak nem : D
Az áttétel nem állítható itt. Gyári beállítás minden tulajdonképpen, max az FFB állítható. Nem véletlen hogy a patchek során gyakorlatilag mindig volt 1 sor arról, hogy a kormány alapértékekhez is hozzányúltak.
PSN: xszabikax
-
Brian_GT
őstag
válasz neilszab #4725 üzenetére
Jajaja értelek..lényegében ugyan azt mondjuk, csak ott még nektek rossz a beállítás. Mert egy Nordshaffe stb durva pályán elég rendesen alátekerem a kormányt sokszor már nem is tudom mennyit tekertem Nem tudtam megnézni még a GT6ot de bennem is rossz érzéseket fog kelteni ha nincs rendes beállítás. De akkor ahogy Tégla is írta vanni van, csak nálatok akkor vmi nem ok.
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #4726 üzenetére
Pedig szokott Ő online menni, LFS-sel kezdte, aztán nálunk is versenyzett egy ideig, most pedig iRacing futamokon fülön csíphető...már ha valaki utoléri
Ami pedig a GT Academy-t illeti, ha az volt a cél, hogy a komolyabb kormánnyal rendelkezők ne legyenek előnyben a gamepad-dal játszókkal szemben, akkor teljesen korrekt és érthető, ha így le van "butítva" a kormányzási rész. Remélem azért a teljes verzióban már javítanak ezen kicsit, mert így közel nem használható ki az a technológia és vezetési élmény, amit egy G25/G27 valójában nyújtani tud.
Na, nem dumálok tovább, ha ez van, akkó meg kő' szokni és menni és kész!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-
james001
veterán
https://psnprofiles.com/kazama001
-
¤Demes¤
tag
válasz neilszab #4728 üzenetére
Még egy valami, amit nem látom hogy említettek-e: a fékezéssel az a baj, hogy ABS 0-val mész.
Ami magában jó lenne, mert GT5-ben tudod állítani a fékerőt, viszont itt semmit sem lehet állítani az autón, ezért 50/50 fékerőeloszlással mész, ergo ABS 0-n tényleg a legkisebb érintésre is blokkol a hátsó kerék.
Tudom ez így kicsit elvesz a szabadságból, de ABS 1 a leggyorsabb (legalábbis GT5-ben biztos hogy az volt, gyanítom itt is. Minden más lehet, sőt kell hogy OFF legyen.)A kormányzásban meg igazából működik a 900 fok (ha megállsz, és megnézed, végig egyre jobban fordul a kerék is ahogy tekered a kormányt) csak egyszerűen verseny közben nem kell akkorát kormányozni
Persze lehetne opció hogy ezen állíts, de nincs... -
Brian_GT
őstag
Kipróbáltam srácok a GT6 Academyt. Grafika minden tök szuper, tök éles stb. szóval nekem az a része írtóra bejön + annyira gyors a betöltése versenyre hogy ég és föld. Nyilván nincs benne tartalom, dee akkor is.
De ez az academy. Pffff. Ez sem nekem lesz meg az tuti.
Amúgy egy kérdés a kormányra...kissé furi nekem a kormányzásnál az amatőr,profi, szimuláció. Pont a szimulációnak kellene lennie a legjobbnak erre odaír nekem, hogy 200fokú és az alatti kormányokkal okés és a képen bal oldalt is csak 3 úgymond gagyi kormányt hoz ki. Ezz most nem értem. GT5höz képest melyik adja akkor a rendes kormányzást?? Profi???
Amúgy nem rossz az egész, teljesen okés...érdekesség csupán....ha Kiss Norbi aki most ott van az elején ott is marad akkor mi lesz?? Nyilván ő nem nevezhet a versenyzői licensze miatt, dee akkor majd auto a következő játékost hívják be..nekem nincs vele bajom mert jóó messze vagyok én onnan...csak kissé zavaró lehet nem?
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
-
¤Demes¤
tag
válasz sz_abika #4733 üzenetére
Igen, ki vagyok zárva. Pedig jó lenne.
Még nem próbáltam, mert most kicsit macerás lenne felrakni a kormányt meg mindent (anélkül meg minek ) de mindenképp szeretném megcsinálni nemsokára. Milyen ember lennék ha nem tennémBrian_GT: ahogy sz_abika mondta, egyszerűen behívják a következőt a listából. Tavaly top16-ba valaki a 19. helyről is bejutott, mert egyszerűen az előtte lévők valamilyen okból nem mehettek tovább. Amúgy a kormánynál az az állítás tudtommal csak azzal a három régebbi kormánnyal változtat bármit is, ha nem azod van akkor semmit sem állít.
[ Szerkesztve ]
-
Brian_GT
őstag
válasz Tegla80 #4736 üzenetére
értem, köszi. Nem nem kell magyarázkodni én a GT5-öt is 3ason játszottam. Mivel egy wtcc meg bármilyen versenyautóban is van szervó, nem hinném, hogy sokkal gyengébben játszanánk mint élőben.
Ráadásul mutassa meg nekem vki, hogy hogy tud úgy autózni, hogy vált is, meg tekeri a kormányt mondjuk 8ason. Jah és utána még évekig működik a kormánya is tegyük hozzá
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
d.véderjoe
tag
Oktató videó a GT6-hoz: itt
( több mint 40perc )
Érdemes végignézni! -
sz_abika
addikt
válasz d.véderjoe #4738 üzenetére
Nyomi mérföld miatt nem lehet jól látni az apex tempókat
De hiánypótló vid, thx!PSN: xszabikax
-
¤Demes¤
tag
válasz d.véderjoe #4738 üzenetére
Srác tavaly is nagyon jó videókat csinált, tényleg érdemes őket megnézni.
-
#72954624
törölt tag
Tartalmazni fogja a GT6 a goodwood-i pályát!!!, valamint a hétvégén megrendezendő eseményen ki is lehet majd próbálni egy demo képében a helyszínen.
-
smisa
őstag
válasz d.véderjoe #4738 üzenetére
Tegnap még ez volt legjobb idő a listán tudhat valamit de nekem vissz anézve a replayt elég sok helyen tünik imádkozásnak hogy a csúzás ne leygen levágás .... de le kalappal előtte
-
sz_abika
addikt
válasz james001 #4743 üzenetére
Van még sok egyéb climb futam, de ez a goodwoodi szépjómegminden, de egy 1perces szakaszért ekkora hűhót...inkább a matterhorn szakaszon lenne egy hillclimb!
ui: Én nem örülök Tidgney videójának, így is szorul a hurok a magyar tabella élén, most még inkább bele kell húzni, de már a f@sz kivan ezzel a drift nevű szerencsejátékkal...
PSN: xszabikax
-
Xirtam
veterán
Suzukaban , 97 Castrol Toyota Sura-val 1.55.3 milyen időnek mondható?
[ Szerkesztve ]
-
james001
veterán
GT6 Online és egyéb infók
Sok-sok screenshot
És a borítókJa és ne feledjük,december 6-án jön is
https://psnprofiles.com/kazama001
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- Xbox Series S+ Astro A10 fejhallgató+ Seagate 2TB külső merevlemez
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol fejhallgatóval hibátlan működéssel!
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs