- Megjött a Razer DeathAdder egerek legfrissebb nemzedéke
- Ismét minimalista miditorony érkezett a Fractal Design műhelyéből
- Alakul a SpaceX Starlink európai ellenfele
- Digital Fingerprinting: Így buktat le a böngésződ a neten - Tech Percek #18
- Prezentálta PCI Express 6.0-s SSD-vezérlőjét a Silicon Motion
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Elkezdtek szállingózni az Arctic P Pro sorozatú ventilátorai
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- A partnerektől függ, hogy lesz-e Arc csúcs-VGA az aktuális generációban
- SSD kibeszélő
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
sz_abika #5430 üzenetére
En komolyabban akartam szimulatorozni es a setupolas minden csinjat-binjat megtanulni csak lett egy pici cegem es ez elveszi minden idom az utobbi evekben. Majd jovore jobban bele tudom asni magam - persze ezt mar evek ota igergetem magamnak..
de most mar tenyleg ugy nez ki.
A PSN ID-m meghaltoc (asszem) este tudok lenni majd.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
eddie17 #5424 üzenetére
Igen sot en azt is eszrevettem, hogy ha lassabb vagy/hibazol akkor az AI masodik kore (meg csak 2 koros versenyeknel tartok a sztoriban) nekik is lassabb (volt hogy 5 mp-t is mertem), vagyis belassulnak hozzank. Hat ez igy kb tonkreteszi az offline versenyek kihivasat.
Ugyhogy az volna a kerdesem, hogy alakult mar itt kozosseg akikkel online lehetne csapatni? 3 eve a GT5 elejen probaltam, de akkor meg tok rossz volt az online rendszer szerintem, kiabrandultam belole. Rolam: Sokat toltam regebbnen a Race On sorozatot offline (abban pl jo volt az AI) de nem ertek a setupolashoz es autodidakta sem vagyok ezena teren ezert nem tudok versenyre kelni a legjobbakkal (szivesen megtanulnam valakitol, de sajnos nincs idom az elmult 1-2 evben). Offline nem igazan kihivas semmi de online mikor kerestem alig talalok megfelelo partnert, mert a profik csunyan elkenik a szamat, a tapasztalatlanabbak meg nekem nem okoznak kihivast. Szeretem a tiszta versenyt, ha nem ferek el nem kockaztatom az utkozest, es ezt en is elvarom velem szemben. Keves idom van, de most igy Karacsony korul lesz/van. Nem nagyon ertek az online game csinalashoz sajnos, PS-em is csak a GT-k miatt van ugyhogy ha van valami csoportotok akkor mondjatok meg legyszi hogy mit kell csinalnom.
-
kulfoldi
aktív tag
Szia! Eskuszom, hogy ugy emlekszem tobb creditem volt mint 20 millio. Emlekeznek ra ha belefutottam volna, az elejen rengeteget nyomtam, valami tobb mint 30000 vagy 40000km folotti futas remlik. Aztan nem jatszottam tovabb meguntam, meg idom se volt. Most kerestem a jatekot hogy csinaljak egy kepet mert nem adtam el, de nem talaltam. Viszont utananeztem ennek a limitnek, es olvastam tenyleg van ilyen, de arrol is hogy egyeseknek nincs. Nekem ez az egesz ujdonsag. Nagyon ugy emlekszem, hogy rengeteg penzem volt de nem koltottem el mert 20 millat sajnaltam barmire elkolteni. Par szazezres, 1 millios kocsikat vettem parat ami nagyon erdekelt (es most is max ilyeneket veszek majd) felette sajnaltam ra meg a creditet is. Nem nagyzolasbol irtam, nagyon remlik hogy sokkal tobb penzem volt mint 20 millio alami 80-90 millio remlik.
-
kulfoldi
aktív tag
Es ez a legjobb? Te irtad hogy mar a Super seriest is csinalod. Mert 300k/ora azert az meg mindig nem valami sok, ha mondjuk venni akarsz egy 5-10, foleg 20 millas autot. Mondjuk hal istennek en sosem voltam az a minden autot be akarok gyujteni tipus. GT5-ben is volt max 100 kocsi, foleg nyeremeny es 100 millio kp-m a vegen. ugyhogy lehet engem annyira nem fog erinteni. De ez akkor is ijesztoen hangzik.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
sz_abika #5273 üzenetére
Hat az nagyon durva, en ennel tobbre szamitottam. Mondjuk erdekes, mert en csak 3 orat tettem bele es mar van 3 kilom, persze nem vettem meg semmit. Es azt latva, hogy nonek a prize money-k fura hogy nalad is csak 100000/ora maradt az arany pedig biztos mar magasabb series-t csinalsz tobb penzert (persze azok mar hosszabb versenyek...), mig en minden kicsi versenyt le akarok nyomni igy csak a novice vegen tartok. Ez igy nagyon keves es hat megerositi azt a gyanut, hogy mikrotranzakcio nelkul az igazan draga verdak elerhetetlenek maradnak (minimum sokaig). En pedig biztos egy fillert nem fogok kolteni creditekre.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
sz_abika #5251 üzenetére
Ez de jo lenne (mar nem a B-spec), hol olvastad?
Nekem idaig tetszik, szerintem jobb lett, bar nevetseges, hogy az 550pp-s versenyeket a 403pp-s clioval lazan lehet nyerni.
Nem probaltam meg, de jo otlet a gyengebb gumi meg a tobb PP mert valoban fektavon, meg kigyorsitaskor oriasi az elonyom hosszu egyenesben meg jonnek fel, es ez igy vicc mint az 5-ben
Nem probaltam mivel csak 2 orat toltam bele de meg de itt is ugy van, hogy ha rateszek jobb gumit, akkor marad ugyannyi a PP? Mert az vicc.
Remelem online jo elmeny lesz, parszor 5-ben felmentem (meg 2010-ben), de nehezkes volt a matchmaking es mindenki lokdozodott. Ha itt van jo csapat majd szivesen kiprobalnam.
-
kulfoldi
aktív tag
Hello,
Az hogy magyar nyelvu kikapcsolhato magyar feliratot jelent ugye? Vagy magyar menut? Hol erdemes megvenni, a kis korut kornyeken es DLC is benne van akkor mar es lehetoleg olcso?
Koszi
Laci
-
kulfoldi
aktív tag
Sikerult mar valakinek elinditania a letoltest? Elvileg 10-tol kint vana demo, de en nem talaltam a store-ban.
-
kulfoldi
aktív tag
Bocs, nem ide akart menni.
-
kulfoldi
aktív tag
Jezus Maria
Ime angolul:
The latest version of Gran Turismo 5, version 2.01, has just been released. Weighing in at 112MB, it provides a number of bug fixes, patches, and tweaks. Here’s a complete change log:
[Major Changes and New Features]
- Compatibility of Kart Space I/II with cars other than racing Karts
It is now possible to race on Kart Space I/II of the DLC in cars other than racing Karts in online races and in the Free Run of Practice.
(In the one make races of the Arcade mode and Practice, the courses are still limited to racing Karts.)- Expanded the car restrictions in the Online Lounge
It is now possible to simultaneously set [Car Restrictions], [Performance Points], [Power], and [Models] in regulation settings. ( [Vehicle Tuning] must be set to [Unrestricted] and [Car Restrictions] must be set to something other than [Select from Garage].)[Other Improvements]
- In the Open Lobby, it is no longer possible to vote to kick out the person who created the room. (If the player leaves the room after creating it then comes back, they are then subject to the vote.)
- Adjusted the force of the steering wheel returning to center after a race when using the “Guillemot T500RS”.
- Improved the steering model when driving racing Karts with the DUALSHOCK®3 Wireless Controller, to prevent overly spinning out.[Correction of Known Issues]
- Corrected an issue where the BGM would stop playing when returning from the Lounge to the Open Lobby.
- Corrected an issue where if further engine tuning was performed on a car that already had engine tuning, the engine tune field would become incorrect when changing setting sheets.
- Corrected a discrepancy in the numerical figures in the setting sheets.
- Corrected an issue where wheels and horns would become different in every setting sheet change.
- Corrected an issue where the removal of aerodynamic parts and wings would not be implemented when changing setting sheets.
- Corrected an issue where the TCS and ABS settings would change when changing setting sheets.
- Corrected an issue where if a certain operation was performed when using a steering wheel controller with an H pattern gear shifter, the shift lever position, gear position display and the car operation would become mismatched. (On the Logitec G25 Racing Wheel, Logitech G27 Racing Wheel, and Guillemot T500RS + TH8RS Shifter.)
- Corrected an issue with the key assignments on the Logitech G27 Racing Wheel.
- Corrected an issue where the driver hand motion did not match the steering wheel motion.
- Corrected an issue where autopilot would not be disengaged after returning to the course, when resuming an endurance race where the pit lane was entered at overspeed before saving.
- Corrected an issue where the Practice ranking board would reset if the weather change/time change setting was changed when editing an existing track in the Course Maker edit screen.
- Corrected an issue where no courses could be saved in the Course Maker if the update (2.00) was installed without going through earlier updates.
- Corrected an issue where an error would occur at game start if the update (2.00) was installed on a system that has a save data that has never been updated from the first version.
- Corrected an issue with the Hybrid System simulation on the Toyota Prius G Touring Selection ’03, Toyota Prius G ’09, Toyota Prius Touring Car.
- Corrected an issue on the Ferrari F10’10, where drivers were experiencing random vibration.
- Corrected an issue where the wheel color would not appear correctly in pit work, if the wheel had been repainted.
- Corrected an issue where the [Reset to Default] button was not functioning on cars that originally come with turbo kits, when other turbo kits were installed.
- Corrected various other issues regarding the update and the DLC.A special new “Online B-Spec Challenge” Seasonal Event, the first of its kind, has also been made available. As you might expect, the races are for your fastest B-Spec driver and take place at the following locations:
* 400PP High Speed Ring (5 laps), 125,000 Cr. Prize
* 500PP Rome City (5 laps), 170,000 Cr. Prize
* 650PP Tokyo Route 246 (10 laps), 220,000 Cr. Prize -
kulfoldi
aktív tag
Na mit gondoltok milyen lett a peccs? Milyen valtozasokat vettetek eszre?
-
kulfoldi
aktív tag
Nekem van angol, ugyh mak
Viszont idaig csak azt tudtam kiprobalni mit takar az Ai javitas. Ez erdekelt a legjobban. Hat eloszor is csak Arcade-re szol a beallitas, masodszor pedig, ez az elozeseknel torteno agresszivitast jelenti, gyorsabb nem lesz tole az AI.
Tenyleg nehezebb elozni, sokat visszaelozget a gep igy, viszont amint megelozom ugyanugy el tudok huzni. Aztan meg ez meg vissza is uthet, peldaul lekorozeseknel (at meg nem probaltam) tok vicces lesz ha ugyanennyit harcol a gep majd.
james001:
Altalaban a Pack mindig jobban megeri mintha kulon-kulon venned.
Mondjuk sztem ez most nem, mert a kocsik, meg a palyak osszesen csak 9.5, a festek, meg az versenyzo-gear, meg hat...sztem nem olyan erdekes.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
¤Demes¤ #3591 üzenetére
Nekem lejott 1 ora alatt...
Letoltottem az uj videot is ~600MB (nem a patch resze! es a Gran Turismo TV-bol elerheto) Hat, szerintem kb ugyanolyan mint az elozo volt, szoval nem ertem miert erezte ugy Yamauchi hogy osszedol a vilag ha ezt nem csinlaja meg.
Remelem a patch azert tenyleg sok mindent megvaltoztat!
Ne mar, neten kartyaval nem lehet fizetni a DLC-ert? Meg sose vettem neten PS-hez semmit.
-
kulfoldi
aktív tag
Kinn a peccs sracok!
1192MB
A new update has been released for Gran Turismo 5.
The main contents of the update are as follows:[Major Changes and New Features]
- Standard Cars now given simplified interior views
The over 800 standard cars included in the game now feature simplified interior views. You can change your view using the SELECT button when racing.
*Unlike the interior view of premium cars, the simplified interior view is shown in a dark silhouette, and the gauges used for the car will be standard in-game instruments.- New Opening Movie
A new opening movie is now available from "Gran Turismo TV". When you download this movie, it will replace the current opening movie. The previous version will be viewable within Gran Turismo TV.- Addition of the Weather Changeability menu
On some tracks with weather changes, it is now possible for the user to set time and weather changes from the Quick Menu in both the Arcade Mode, and "Practice" section of GT Mode. In addition, you can make more detailed time and weather changes while editing in the Course Maker and in the online lounge.- Multiple car settings/save feature
We’ve added a setting sheet feature that allows you to save multiple car settings.
From the [Setting Sheet] on the lower right of the screen, you can check the current settings. You can switch between three settings A, B, and C, allowing you to change between your personal settings easily according to the type of race and your objectives.- 11 new NASCAR cars
The newest NASCAR 2011 models have been added to the car dealership. The new cars are the following:
Toyota 2011 Denny Hamlin #11 FedEx TOYOTA CAMRY '11
Chevrolet 2011 Tony Stewart #14 Office Depot CHEVROLET IMPALA '11
Toyota 2011 Kyle Busch #18 M&M'SR TOYOTA CAMRY '11
Toyota 2011 Joey Logano #20 The Home Depot TOYOTA CAMRY '11
Chevrolet 2011 Jeff Gordon #24 Drive to End Hunger CHEVROLET IMPALA '11
Chevrolet 2011 Juan Montoya #42 Target CHEVROLET IMPALA '11
Ford 2011 AJ Allmendinger #43 Best Buy FORD FUSION '11
Chevrolet 2011 Jimmie Johnson #48 Lowe's CHEVROLET IMPALA '11
Toyota 2011 Brian Vickers #83 Red Bull TOYOTA CAMRY '11
Chevrolet 2011 Dale Earnhardt Jr. #88 AMP Energy/National Guard CHEVROLET IMPALA '11
Ford 2011 Carl Edwards #99 Aflac FORD FUSION '11- Nissan GT-R N24 Schulze Motor Sports model added
The Nisssan GT-R N24 Schulze Motor Sports has been added to the car dealership. This is the car entered in the 2011 Nürburgring 24 hour race by Schulze Motorsports of Germany, and is the very car in which Yamauchi Kazunori raced and achieved a class victory.- Avatar now usable in Photo Travel
An Avatar ON/OFF feature has been added to Photo Travel. Now you can photograph your avatar together with your car.
You can turn the driver avatar ON/OFF by pressing the △ button while positioning the car.- Replay Fast Forward/Rewind
In replay video recorded after the 2.0 update, it is now possible to fast forward or rewind the replays with [Forward] and [Rewind] buttons.
You can now easily search for the scene you are looking for and repeatedly play back a certain section, making the photo mode even more fun to use.-Improved Online Lounge
[Car Restrictions] has been added in the regulations. You can now choose categories such as "NASCAR" and "Super GT". Also, the variety of cars that can be used in the shuffle race has been increased, and a "Shuffle Base" setting now allows you to set the performance level of cars allocated to each player.
For details, please see Top screen - [Manual] - [Online Race] - [Event Settings] and the "Regulation Settings".- Additional features to Remote Racing
A "Graph Display" has been added to the remote race screen in GT My Home of granturismo.com, where you can enjoy B-Spec racing. This allows you to see the changes in positions in each lap graphically. A time difference display for each car in the race has also been added.- New Photo Stage Added
The "Indy: NASCAR Pit Stop" has been added to photo travel, check out the pit scenes of this US based motor sport.- Addition of the Consecutive Login Bonus
When a user logs in consecutively, a bonus will now be applied to experience and race rewards.
It will increase to 110% in the 1st day, 130% in the 2nd day, 150% in the 3rd day, 170% in the 4th, to a maximum of 200% in the 5th day. This will apply to all events both online and offline, so logging in every day will make the game progress faster.- DLC (Downloadable Content) Compatibility
A [Downloadable Content] button has been added to the lower right of the top screen. Here you can install the downloaded content purchased from the PlayStation®Store.
Please refer to the product information page of gran-turismo.com for details regarding downloadable content.
*The release of the DLC is planned for 18th October, 2011.- Official Support for the G25/G27 Racing Wheels
The Logitech G25 Racing Wheel and G27 Racing Wheel are now officially supported. You can now change the button allocation for race commands.[Other Improvements]
- Improvement of the User Interface
- The Quick Menu can now be accessed while the race is loading.
- It is now possible to save and resume endurance races.
- Two NASCAR cars selectable in Arcade Mode have been changed from the 2010 models to the 2011 models.
- In the Arcade Settings of [Options], the AI Car Characteristics setting has been added. You can now change the aggressiveness of the AI against you in Arcade races.
- Some effects of Traction Control have been adjusted. When the TCS level is set to 1, it will not come into effect as much especially in tight corners on dirt tracks.
- Surface Water and Tyre Load Indicator displays have been added to the race screen. The Tyre Load Indicator can be set from the Quick Options that is displayed during the race when the game is paused using the START button, or the standard Options menu.
- The option to Create Thumbnails of All Cars has been added to the context menu of the Garage. This will update the thumbnails of all cars in the garage.
- Experience gained in online races have been increased by 60%, and rewards have been increased by 66%.
- You can now change the Slipstream Strength setting in the lounge.
- In the Lounge and in [Option] - [General] - [Arcade], it is now possible to turn Visible Damage ON or OFF.
- A Drivetrain setting has been added to the regulation settings in the Lounge.
- A setting to prohibit "Tuning" of cars has been added to the regulations settings in the Lounge.
- Adjusted the driving speed of formula cars in banks, and auto-drive when coming onto straights.
- Added a button to [Reset Playlist to Original Settings] under the settings menus of [Menu BGM], [Race BGM] and [Slideshow BGM].
- User BGM can now also be set in [Slideshow BGM]
- A new brand "AMG" has been added to the MUSEUM.[Correction of Known Issues]
- Corrected an issue where the "Torque Sensing Centre Differential" installed on a Lancer Evolution X was not functioning.
- Fixed an issue where you could participate in the Intermediate/Tarmac Rally of the Gran Turismo Rally in a Ferrari F1 by using the power limiter.
- Fixed an issue where the Controller Steering Sensitivity was not applied correctly.
- Fixed an issue where there was a server connection problem in certain network environments.
- Fixed an issue where auto-drive would make braking mistakes.
- Fixed an issue where the system would misjudge whether deceleration happens in time when making pit stops in the rain. -
kulfoldi
aktív tag
válasz
¤Demes¤ #3575 üzenetére
Ezen a History-s dolgon (gondolom Romara gondoltal) nekem foleg nem az iranyitassal van a bajom (noha a Cobra nagyon nehezen iranyithato, es ha megcsuszik, akkor vege a dalnak, sokat szivtam ezzel is) hanem az ellenfelekkel, hogy egy szuk palyan ilyen iranyithatatlan kocsival kellene 11-et megelozni, mikozben nagyon sokat kell menni hibatlanul. Kb 1 ora ora probalkozas utan a legjobb nyitokorom 1.21.0, a legjobb tiszta korom 1.19.9, ugy gondolom ebbol ossze lehetne hozni, egy olyat amivel lehet verni az elsot, de kiszalltam, mert nem latom sok ertelmet, hogy meg 100-szor elinditsam mire osszejonne, es ha tovabb probalkoznek akkor meg a vegen elkezdene elfogyni a turelmem, annyit meg nem er az egesz.
Egyebkent legkozelebb 4mp-re voltam a vegen az elsotol, de ez a probalkozasaim kozepe fele sikerult, utana csak arra torekedtem hogy megnezzem mi a leggyorsabb nyito es tiszta kor, es a fenti korok ezutan szulettek.
Egyebkent ujra bevillant, hogy miert is nem csinalom a Seasonal Eventeket.... Nem sok ertelmet latom annak hogy gyorsabb kocsival vegigkuzdve magam a mezonyon az 5-10 perces versenyen legyozzek egy lassabb, de 20mp elonnyel indulo AI-t. En nem tudom, lehet hogy egyedul vagyok de nem ilyen jellegu versenyekre vagynek.
Remelem hoz majd valami javulast az uj patch, ami elvileg mindjart elerheto!?
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
¤Demes¤ #3562 üzenetére
Hat igazabol az endurance-okat tartom az egyetlen jo dolognak, (tobbi tul rovid) kar hogy egy csomo kiserletezgetes, mig megtalalja az ember azt a beallitast amivel izgalmas a verseny. Ezert is rossz, hogy az ellenfel ritkabban megy ki boxba (es ott tobb idot is tolt el), sokkal nehezebb igy felmerni (foleg egy 6-9-24h-s versenynel) mi az a beallitas ahol vegul csak masodpercek dontentek majd. Ha tul eroset valasztok, akkor korokkel (meg rosszabb esetben tizenkorokkel) nyerek, ami marha unalmas, ha tul gyenget, akkor meg masodik/sokadik lehetek csak, es ha erre az ember mondjuk 14 ora utan jon ra, akkor az eleg lelombozo.
Nagyon jo lenne ha az AI erosseget lehetne %-osan allitani, mint ahogy az par mas hasonlo jatekban.
A 60 koros endurance-on ezzel szoktam menni:
RUF 3400S
Ez alapbol (szerviz nelkul) 288 LE es 1300kg.
Nem valtoztattam rajta semmit, gumi is maradt Sport Hard, csak a motorerot vettem le 275LE-ra, ez igy 456 PP.
Annyit tettem meg, hogy piteleskor mindig teletoltottem a kocsit benyaval, ezzel is novelve a hatranyt.
Minden segitseg leveve 0-ra, kiveve abs az 1-es. Ja es Automata valto. (en valahogy nem tudom megszokni a kormanyon a szekvencialisat. Ha azzal nyomom akkor nem tudok ugy koncentralni a kormanyzasra...)
Legjobb korom 2:13:8 volt igy, es ezzel most utoljara az 59. korben ertem utol es eloztem meg az elsot, (RX7) szetkoptatott gumival, eleg izgalmas volt, de megeloztem es epphogy elotte ertem be.A multkor meg hogy-hogy nem azt akit hittem hogy az elso megeloztem az 50. korben, az 53.-ra felepitettem egy kb 10mp-s elonyt, mar azt hittem unalmas lesz es elkezdtem lassitani a tempot, mire a masodikat megelozte egy 370Z '08 aki le volt maradva, mert kint volt a Pitben, de aztan visszajott es friss gumikon iszonyat koroket ment, mire rajottem mirol is van szo mar csak 7-8mp volt az elonyombol, es en mar nem tudtam kopott gumikon olyat menni mint a gep, hiaba szedtem ossze minden tudasom, koronkent 1-2 mp-t kaptam. Aztan vegul a lekorozeseknek hala (en konnyebben tudtam le oket mint a gep) sikerult eppenhogy itt is beernem elsonek, agyonkopott gumikon.
Szoval eleg jok voltak most ezek a versenyek.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
james001 #3532 üzenetére
Vauu! Vannak benne jo cuccok! Ezzel kihuzom a Skyrimig remelem. Nekem a hosszu verseny kozbeni mentes tunik a legfontosabbnak, meg a forward, rewind.
Nomeg a: Improved physics and artificial intelligence.
Tenyleg jobb lenne egy kicsit jobb AI. Pl. lekorozesnel felreallhatnanak, meg az is tok fura, hogy amig uldozod az AI-t addig egesz konstans megy, de amint odaaerek nagyon kozel, akkor a kanyarokban ertelmetlenul lelassulnak, es mindig marhara oda kell figyelni, hogy nehogy lekoccoljam oket.
Nomeg ami meg tok jo lenne egyszer: Ha 8.-ik vagyok akkor ne csak az elsohoz kepest mutassa mar a lemaradasom hanem a 7.-hez is a hatranyom es a 9.-hez az elonyom....nem is ertem, hogy ezt miert nem igy oldottak meg.
Sokat jatszogattok meg vele? En minden heten eloveszem es jatszom 5-10 orat, hogy szinten tartsam magam.
Mostanaban a kedvencem a legelso 60 koros endurance (azt meg szivesen lenyomom egyben) es most a heten talaltam egy olyan kocsit, meg beallitast, hogy a 2 ora 20 perces versenyt ketszer is csak 1-2 mp-vel nyertem meg, ugy hogy vegig a legjobb tudasom szerint mentem. Iszonyat nagy elmeny! Mondjuk az kicsit rossz, hogy mig en 12 koronkent megyek Pitbe (nagyon a hataron megyek-nagyon kop a gumi) addig az ellenfelek szepen komotosan (legalabbis azokkal a kocsikkal amikkel ok mennek en 10mp-vel gyorsabb kort mennek kb.) mennek es igy csak 30 koronkent cserelnek kereket.
Nemtom, lehet at kene szoknom a lassu tempo, nem kopik a gumi dologra, de valahogy azt nem elvezem. Persze tudok en is sporolosan, de azert gyorsan menni, de 30 korhoz nagyon lassan kene menni, azt en nem birom, raadasul nem is eri meg, mert tobbet bukok koronkent a tempon mint ha gyorsan megyek es tobbet pitelek. Na ezt csak azert mondom, mert tok jo lenne ha az AI-ezen valtoztatna, olyan modon, hogy ok is hataron mennenek, es koptatnak a gumit. Vagy hogy lenne kulonbozo taktikaju AI, aki gyorsan megy es tobbet cserel, es aki lassabban es kevesebbszer, izgisebb lenne, es nem csak a vegen lenne izgalmas a verseny.
Remelem mikor azt irtak jobb AI.-lesz akkor erre is gondoltak!
-
kulfoldi
aktív tag
Hat ja, en sem ertettem nagyon hogy lehet a GT5-ot (meg ha sok hibaja is van) es a TDU2-ot egy lapon emliteni. Bar a TDU2-t nem vettem meg, csak az egyet de allitolag visszalepes lett az elozo reszhez kepest (mint mostanaban altalaban minden). Allitolag FF sincs benne....2011-ben. No de de ez a GT5 topik, es mint mondom nem probaltam, szoval lehet h jo igazabol.
Elnezest a TDU 2 tulajoktol, ha serto voltam, vagy jogtalanul kritizaltam!
-
kulfoldi
aktív tag
Egy olyan ertek, ami alapjan realisabb kepet kapsz arrol, hogy az auto milyen eros vagy versenykepes.
Nyilvan pusztan loero alapjan nem lehet megitelni az auto versenykepesseget, hisz van meg 100 masik szempont ami befolyasolja az osszkepet. Ha jol ertelmezem (meg nem neztem meg alaposan) ez most leginkabb a tomeg/loero aranyt probalja bemutatni. Persze lehet figyelembe vettek mas szempontokat is. Nem biztos, hogy minden esetben valos a kep (tehat az 500-as PP-ju auto tenyleg gyengebb az 510-esnel) de azert nagy segitseg.
Ami nekem hianyzik az az, hogy a versenyeknel nem mutatja a leendo ellenfelek PP-jet, igy tovabbra is hosszu kiserletezes, hogy belodd mivel erdemes indulni ellenuk (mar ha izgalmas verseny elerese a cel). De legalabb ha egyszer belovod, es utana szeretnel mas autoval is menni az adott versenyen, akkor legalabb nagyjabol tudod hanyas PP-ju autora lesz szukseged.
Amit leginkabb fajlalok ezzel kapcsolatban, (az ellenfelek nem mutatott PP-je mellett) hogy pl. ha jol lattam a gumivalasztas nem befolyasolja az auto PP-jet, ami azert eleg gaz...no sebaj, biztos fognak meg finomitani rajta kesobbi patchekben, maga a PP szerintem jo otlet!
Mas: Aki nekem fent van ismerosnek, az nem tudna betenni a F1 2007/2010-et a favouritesbe? Meg akarom majd venni a kocsit, de majd csak valamikor a tavoli jovoben, igy most nem dobnek ki az ablakon 10-12.5 milliot erre. Viszont van ez az uj kolcsonzes opcio, igy nincs az, hogy kolcsonkerem aztan ki tudja visszaadjak-e dolog, ami marha jo otlet (talan tul jo-igazi ugy lenne, hogy a kolcsonbevetelert fizetni kene). Szoval nagyon megkoszononnem, ha kitenne valaki a vitrinbe ezt a szepseges Ferrarit.
Egyebkent tok szar, hogy a kormany erzekenyseget nem lehet allitani. Ugy megorultem, mikor olvastam a patch leirasnal, hogy lehet allitani a kontrollert (a kormany/pedal is egy kontroller) aztan azt nem lehet. No sebaj, bizom benne majd azt is lehet egyszer.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
heihachi #2032 üzenetére
Igen kozben megtalaltam, bocsesz! Zsir, bar a nem licence meg special eventseken is valtoztathatnanak... Na mindegy, majd legkozelebb! Remelem!
Latod mondtam en, par patch meg aztan egeszen mas lesz a jatek vegul, es lehet hogy korai volt eladnod/erdemes lesz ujra megvenni.
-
kulfoldi
aktív tag
Errol van szooooo!
Heihachi: Neked van-e linked errol? (Sonja nem irta, hogy lenne AI okositas)
En meg ezt talaltam:
Features
* Remote Racing - [Remote Races] have been added to the bottom left of the [GT Mode] - [Community] screen. Here you can start a fully automated B-Spec race using yours and your friends' "My Drivers", and gain rewards and experience from it. For details please see section 8-4 [Remote Races] in the [Manual] accessible from the main menu, and also the new "Remote Race" page on gran-tursimo.com, under the GT5 product information section.
* Remote Racing from a Web Browser - In [Remote Races], you can visit the official "gran-turismo.com" website using a web browser, and remotely control your PS3 at home. You can start races, monitor its progress and check results from the website. This is a new playing style allowing you to play Gran Turismo anywhere. Sign in from the [GT5 My Home] button on the upper right corner of the website to get started.
* Using the Course Maker in Online Races - You can now use one of the "My Courses" created in [Course Maker] for your online races (in Open Lobby, My Lounge), or select themes and generate courses on the spot. (Please note you'll only be able to use My Courses created after this update).
* Introduction of Performance Points in Online Races - We've now introduced Performance Points (PP), a numerical index of a car's performance for online races. You can set PP restrictions in the online race regulations (in Open Lobby, My Lounge) to limit participating cars. For details, see 6 -15 [Performance Points] in the [Manual] accessible from the main menu.
* Increased Rewards and Experience Online - The amount of rewards and experience gained from online racing (in Open Lobby, My Lounge) have been increased.
* More Event Settings in Online Races - [Auto Race Start Cycle] and [Tire Wear/Fuel Consumption] have been added to the event settings for online races (in Open Lobby, My Lounge).
* More Penalties for Special Events - Penalties for improper driving such as driving off course and hitting walls have been increased for the [Special Events] under [GT Mode] - [GT Life].
* Event Rewards and Experience Adjusted - The rewards and experience gained in [License] and [Special Events] in [GT Mode] - [GT Life] have been adjusted. Experience for A-Spec and B-Spec events have been increased, while rewards have been reduced back down to levels seen before the 1.05 update.
* Car Loan in Events - In A-Spec, B-Spec and [Special Events] in [GT Mode] - [GT Life], you can now borrow cars that your Friends have set to share with friends. For details see 6-16 [Borrowing and Lending Cars] in the [Manual] accessible from the main menu.
* More Car Settings - Gear ratio adjustment, power limiters, and weight adjustment have been added to the settings. For details see [18. Settings Guide] in the [Manual] accessible from the main menu.
* Multi-Monitor Feature - From [Options] - [Hardware] - [Multi-Monitor], you can now access the multi-monitor display settings using multiple PS3 systems. You can now enjoy Gran Turismo 5 in a wide display environment combining multiple PS3 systems and TV's/monitors. For details please see the support section on gran-turismo.com.Gameplay
* It is now possible to replay and save [2P Battle] races.
* [Controller Steering Sensitivity] has been added to [Driving Options].
* [Corner Bank Angle] has been added to the section settings in [Course Maker].
* In A-Spec events including endurance races, a confirmation prompt has been added before restarting a race from the beginning.
* In replays, B Spec and while watching races, you can now change viewing targets directly from the screen without having to use a separate window list.
* Personal BGM can now be used when voice chat is disabled in a [Lounge].
* Cars in your garage that are not registered as 'Favorites' can now be used in a [Lounge].
* When tire restriction is enabled in a Lounge regulation, only cars with tires that qualify will be displayed in the garage.
* Driver and car display selections during races will be saved.
* Karts now have [Quick Menu] settings.
* You can now select multiple items in some important menu screens, such as when registering your favorite cars in your [Garage].AI
* Race choreography and opponent car AI controls for licence tests and A Spec events have been adjusted.
* Opponent car AI controls during B Spec races have been improved.
* The evasive maneuver of opponent cars when a players car blocks the track has been improved.Fixes
* Corrected an issue where it was possible to gain points unfairly in drift trials.
* Corrected an issue where it was not possible to view the 4th sector in the live monitor.
* Corrected an issue where the sound effects would not change when replacing the exhaust system or turbo kit.
* Corrected an issue where the save data becomes unable to load when exceeding a certain file size.Others
* A searchable item called [Race Type] has been added for room creation in the [Open Lobby].
* The lap times for the [X Challenge] in [Special Events] have been adjusted.
* Game save speed has been optimized.
* The HDD access warning message that was displayed at game startup has been disabled for faster startup.
* Car demo backdrops during an [Auto Demo] is now displayed randomly in 4 types (Morning/Day/Night/White) as is in the@[Dealership].
* The "S-AWC" integrated four wheel drive system of the Mitsubishi Lancer Evolution X has been adjusted.
* The [Force Feedback Strength] of the Thrustmaster T500RS can now be adjusted across a wider range. -
kulfoldi
aktív tag
Hozza lehet szokni, nem sokkal nehezebb mint egy kitapasztalt auto utan "atulni" egy teljesen ujba, az is szokast igenyel ugye, hat ez is csak kicsit tobbet. Igazabol a baj az, hogy itt hozzaszokok egy vezetesi stilushoz/aggresssziohoz es utana amikor atmennek egy PC-s szimulatorral jatszani, akkor ott eleinte teljesen idegenul erzem magam, es kozelebe sem vagyok az elozo koridejeimhez. Ez elegge zavaro, mert akkor megint sokat kell ott is gyakorolni mire visszakuzdom magam a regi "fenyembe", szoval nem igazan lehet valtogatni a ket jatek kozott sajnos.
De mondom el lehet viselni, mert vannak nagyobb hibak is a jatekban, nem mintha panaszkodni akarnek, mert most megint tetszik a jatek.
-
kulfoldi
aktív tag
Sajnos nem, ezt en is hianyoltam. Nekem ugyanis PC-n 400 fokosra van allitva, de itt 900-as az elfordulas szoge sajnos .Meg mikor kijott a jatek, emlekszem kerdezgettelek titeket, meg a gaz/fek szenzitivitas allithatosagat is, de mint kiderult ezeket sajnos nem lehet modositani a jatekban tudomasom szerint sajnos.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
Overlocker #1911 üzenetére
Nem legjobb kor, de az en videom a hosszu (Type V) Nordschlieferol.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
sz_abika #1889 üzenetére
En is lenyomtam tegnap meg egyszer a Nordschleifet, ugyhogy ma meg picit finomitok a Special eventsben elert eredmenyeimen, aztan elvileg megvan a 33. szint. De hamarosantol kezdve 2 napig iszom
, szoval hogy ebbol mikor lesz 600 kor Csukuba azt nem tudom. Mondjuk az se rossz otlet, ha hamar lenyomjatok valami brutal geppel, aztan utana leparkoltok/esetleg a vegen mentek meg egy kicsit. De en maradok az izzadasnal!
Ha meg dolgoznak valamin, de nem mondjak mi az, (en errol toled hallottam eloszor, mikozben nezegettem az elmult par napban nehany forumot, es senki sem tudja mi van - en pont azt olvastam KY twitteren hogy pihen) illetve beigernek valamit, pont mult heten, aztan nincs belole semmi jovo heten akkor azt az ember csak furcsalja.
UI.: Az a verseny az kemeny! En is valami hasonlora vagyom!
-
kulfoldi
aktív tag
Jaja, mar 3.-an jonnie kellett volna az ehetinek. Meg jo, hogy pont a 6. seasonalok megerkezese utan, 25.-en kiirtak a newsbe, hogy mostantol minden heten csutortokon jon az uj, +/- 1 nap. Hat sikerult nem betartaniuk. Nem ertem mi a tokomnek irjak ki akkor?
Az egyeduli mentseg az az, ha a peccsel egyutt akarnak, de arrol utoljara 20.-a korul lehetett olvasni, hogy februar elejen jon az 1.06. Nem ertem miert nincs kommunikacio. Na mindegy.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
sz_abika #1878 üzenetére
Nekem jo volt ez igy, szerintem nyomok ma meg egyet ebbol ugyanigy, nagyon tetszett, plusz szerintem most kopott pont annyit a motor, hogy meg szorosabb legyen. Egyebkent tenyleg tobbet van a boxban a gep mint en, es az is fura, hogy akkor jon ki mikor en. Az osszes eddigi Endurance-on mindig szamolgatnom kellett azzal is, hogy nem eleg a palyan megvernem, meg ki kell annyi elonyt is autoznom, hogy eleg legyen arra is, hogy en 1.5-2-szer tobbet jarkalok a boxba mint ok. Egyebkent en egy 370LE-re tuningolt (alapbol 305LE) 1100kg-s RX-7 es verseny geppel mentem most soft gumival, de minden segitseg nelkul, csak az ABS volt 1-en hagyva.
Aztan remelem jon a szokasos Seasonal event (elivleg ma kellett volna sztem), amiket ha behuzok, akkor elvileg meglesz mar a szint nekem is a Csukubara. De hogy a hetvegen nem fogom lenyomni az biztos, mert fajni fog a fejem.
Szerintem Csukuban egyebkent tuti valami komoly geppel fogunk menni, azaz szerintem az also hangon 550-600 kor korul lesz.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
kulfoldi #1870 üzenetére
Na megcsinaltam a 4 oras Nurnburgring V-ot! (24.433km/kor)
Brutalis volt! Az elso 1 oraban ugy izzadt a tenyerem mint meg soha. Osszessegeben 1 PERCET sikerult csak ravernem a masodikra. A verseny feleig nem voltam benne biztos, hogy meglesz es erdemes-e folytatni, mert nem tudtam eleg gyors lenni ahhoz, hogy leszakitsam magamrol a masodikat, es nem tudtam mi lesz ha esetleg hibazok!
A palyat gondolom nem kell bemutatni, ez a vilag egyik legnehezebb 24km-e! Es megis, mivel mar nagyon sokat mentem ezen a palyan ezelott, nem hibaztam a 4 ora alatt csak 1-2 komolyabbat (5-10mp-s hibak), ja es egyszer rosszul szamolgattam es a palya vegefele levo hosszu egyenesben kifogyott a benzin, es igy buktam kb. fel percet. De ezen kivul mindig ami a csovon kifert, teljesen a hataron autoztam, es igy is mindig ott loholt a masodik a nyakamban. Eszmeletlenul izgalmas volt!
Ami ehhez kellett:
Olyan auto amivel a legjobb kor 8:15-8:20-nal nem gyorsabb, de atlagban sem rosszabb 8:30-8-40-nel, de inkabb 8:30-nal. Vagyis nem sok lehetoseg van biztonsagosan haladni, hibazni, belassulni, vagy vigyazni a gumira.
Zseton: 525000
XP: 491000 (azaz nagyon keves)
-
kulfoldi
aktív tag
Love az minimalis. 300-350K asszem
XP az valamivel jobb, habar nem ido-aranyos: 620K korulMost ramegyek a kovetkezore, az valami 4 oras ize, pont megnyilt! Most ilyen karitativ leszek es majd ott is kiirom hogy mi volt a jo korido, hatha hasznos valakinek.
De az is lehet, h lenyomom ezt a 6 oras Szuzukat is meg egyszer, valami picit gyengebb kocsival, nagyon jo volt meg mar erzem is a palyat elegge.
Most megint tetszik igy a jatek.
-
kulfoldi
aktív tag
Uristen mekkora versenyt mentem! Hosszu kiserletezes utan tegnap elkezdtem az 1000km Suzukat, es ma fejeztem be. 172 koros a verseny, 6:09:40 alatt teljesitettem, mindossze 1 kort vertem a masodikra. Szoval eleg para volt, nagyon nehez a palya szoval sokat hibaztam foleg az elso 50-60 korben de aztan megszoktam es a vegen mar voltak 20-30 koros reszek amikor nem kovettem el komolyabb hibat. Nagyon kemeny volt, nagyon elvezetes! Kar, hogy magunknak kell kitapasztalni mi az a auto es beallitas amivel nagy kihivas lenyomni ezeket a tobb oras versenyeket, de megeri szerintem!
Nehez megmondani, hogy mi az a korido amik mellett folyamatosan izgalmas lesz a jatek, mert en az elejen racing hard gumival mentem 40-50 kort (aztan mivel utana atvaltottam softra mert nagyon csuszkaltam - minusz 5mp ) de szerintem olyan kocsival erdemes belevagni amivel a legeslegjobb korotok nem megy 2 perc ala. Az atlag korotok ettol ugyis elmarad 2-4 mp-val szoval eleg valtozo, ezert mondom a legjobb kort. Kocsit is ugyanezert nem mondok, mert az is beallitas fuggo, segitsegek hasznalatat sem mondom, mert az is sokat valtoztat mindenen. Szoval olyan gepet, beallitast hasznaljatok, amivel keptelenseg lemenni 2:00:00 korido ala. Nagyon nagy elmeny volt, foleg ezen a palyan, biztatok mindenkit, hogy probaljatok ki, garantaltan izgalmas 6 ora fog varni ratok!
Ui.: Lehet, hogy a 2:01:00 legjobb korido megjobb, de nem akartam nagyon kihegyezni, nehogy baj legyen, mert nagyon sok a hibalehetoseg a palyan.
-
kulfoldi
aktív tag
Most jol belinkelted ugyanazt, amit Heihachi.
Mindegy raneztem ebayen, ez egyaltalan nincs fent, szoval akkor ugy veszem ezt nem lehet beszerezni, tehat nincs is ertelme tovabb erdeklodnom ezugyben.
Nincs kedvem PS2-ot venni, azert hogy jatszam a GT4-el. Igy se fer mar el a sok szar (monitor, hangfal, kormany, ps3, billentyuzet) az asztalom. Meg a masik, amire most gondoltam csak, hogy valszeg ra se tudnam kotni HDMI-n keresztul a monitorra a PS2-ot, TV-t meg nem veszek emiatt meg pluszba, ugyhogy igazabol leszivhat a Sony.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
dudikpal #1853 üzenetére
Tenyleg? De vannak fent mas videok is...
De akkor ezek szerint tutira nincs olyan GT4 ami futna az ujabb nem slim PS3-akon?
Egyebkent meg ha nincs az nagyon nagy szemetseg. Ha jol tudom hardverbol tudja a PS3 a PS2-es jatekokat, de szoftveresen le van tiltva. Nincs erre valami megoldas?
-
kulfoldi
aktív tag
Sracok jol latom, hogy van egy PS3-ra kiadott GT4 is? Ha van az ugyanaz mint a PS2-es tartalomban?
Szovel mi ez a video peldaul?
Legyszi aki tudja az mondjon el mindent errol a verziorol! En azt hittem idaig, hogy csak olyan van ami a PS2-on megy?
Koszi elore is!
-
kulfoldi
aktív tag
Jo, de az az auto egy hulyeseg, en azzal mentem par kort aztan hagytam. Minden elismerem persze azoke akik probalkoznak vele, nekem nincs turelmem tobb szazszor ujrakezdeni.
Ezen kivul csak par verseny van, ami nehez sztem, foleg Licence-ek es Special eventsek. Sokan mondjak meg az F1-et is, de en peldaul azon gond nelkul atmentem - segitsegek nelkul.
A GT4-en en is kiprobalnam, nem erdekel hogy nezhet ki full HD-ban, viszont tetszik amiket olvastam rola, es gondolom van olyan olcso hogy 1-2-3 ezerert mar hozza lehet jutni, szoval en is beruhazok majd valszeg egyre.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
blazsey2 #1816 üzenetére
Persze, tudom en, hogy 1000km eleg sok. De van, hogy egy nap 2000 km-t vezetek az eletben is, (Mo-Eng) meg aztan nem is egyszerre tervezem lenyomni, hanem reszletekben, igy aztan szeretnem ha izgalmas volna. Nagyon hamar meg tudok unni olyan dolgokat sajnos amik nem okoznak kulonosebb kihivast, ezert en az ilyen endurance-ok elott van, hogy orakat tesztelek, mire belovom, hogy milyen kocsival tudok tobbnyire vegig izgalmas versenyt menni. Biztos beteg vagyok.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
blazsey2 #1804 üzenetére
Persze, hogy jo auto, de ide olyan keves mint mackosajtban a brummogas. 2:08 a legjobb korom. Szoval megint vettem valamit, amire nem jo arra amire szantam. De a GT-R/NSX/SC430 is keves ide. Szerintem az 1:52 kicsit tul jo ido nem? Hany kort adtal nekik ilyen idovel, 5-10? En ahogy szamolgatok 2:01-2:02-es atlagos koroket futva keves hibaval az eleg lehet szerintem.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
blazsey2 #1799 üzenetére
Aha koszi! Akkor rosszul tippeltem a kocsi szarmazasat illetoleg, illetve ez egy sokkal durvabb auto mint az (ezek szerint feleslegesen megvett
) M3 GTR. (Egyebkent ezt talaltad? Vagy nyerni lehet?)
Atlag koridot tudnal esetleg mondani, ha emlekszel? Mert nekem nincs meg ez a kocsi, meg a segitsegekkel is mashogy jatszunk ezek szerint. Es valszeg amit a Nissan GT-R/Honda NSX/Lexus SC430 tud az en beallitasaimmal az keves lesz ide. Kosz!
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
blazsey2 #1782 üzenetére
Es milyen tulajdonsagu az a CLK GTR kocsi? Marmint loero/suly? En most probalkozom beloni mivel menjek vegig az 1000km szuzukan.
Eloszor probaltam a kupas GT-R-rel (480/1100) de ott csak addig voltam jo mig birtak a gumik, (azaz kb 10 kor) aztan emiatt jottek a hibak es visszaeloztek, sot ki kellett mennem boxba mert annyira elfogytak a gumik, szoval marha nagy lett a hatranyom es akkor meg nem tudtam mikor megy ki a gep, de szamolgattam es elegge megijesztett, hogy kb 10-szer kell kiallnom, mikozben a gep biztos, hogy ennel kevesebbszer, es nem biztos, hogy mindegyik koromben gyorsabb leszek, szoval eleg neces, hogy ki tudom-e autozni azt a par kiallasni hatranyt. (hibakkal nem is szamolva)
Szoval kileptem. Aztan kiprobaltam egy Mclaren F1-et, (640/1100) es azzal eleg eros tudtam lenni ahhoz hogy ki tudjam autozni a kerekcseret, de aztan a 20 kor korul kiallt a gep es onnantol kezdve hirtelen kb 5 mp-vel szarabb koroket ment az AI mint a csereje elott, igy hirtelen tul nagy lett az elonyom, amit megint nem akarok, szoval ugyancsak kileptem.
Aztan most vettem egy M3 GTR-t. (465/1120) ez elvileg a CLK GTR-hez hasonlo DTM kupas auto. Most ezt fogom megprobalni.
A lenyeg, hogy olyan kocsi kene, amivel nem kapok ki, de nem is 10 korrel nyerek a vegen, hanem csak 1-2-vel, hogy legyen izgalom, vegig oda kelljen figyeljek arra, hogy ne hibazzak.
Es te milyen beallitasokkal mentel? Neked is csak az ABS:1 volt? Mert pl egy Skid recovery bekapcsolasa ezen a palyan szerintem legalabb 5-10 mp-t is jelenthet?
Megkoszonnem ha megosztanad a tapasztalataid!
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
sz_abika #1791 üzenetére
Nekem meg mar a 3. kulonbozo F430-ast kellett megvennem ehhez a sorozathoz. Mondjuk amugy is az egyik olyan auto amiert kb. olni tudnek, igy nem bantam, gyulnek a Ferrarik. Barcsak a valo eletben is ilyen konnyu volna beszerezni oket.
A Skyline Pace cart en is megvettem csak ugy.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
wrathchild #1778 üzenetére
Szegeny, ezek szerint idaig valtoattetel-modositas nelkul mentel? Hat azert az nem semmi, ha idaig eljutottal igy! Le a kalappal!
Beallitasok/valto/vegsebesseg ahogy v!ct0y is irja (csak a legjobb valto eseteben allithato asszem)
-
kulfoldi
aktív tag
Kicsit rovid elemzes, es aranyaiban tul sokat foglalkozik a grafikaval, de eleg korrekt szerintem. Bar a vegen: "az ellenfelek hülyék, de tőlük függetlenül a verseny remek" hat ettol azert eleg nehez hosszu tavon eltekinteni.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
sz_abika #1754 üzenetére
Igen egyebkent ez nekem is fura, hogy ahhoz kepest, hogy a GT5 a PS3 huzoneve milyen keves komment szuletett idaig, pedig a jatek egyebkent pont ma van kint 2 honapja. Es milyen kevesen irogatnak ide, kb max 10 ember. Mas sokkal kevesbe hires jatekoknal sokkal tobb hsz-t lehet olvasni (PC jatekokra gondolok - gondolom a warez miatt). A PS3/Xbox only jatek-specifikus topikok eleg halottak, csak a hirekhez van irkalva tobbnyire, vagy a Nagy PS3/XBox topikokba. A multiplatform jatekoknal meg gondolom a PC topikoknal vannak a konzolosok is.
-
kulfoldi
aktív tag
Valahogy meg mindig nem ertem, mi ertelme ennek a B-spec modnak?
Ha jol ertelmezem annyi az egesz, hogy kivalasztod az autot, a segitsegeket, elinditod a versenyt, aztan ott lehet hagyni orakra, mert koroz magatol, aztan egyszer csak vege, nyertel x kreditet, y exp-t, z autot, es ennyi? Mi ebben a jatek? De most komolyan.
Nem ertem ezt az uzemmodot.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
blazsey2 #1710 üzenetére
Ejha, jol megmondtad!
Nem szoktal te szemelyeskedni, meg rosszat kivanni masoknak, raadasul most elegge arnyekra vetodtel. Ki mondta, hogy ez a legjobb modszer! Dicsertem valahol? Olvasd el mit irtam. Tobben is hisztiztek, hogy igy nem lehet megcsinalni, meg nem kepesek (es/vagy nincs ertelme - tenyleg nincs emiatt) fentmaradni 24 orat (en sem) es igy ez milyen baromsag mar, meg igy nem lehet megcsinalni. Na az ilyen benazoknak irtam egy megoldast, mert mar fajt olvasni, ahogy egymast tullicitaljak a baromsagokkal. Igen lehet aramszunet, es? Van? A jatekban lehetne mesterseges intelligencia, es? Van? Aramszunet egyebkent akkor is erhet, ha mondjuk lehetne 8 es 16 oranal menteni es 3 reszletben lehetne lejatszani 8 oras etapokban (mint a valosagban) de a 8.,16., 24. oraban aramszuneted van. Biztos nem az lesz az elso gondolatod, hogy hu de jo, hogy legalabb 7 oraval ezelott mentettem!
De a valosagban is megallhat alattad a technika a 24. oraban is, gondold el a versenyzok fejet ilyenkor! Az meg mindig 100szor valoszinubb, mint egy aramszunet, ugyhogy sok ertelme nem volt a hozzaszolasodnak.
Ettol fuggetlenul egy szoval sem mondtam, hogy ez a vilag legjobb rendszere, sot. Lehetne benne mentes! Sot lehetne benne confirm request mielott kilepesre, vagy barmi vegzetesre kattintasz! Meg lehetne benne meg sok olyan felhasznalo baratabb opcio, ami ugyancsak nincs. De ezt a problemat meg lehet ugy oldani ahogy irtam, es erre mindenki ra johetett volna, ehelyett ment a tehetetlen hiszti, mikor meg kozeleben sincsenek a 24H-s versenynek.
De! Ha olyan szemszogbol nezed, hogy a GT5 tenyleg a valaha elkeszitett legjobb jatek lett volna, ahogy azt igertek es tenyleg olyan elvezet volna egy tobb oras verseny (nem pedig akarmilyen autoval raverek 10 es vegtelen kozotti szamu koroket a mezonyre), mint az eletben, es a 24H-s verseny pedig tenyleg a versenyek versenye volna, akkor az szerintem kihozna az atlag juzerbol az allatot, es kepes volna fentmaradni miatta, es tenyleg ugy beszelne a 24H-s versenyrol, hogy o az az 1 a 100-bol aki meg tudra csinalni.
Szoval nem ez a legnagyobb baj, azt te is tudod jol.
-
kulfoldi
aktív tag
Nem tamadtam en senkinek direkt irtam, hogy csak a szerencsetlenkedoknek szol.
Sokan nem jatszanak a B-Spec moddal., igy nincs B-Spec pilotajuk. En sem, pontosan 0-as, nem erdekel az a resz. De aki nyomja az altalaban szidja. Szoval ha betehedned a B-Spec pilotad akkor meg lehet, hogy az lenne a baj, mert amit hosszu faradsagos munka aran elertel magad, azt lehet hogy a B-Spec pilotad mig alszol total elszurna.
-
kulfoldi
aktív tag
Ha eleg volt a jatekbol, fogod es megallitod, atkapcsolod a tevet/monitort mas uzemmodba, megnezed a filmet, alszol, melo, masnap ujra jatszol x orat, es igy tovabb x napig. Igen, nem szabad ilyenkor meggondolatlanul nyomkodni a kontrollert, igen addig nem jatszhatsz mas jatekkal, igen addig nem lehet blu-ray filmet nezni, es asztali lejatszokent sem a PS3-at. A gepnek nem lesz semmi baja, mert gyakorlatilag stand-by uzemmodban van. Ha vad grinpiszes vagy, es nem akarsz energiat pazarolni, akkor menj ki a hegyekbe epits hazat senmibol es fazz 0 emisszioval, nehogyma pont autos! jatekkal akarj jatszani.
Nem ertem mire fel ez a nagy hiszti! Ez nemi kompromisszum azert, hogy 24-h versenyt tudj jatszani. Nem kell a mentes, akkor nincs semmi ertelme. Vannak itt sokkal nagyobb hibak is...
Nem egy valakinek szol ez, hanem mindenkinek aki nem tudja feltalni magat...
-
kulfoldi
aktív tag
Na jo hat most mar vedd eszre magad! Ideig turtoztettem magam es nem szoltam hozzad, de most mar itt az ideje, hogy befejezd az itteni ugykodesed! Lehet, hogy djuree nem a legugyesebb srac, es egyszer-egyszer ir olyan dolgot, amit meg lehet mosolyogni, de az vesse ra az elso kovet, aki nem benazik neha! Ezen kivul viszont egy korrekt segitokesz srac! Ki lehet ot javitani kulturaltan is, de ugy latszik te itt a megmondo ember akarsz lenni, viszont mi nem kerunk az arroganssagodbol.
Azt hiszem, hogy mindannyiunk neveben arra kerem az erre jaro moderatort, hogy eloszor is legyen szives olvassa el az 1407-es hozzaszolast 1407 es ennek fenyeben, kerunk telya nak a sorozatos serto es teljesen off hozzaszolasai miatt egy felhasznalo-torlest, sot talan egy IP-ban lenne a legjobb. Koszi!
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
nokia párti #1462 üzenetére
En nem tudom, most hogy mondod nem is nagyon neztem meg ezt idaig. Az is lehet, hogy ki lehet kapcsolni. Ha igen, szoljatok nekem is!
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
Krisz_82 #1460 üzenetére
Szia Krisz!
Remelem jol teltek az unnepek. Persze autosave-es, de ha mondjuk epp egy komolyabb osszeg elkoltese elott vagy, akkor erdemes elore Pen drive-ra kimenteni az allast. Utana vissza a jatekba, vedd meg amit tervezel, es ha nem valik be esetleg akkor lepj ki a jatekbol, es a pen drive-rol masold vissza a mentest. Igy ertettem, ugyanis az 1.05-es patch ota lehet pendrivera masolni.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
sz_abika #1431 üzenetére
Erre csak azt mondanam, hogy probaljuk ki! Csinalja meg valaki a tokeletes jatekot, es utana kerdezze meg a jatekosokat szerintuk is az-e. Ezt mar sokan mondtak, de ez egy olyan hulye kifogas. Nem kell tokeletes jatek, nem is lehet csinalni, de aki a tokeletessegre torekszik az latja, hogy boven eleg lenne ha megprobalja osszegyurni az eddig komoly autos jatekokban felmerulo jo megoldasokat es otleteket egy jatekka. Siman siker lenne.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
heihachi #1425 üzenetére
Igen en azzal csinaltam meg, (Lexus IS-F Racing Concept) pedig DTM...
bar picit gyengebb a tobbiektol amik jellemzoen 450LE/1100KG-k. Ez 525/1350 de hozhato vele a DTM siman. De a hasznalt dealernel ahogy irtak is mar tenyleg sokszor jonnek be. Es peldaul van (4.-en meg volt) egy Audi TT az online-dealernel ami elvileg jo ide. De ments le elotte save-et, mert nagy erteku autok ezek, es ha esetleg megsem jo, akkor vissza tudod csinalni. (Marmint nem te hanem Anulu) En igy buktam be nemreg egy 950k-s autot.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
blazsey2 #1423 üzenetére
En inkabb ugy fogalmaznek, hogy te ugy vagy vele, hogy kaptal egy jatekot ami egy jatek, es ehhez jonnek most dolgok, aminek orulsz.
En meg ugy latom, hogy kaptam egy jatekot, ami mondjuk 40%-osan van elkeszulve, es ugyan orulok hogy jonnek ezek a dolgok, de el is varom oket marhara mert nem errol volt szo.
Szoval reszben nyilvan igazad van, nem jellemzo ez a dolog a jatekiparban es orulni kell neki. De azert a Gran Turismo az kicsit nem ez a kategoria. Ez a jatek amennyire en tudom a Playstation alltime bestsellere. Mindig is eloremutato volt, most legyen legalabb ebben az. Mert szerintem minden ezt megelozo esetben a GT volt a legjobb szimulator a piacon amikor kijott, erosodott a mezony, de volt tobb mint 5 evuk hogy ujra megoldjak! Hat most nem lett az, szerintem. Nem rossz, de nem is olyan mint remeltem. En is kussolnek, nem vernem az asztalt ha nem lennenek igen zavaro es bosszanto hianyossagai/erthetetlensegei. De en csak ezert vettem egy konzolt min. 150000-nek megfelelo valutaert evekkel ezelott, ezert vettem a kormanyom, es a jatekot, szoval osszessegeben 2 kiloban van nekem ez a mulatsag. Nem panaszkodom, hal istennek nem vert oda, illetve a kormany abszolut megerte, de joggal varom el a legjobbat a penzemert.
Masik reszben viszont ezek nem uj tartalmak. Fogni kell egy meglevo palyat, be kell allitani egy korszamot, meg egyeb felteteleket amik mind elerhetoek a jatekban, aztan venni egy atlagosan ugyes es becsuletes kis japant akinek megmondjak hogy probaljon meg jo koroket menni ezekkel a feltetelekkel, utana beallitani ehhez merten mennyit menjen az AI es kesz. Az online time triallal meg ennyi gond sincs.
Kb. fognak felvesznek 1 db embert akinek az a dolga, hogy csinaljon minden nap egy versenyt. (es az akkor meg pazarlas is) Amint latjuk peccs sem kell hozza, mert az SE2 mar csak ugy jott a semmibol, tehat tenyleg egyszeru. Hat ennyi lenne a minimum.
Na de meg nincs semmi veszve, meg elerheto az SE2 es talan az SE1 is ma. Majd 13.-a uan leszek kivancsi. Persze idaig nem rossz az utomunkaban a PD, nem mondom. De nem igy kellett volna, hanem jo jatekot kellett volna csinalni es utana lehet pihenni. Eleve olyan multit kellett volna csinalni, amiben ezer fele mod van, olyan AI-t ami allithato, tobb offline versenyt, hogy ne kelljen a 30 szinten 3-4-szer lenyomni az 1000km-es szuzukat ahhoz, hogy a 32-es szinten elerheto versenyt is tudd jatszani! Ez milyen baromsag mar pl? Vagy hogy fel kell irnod milyen kocsik jok az adott versenyhez, nehogy a dealernel rosszat vegyel es penzt bukj? Jatszott valaki ezzel a jatekkal a fejlesztok kozul a megjelenes elott?
Szoval erted en orulok, hogy jonnek a peccsek de eleve nem igy kellett volna, szoval most mar elvarom!
Nah, de nem akarom lehuzni a hangulatot, azert jatszok en meg, de mar ritkabban, most mar inkabb varok es remelek hatha jonnek olyan dolgok amik visszahozzak a hitem picit.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
blazsey2 #1420 üzenetére
Igazabol, ha belegondolsz nem egy nagy vasziszdasz hozzaadni 5 versenyt plusz azt a drift hulyseget (amit meg meg sem neztem) meg 2 time trialt / het szinten. Sot az lenne a rohej, ha ez sem lenne...
Viszont nagyon kuss van mostanaban a hirek haza tajan (mongyuk halidej volt), de az is lehet, hogy csak mert mar Csokis nem szolt hozza sok ideje aztan azelott o szallitotta ezeket a hireket.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
heihachi #1409 üzenetére
Na orulok, hogy vegre nyugodtsag van a topikban!
Az Rx-7 megcsinalhato, de hiaba irja, hogy lehet menni az osszes letezo rx-7-tel szerintem csak az utolso szeriassal lehet megcsinalni. En voltam olyan ovatlan, hogy meg az 1-es seasonal eventsben megvettet turtam fel, de azzal egyszeruen nem voltam kepes lemenni 1.01-es korido ala, de altalaban is csak 1.02-es koridot mentem. Ezt nem ertettem miert van, probaltam beallitasokat, neztem videokat, de egy srac ugy ment 1.00 eleji koroket, hogy kozben voltak hibak a korben, es kurvara nem ertettem hogyan lehetseges ez. Aztan veletlenul megakadt a szemem egy kulso nezetes reszen, es rajottem, hogy az nem olyan rx-7 mint amivel en mentem, hanem az uj 2000 koruli szerias. Na gyorsan szentsegeltem egyet es megvettem azt a verziot, rakoltottem a minimalisan muszaj dolgokat, (igy is siman 150k bukta szerintem) es tudtam menni 0.59.5-ot, atlagban meg 1.00.6-ot, amivel eppenhogy de megcsinaltam. Nem allitottam semmit a kocsin vegsebessegen meg leszorito eron kivul, de az igaz, hogy az ABS:1 es Skid Rec: On volt.
De ez kicsit felrevezeto, hogy barmilyen RX7-tel lehet menni, mert a regebbivel eselytelen, nagyon sok az a koronkent 1.5 masodperc, pedig ugyanugy felhuztam 390 koruli loerore, es ugyanugy lekonnyitettem mint a 2000-res modelt. Gondolom mas lehet a sulyeloszlas, vagy nem tudom, mindenesetre abbol a szemponbol meg jo, hogy igenis van kulonbseg az autok kozott!
De a masik kibaszas amivel iszonyat nagyon szivtam az meg a 1-ben a GTR-es verseny volt. Azt irta barmilyen GT-R-t lehet hasznalni (illetve nem barmilyen, hanem csak felsorol kb 30-at en meg nem neztem vegig) en meg nyilvan bementem a dealerhez es megvettem a legjobbat 950k-ert. Visszamegyek (mert ugye onnan gomb nincs a dealerhez
) erre kiderul, hogy minden GTR jo a versenyhez de ez a kibaszott GTR ez kurvara nem jo! Hat gondolhatjatok milyen fejem volt! A faszer nem lehetett egy gombot odatenni, ami elvisz a dilerhez, es csak azokat a kocsikat latod, amiket megvehetsz?!
Tok foloslegesen vettem egy majd 1 millas kocsit, mert volt mar egy olyan kategorias Lexusom!
Na mindegy, egyebeknt rament ugy 3 estem, de sikerult minden aranyra. Bar soknal kellett a Skid es kettonel meg az 1-es abs is, de a lenyeg, hogy megvannak! Nekem ettol fuggetlenul meg mindig tetszik a maga modjan a GT5, leginkabb ezeknek a kenyelmi es esszerusegi funcioknak a hianya miatt vagyok elegedetlen, meg persze a versenyek konnyusege, (AI) vagy a lehetetlensege miatt, (AI) vagyis hogy nem lehet a nehezseget szemelyre szabni (pl hany szazalekos legyen az AI 80-100-ig, ami igazabol semmit nem csinalna, csak a koridejuket tekerne le, vagy fel minden szazalek ponttal egy picit), csak a segitsegek elvetelevel/hozzaadasaval!
Remelem a kesobbiekben ezeket (legalabbis a nagy reszet) fogjak orvosolni, illetve folyatosan kerulnek be uj tartalmak, kihivasok, mert en azert tobbre szamitottam, foleg mikor mar vannak (legalabbis PC-re) ennel komolyabb jatekok ahonnan azert el lehetett volna lesni ezt-azt!
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
heihachi #1209 üzenetére
En inkabb azt mondom, mindenhol van hatasa, egyenesben is. Ennek a dolognak az a feladata, hogy egy bizonyos tapadasi szint alatt barmikor kozbelep, es leszabalyozza a motorerot, aztan amint visszajon a tapadas ujra visszaadja a sofornek az iranyitast. Kanyarban is, egyenesben is mikor kigyorsitasz (ami elegge autofuggo - de foleg alacsony sebessegnel, vagy elindulasnal amikor kiporogne a kerek, de 1000 loeros csodaknal szinte barmilyen sebessegnel, vagy fokozatban fellephet a tapadasvesztes egy erosebb gazadasnal). Ezek osszessege miatt nem vagy kepes TCS-sel egy bizonyos sebesseg fole felgyorsitani, gyorsabb idot menni.
Na mindegy szerintem ertjuk mindketten, meg Djuree is.
A jatekban is pont igy van.
-
kulfoldi
aktív tag
Hat en nem tudom, szerintem ez nem tul meglepo!
Nyilvan a szabalyzas mindenkori jelentese miatt is valoszinusitheto, (bar a Traction Control magyarra nem tapadas szabalyzaskent van forditva hanem kiporgesgatlokent) hogy vissza lesz fogva a kocsi ha bekapcsolod, cserebe viszont nagyobb valoszinuseggel tudod az autot a palyan tartani.
Szvsz szerintem az ismerkedes elso orain tul nincs sok ertelme bekapcsolva hagyni (semmit, en csak az ABS-t hagyom altalaban meg), bar sok fugg attol is, hogy mivel iranyitod a kocsit a jatekban, a PS3 kontrollerrel, vagy mondjuk kormannyal. En meg esoben szoktam berakni a TCS-t, de mivel olyan keves ilyern futammal talalkoztam ezidaig, hogy el tudom kepzelni ott is csak az ismerkedes miatt hagyom bent. Ezt alatamasztando, legutobb talan egy F1 futamon mentem esoben, es ott ki is kapcsoltam, mert nem ereztem a szukseget.
-
kulfoldi
aktív tag
-
kulfoldi
aktív tag
Szerintem jogi (vagy a felajanlott penz volt a keves / vagy nem akartak hogy torjenek a kocsik / esetleg nem tartottak eleg realisztikusnak a kocsik reakciojat a valoshoz kepest) okai lehetnek.
Azt nem tudjatok hogy zenet hogy lehet hozzaadni a jatekban szereplo szamokhoz?
Be tudok rakni sajat Playlistet, de akkor csak azokat jatsza, es olyan is volt, hogy berakom, megsem azt jatsza, hanem az eredetieket.
En meg azt szeretnem, ha az altalanam hozzaadando szamokkal bovulne a jatek zenei kozul kivalogatott 30 szam, es lenne ugy mondjuk 70 vagy mittomen. Valaki?
-
kulfoldi
aktív tag
Boldog Karacsonyt kivanok Mindenkinek!
Azt vagjatok, hogy a PD-tol ujfent kaptunk egy kis csomagot, megpedig ujabb Special Eventsek szemelyeben? Ugy nez ki mar peccesek sem kellenek nekik!
Bazzeg ha ilyen utemben nyomjak nem birom kovetni majd a jatekot (pedig jatszom nem keveset), az elso csomagot sem vegeztem ki, arrol nem is beszelve, hogy a Time trial-okon meg benne sem vagyok az elso 1000-ben...
Aze nem baj, csinaljak csak!
Meg egyszer Kellemes Unnepeket!
-
kulfoldi
aktív tag
Sracok koszonom (szerintem nem csak en) mindkettotoknek, es ha van meg valaki aki hasznos tanaccsal tudna ellatni a hozzam hasonlokat akkor ne kimeljen!
Persze, hogy csak online time trialra jo, de oda nagyon! es versenyekre, mert ez a jovo a jatekban miutan kivegeztuk az offline reszt, es ahogy elnezem a fejlesztok is igy vannak ezzel, hiszen most sem keves online tartalmat kaptunk a kovetkezo 2 hetre!
-
kulfoldi
aktív tag
Szia, hu az tok jo ha ilyen ertelemszeru szamodra, akkor segitenel nekem es Gyurinak az elmagyarazasaban!?
Melyik lehetoseg mire jo, a novelesevel/csokkentesevel mi tortenik? Milyen tipusu palyara milyen beallitas javasolt? Sok gyors kanyar/sok lassu kanyar, sok egyenes, sok huppano, keves huppano, jobb oldal terhelos (jobb korpalya), bal oldal terhelos (bal korpalya), ezek kombinalasa.
Tehat pl. teszem azt
Spring rate: Ha csokkented leesik a fejed, olyan palyara javasolt ahol sok a bal fulhuzigalas.
Ha noveled eltorom a kezed, olyan palyakra jo, ahol a vizbul veszi ki a zokszigent.Szoval valami ilyesmi gyakorlott szimulatorosoktol, esetleg vilagbajnok autoversenyzoktol GT5 specifikusan marha jol jonne, en nem ertek sajnos hozza, es nem tudok folyamatosan egyforma koroket menni, hogy erezzem, hogy 10% damper extension novelestol nyerek-e +5 szazadot, vagy vesztek. Ha meg tul sok mindent allitok be egyszerre, akkor nem tudom melyik volt elonyos, es melyik hatranyos.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
Xmodule #1120 üzenetére
Autokalibral, nem lehet nyilvan kikapcsolni.
Fu bakker ez a online leaderboard nagyon kemeny!
76-ik vagyok a Madrid palyan 1.19.8-as idovel, ti hogy alltok? Probalom behozni az aktualis legjobbat, mar csak 1.669-re vagyok tole, de nagyon nagyon nehez. Most hianyzik marhara, hogy nem ertek a felfuggesztes meg az LSD beallitasokhoz.
A par oraval ezelotti irasom utan kileptem, egy oraja jatszom ujra. Par oraja a legjobb idom 1.23.007 volt akkor az 66. volt, az 1 oraja amikor beleptem mar csak 700. helyezest ert.
Ehhez kepest azota mar mentem 3.2 masodperccel gyorsabbat, es meg mindig sehol nem vagyok, vajon most mennyit er az 1.23.0? 5000.?
Fu nagyon durva!
-
kulfoldi
aktív tag
Felfuggesztes, aerodinamika es fek beallitasi tanacsos magyar oldalt valaki be tud linkelni? Nem nagyon ertek ehhez, de valszeg sokat jelent ezeknek a megfelelo beallitasa is, szoval tok hasznos lenne egy ezek beallitasat elmagyarazo link! (Esetleg nehany palyara/kocsira javasolt beallitas meg aztan maga lenne a gyonyor.
)
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
Krisz_82 #1107 üzenetére
Nyilt par verseny, (sot folyamatosan nyilni fog, hiszen a mostaniak csak Dec 20-Jan 6-ig elerhetoek) ahol mindenki legjobb ideje ellen versenyzel, megszabott beallitasok mellett! (gumi, suly, loero, hajtaslanc, stb) Gondolom nyeremenyekert!
(Bar valoszinu, hogy en szemely szerint nem fogok nyerni loszart se, ugyanis lehet, hogy a kocsi miatt, de egyeleore egy time trial challenget probaltam ki, ott is 66. voltam 3.8mp hatrannyal 20 perce, fel oraval a mod megnyilasa utan.
(De ezek szerint kovetkezo update Jan 6.?)
Blazsey: Nekem ugy istenigazabol ezutan mar csak a A.I. okositasa hianyzik, (meg persze az online elmeny javitasa, de az ugy nez ki jo uton halad hala istennek!)
-
kulfoldi
aktív tag
Na, ezek mar finomsagok tenyleg! Szep kis karacsonyi ajandek, azert bovul a tartalmom szepen lassan, de jo lenne ha ez folyamatosan igy maradna, ki se tudnanak robbantani a monitor elol!
Ezek az online time trialok mar most szetszednek.
Ajjaj mi lesz itt ha ezek rajonnek, hogy ez kell a jonepnek.
Azert meg van mit javitgatni PD, csak igy tovabb!
-
kulfoldi
aktív tag
Gyanitom, hogy csak a nemet van benne! Nekem angol verzios van, 3 nylev kozul lehet valasztani: angol, torok meg valami meg durvabb (meg csak tippelni sem tudok mi lehet). Ebbol kiindulva a nemet verzional lehet kb: nemet, malajalam, pandzsabi. Akkor azt ne vedd meg sztem!
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
blazsey2 #1032 üzenetére
En meg ilyenkor ugy erzem palyat tevesztettem. Ha en vezetobb beosztasban lennek a PD-nel tuti sokkal jobbra hoztam volna mar alapbol is ki a jatekot. Hisz a nehezet megcsinaltak, nagy elmeny jatszani vele, csak a csomagolashoz nem ertenek es ezek a riportok csak megerositik a nezetem. De igazabol az a fura, hogy csak at kellett volna hozni a vazat (versenyek, nehezseg) az elozo reszekbol, grafikai tuning, fizika tuning, AI tuning, Multi bevezetese, es fasza lenne az egesz, hisz igazabol szerintem mindenki egy feljavitott 2010-es GT3/GT4-re vagyott multi lehetoseggel. Ennyit kellett volna csinalni.
En is bizom bennuk persze azert!
Szabi: Ez egy olyan jatek ami egyelore kb. 10-szor jobban fogy kulfoldon mint belfoldon, szerintem pont ez is volt a cel. Biztos van rengeteg kulfoldi is a csapatban egyebkent. A Metal Gear sorozattal nem vagyok ismeros sajnos.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
blazsey2 #1030 üzenetére
Hat azert ha elolvastad a linket illetve azon belul is a linket ami a riportot tartalmazza, nem hiszem hogy tul sok megnyugtato dolgot lattal. En peldaul semmi konkretumot nem talaltam, (kiveve talan az Europat erinto SLS AMG time trial-t, ami hat...eselytelen a halandok szamara) csak csomo mindent ami lehet hogy lesz benne, es sajnos egyik sem olyan amit en hianyolnek. Ami a talan kategori legpozitivabb hire volt az egyes regebbi kimaradt palyak esetleges potlasa. (DE szerintem az penzes lesz) Plusz amitol a leginkabb megijedtem a fejlesztok jozansagat illetoen amikor Yamauchi megemliti, hogy lehet hogy szeretne egy a 7 perces introt levalto 20 perceset, hogy ezzel a jatektortenet leghosszabbja az ovek legyen... Nooormalis?
Kit erdekel az intro, es mennyi folosleges munkaval jarna az?
Se a multi komolyabb kidolgozasarol nincs szo, se az AI updateeleserol. Valamint eleg sokszor fordul elo a kovetkezo GT emlitese, hogy elkepzelheto, hogy meg PS3-ra jon. Az meg ha igy lesz vagjatok, hogy a GT5 bovitett verzioja lesz igy par ev mulva, amikor mar szvsz az lesz keves lesz. Mintha kicsit el volnanak agyban meg idoben csuszva a PD-sek.
Na positive face on.
-
kulfoldi
aktív tag
Hat en meg nagyon remelem, hogy nem erre fogjak elpazarolni az idejuket amit meg a GT5-tel terveznek eltolteni, szerintem ez mar csak par honap ugyanis es az intenzitas is csokkenni fog. Most meg veszodnek vele, mert erzik hogy kinos kicsit amit vegulis osszehoztak, de ez mar kozvetlenul az eladasokra es a penzcsinalasra nincs hatassal, mar pedig ok is profitorientalt ceg.
En is azt mondom, hogy akkor mar sokkal inkabb az AI-t hozzak fel es a multit mert szerintem tobb kihivast kene jelentenie a single player versenyeknek, akar csak arcade modban is, ha mar ott legalabb van 3 fokozat. (szerintem a legnehezebb fokozaton sem nehez megverni a gepet). A multi ugye meg nem is kerdeses, hogy gyermeteg jelenleg.
Remeljuk a legjobbakat!
-
kulfoldi
aktív tag
Abszolut off, es sajat velemeny, mielott szetszedtek...
Szoval en ezt a kepfeltoltest sosem ertettem, kb nem ertem a lenyeget.
Ha szep a kep, akkor mindenki dicserje, ha csunya akkor mindenki alazza, csak jojjenek a kommentek
Ha fustol a gumi aze jo a kanyarban, mert elmosodik a taj, ha all akkor meg aze jo mert meg lehet szamolni a kulloket
Ha tavol van az a jo, ha kozel van meg tudod szamolni a ledeket a fenyszoroban, az meg aze jou
Ha szep szines a festes azert jo, ha olyan a felnije azert kek
stb.Mert azt talan ertem ha tetszik es mentesz kepeket aztan nezegeted. Vagy valami eredmenyt mentesz el hebe-hoba, de akkor meg szerintem ugyis eltokolsz vele
De a feltoltes... biztos Yamauchiek se ertettek a lenyeget, epp ezert nem jutott eszukbe olyanra csinalni, hogy mar azelott feltoltotte es mar unja is mindenki mielott eszedbe jutna egyaltalan elmenteni.
De en mondjuk vagyok olyan hulye, hogy a iwiwen meg a feszbukon 600 darab 5 centirol sajat magamrol telefonnal meg a tukorbol mandinerbol visszapattano felmeztelenul nagyon meno arcot vagok kokemeny vagyok kint van a fel mellem kepeket sem ertettem sose
Bocs....
-
kulfoldi
aktív tag
En meg csak asszem az IC B-t csinalom, tegnap kezdtem ujra a licenceket, rajottem ugyanis, hogy kocsikat lehet vele szerezni.
33-at probaltam idaig, 30 arany 3 ezust. Volt amivel kurva sokat szivtam. Ilyen volt az FT86os is.
Spoiler! Az Aston megvan konnyeden. Ott szamolni kell a csikokat kozepen es abbol szamolgatni vissza mikor fekezz, es ugy meglesz szep lassan.
Spoiler! Az FT86 az meg nekem is szopas volt, sokaig 6 ezred hianyzott csak. Aztan mentem egy 18.384-et asszem.
Itt ugye az a lenyeg, hogy kozel kell menni a bolyakhoz amennyire csak lehet, hogy minel kisebb kormanyzas kelljen, a kormanyzasok hirtelenek es pontosak legyenek, az elso harom vagy 4 bolyat lehet teligazon utana pedig beallni a gazzal egy olyan felgazszerure. A lenyeg, hogy egy tempoban kell vegigmenni a maradekon, kiveve az utolso ahol meg teligaz, mert ugye jon mar az egyenes. De ha a Miniset meg tudtad csinalni akkor ez is menni fog.
Nekem a Suhamer kanyarral van gondom, meg a 2 hajtus Nissan Fairladyssel, meg a Ferrarival mikor Londonban mindenki meg kell elozni 2 kor alatt. Ezek csak ezustre mentek idaig. Na majd ma ejjel hatha.
-
kulfoldi
aktív tag
Neked (es masoknak is) javaslom a fekpumpalast/adagolast es nem fog blokkolni a kerek fekezeskor, sot van hogy gyorsabban meg tudsz allni, mint veszfekezessel. Kanyarban meg ha megindul a kocsi fara, akkor kiserletezni ellenkormanyzassal, gazelvetellel vagy epp gaz adassal vagy finom fek, ra kell jonni, meg helyzettol is valtozik. Fure kimentek, nehogy gazt nyomjatok, csak finom kormanymozdulatok, nagyon finom fekezes, tereljetek vissza az aszfaltra amilyen gyorsan csak lehet. Ahogy jatszotok egyre tobbet es jon meg a tapasztalat egyre tobb mar elveszettnek latszo szitut lehet megoldani ezekkel kis idoveszteseggel.
Mindenki legyen turelmesebb, tanulni kell a versenyotozast.
-
kulfoldi
aktív tag
Ne csinald mar!
Irtam, hogy kell par nap amig megszokod. Mit idegeskedsz? Mit vartal? Nyilvanvalo, hogy mivel meg sosem volt FFB-s kormanyod idobe kerul mig egyaltalan palyan tudod tartani a kocsit, utana megint ido mire rajossz dolgokra, utana megint ido mire tokeletesited a tudasod. A jo dolgok sosem jonnek egybol. 1 honap mulva meg majd lehulyezed magad, hogy milyen lama voltal, hogy 5 perc kormanyzas utan meghoztad a nagy iteleted!
Ez nem szervokormany, hogy 1 ujjal korbetekered 30km/h-nal kanyarban. Ne idegeskedj!
Javaslom, hogy tedd a kormanyt simulationre, ffb 4-5, mas nem tudom mi van.
-
kulfoldi
aktív tag
Ma egesz nap nem volt multi nekem, de szerintem senkinek... Nagyon heggesztettek valamit, remelem azert volt mert hamarosan jon a multi update!
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
heihachi #908 üzenetére
Hat, ezek szerint csak nekunk ilye nehez, mert Victoy lazan lenyomja oket elsore.
En viszont kicsit elakadtam! Most vagyok lvl 23, es mar megcsinaltam az amcsi versenyt, most a formula GT jonne. De nincs meg a Formula GT autom, tudom hogy hol talalhato, csak meg nincs meg ra az 5 milkam. Szoval amivel elakadtam az az, hogy most tenyleg ujra kell csinalnom a mar megcsinalt versenyeket ahhoz, hogy penzt teremtsek elo vele? 3 misi hianyzik jelenleg, meg persze a Special eventseknel is vannak hianyossagaim, de ha mondjuk ott osszekaparnek 1 misit meg mindig kene 2.
Ezt most komolyan ugy kell osszeszedni, hogy teszem azt elindulok ujra 20-30-szor olyan magasabb szintu versenyeken amiket mar egyszer nyertem?Vagy adjak el autokat?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elkezdtek szállingózni az Arctic P Pro sorozatú ventilátorai
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A partnerektől függ, hogy lesz-e Arc csúcs-VGA az aktuális generációban
- További aktív témák...
- XBOX ONE/Series kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- PlayStation 4/5 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 PRO 2TB Digital játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- PlayStation Portal - 3 hónap Bolti Garanciával
- PSN ( Playstation Network) ajándékkártya
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Samsung 870 EVO SATA SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi 9A 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest