Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lo_jo

    senior tag

    válasz edeleny #10836 üzenetére

    Az, hogy kanyarodsz és benyomod közben, nem törvényszerű. Nem állítottam azon pont semmit és nekem jó így, nem "erőből" kanyarodok, ha nem fordul, akkor fékkel vagy gázzal segítek rá, szituációtól függően. Nálam csak a boost/nitro került L1-re, sokkal könnyebben kezelem így, mint R3-on.

    Nagyobb tank nincs, ha 1 kiállást akarsz, akkor van 3 lehetőséged, de BoP versenyen ez igazából csak 2:
    - short shift, autótól és tuningtól függ, hogy mennyire, ki kell tapasztalni, de lehet, hogy többet buksz vele, mint amennyit nyersz
    - másik autó, esetleg nézz meg pár streamert, hogy milyen taktikával, melyik autóval, milyen fuel map mellett mennek és főleg mikor váltanak, a meta nem véletlenül alakul ki
    - szabad tuning mellett: power restrictor, kisebb teljesítmény -> kevesebb üzemanyag használat, de nagy benzintemető egy tuning turbo vagy supercharger is, cserébe sokat ad teljesítményben. Nekem a Le Mans farmolásra használt Gr.4 M4-ben van egy high-rpm turbo, de fuel map 6 és nagyon korai váltás kell, hogy kényelmesen elég legyen a benzin, de még így is bitang erős, szélárnyék nélkül lehet vele az egyenesekben előzni, nem is kell feltétlenül a féktávra várni.

Új hozzászólás Aktív témák