- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- GoPro Topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lo_jo
senior tag
válasz Sundesz #10384 üzenetére
A countersteeringnek nem láttam értelmét kormánnyal, úgyhogy off, bár nekem kontrollerrel is. ASM is ki van kapcsolva, csak ABS és TCS van. A TCS-t autónként állítom, többnyire 1 vagy 2, az ABS default sajnos kell, mert elég rosszul kezeli a G29 pedált. 100% féknek veszi azt, amikor a gumi kockához érek, PC-n ez kb 2/3, nagyon nem mindegy. S-10-nél nekem az segített, hogy beraktam 0.2s offsetre a demo ghostot. Meg persze a sok próbálkozás. AC-ACC párosban PC-n sokszáz, de lehet, hogy párezer köröm már van Spa-n, de a 917K és a szűk száraz ív megtréfált párszor.
-
lo_jo
senior tag
válasz @rglaaf #10467 üzenetére
Laguna Seca G29-cel kifejezetten könnyű volt, mert a Viper egész jól vezethető. A Nord tényleg szívás, a pályát ismerem elég jól, de az a BMW katasztrófa, kiszámíthatatlan. A turn in borzalom, mintha tankerhajóval fordulnál, a kanyarközép lassú, nagyon nehéznek érződik az autó, a kigyorsítás meg lutri, hogy mikor dobja el és mikor tapad be. A szektorokon már megvan a gold, de az egész kört még nem sikerült összeraknom, csak ezüstre.
-
lo_jo
senior tag
válasz hitchins #10472 üzenetére
Például: [link]
550k+clean race bonus=825k
A World Touring Car 600 Tokyo Expressway a leggyorsabb, mert fix 12 kör, 20 perc alatt lehet teljesíteni, így jön ki a legoptimálisabban. A Le Mans 700 30 perc+a megkezdett kör befejezése. Én Tokyot és Le Mans-t váltogatom, így "csak" 1,65k/óra+pihenés, de nem annyira unalmas, mint csak egy pálya a borzalmasan irányítható Tomahawkkal.[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
-
lo_jo
senior tag
-
lo_jo
senior tag
válasz @rglaaf #10520 üzenetére
1: Le Mansban nincs értelme Tomahawkkal szopatni magad, sokkal élvezetesebb akár egy régi LM autót lebutítani 700-ra. Én nagyon jól elvagyok ott egy Gr3 vagy Gr4 autóval. A 30 perc az 30 perc.
2: Nem mindig ugyanúgy jön az eső. Volt már nem egyszer, hogy bőven jó volt a slick, mert többször esett, de nagyon keveset, de volt, hogy még az inter is kevés volt, mert jött egy második nagyobb zuhé. Viszont mire körbeértem, már ki is sütött a nap és többet nem is esett.
-
lo_jo
senior tag
válasz parandroid #10537 üzenetére
A countersteering és az ASM is hátráltat, ha szeretsz a gázzal rásegíteni a fordulásra. Finoman kell bánni vele, nagyon autó és beállítás függő, de nagyon jól használható.
-
lo_jo
senior tag
válasz Sordoran #10566 üzenetére
Szerintem még kontrollerrel is teljesen jó a MT, itt főleg, mert csak a 4-7 tartomány játszik. A Tomahawknál a célegyenesben még az overtake is mehet, úgy lehet igazán jó köröket menni. Átraktam L1-re R3-ról, így az egyenes végén megvan az 500+ tempó. A 3. körtől pedig használható már a kigyorsítástól, addig nekem túl sok a víz a pályán.
Az alap kérdésre pedig: egyértelműen bug, rájöttek a polinál is, ezért volt csak az első héten szabad tuning és beállítás a daily race-eken, azóta csak BoP van. Jó lenne, ha a javítás után lenne 6 daily, 3 BoP és 3 szabad tuning BHP/kg/PP limittel, kicsit felboríthatja a beállt metát.
-
lo_jo
senior tag
válasz ProEvoFan #10587 üzenetére
Le Mansra nagyon sok minden használható, legtöbbször tényleg csak ízlés kérdése. Jók a régi LM autók, jók a Gr3-4 autók, de még egy 700-ra felhúzott utcai sem vészes. Persze a kicsit random időjárás meg tudja kavarni a dolgokat. Mindig fog esni az eső, az viszont már nem fix, hogy mennyi. Volt olyan versenyem, hogy nem kellett interre váltani, fél kör volt, amíg több víz volt a pályán, de akkor sem volt vészes. Utána egy másikon pedig már interrel is felúszott egyenesben, 100 fölött már indult a balett, szép lassan körbeértem, felment a wet és úgy is kellett végig menni a maradék 20 percben. Nekem egyébként a CLK-LM nagyon bevált.
-
lo_jo
senior tag
válasz undercover #10600 üzenetére
A bugos PP miatt BoP minden daily, így fix alkatrészek (és fix setupok) vannak, azaz ha alapból nem állítható a fékerő eloszlás egy autón, akkor nem fog menni, mert ahhoz a megfelelő tuning alkatrész kéne.
-
lo_jo
senior tag
Most még igen, aztán majd meglátjuk, mit hoz a holnapi patch. Ha tényleg javítják a PP bugot, akkor valószínűleg Le Mans lesz a kifizetődőbb, valós 600-as autóval a Tokyo 12 kör több lesz, mint fél óra. Le Mans egy valós 700-assal 30-34 perc, attól függ, hogy tudsz-e "spórolni" az utolsó körön vagy nyomnod kell végig. Jelenleg 5 autót rotálok rá, hogy ne legyen unalmas, talán csak a CLK-LM az, ami ezek közül PP bugos, a többivel "csalás" nélkül nyerhető. 3 Gr.4, a mezőny is az, de van egy utcai R32, azzal is sima ügy.
-
lo_jo
senior tag
válasz [HUN]NIMROD #10627 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy erre konkrétan nem tért ki a patch notes sem. Power restrictor PP hibát javítottak, itt pedig a váltó áttét a bug forrása. Addig kell kihasználni, amíg lehet.
-
lo_jo
senior tag
válasz @rglaaf #10629 üzenetére
Le Mansra tényleg nagyon sok minden jó. Tegnap kipróbáltam a Gr.4 M4-et high rpm turboval és állított váltóval, RH gumin. Short shift + szegény keverék és 5 kört megy egy tankkal (ha nem kell kijönni hamarabb interért), de már az AI box kiállása előtt első voltam normal nehézségen. Onnantól meg már lehet taktikázni, hogy a 30 perc a kör vége felé érjen és ne a Dunlop közepén
-
lo_jo
senior tag
válasz [HUN]NIMROD #10636 üzenetére
A régin 1-esen mentem végig, short shifting mellett, kb a “közepén” váltva, bár 5-6 fokozatnál majdnem mindegy volt. Az egyenesben még az overtake-et is nyomtam. Este kipróbálom az újat.
-
lo_jo
senior tag
válasz ako001 #10638 üzenetére
Én csak MTvel. Normál versenyzésnél teljesen más, mint az AT, sokat lehet javitani a turn in-en (sokkal fordulékonyabb az autó alacsonyabb fokozatban) és a kigyorsításon is (sokkal stabilabb magasabb fokozaton és en bloc kevesebb időt bukhatsz az alacsonyabb fordulattal, mint a váltással, autótól is függ persze). A jó fuel managementhez pedig elengedhetetlen. Mondjuk én rFactor, Live for Speed, Assetto Corsa, Assetto Corsa Competizione vonalról jövök PC-ről, azoknál ez teljesen bevett. Alapból G29-cel nyomnám, de most kiújult a sarkantyúm, aminek annyira nem tesz jót a pedálozás, úgyhogy kontrollerrezek, de a váltás így is kényelmes. Végzett is az update, megnézem Tokyot
-
lo_jo
senior tag
válasz [HUN]NIMROD #10643 üzenetére
Valóban gyorsult, viszont az irányítás számomra borzasztó lett. Eddig 7/10 le tudtam hozni büntetés nélkül (a maradék 3-ban is csak a lekörözésnél hülye volt az AI), most volt olyan kör, ahol 20s is összejött. Nem tudom, hogy a fizika update vagy a Tomahawk beállítása miatt.
Viszont már látom, hogy a Spa 1 órás lesz az én barátom. 4. körben már vezettem, 7,5 perc után, onnantól meg max az eső az ellenfél. Az autó valós 800PP CLK-LM, de biztos kipróbálom a többi LM géppel is. Tankolni ezzel 1x kell, gumit az eső miatt többször is kell cserélni.
-
lo_jo
senior tag
válasz [HUN]NIMROD #10670 üzenetére
Nekem ma egy 4 csillagosból beadta az Amuse NISMO 380RS Super Leggerat.
Az 1 órás Spa tényleg jó, már lenyomtam a CLK-LM után a 787B-vel is, végig fogok menni mindegyik classic LM autóval, annak való igazából.
-
lo_jo
senior tag
válasz ako001 #10674 üzenetére
Hülye kérdés, de miért az x a gáz? Miért nem R2 vagy valamelyik analóg kar, hogy lehessen szépen adagolni? Így egyébként értem, hogy miért nem opció a kézi váltó nálad, ahhoz szabadnak kell lennie a hüvelykujjadnak. Gondolom így a TCS se 0, az pedig sokat lassít, bár ha nem versenyzel online, akkor majdnem mindegy.
-
lo_jo
senior tag
válasz ako001 #10694 üzenetére
Na, jó hallani. Szerintem érdemes lenne kipróbálnod az L2 féket is, ha az R2 gázzal idővel megbarátkoztál. Azzal is lehet nagyon szépen adagolni, bár nekem kell még úgy is az ABS, ~20 év kormány+pedál szimulátorozást nem fog kiváltani a kontroller soha. Gáznál TCS3-mal kezdtem, azóta 0 és 1 megy, autó és pályán lévő víz függvényében. Mindkettőre igaz, hogy így sokkal finomabb játékteret ad, a replayeken is sokkal természetesebbnek hat. Van jópár olyan körülmény, ahol egy leheletnyi fék stabilizálja a határon át-átnéző autót, ahova a gomb már túl sok, de a gázfelengedés még kevés.
-
lo_jo
senior tag
válasz edeleny #10745 üzenetére
Igen, most is van arcade race, time trial és custom race. Az arcade fix, az autóhoz és a nehézséghez igazítja az ellenfeleket, a time trial az sima time trial, a custom race-ben pedig állíthatsz mindent a kedved szerint, pl: hány kör/perc, hány ellenfél, hanyadik helyről indulsz, ellenfelek autói, időjárás, stb. Mindegyik módra igaz, hogy a saját garázsod autóival mehetsz.
Szerk: Ha a kérdés lényege az volt, hogy lehet-e menni bármelyik játékban lévő autóval, akkor nem, nincs ilyen lehetőség.
[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
válasz ProEvoFan #10775 üzenetére
Ja, de az Audival gyerekjáték, úgy tapad, hogy még a 800PP miatt visszavett erő mellett is állva hagysz mindenkit kanyarban, az eső sem nehéz vele, sokkal tovább kezelhető marad vizes pályán is. Lenyomtam tegnap a McLaren F1-gyel is, na az már "dolgozósabb", még szárazon is meg lehet vele csúszni, ha kicsit nem figyelek, tényleg jókor kell vele gumit váltani.
-
lo_jo
senior tag
válasz ProEvoFan #10782 üzenetére
Nekem tegnap volt a TDI-vel egy teljes száraz Spa 1 órás, így egy kiállással letudtam, végig lehetett teljes tempót autózni. 2x volt kis eső, a másodiknál a "vízmérő" már mutatta, de annyira kevés volt és olyan jól tapad az Audi, hogy a köridőn sem látszott, kényelmesen 2:20-on belül maradtam. 2 kör volt, amikor 2:20 fölé mentem, mindkettőnél lekörözéskor vágott elém az AI. Le Mans-ban nekem az első 3 verseny volt eső nélküli, azóta nem sikerül ilyet kifognom.
-
lo_jo
senior tag
válasz [HUN]NIMROD #10823 üzenetére
A közösség pletykája volt, hogy kiszedik, a patch notes sem említette, hogy a váltót érintő PP bugot javítanák, csak power restrictorhoz köthetőt. Valószínű, hogy idővel ki fogják javítani, mert ez okozza, hogy sportban csak BoP versenyek vannak. Hasonló PP csökkenést lehet elérni bármelyik autónál, ha hasonlóan elcseszett áttétekkel állítod be, de persze kell a sok lóerő, hogy használható legyen 4-ből az indulás.
-
lo_jo
senior tag
válasz edeleny #10836 üzenetére
Az, hogy kanyarodsz és benyomod közben, nem törvényszerű. Nem állítottam azon pont semmit és nekem jó így, nem "erőből" kanyarodok, ha nem fordul, akkor fékkel vagy gázzal segítek rá, szituációtól függően. Nálam csak a boost/nitro került L1-re, sokkal könnyebben kezelem így, mint R3-on.
Nagyobb tank nincs, ha 1 kiállást akarsz, akkor van 3 lehetőséged, de BoP versenyen ez igazából csak 2:
- short shift, autótól és tuningtól függ, hogy mennyire, ki kell tapasztalni, de lehet, hogy többet buksz vele, mint amennyit nyersz
- másik autó, esetleg nézz meg pár streamert, hogy milyen taktikával, melyik autóval, milyen fuel map mellett mennek és főleg mikor váltanak, a meta nem véletlenül alakul ki
- szabad tuning mellett: power restrictor, kisebb teljesítmény -> kevesebb üzemanyag használat, de nagy benzintemető egy tuning turbo vagy supercharger is, cserébe sokat ad teljesítményben. Nekem a Le Mans farmolásra használt Gr.4 M4-ben van egy high-rpm turbo, de fuel map 6 és nagyon korai váltás kell, hogy kényelmesen elég legyen a benzin, de még így is bitang erős, szélárnyék nélkül lehet vele az egyenesekben előzni, nem is kell feltétlenül a féktávra várni. -
lo_jo
senior tag
válasz ako001 #10874 üzenetére
Gondolom van preorderből a 100k credited, az külön van számolva, olyan, mintha vetted volna a store-ban. Tehát van a pénzért vett credit és van az "ingyen" szerzett. A patch notes-ban is így szerepelt a limit emelése:
- Increased the upper limit of the free in-game Credits from 20,000,000 to 100,000,000 Credits; -
lo_jo
senior tag
válasz [HUN]NIMROD #11022 üzenetére
A tuningnál a motorcsere arra jó, ha vissza akarsz állni nem leszedhető tuningokról alacsonyabb/gyári szintre. Pl. kitalálod, hogy a 900PP-re felhúzott gépet inkább 800-ra levinnéd, de nem ballaszttal és power restrictorral akarsz szórakozni, hanem a motor perma upgrade-jét levenni. A pörgetett motorcserénél van egy fix lista, hogy melyik motor melyik autóba rakható, így lehet csinálni elég extrém tuningokat. Nekem van egy 2JZ-GTE a "raktáramban", mehetne egy Silvia S15-be, BRZ S-be vagy GR86 RZ-be. Ezt a listát találtam, amikor kipörgettem: [link]
-
lo_jo
senior tag
Azért vicces, hogy itt az endurance vesenyzés koronája, és nem kaptunk az 1.16-ban legalább egy 1 órára "tömörített" 24 órás Le Mans-t Gr.3, Gr.2 és Gr.1 kategóriákra, ne adj isten a háromra egyben.
-
lo_jo
senior tag
válasz Peat76 #11063 üzenetére
Nekem TCS1, ABS normál, ASM ki. Beállítottam a demo ghostot 1 tizedes előnnyel. Kellett pár próba, amíg kitanultam, hogy melyik kanyarban mi fér bele.
@[HUN]NIMROD: Az ASM nagyon nem alap. Erősen stílus függő, hogy kinek mennyire jön be, nekem pl. nagyon nem. Elveszi azt a határon fordulás élményt, amikor kicsi gáz és fék adagolásokkal fordítod az autót, helyzettől függően. Én a kicsit túlkormányzott mellett vagyok, annál borzasztó alulkormányzott érzést ad, lecsúszok vele az ívről kifelé, míg kikapcsolt mellett nagyon pici csúszásokkal sokkal kényelmesebben fordulok. (Jó példa a suzukai hajtű licence test.) Ha valaki minden segítség mellett kezd, akkor tény, hogy a folyamatos kikapcsolásoknál a legjobb, ha az ASM marad utolsónak, de szerintem ezt is érdemes egy idő után elhagyni. Az ABS sajnos a G29 pedállal marad, a TCS-t pedig csak vizes pályán rakom 1-re.
-
lo_jo
senior tag
válasz Lackooo84 #11173 üzenetére
Ha "tönkremegy" a régi, akkor a GT Autoban van az Engine Overhaul, azzal hozod rendbe. Ilyenkor minden marad úgy, ahogy előtte volt, csak kap egy nagygenerált, újra teljes teljesítményt tud leadni. Nekem az Audi R18-ra már kellett, 8814km van benne, szinte csak az 1 órás Spa-val.
A Tuning Shopban is van új motorra lehetőséged, de az is csak akkor kell, ha vissza akarod állítani gyárira, azaz leszedni a motorról a visszafordíthatatlan változtatásokat, mert pl. már nem tudsz annyit a ballaszttal és a szűkítővel csökkenteni a PP-n, hogy beférj egy kisebb limitbe.
A cseremotort belerakni abba az autóba, amibe való, gyakorlatilag pazarlás. Ha van egy C7 Stingray Corvette-ed, akkor ne abba rakd a bele való motort, hanem menjen a Mazda Roadster S (ND) '15-be és egy olyan brutális drift gépet építhetsz belőle, amivel gyerekjáték keresztbe állni, még akkor is, ha minden mást gyárin hagysz Vagy csinálhatsz Porsche 997 GT3 motoros bogarat, az is egy beteg jószág.
[ Szerkesztve ]
-
-
lo_jo
senior tag
válasz Black&White #11236 üzenetére
Nem sokkal rosszabb, mint néhány daily race A (sokan nagyon máshogy állnak hozzá, amikor nem számít a DR-SR), de néha van hasonló B-ben és C-ben is, pedig S SR, B DR-en vagyok. Tudom, ez még messze nem a csúcs, de itt már sokszor vannak stabil köridőket tudó ellenfelek, C környékén még gyakori, hogy valaki talál egy jó kört, a maradék meg gyakorlatilag kuka.
-
lo_jo
senior tag
válasz undercover #11274 üzenetére
Nekem a forza sem élettel telibb, cserébe az FH5 az én szememnek már túlszaturált, főleg a városi részek, de ez igazából a mexikói környezet miatt is van, élénk színek, sok napsütés, nagy erdők, stb. Mondjuk részletesebbnek sem mondanám, a GT7 tökéletesen megállja a helyét ezen a téren. Ha zárt pályás játékokhoz hasonlítom, akkor meg bőven hozza a nagyok szintjét, ACC vagy egy CSP+Sol modos AC képi világát. Az utóbbi persze nem teljesen mérvadó, mert tényleg rommá modolják, de az is olyan dolgokat valósított meg, amire a fejlesztők azt mondták, hogy nem lehet, ezért vedd meg az ACC-t (éjszaka, eső, stb).
Abban meg nem értek egyet, hogy egy simcade játéknak többet kell ennél adnia. Szerintem az F1-hez sem ad hozzá a kanapévásárlós bohóckodás meg a korábbi részek paddockban történő szappanoperája, sőt, engem kifejezetten zavart. Versenyezni akarok, nem idióta hülyegyerekek lelki világával foglalkozni meg barátkozni vagy ellenséget szerezni.
Szintén saját vélemény, de ha egy autós játékba sztori kell, akkor általában az azt jelenti, hogy el kell terelni a szar vezetésről és fizikáról a figyelmet. Minél nagyobb a sztori szerepe, annál igénytelenebb a vezetés része.
Amiben a GT7 lehetne jobb, azok a sim felé mutató dolgok. Kiderült már, hogy elég komoly telemetria van a játékban, jó lenne, ha ez HUD-ra opcionálisan kapcsolható lenne, együtt egy tesztvezetés gombbal a tuning részről. Érződik, főleg a legújabb patch után, hogy számít a gumi hőmérséklete, viszont 0 visszajelzés van arról, hogy éppen hol áll, kéne még kicsit dolgoztatni, hogy melegedjen vagy óvatosabban terhelni, hogy hűljön. Ebben "lophatna" a FH-ból, ott a telemetria képernyő opcionális, viszont a tuningban elmerülőknek nagyon hasznos.
@Elims: mindegy, hogy melyik módot választod, verseny közben ugyanazt látod, mivel a "quality" mód csak a versenyen kívüli részeket érinti, tehát menü, replay, stb.
-
lo_jo
senior tag
válasz Sanyi.mTs #11288 üzenetére
Valószínű, hogy ott az AI egy Porsche motoros bogarat használ, mert az engine swap után is "csak" 440PP, arra még mehet pár tuning. Lásd itt. Egyébként a Clubman cup+ versenyek nehezebbek, mint a "sima" cuccok, de csalástól messze van, a PP limitre ésszel húzott megfelelő autóval lazán nyerhetők.
-
lo_jo
senior tag
Én B DR és S SR-ben nagyon ritkán találkozok direkt szemétkedőkkel. Elnézett féktáv, megcsúszás kigyorsításon, stb. van bőven de bárhol lehet látni toxikus játékosokat, akik nem tudják elviselni, ha valaki gyorsabb vagy nem értik meg, ha valaki nem direkt löki ki őket. Keress rá youtube-on KIMI-VELOCINI-re.
-
lo_jo
senior tag
válasz Sanyi.mTs #11331 üzenetére
A 42 (gr1 prototype) együtt jött a 40-41-gyel az 1.15-ben. Mindháromhoz kell a 39 teljesítése, de a 40-41 előfeltétele a 20-as collector level, a 42-nek pedig 30-as. A 43-44 az 1.19-ben jött, előfeltételük a 39-es befejezése és 33 valamit 35 collector level.
Mivel a Silvia Sisters-nek collector level 27 volt a követelménye, így gyanús, hogy nálad a 27 feletti nincs még meg, valahol 27 és 30 között lehetsz. Így lesz még neked pér extra menu is. Extra 3 - 32, extra 4 - 29, extra 5 - 34, extra 7 - 38, extra 9 - 45.
-
lo_jo
senior tag
válasz Mezcal #11364 üzenetére
Igazából elég jól elengednek, csak nem hagynak óriási helyet. Egyenesben max 2 autónyi szélesség, kanyarokban 1, de simán el lehet férni mellettük ideális íven. Más kérdés, hogy van pár pályán pár kanyar, ahol nem a legjobb íven megy az AI és a lehúzódással pont eléd kerül, de ez tényleg csak pár hely.
-
lo_jo
senior tag
válasz edeleny #11441 üzenetére
Az LM55-re várnia kell, ha még nincs meg.
Sokkal olcsóbb és azonnal használható egy GT-R Nismo GT500 '16, nálam PP799.92 ezekkel: RH gumi, ballast 164kg, -6, power restrictor 95%, minden más gyárin. Short shifting (a csík harmadánál-felénél váltva, kanyarokban minimum 1, de sokszor 2 fokozattal az ajánlott felett tartva) és lift&coast (50-100, de Kemmel végén akár 150 méterrel fék előtt már csak gurítani) használatával is reggelire eszi a Gr.3 autókat, de így Sardegna 1 kiállás, akkor is csak tankolás, az 1 óras Spa is egy kiállás, ha nem esik annyi eső, hogy interre vagy full wetre kell váltani. Így 800k + az apró (RH, IM, W gumik, ballast, power restrictor) áron van egy igazi aranybánya, már csak türelem kell a Sardegna és Spa farmoláshoz.
-
lo_jo
senior tag
válasz ProEvoFan #11496 üzenetére
Nem tudom, hogy az 1.31 változtatott-e ezen, de már egy ideje úgy megy a Tokyo, hogy 2 feltétellel bukod a clean race bonust: 1. ütközöl az AI versenyzőkkel 2. a hajtűben kimész a fehér vonalon és/vagy felborítasz bóját. A fallal bárhol koccanhatsz, kivették már régóta az azért járó büntetést.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- EA Sports WRC '23
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Motoros topic
- Politika
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen