The Witcher 3: Nem lesz olyan könnyű a harc, mint a bemutatón

Az elmúlt napokban ti is láthattatok pár friss játékmenet felvételt a készülő The Witcher 3: Wild Hunt című játékról, melyet az E3 2014 rendezvényen mutattak be a készítők. Először mindenki teljesen odavolt a lenyűgöző grafika, illetve a töltések nélküli, folyamatos játékmenet okán, ám később akadtak páran, akik kifogásolták, hogy a bemutatókon túl könnyen győzik le a fejlesztők az ellenfeleket.

A játék producere, John Mamais egy Eurogamer oldalnak adott interjújában elmondta, hogy valóban könnyűre volt állítva a játék, hiszen mindössze öt perc állt rendelkezésükre a Microsoft által rendezett bemutatón a saját prezentációjukhoz, és ezalatt igyekeztek minél tovább eljutni benne. Ám a rajongóknak nem kell aggódniuk, ugyanis a végleges játékban ennél nehezebb lesz legyőznünk a rusnyaságokat.

Hirdetés

Azt is elmondta, hogy a The Witcher 3 esetén még inkább megkönnyítik azoknak a játékosoknak a dolgát, akik még nem játszottak a korábbi részekkel, mint azelőtt. A kezdetekkor újra bemutatják a karaktereket, a történetet, valamint a harci és egyéb játékmechanikai tudnivalókat, így elősegítik, hogy azok is könnyen beletanuljanak a kezelésbe, akik még nem próbálták a Witcher szériát.

John Mamis megerősítette, hogy a Microsoft bemutatóján látott változat valóban egy XBOX One konzolon futott, mégpedig 900p felbontásban és 30 FPS sebességgel. Elmondása szerint a korábbi híresztelések ellenére mindkét konzolon 900p lesz a felbontás, a CD Projekt ezt tekinti a minimumnak. Emellett szeretnék, ha XBOX One-on is FullHD felbontásban fusson a program, ők ezt tekintik céljuknak.

Hozzátette, hogy a Sony és a Microsoft is egyaránt azon a véleményen vannak, hogy a 900p felbontás elég, hiszen nem látható jelentős különbség a 900p és az 1080p között. Mindenesetre a CD Projekt RED csapata igyekszik a maximumot kipréselni az XBOX One grafikus processzorából, hiszen most, hogy a Kinect mozgásérzékelő által lefoglalt kapacitás is felhasználhatóvá vált, erre megvan az esély.

PlayStation 4 esetén már szinte biztos, hogy meg fog birkózni a FullHD felbontással, ám John Mamis szerint pusztán csak idő kérdése, hogy ezt az XBOX One is fel tudja mutatni, ugyanis némileg bonyolultabb arra fejleszteni, mint a Sony konzoljára. Ám meg van győződve, hogy a végén a nagyobb kihívás ellenére meg fogják tudni oldani, hogy mindkét konzol képes legyen 1080p felbontásban futtatni a játékot.

Végezetül annyit még elárult, hogy természetesen a PC verzió lesz a legszebb, a konzolokon látható részletesség nagyjából "High" beállításnak fog megfelelni PC-n. Persze ahhoz, hogy számítógépen maximális részletesség mellett játszhassunk FullHD felbontásban, elég erős hardverre lesz szükségünk.

A The Witcher 3: Wild Hunt című játék megjelenése 2015. február 24-én várható, PC-re, XBOX One-ra, illetve PS4-re, méghozzá teljes magyar felirattal ellátva.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

Azóta történt

Előzmények