Hirdetés
A 2016-os év meglehetősen kellemetlenül alakult a piacvezető GoPro számára, hiszen a negyedik negyedéves pénzügyi jelentés alapján a tavaly évre nézve 373 millió dolláros veszteséget voltak kénytelenek elkönyvelni. Bár komplett akciókamera piac még mindig növekszik, a GoPro csökkenő eladásokról számolt be, amin a első drónjuk, az azóta már újra elstartolt Karma körüli botrány, illetve a Hero5 körüli ellátási problémák sem segítettek. Bár az összes előrejelzést sikerült alulmúlniuk, még a Q4-ben befutó és viszonylag jól fogyó Hero5-tel is 30 millióval elmaradtak, az üzlet nem állhat meg. Ezt támasztja alá a CEO, Nick Woodman nyilatkozata is, mely szerint még ebben az évben új kamerákkal és számos kiegészítővel jelentkeznek, és előbbiek között biztosan ott lesz a Hero6 is. Egyelőre azonban semmilyen információt nem osztott meg azt illetően, hogy az új akciókamera mikor vagy milyen várható specifikációval érkezhet.
A kilábalásra való remény tehát megvan, azonban addig is valószínűleg kemény kérdésekre kell válaszolnia a vezetőségnek. Emellett az eredmények közlésének hatására a GoPro részvényei további 15 százalékot estek.