Jövőre hozza a PhysX 5.0-t az NVIDIA

Az egységes részecskeszimuláció mellett a deformálható testeket is bevezeti.

Hirdetés

Az NVIDIA bejelentette a PhysX 5.0 érkezését, ami a következő évben jelenik majd meg, és az egyik fő előnye, hogy bevezeti a deformálható testeket. Ez végeselem-módszert használ majd, amelyet a vállalat szerint leginkább az autó- és feldolgozóiparban szokás használni, hiszen számos hatás szimulálható vele.

Az új rendszer bevezeti még az egységes részecskeszimulációt, illetve az SPH (smoothed particle hydrodynamics) modellt a folyadékok, különálló részecskékkel való szimulálására. Utóbbi technikát leginkább az oceanográfiában és a vulkánográfiában használják.

A PhysX 5.0 képességeit a fenti videó mutatja. A rendszer konkrét követelményei egyelőre ismeretlenek, az NVIDIA szerint erről majd a megjelenéshez közeledve adnak információkat.

Hirdetés

Televíziók gamer szemmel: input lag, HDR és minden, ami számít

PR A modern játékélmény már messze túlmutat a képernyőn: a grafikai részletesség, a gyors reakcióidő és a látványos fényhatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy egy játék valóban magával ragadjon.

Előzmények