Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel

Az új vezető egy külsős partnert bízna meg a feladattal, így a cégen belül leépítés is lehet.

Még márciusban számoltunk be arról, hogy Lip-Bu Tan lett az Intel új elnök-vezérigazgatója, és az említett szakember nagyon belevetette magát a munkába, hiszen számos változással próbálja hatékonyabbá tenni a vállalatot.

Hirdetés

Az egyik legújabb lehetséges lépéséről az Oregon Live írt, ugyanis tervben van az Intel, marketingért felelős részlegének a teljes leépítése. Ezzel számos dolgozótól válhatna meg a Santa Clara-i óriáscég, ami egyben egyfajta cél is az idei évre nézve, hiszen vissza kell fogni a költekezést.

Marketing nélkül azonban nem maradhat egy ekkora vállalat, így a tervezett átalakítással párhuzamosan az Accenture nevű cég lesz megbízva az Intel marketingtevékenységének menedzselésével. Az Oregon Live beszámolója szerint a végső döntésre július 11-én lehet számítani, és ekkor kaphatják meg a marketingosztály dolgozói a végleges értesítést az elbocsátásukról.

A potenciális változás célja a hatékonyabb marketing biztosítása, mivel az Intel korábbi kampányai rendre kudarcba fulladtak. Amennyiben az Accenture számára kedvező döntés születik július 11-én, akkor a szóban forgó cég Reinvention Services egysége fogja ellátni az Intel új marketingjét, és bizonyos alapfeladatokat mesterséges intelligencia fog végezni emberek helyett.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Intel

Azóta történt

Előzmények