Az NVIDIA elérhetővé tette a WHQL aláírással rendelkező 471.68-as meghajtót, amely a Psychonauts 2, a Back 4 Blood (nyílt bétaverzió) és a Naraka: Bladepoint című játékokhoz kínál megfelelő profilt, utóbbi alkotásnál még a DLSS és a Reflex is támogatva van.
A FreeSync vagy Adaptive-Sync kijelzők hitelesítése haladt tovább, így hét új monitor került fel az erre vonatkozó listára; konkrétan az AOC AG274FG8R4+ és AG274QG3R4B+, az ASUS VG258QM és PG32UQ, a Lenovo G24-20, az MSI G251F, illetve a ViewSonic XG320Q nevű megoldásokról van szó.
A friss csomag hibajavításokkal is szolgált, ezeket az alábbi felsorolás részletezi:
- A Batman Arkham Knight című játék többet nem fog összeomlani a GeForce GTX 10-es sorozatú VGA-kon, ha a turbulence smoke effekt aktív
- A PLA Benchmark mostantól biztosan használja a GPU-s PhysX gyorsítására az elérhető GeForce VGA-t
- Megszűnnek a képi hibák a Hitman 3 (kikapcsolt V-Sync mellett) és a Monster Hunter World (hosszabb terhelés után) című játékokban
- A D5 Render nem fog képi hibát generálni az overlayen aktív DLSS-sel
- A Topaz Video Enhance AI nevű program a meghajtó összeomlása (TDR) nélkül képes lesz feldolgozni a videókat
- Megszűnnek az Assassin's Creed Odyssey című játékban tapasztalható akadozások
- Az NVIDIA SDR deep color (10pbc) beállítás többet nem eredményez hibás képmegjelenítést a munkaasztalon
Az új meghajtóhoz tartozó dokumentáció, illetve maga a driver – a megfelelő adatok megadása után – letölthető az NVIDIA szerveréről, illetve elérhető a GeForce Experience-en keresztül.
Az eszközillesztő a 64 bites Windows 10 (hardverfüggően a Fall Creators frissítéstől) és 7 operációs rendszerekre telepíthető, és a GeForce 600, 700, 900, 1000, 1600 (Super), 2000 (Super), 3000 és a Titan szériás termékekkel rendelkező felhasználók hasznosíthatják. Ezenkívül az illesztőprogram tartalmazza a 9.19.0218-es verziójú PhysX drivert is. A mobil GeForce-oknál a notebookgyártók döntésétől függ, hogy az adott gépre telepíthető-e a hivatalos meghajtó.