Az NVIDIA elérhetővé tette a WHQL aláírással rendelkező 512.15-ös meghajtót, amely a Tiny Tina's Wonderlands, a Ghostwire: Tokyo és a Shadow Warrior 3 című játékokhoz kínál új vagy frissített profilt, ráadásul utóbbi kettőhöz a DLSS-t is biztosítja, illetve a DLAA elérhetővé vált a Chorus, Jurassic World Evolution 2 és No Man’s Sky alkotásokban.
Hirdetés
A FreeSync vagy Adaptive-Sync kijelzők hitelesítése haladt tovább, aminek hála 11 új megjelenítő került fel az erre vonatkozó listára. Konkrétan az Acer XB283KV, az ASUS VG27AC1A, az AOC AG274QS8R1B, az I-O DATA GC241UXD, az MSI G274 és MAG281URF, a Philips 32M1N5800, PHL276M1RPE, PHL32M1N5500Z és PHL32M1N5800A, illetve a ViewSonic VP2776 nevű megoldásokról van szó.
A friss csomag természetesen hibajavításokat is tartalmaz, amelyeket az alábbi felsorolás részletez:
- A DWM.exe mostantól nem fog túl sok registry olvasást végezni, ha a GPU-ra G-Sync vagy G-Sync Compatible kijelző van kötve
- Kikapcsolt HDR mellett ezentúl beállításoknak megfelelően meg fog változni a fényerő az Advanced Optimus konfigurációkon
- Biztosan elérehtő lesz a natív felbontás azoknál a DVI vagy HDMI kijelzőknél, amelyek érvénytelen EDID paramétereket tartalmaznak
- A dedikált GPU-n futó, Ampere architektúrájú rendszert használó Advanced Optimus konfigurációk nem indulhatnak többet újra ébresztéskor, ha a notebook a fedél lecsukásával helyezte alvó állapotba a felhasználó
- Az Adobe Substance Sampler és Stager mostantól alapértelmezetten a dedikált GPU-n indul az Optimus konfigurációkon
- A Solidworks Visualize Boost háttérben történő futtatása nem jár majd a GPU-órajel csökkenésével
Mostantól az Adobe Premiere Pro nem fagyhat le elfogyott memóriára hivatkozva több R3D 8K-s állomány kódolásakor - A Foundry Nuke-on belül futtatott CUDA és OpenCL kernel többet nem fog hibás eredménnyel visszatérni
- Az Enscape-ben az árnyékok helyesen jelennek majd meg
Az új meghajtóhoz tartozó dokumentáció, illetve maga a driver – a megfelelő adatok megadása után – letölthető az NVIDIA szerveréről, illetve elérhető a GeForce Experience-en keresztül. Ugyanitt hozzáférhető a friss csomag, tartalomkészítőknek való Studio verziója is.
Az eszközillesztő a 64 bites Windows 10 (hardverfüggően a Fall Creators frissítéstől) és 11 operációs rendszerekre telepíthető, és a GeForce 700 (csak Maxwell architektúrájú GPU-k), 900, 1000, 1600 (Super), 2000 (Super), 3000 és a Titan szériás termékekkel rendelkező felhasználók hasznosíthatják. Ezenkívül az illesztőprogram tartalmazza a 9.21.0713-as verziójú PhysX drivert is. A mobil GeForce-oknál a notebookgyártók döntésétől függ, hogy az adott gépre telepíthető-e a hivatalos meghajtó.