Az NVIDIA elérhetővé tette a WHQL aláírással rendelkező 576.02-es meghajtót, amely bevezeti a GeForce RTX 5060 Ti támogatását.
Hirdetés
A FreeSync vagy Adaptive-Sync kijelzők hitelesítése haladt tovább, aminek hála számos új megjelenítő került fel az erre vonatkozó listára. Konkrétan az Acer VG270K V4, X27U X1, X27U X2, X32 V2, X32 X, X32 X2, XB273K V4 és XV270K V4, AOC 27G42HE, ASUS VG249QE5A, VG279QE5A, VG27AQM5A és XG279CNS, Dell AW2525HM, Dough ES07E91, HP OMEN27QS G2, Gigabyte MO27U2, LG M5/G5/C5/CS5/B5, illetve Samsung G90XF nevű megoldásokról van szó.
A fentieken túl a vállalat rengeteg hibát javított, amelyeket az alábbi felsorolás részletez:
- Sikerült korrigálni a Fortnite, a The First Berserker: Khazan, a Star Wars Outlaws, a Monster Hunter Wilds, az InZOI, az Overwatch 2, a Hellblade 2 Senua's Saga, a The Last of Us Part 1, a Control, illetve Uncharted: Legacy of Thieves Collection című alkotások stabilitási, valamint játékmenetet vagy képminőséget érintő hibáit.
- A játékok mostantól nem lesznek instabilak DLSS képgenerálás és G-Sync aktiválása mellett, illetve nem fognak akadozni a V-Sync bekapcsolása után.
- A DLSS 4-et használó címek nem futnak különböző hibákba, ha a képgenerálás meghajtók belül kényszerített V-Sync mellett kerül bekapcsolásra.
- Megszűnik a GeForce RTX 50-es sorozatú GPU-k dithering és banding hibája az egyes játékokon belül.
- A DLSS 4 többképkockás képgenerálása ezentúl nem eredményez PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA hibát.
- Javítva lett a Windows 11 24H2 operációs rendszerrel kapcsolatos stabilitási gond, illetve általánosan javult a rendszerstabilitás.
- Korrigálásra kerültek GeForce RTX 50-es sorozatú GPU-kat érintő, fekete képernyőt eredményező hibák, amelyek különböző okok miatt történhettek meg, kapcsolódjon a gond alkalmazáshoz vagy kijelzőkezeléshez.
- A GeForce RTX 50-es sorozatú GPU-k ezentúl nem fagyhatnak bele a meghajtó betöltésébe.
- Megszűnnek az egyes compute shader tesztekkel kapcsolatos hibák.
- A kijelző mostantól mindig be tud kapcsolni hosszabb ideig tartó alvó állapotból való visszatéréskor.
- Nem eredményez majd kékhalált a védett videók lejátszása a GeForce RTX 5090-es VGA-val.
- A 3DMark ezentúl biztosan lefut fekete képernyőt eredményező hiba nélkül.
- A grafikailag megterhelő játékok nem okoznak majd fekete képernyőt a GeForce RTX 50-es sorozatú VGA-kkal.
- A meghajtó telepítése, majd az utána következő első indítás a jövőben nem eredményezhet fekete képernyőt.
- Megszűnik a szokatlanul nagy DPC késleltetés a GeForce RTX 50-es sorozatú VGA-kkal.
- A Varjo Aero VR headset biztosan üzemképes lesz a GeForce RTX 50-es sorozatú VGA-kkal.
- A "Display GPU Activity Icon in Notification Area" beállítás módosítása ezentúl a számítógép újraindítása nélkül is érvénybe lép.
- Mostantól megfelelően jelenik meg a UI overlay a Fusion lapon a DaVinci Resolve programban.
- Az Octanebench ezentől megfelelő teljesítmény mellett fut le.
Az új meghajtóhoz tartozó dokumentáció, valamint maga a driver – a megfelelő adatok megadása után – letölthető az NVIDIA szerveréről, ahol elérhető a friss csomag – tartalomkészítőknek való – Studio verziója is.
Az eszközillesztő 64 bites Windows 10 (hardverfüggően a Fall Creators frissítéstől), továbbá 11 operációs rendszerekre telepíthető, és a GeForce 700 (csak Maxwell architektúrájú GPU-k), 900, 1000, 1600 (Super), 2000 (Super), 3000, 4000, 5000, no meg a Titan szériás termékekkel rendelkező egyének hasznosíthatják. A mobil GeForce-ok esetében a notebookgyártók döntésétől függ, hogy az adott gépre telepíthető-e a hivatalos meghajtó.