Elérhető a TressFX 4.1

Az új verzió egyszerűbb implementálással és hibajavításokkal is kecsegtet.

A haj és egyéb szőrzet élethű szimulációjáért felelős TressFX legutóbb 2017-ben frissült, a verziószám akkor érte el a 4.0-t, most pedig a fejlesztők elérhetővé tették a 4.1-es verziót. Egy kezünkön is meg tudjuk számolni, hogy eddig hány játék alkalmazta ezt a rendszert, a frissítés azonban remélhetőleg nagyban hozzájárul majd a szélesebb körben való elterjedéséhez.


[+]

A 4.1-es változat főleg fizikai szimulációkat érintő optimalizációkat tartalmaz, melyeknek köszönhetően még több hajszál egyidejű renderelése válik lehetővé, emellett pedig érdemes megemlíteni a StrandUV és Hair ParameterBlending renderelési lehetőségeket, a ráncfelvarrott Maya Exporter funkciót és a frissített Radeon Cauldron keretrendszert is - utóbbi az egyszerűbb implementálásban lesz a fejlesztők hasznára. További jó hír még a frissítéssel kapcsolatban, hogy az Unreal Engine 4.22-es verziója már integrált TressFX támogatással büszkélkedhet, ehhez mindössze egy patch letöltésére lesz szükség, amit az Epic Games GitHub oldalán keresztül érünk el, amennyiben rendelkezünk az ehhez szükséges fiókkal. Maga a TressFX 4.1 szintén egy GitHub oldalról tölthető le, melyhez ez a link irányítja át az érdeklődőket.

  • Kapcsolódó cégek:
  • AMD

Előzmények

Hirdetés