Hirdetés
Az AMD még az idei év tavaszán leplezte le, hogy Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+. Technikailag ez már megtörtént, hiszen a szükséges eszközillesztők elérhetővé váltak a kompatibilis játékokhoz, viszont eddig a fejlesztők csak a vállalattól tudták beszerezni az integrációhoz szükséges fejlesztőkörnyezetet.
Most mindez megváltozik, ugyanis az AMD kiadta a Radeon Anti-Lag 2 SDK-t, ami az alábbi GitHub oldalon keresztül tölthető le. A nyílt forráskódú fejlesztőkörnyezet bármilyen RDNA architketúrára épülő grafikus vezérlőt támogat, és DirectX 11-hez a 24.6.1-es AMD Software-től, míg DirectX 12-höz a 24.7.1-es csomagtól kezdve használható. Persze érdemes minden esetben az elérhető legfrissebb eszközillesztőt alkalmazni. Fontos megjegyezni, hogy Vulkan API-hoz a VK_AMD_anti_lag kiterjesztést kell bevetni, tehát a Khronos Group explicit API-jánál némileg eltér a támogatás jellege.
Kiemelendő, hogy az FSR 3 képgenerálójához később lesz publikus támogatás, ugyanis ez bizonyos extra funkciók implementálását igényli. Ha erre feltétlenül szükség van, akkor a cég egyéni kérésre biztosítja ezeket az érdeklődő fejlesztőknek. Persze az FSR 3 képgenerálójának gyárilag van késleltetést csökkentő eljárása, tehát egyéni döntés, hogy ki melyiket szeretné használni.