Hirdetés

Elérhető a Radeon Anti-Lag 2 fejlesztőkörnyezete

A frissen kiadott SDK DirectX 11 és 12 API-hoz kínál támogatást.

Hirdetés

Az AMD még az idei év tavaszán leplezte le, hogy Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+. Technikailag ez már megtörtént, hiszen a szükséges eszközillesztők elérhetővé váltak a kompatibilis játékokhoz, viszont eddig a fejlesztők csak a vállalattól tudták beszerezni az integrációhoz szükséges fejlesztőkörnyezetet.

Most mindez megváltozik, ugyanis az AMD kiadta a Radeon Anti-Lag 2 SDK-t, ami az alábbi GitHub oldalon keresztül tölthető le. A nyílt forráskódú fejlesztőkörnyezet bármilyen RDNA architketúrára épülő grafikus vezérlőt támogat, és DirectX 11-hez a 24.6.1-es AMD Software-től, míg DirectX 12-höz a 24.7.1-es csomagtól kezdve használható. Persze érdemes minden esetben az elérhető legfrissebb eszközillesztőt alkalmazni. Fontos megjegyezni, hogy Vulkan API-hoz a VK_AMD_anti_lag kiterjesztést kell bevetni, tehát a Khronos Group explicit API-jánál némileg eltér a támogatás jellege.

Kiemelendő, hogy az FSR 3 képgenerálójához később lesz publikus támogatás, ugyanis ez bizonyos extra funkciók implementálását igényli. Ha erre feltétlenül szükség van, akkor a cég egyéni kérésre biztosítja ezeket az érdeklődő fejlesztőknek. Persze az FSR 3 képgenerálójának gyárilag van késleltetést csökkentő eljárása, tehát egyéni döntés, hogy ki melyiket szeretné használni.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

  • Kapcsolódó cégek:
  • AMD

Előzmények