
Az AGP8X interfésszel kompatibilis, legfeljebb 512 MB GDDR3 memóriát kezelni képes Wildcat Realizm VPU támogatja a színkomponensenkénti 32 bites – pixelenként 128 bites – precizitású lebegőpontos feldolgozást, amely rugalmasan váltogatható a komponensenként 16 bites számítással. Az erőteljesen párhuzamos architektúrájú chip vertex shader egysége 16 vertex, míg fragment shader egysége 48 pixel feldolgozására képes egy időben. A lapka támogatja továbbá a 3Dlabs által már a P10 esetében is alkalmazott virtuális memóriarendszert, amely immár 256 GB tárterület címzését is lehetővé teszi.
Sajátos megoldás a VPU mellett használható VSU, amely tulajdonképpen a feldolgozás korai szakaszát végző "fél grafikus processzor" és egy intelligens vezérlő kombinációjának is tekinthető. Ez a chip PCI Express-vezérlővel és két vertex shader egységgel rendelkezik, és egy 4,2 GB/sec sávszélességet biztosító crossbar kapcsolón keresztül csatlakoztatható a VPU-khoz – legfeljebb kettőhöz. A VSU használatakor a VPU(-k) vertex egységei nem működnek, azok munkáját a VSU végzi el.
A Wildcat Realizm architektúrára épülő videokártyák a gyártó közleménye szerint az év derekán jelennek meg.


 
		