Google márkaoldal
-
YouTube: 15 percet kapnak a felhasználók
Mostantól valamivel hosszabb felvételeket tölthetnek fel a hétköznapi halandók az oldalra.
-
Yahoo!-nak hívják, de valójában Google a neve
A japán piac domináns cége, a Yahoo Japan nem a Microsoft Bingjét választotta, hanem a Google-lal kötöttek szerződést.
-
Gyakrabban frissül majd a Google Chrome
A böngésző fejlesztői áttérnek az „adj ki korán, adj ki gyakran!” fejlesztési modellre. Mert szerintük az jobb.
-
A YouTube bekerülhet a filmtörténetbe
A profi rendezőnek iszonyú mennyiségű anyag áll majd rendelkezésére, kérdés, hogy sikerül-e ebből valamit összehozni.
-
Megújult, megszépült a Google képkeresője
Sokkal szebb és használhatóbb lett a szolgáltatás.
-
Megújították a Google kínai licencét
A nagyhangú fenyegetőzések után a kompromisszum diadalmaskodott.
-
Nyilvános bocsánatkérésre kényszerült a Google Ausztráliában
A cég szeretné fenntartani a jó kapcsolatokat, s újra megígérték, hogy minden előírást be fognak tartani.
-
A YouTube a Full HD-nál is jobb minőséget kínál
Ez a technológia inkább a jövőé, a mai gépekkel és hálózatokkal még nagyon kicsi lehet a felhasználók tábora.
-
Tévézz a YouTube-on!
A Leanback egyszerű felületével és szerkezetével kívánja a felhasználókat videózásra csábítani.
-
Tömeges támadás érte a YouTube-ot
Nagy kárt nem okozott, a jelek szerint a javítás is megtörtént már.
-
Fél Magyarország frissült a Google Földben
A kiemelt célpontok helyett most inkább az eddig elhanyagolt területek képei újultak meg.