- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz trassher #53548 üzenetére
Erről jut eszembe: tavaly amikor cseréltettem az olajat, beszélgettem a szerelővel és kérdeztem hogy mi a véleménye, azt mondta hogy szerinte 1. Motul, 2. ENEOS (mondjuk japán autókról volt szó)
De azt is hozzátette hogy volt olyan kevés km-es SX4, amibe belerakták a Sustina-t és jöttek vissza rögtön hogy csattognak a hidrotőkék... állítólag nem egy ilyen eset volt.
Motulra még soha nem volt panasz állítólag.
bocsi, az offért, köszi a segítséget
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53550 üzenetére
az a gáz ha tré a kompresszió akkor és hozzá kell nyúlni a motorhoz az úgy kb 150-200k-s történet. Amíg megy és nem zörög a motor, hozzá se nyúlok, ha meg hozzá kell majd nyúlni valszeg kihajítom a motort és belerakok egy bontottat. Mivel a forgalmiban csak motorkód van így még papíroznom sem kell csak egy ezzel azonos Y20DTH motort berakni. Amig a fogyasztás nem megy 6,4 fölé meg nem zörög nem is érdekel.
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
Van valakinek itt J Astrája?Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
gban
Közösségépítő
Csak hogy örüljünk mi F-esek, meg még páran itt.
Eddig a kék matricám tuti volt, már nincs matricám, és a 4. kategória sem nyerőPostázást nem vállalok.
-
Kickass
őstag
válasz diablo1984 #53554 üzenetére
Fentebb írta hogy eredetileg X-es motorkódú volt.
De pl az összes külföldről hozott autó is motorkódos, az Alfa nekem is az volt, sőt lehet a mostani is mert eredetileg az meg holland, bár 2005-ben került az országba akkor nem tudom hogy regisztrálták őket.
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #53553 üzenetére
Ilyen drága lenne a gyűrűk cseréje meg a szerelés vagy van más finomság is amivel javítani lehet a kompressziót? 200K javításnak azèrt nem ugranék neki, maximum vérprofival. Kicsit hülyén zörgicsélős hangja van, de szerintem a vezérlés csere majd megoldja.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #53537 üzenetére
Pedig de, full gyárival lesz megcsinálva, úgy kb 2x80 a két radi, 120 a lökös, apróságokat nem tudom (lökös tartó stb..), 15 a merevítő és helyben vagyunk, fényezés 20/elem. Azaz full gyári patikába rakva semmiképp nem több, mint 300, ami egy 4 éves autó esetén elfogadható. Úgy értem próbálnám meg ennek a 2x -eséből kihozni egy 10 éves bmw fele ennyi nyűgjét Lehet szépíteni a dolgokat meg mutyizni, de a lényegen nem változtat.
gban esküszöm, hogy nem flamewart akarok indítani, de csak én tartom igazságtalannak, hogy egy szutykos kis 1.0 varrógép sutyukit kitiltanak, míg a 3 lityós csippes dízel újrafesti feketére a Hungáriát? Egyébként a vizsgákat kéne szigorúbbá meg alaposabbá tenni, nem ilyen hülye szabályokat létrehozni szvsz.
-
haddent
addikt
válasz haddent #53563 üzenetére
Na jó, én ezt a hablaty cikket nem tudom értelmezni. AKkor kis segítséget kérnék az uraktól:
Opel Astra F 1.6 X16SZ 55kW, a V.9 szám a forgalmiban "04".
Most akkor szmogriadó esetén nem mehet be, vagy egyáltalán soha?
A belvárosba, vagy egész Budapestre?
És mi az édes jó ..... csinálok ha ott lakom? -
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #53510 üzenetére
Nekem is Total Quartz van a gepben!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kickass
őstag
Azért a fritzeknél lehet nyalánkságokat találni:
OPC optikás A Zafira bár a bal első ajtaja meg van nyomva és azt ügyesen nem nagyon fotózta
-
oliwire
őstag
Vettem most az G Astrához a kalaptartóhoz gyári tartózsinórt a cromaxtól, de az a helyzet adódott, hogy a kalaptartón levő lyuk túl nagy, és nincsen hová beakadnia, ahogy képeken rákerestem, valami kis műanyag pöcök hiányzik, amibe az alsó része beleillik. Hogy találhatnék ilyet? Vagy házilag mit lehetne barkácsolni? Mert most fordítva tettem fel, az a rész megakad benne, amit a fenti akasztókba kell belepattintani, és az akasztókba meg az alját tudtam beletenni, de nem tudom hogy ez sokáig mennyire lesz stabil.
-
mdani01
aktív tag
Üdv. Urak!
Zafira A hátsó ablak fóliázást hol érdemes csináltatni és mennyibe kerül kb? Van esetleg Zafira tulaj aki már csináltatott?
iPhone 6S SpaceGray
-
beg
veterán
válasz oliwire #53570 üzenetére
Őt kérdezd meg, ha jól látom kőkemény 600 HUF-ért sikerült beszereznie.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
diablo1984
veterán
válasz Kickass #53557 üzenetére
hülyeség, kinntről behozott autó is akkor lesz motorkódos, ha blokkcserés, magyarban is akkor lesz az autó motorkódos, ha a motorszám nem olvasható, vagy cserélt a motor! volt már pár autóm, ebből 2 volt csak első magyarban forgalomba helyezett, a többi behozott, volt amit úgy vettem, volt olyan, amit én helyeztem forgalomba, mindnek motorszáma volt a forgalmiban, jelenleg a yarisom motorkódos, mert 3 éves korában ráfutottak egy betontömbre és megsérült a blokk és a toyota szervízben kapott egy vadi új blokkot negyvenakárhány ezer km-nél(szervízkönyvben be van írva). a másik autóm most egy laguna, az 4.éve van magyarban, motorszáma van, mint mindennek.....
-
beg
veterán
válasz trassher #53575 üzenetére
"a kalaptartón levő lyuk túl nagy, és nincsen hová beakadnia"
Ebből én azt szűrtem le, hogy azt a műanyag izét keresi, ami nálad is látható a képen. Vagy én nem ugyanazt a filmet nézem?
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
trassher
addikt
Amit linkeltél posztot azon a kalaptartó gumiütközőjét fotóztam le. Nekem az nem volt benne és zörgött a kalaptartó. Ezen meg felfekszik és nem zörög + éppen annyit emel a kalaptartón hogy a 2 műanyag elem ahová befut a zsinór az belefeküdjön a gumiágyba ami a csomagtérajtó műanyag borításában van.
De nem irányítottad rossz helyre a kollégát, segítek szívesen ha tudok.
Lassan kérvényezni fogom az Opelbuherátor egyéni rangotRedmi Note 7
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
Ezt hogy csinálja?Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
Sanyi19
őstag
Sziasztok.
Egy érdekes problémával fordulnék hozzátok. Van nekem egy 1999-es 1.4-es G-s Astrám. Ecotec.
Nem a gyári motor van benne (X14XE) mert vezérműszíj szakadás volt az előző tulajnál. Ők motort cseréltek benne Z14XE-re. Egy ideje jelentkezett, hogy az autó rángat, nehezen indul. Kevés km-t futott motor van benne. Kompresszió rendben, gyertyák jók, trafó is. Főleg 1800-as fordulaton rángat, minden sebességben. Melegen nehezen indul, tekertetni kell. Aksi hibátlan, ki lett cserélve. Vízpumpa nem rég volt cserélve, egr szintén új. Lambda szonda, gombák próba erejéig ki lettek cserélve. Olajat nem eszi, nem füstöl. Nem áll le, fordulatszám nem ingadozik. Csak rángat. Ha ilyenkor felengedem a gázpedált akkor abbahagyja, ha tovább nyomom akkor is. Olvastam neten, hogy lehet az elektromos gázpedál rossz. De ebbe nem az van, ez mechanikus. Valakinek ötlet, hogy mi lehet még?“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
F_Gergely
őstag
válasz Sanyi19 #53583 üzenetére
Uzemanyagszivattyuval kezdenek... kollegamnak csereltem mert bedoglott neki (el se indult) azt mondja mintha uj motor kerult volna az autoba, ezerszer jobban megy most az ujjal, ossze se lehet hasonlitani ahhoz ahogy korabban ment. Es nem is draga egy AC egy cseret mindenkepp meger. Aztan ha igy se jo lehet tovabb menni (EGR - bar ennek az indulashoz sok koze nincs).
Mas:
Engem szivat a generatorom. Ma voltam szerelomnel, tobbszor mertunk, akksinal is, majd kozvetlen a generatornal is mindenhol 14,4 volt a toltes alapjaraton, terhelesnel meg 14,1. Kapott uj testet a generator de mivel a toltes rendben volt nem tudtunk mast csinalni vele...Haddent: ha a markaszerviz gyari technologiaval fenyez (tehat hiaba fogod festekvastagsag merovel merni ugyan olyan lesz a vastagsag mint a tobbi elemen) 20 ezer/ elem aron , mondd a cimet oda viszem en is fenyeztetni a verdat, nekem a maszek mondott 25 ezret/elem.
-
gzbotii
veterán
Teljes fékrendszer újbarakva, pollenszűrő cserélve - 43e. Kipuffrra is ránézettem, egy helyen drót fogta gumi helyett, az is csere. Jövő héten az egyik megfáradt gumitampont is cserélik, ami a kapcsolószekrényt fogta - 4e
Azt mondták, már nem sok van hátra a kipufogónak, lassan szétrohad, jövő telet lehet nem bírja ki - 34e
Kellene még egy EGR, legolcsóbb megoldással is 45e lesz.
Ismerős a rozsdát kezelésbe veszi, jó áron is 35e környékére számolom.
És akkor is ez még mindig egy 310.000 érő Corsa, hiába lesz szinte top állapotban. De én nem tudok olyan kocsival járni, ami húzza a belétja, és majd egy szett nyárigumi is jó lenne + vezérlés + ami még majd jön ment közben
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #53585 üzenetére
Haddent: ha a markaszerviz gyari technologiaval fenyez (tehat hiaba fogod festekvastagsag merovel merni ugyan olyan lesz a vastagsag mint a tobbi elemen)
hát ott is emberek dolgoznak, ott is csak a gyári elemcsere után tudják hasonlóan fújni, azért a gyárban mikor az egész kasztni kap egy sor festéket az más, mint elemet fújni, de másak a körülmények, más a technika(gép vs. ember), ha gittelik is(hátsó sárvédő sérülésénél elemcsere, valahol vágni kell, a varratot gittelik) akkor az meg mérhető.....minden fix elem javítása mérhető, a cserélhetőké viszonylag gyári közeli értékre fújható....
-
Sanyi19
őstag
Légtömegmérő ebbe nincs. Benzinszűrő is volt már cserélve és nem javult semmit.
F_Gergely:
AC Pumpa is jó. Azt is néztük, csak kimaradt a felsorolásból.
Hibakód nincs, adatok rendben. Kábelek mozgatására sincs változás.
A motorcseréből adódóan nem lehet valami gixer? X14XE lett átalakítva Z14XE-re.Az az érdekes, hogy minden hibátlannak tűnik. EGR kb 4 hónapos. Az elromlott cserélve lett. Ezt a rángatást már kb. 1 éve csinálja. Most meguntam és elkezdtük átnézni az egészet de nem találtunk semmit.
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Sanyi19 #53583 üzenetére
Ha bemelegszik,és elkezd rángatni, illetve nehezen is indul be melegen,akkor valószínűleg a
vízhőfok jeladó mekkent meg.Hideg jelet küld a vezérlőnek ami bedúsítja a keveréket. A meleg motor a sok benzinnel nem tud mit kezdeni, rángat tőle, illetve nehezen (csak gázzal indul, mert lenyomott gázpedálnál sokkal több levegőt tud beszívni a motor)
nem ötlet,tapasztalat.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #53589 üzenetére
akkor feltünt volna a marha nagy fogyasztása is, hisz már jó ideje csinálja....
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Sanyi19 #53588 üzenetére
..( Légtömegmérő ebbe nincs.)..
Van benne,csak MAP szenzor a neve.
MAP szenzor = hőfilmes légtömegárammérő[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
félisten
válasz mohabá 007 #53592 üzenetére
A map szenzor a szivotorokban meri a nyomasertekeket.
-
mohabá 007
aktív tag
..(A map szenzor a szivotorokban meri a nyomasertekeket.)..
Majdnem,pontosabban nem.A MAP szenzor a szívócsatornában van,és a szívócsatornában áramló levegő nyomásváltozásait méri, amelyeket a motor terhelésének és fordulatszámának változásai okoznak.A szívócsatorna pegig az a vastag gumicső,ami a légszűrőházat köti össze a szívótorokkal
(pillangószelepházzal.)
Erről a csőről beszélek:[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
félisten
válasz mohabá 007 #53594 üzenetére
A legtomegmero van a szivocsatornaban, altalaban a legszuro utan. A map szenzor pedig a szivotorokban van.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...