Hirdetés

2014. április 19., szombat

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  Opel topic

Hozzászólások

(#8001) dokar válasza TasiA (#7998) üzenetére


dokar
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

enyémben még a négyes sincs olyan hosszú :U

extra - SEXRay

(#8002) fero02 válasza TasiA (#7998) üzenetére


fero02
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Én 70-nél többet nem mertem menni 3.-ban...mondjuk a dízel az ugye nem is tolerálja a pörgetést.

(#8003) TasiA válasza dokar (#8001) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Hát igen, ezért is tudnak jól jönni az 1.4-1.6 -osok velem, mert ennyire hosszúak a fokozatok. 80-nál símán szúrok egy 2-est, ha racsingolni kell. :( Jó lenne a váltó, ha erősebb lenne a moci. Ha minden maradni azon a fordulaton ahol most van ,(170NM 2600-nál, meg 116 ló 5200-nél),akkor nekem elég lenne +30 mindkettőből és ki is békülnék a géppel! :DDD :DDD Nem akarok pörgetős mocit, egy fincsi kis kompresszor lenne jó, vagy egy pici, de gyors turbó.

(#8004) TasiA válasza fero02 (#8002) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Amúgy agyalgattam mostanában 1.7 DTI G Astrán a fogyasztása miatt. Kapna egy kicsi chippet és ellennék vele. Szépan folydogálnék vele és élvezném a városi 5,5 literes fogyasztást klímával, meg discó felnivel :DDD Kollegámnak van ilyen és mindig írígy vagyok a fogyijára.

(#8005) TasiA válasza TasiA (#8003) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Szerintem ezért is örök életű ez a szerencsétlen motor. (na meg a hitvány 9,2-es kompresszió viszonya miatt) A városban sem nagyon pörgetem 2000 fölé. Ezzel a váltóva olyan a mocinak 200 km, mint egy 1.2-esnek 400 ezer. Állandó maxigáz, hogy haladjon, meg asszem 120 nál már 4000-ezret pörög egy Fabia "HTP"

(#8006) dokar válasza TasiA (#8003) üzenetére


dokar
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

nekem 80-nál már a kettes leszabályoz, vagy még előbb. :D
az egyes meg rettenetesen rövid, lepadlózni nem lehet.
de ha kettesben padlózok mondjuk alapjáraton, akkor már nem kapar el.
5-ben 3000-nél 100-al megyek.

sok oda-vissza változtatás miatt a nyomatékgörbe megváltozott, de gyári állapotában 4000-nél volt 125nm. annyi biztos, hogy mostanában 3000 alatt semmi jóra nem számíthatok.

extra - SEXRay

(#8007) TasiA válasza dokar (#8006) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Nekem a 3000 az 140 ötödikben óra szerint.
Na most direkt figyeltem, olyan normálisan finoman a forgalommal együtt közlekedve 1600-nál elváltok. A 2000 az már 60 lenne 3.-ban.

(#8008) dokar válasza TasiA (#8007) üzenetére


dokar
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

az nagyon durva, én amit írtam az valós sebesség alapján értendő, a km órát "bekalibráltuk" :D

extra - SEXRay

(#8009) fero02 válasza TasiA (#8004) üzenetére


fero02
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Karcsú lesz a Vectra után. :U

Megbízható kis motor ez, de gyengécske. :( inkább az Isuzu-val szereltet akkor már... :B :K

(#8010) TasiA válasza dokar (#8008) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Enyém most 1 tizest csal. 2000 az pont 100 km/h

(#8011) TasiA válasza fero02 (#8009) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Nem baj! Vectra sem verseny autó!! Majd 1x csinálok magamnak olyat ami csak élmény autó.(valami Kadettot, vagy F Astrát) Mint írtam, kapna egy chipet, azzal talán 90 ló lenne, aztán ámmen. Az 5 liter kárpótolna. :)

(#8012) fero02 válasza TasiA (#8011) üzenetére


fero02
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Sztem a kettő üti egymást. :U Már a chip és az 5 L...

Nekem alapból többet eszik, mint 5 L, pedig nem is hajtom. :U

(#8013) TasiA válasza fero02 (#8012) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Egy CHIP-től nem eszik többet. Ha ugyan úgy jársz mint előtte és akkor nem fog többet enni. Viszont van egy kis plussz, ha előzni kell, vagy bármi. Persze, ha nyomo az más. Kollegámnak van az Isuzu verzió, asszem 2000.es évjárat, 5 ajtós. Ugyan abban az utcában lakunk, cska másik váltásban dolgozunk, szal ugyan oda járunk melóba. Neki 6,3-ra jött ki télen, nekem 11-re a csak munkába járás. Nyáron ugyan ez, 1 literrel kevesebb mindkettőnknek és neki is, nekem is nagy kerék van az autón, ami ugye megint csak fogyasztásnövelő eszköz. Szal mocskos jól fogyaszt szerintem az 1.7-es.

[ Szerkesztve ]

(#8014) RpPRO válasza TasiA (#7990) üzenetére


RpPRO
(őstag)

Van egy 97-es VW Polom, 1.4-es, 60 lovas es 750 kilo. Legalabb ugyanugy gyorsul, mint ez a 90 lovas 1150 kilos 2 es fel eves Astra. Nem vartam versenyautot, de a fentiek alapjan lehetek csalodott. A kg/loero ertekek nagyon hasonlok, de a nyomatekgorbeik kozott oriasi a kulonbseg. Mar a Golf2 ('80-as evek!) gorbeje olyan volt, h 2000 es 4000 kozott a nyomatek 95%-at leadta, 2500-on 125Nm. A Polo is hasonlo, alacsony ford.szamon ezert ugrik. Van meg par problemam, amit szamomra igenytelenseg, de az auto szepsegevel, halksagaval karpotolom magam. :)

[ Szerkesztve ]

Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.

(#8015) _seth_ válasza TasiA (#8007) üzenetére


_seth_
(PH! kedvence)

E kadett + C20NE -1mm hengerfejből + direkt szűrő már ha ez számít na de mind1:

50km/h 5. 1400 rpm
90 km/h 5. 2500 rpm
120km/h 5. 3000 rpm
160km/h 5. 4000 rpm
200km/h 5. 5000 rpm

Ennyi volt anno :) Elvileg sima F16 váltóval de abból a C394-es asszem, hogy pontosan milyen fokozatok voltak benne passz... lehet belül berhelt volt az is... mindenesetre másodikban nem sok ellenfél volt... pályán még az X5 is csak nézett, hogy nyomja én meg tartom lazán :)

Legnagyobb rögzített adatok:

2008. 10. 02. Kadett E 210 km/h ~5200 rpm
2008. 11. 10. Vectra B 220 km/h ~5300 rpm (GPS szerint is!).

Ennyit tudtak tavaly... idén meg kit érdekel? :) 7,6-7,7 körül alakul az átlagom (sok a város :( ), a tempomat nagyon jó cucc, a vectra szép és sajnálom nyúzni nagyon... előzhet a suzuki is max kiröhögöm :) A 2.0 16V mindenesetre jó mert egyrészt nem érezteti, hogy 4,5 méter az autó + 1,5 tonna fölött van tankolva 2 fővel, kapcsolhatok klímát, refit, ködlámpát, hifi rendszert, ventit, ablakfűtést és akkor is megy és bírja és alig fogyaszt mégis van benne tartalék bőven. Költöttem erre is nagyon sokat de féltem is nagyon... így is már 2x jöttek nekem persze biztosító fizet de túl jó megoldás + akkor már legyen B2-es fényszóró akkor xenon szett csere mert H7 nem H1, akkor már fújjuk szinre a lököst teljesen, akkor a díszléceket is, akkor rakjunk rá irmscher pótféklámpás szárnyat de fessük le stb... vagyon az egész de nagyon komoly autó lett és nem tervezek cserét sem most sem később, szép, hatalmas a csomagtartó is és kényelmes.

Kadett + C20NE: 2000 fölött városban nem járt a motor csak ritkán, minek? ment mint a meszes úgyis, nyomaték volt bőven, lóerő is, tonna felett lehetett ugyan de nem vészesen sokkal. (vezetett km: 1.3 motorral vettem majd 2.0 került bele összesen több mint 40e kilométert mentem vele.) (totálkárra tört ugye még tavaly de még 2 hónap mire tárgyalásra kerül a sor... nem sietik el... mire le lesz zárva meg is lesz az 1 év kereken!!! mindezt úgy, hogy tiszta sor, hogy ki mit hibázott, nem én voltam de nincs mit tenni... a személyi sérülés miatt szívtam amúgy is de hivatalosan is...)
Vectra: sokat mentem vele mostanában 50km + 5. fokozatban de azt nem szereti igazán mert az pont 1000 rpm így kezdek áttérni a 4. fokozatra, a kadettnek mind1 volt de ez képes hosszas városi 5. után lefulladni bár a tegnapi karbantartás óta lefullaszthatatlan a motor :) A legjobb az amikor 50-60 kilométert tudok menni tempomattal végig úgy, hogy pedálokhoz hozzá sem érek... motorfék, tempomatos gáz végig 5. fokozat, alig eszik, hangja semmi és megy, teszi a dolgát :) (vezetett km eddig: nov 3 óta 16,5e kilométer).

[ Szerkesztve ]

♦ Opel Vectra B tulajdonosok baráti köre - OpelVectraB.gportal.hu ♦

(#8016) _seth_ válasza TasiA (#8011) üzenetére


_seth_
(PH! kedvence)

Hát nem ez a hosszú fenék, nagy súly elveszi az élmény részét inkább olyan limuzinos, lassan gurulós még ha megy is és sportos is :) Nem egyértelmű na de... b vectra e kadett után pl nagyrészt eltűnt minden amit érezni lehetett, döccenés, hangok, futómű-kormány közvetlensége, a motor is más, ez agyal, gondolkozik annak odaléptem és ment is...

♦ Opel Vectra B tulajdonosok baráti köre - OpelVectraB.gportal.hu ♦

(#8017) TasiA válasza RpPRO (#8014) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Hát igen, a súly az nagyon fontos.
igénytelenség: ülj bele néhány japán típusba, sírva fogsz viszamenekülni az európai gyártókhoz. (mostanában azért már adnak a belsőre is a japók) ;)

(#8018) TasiA válasza _seth_ (#8016) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Az a Kadett váltó az valami 1.8-asban lehett szerintem. Nekem csontra ugyan az volt az 1.8-as Vecimben. Szerintem tökéletes volt. Pont átmenet a rövid F16 (Calibra, F astra, GT Vectra) és a hosszú F16 között.
Én mikor átültem ebbe, hiába erősebb a motor, teljesen elveszett az érzés a buzi hosszú váltó miatt. Szerintem ugyan ez lehet nálad is. Ha csak a km órát nézem, akkor nincs baj, megy ez rendesen, na meg a kis utcai kóstolgatásokból is azért nagyrészt jól jövök ki. A menős érzéshez azért kell a rövid kapcsolgatós váltó. Ilyn érzéki csalódás, vagy nem tom.
Az 5.-et meg a tötyörgést soha nem is fogja szeretni, mint ahogy egyik euro 2-től jobb motor sem. Egyszerűen nincs rendes öntisztulás a mocinak, kipuffnak, EGR szelepnek.

Én meg odaértem a vezérléscseréhez és szerintem megcsináltatom a síkolást a hengerfejen. Majd beszámolok, hogy érezhető-e.

(#8019) _seth_ válasza TasiA (#8018) üzenetére


_seth_
(PH! kedvence)

Ahogy kadettklubbon többször is szóbakerült a legjobb F16-os váltó volt az enyémben mármint a legjobb áttételezésű :)

Nekem is megy a vectra nincs azzal gond, pörgetni is lehet ha kell bár nem japó, hogy 7000-nél induljon el szerencsére de egyszerűen túl nagy és túl nehéz, hogy érezhető legyen még akkor is ha sportfutómű+ültetés is van bőven ami észrevehető mert kanyarban én dőlök ugyan de az autó nem :D (ülések nem követik az út vonalvezetését :D mármint nem elég jó az oldaltartásuk ilyen téren de azokat sem cserélném le mert nagyon kényelmesek :) ).

♦ Opel Vectra B tulajdonosok baráti köre - OpelVectraB.gportal.hu ♦

(#8020) bambano válasza TasiA (#8017) üzenetére


bambano
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Azt hiszed, a fóccvágen jobb? Én nem sírva, hanem harsányan röhögve menekültem a borámtól anno... Céges autó volt, csak én használtam, 1.6 benzines, amikor eljöttem a cégtől, mondták, hogy vegyem meg. Felmérettem eurotax szerint, 25 százalékkal drágábban akarták ideadni, mint amennyi az eurotax ára volt. Utána még egyszer győzködtek, de akkor már azt mondtam az illetékesnek, hogy gyere, itt van a veki, ülj bele, majd rájössz te is.

Az még a kisebbik, hogy megbízhatatlan volt, a nagyobb baj, hogy a szervizháttere valami förtelem. Volt, hogy majdnem asztalborogatásig fajult a szervizben a vita. A vekit meg simán kiviszem és otthagyom Gödöllőn, mert azokban meg lehet bízni.

Szerk: ha már arról beszélünk, melyik autó hogy ugrik: az 1.6-os borát bármikor betakartam az 1.6-os g astrával, csak az astra alsó hangon két literrel kevesebbet fogyasztott, ha nem többel... A veki eszik kb. annyit, mint a bora. rotfl.

[ Szerkesztve ]

a PH! kedvenc ISP-trollja (C) Tyberius | http://itcafe.hu/tema/a_nagy_openwrt_topic/friss.html

(#8021) TasiA válasza bambano (#8020) üzenetére


TasiA
(senior tag)

:DDD
Én nem mondtam konkrétan típust, csak európait. Legalább is nekem a japók belső ízlésvilága nagyon nem jön be úgy a 2002-es évekig. Belsőleg az olaszokat szeretem a legjobban, abból is az Alfákat.

(#8022) bambano válasza TasiA (#8021) üzenetére


bambano
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Nekem belsőre a bora bejött, csak az ember szeret ki is szállni az autóból ott, ahova indult...

a PH! kedvenc ISP-trollja (C) Tyberius | http://itcafe.hu/tema/a_nagy_openwrt_topic/friss.html

(#8023) TasiA


TasiA
(senior tag)

Na ma este kipróbálgattam haver h Astra 1.7 80 lovas dízelét, ami már nem 80 lovas. :DDD A 100-as változó geometriás turbója van rajta, meg a 100-as computere.
Egész korrekt, csak érezhetően késik. Padlózol, akkor kicsit várni kell. Amúgy egészen jól szedi a lábát, érzésre jobbet megy mint enyém. Aztán mértün 5 x 0-100 -at a legjobb lett 12,7, szal ennyit az érzetről. Teljesen korrekt a masina, sokkal jobbak az ülései mint anyáménak.

(#8024) TasiA válasza TasiA (#8023) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Azt nem is mondtam :DDD Kb olyan benne a 2-es mint nekem az 1-es :DDD 60-nál volt 4000-en kettesben, enyém meg 65-nél tilt egyen :DDD

(#8025) fero02 válasza TasiA (#8023) üzenetére


fero02
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Meg tudnád kérdezni, h melyik kódú motor van benne? :R

Hátha én is tudnék eszközölni a sajátomba egy picike pówert még... :B :U

(#8026) TasiA válasza fero02 (#8025) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Okés, majd megkérdem.

(#8027) TasiA válasza TasiA (#8026) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Z17DTL

(#8028) Calogero


Calogero
(PH! addikt)

(#8029) fero02 válasza TasiA (#8027) üzenetére


fero02
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Akkor ez a móka esetemben nem járható út ebben a formában. :U :(

(#8030) Calogero


Calogero
(PH! addikt)

Túl vagyunk a két éves szervizen. A számla 96 000 Ft-t lett

Olajcsere + Olajszűrő csere + 1l tartalék olaj
Pollenszűrő csere
Ajtócsuklópánt zárszerkezet motorháztető, csomagtérajtó zsírozása
Hűtőfolyadék feltöltése fagyáspont ellenőrzéssel.
Légszűrő csere
Fényszóró beállítás
Szervóba kellett olaj
Szemöldökök fényezése + felrakása (6000 Ft)
+2 év garancia megkötése (52 800 Ft)
borravaló

(#8031) KrenAtesz válasza Calogero (#8030) üzenetére


KrenAtesz
(MODERÁTOR)
LOGOUT blog

Fullos :)

"Football isn't a contact sport; it's a collision sport. Dancing is a contact sport." // Amíg a Föld kerek, mindig lesznek OPELEK!!!!! // 8v az igazi, nem a V8 -> Kadett 4ever

(#8032) helkis válasza Calogero (#8028) üzenetére


helkis
(PH! addikt)

Győr :

:)

>>>>> ''Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'' <<<<< >>>>>>> 3Dmarkillers - hwbot.org <<<<<<

(#8033) fero02 válasza Calogero (#8030) üzenetére


fero02
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Több, mint jó. :K

helkis: lol! Nem egyszerű feladat a gyalogosok számára. :C

[ Szerkesztve ]

(#8034) tsigalko87


tsigalko87
(őstag)

Fasza már 3-4 megállásom után is észreveszek egy olajfoltot a kocsi alatt most vagy szervo nem tudom olajos e.. vagy a motor ereszt..nem szeretnék 40.000 motort szétszedni szimering miatt pl.. a szervo néha szarakodik.. néha darabos.. és néha kemény meg húz.. adná az ég hogy az legyen.. valaki járt így..? Jah és volt olyan hogy 3 kulcsolásnál szervizt irt ki.. de 4.re elindult..

(#8035) Calogero válasza tsigalko87 (#8034) üzenetére


Calogero
(PH! addikt)

Nálam szelepfedél tömítést kellett cserélni 8 hónapos korában. Most két éves szervíznél a szervóba kellett olajat utána önteni.
A nem indulás lehet CIM modul is. CIM modul frissítése megoldja gondot, ha nem akkor csere. Ha nem garis már az autó, akkor ez zsebbe nyúlós lesz nekem annó 140 000 FT-et mondtak a CIM modulra)

Nézd meg van-e valamilyen hibakódod

Hibakód kiolvasás H Astra esetén
A hibakódokat 15-20 indítózás után törli a rendszer. Tapasztalataink szerint csak a 2006-os évjárattól működik.
1) váltó üresbe, motor leáll
2) féket benyomod, gázt padlóig benyomod és mindkettőt így tartod
3) gyújtást ráadod (de ne indíts)
4) ha hibakód van a rendszerben, a műszerfalon a kilométerkijelzőn megjelenik az ECN XXXXXX üzenet, ahol XXXXXX a tárolt hiba kódja. Ha több hibakód is van, akkor azokat egymás után sorban kiírja.
5) ha nincs hibakód, akkor az ECN 000000 üzenet jelenik meg

(#8036) tsigalko87 válasza Calogero (#8035) üzenetére


tsigalko87
(őstag)

Durva vagy..:)

Hibakódok.. 16450 16600 az olaj a rosszul betett olajszűrő miatt folyik a gumi perem meggyűrődött.. Opelben ezzel a hibakóddal nem foglalkoztak sőt majdnem kinevettek..
Na meg a kormányszervóba nekem is kell olaj.. de majd megcsináltatom dombováron nem itt pécsen..

(#8037) Calogero válasza tsigalko87 (#8036) üzenetére


Calogero
(PH! addikt)

Hibakódok:
P1645 Fuel Pump Resistor Switch Circuit Malfunction
P1645 Evaporative Emission (EVAP) Vent Solenoid Contorl Circuit
B1645 Mirror Passenger Right Circuit Short To Battery

P1660 Cooling Fan Control Circuits
P1660 Output Circuit Check Signal High
B1660 Seat Driver Front Up Circuit Open

(#8038) Calogero válasza tsigalko87 (#8036) üzenetére


Calogero
(PH! addikt)

kétszer ment el bocsi

[ Szerkesztve ]

(#8039) TasiA válasza Calogero (#8037) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Neki 50 a vége, nem 45 ;) ;)

(#8040) tsigalko87 válasza Calogero (#8037) üzenetére


tsigalko87
(őstag)

És ezek komolyak..? Komoly problémák..? Annyira nem vágom.. de hála ég olajfolyás megoldott ugy néz ki..

TasiA Utsó 0-val ne foglalkozz..

[ Szerkesztve ]

(#8041) TasiA válasza tsigalko87 (#8040) üzenetére


TasiA
(senior tag)

Okés, nem tudtam ;)

(#8042) bambano


bambano
(PH! félisten)
LOGOUT blog

valaki tudna abban segíteni, hogy 1.6-os benzines g astrában megint elfelejtették kiütni szervizkor az intervallumot, megint panaszkodik a kocsi, hogy bemenne, pedig semmi baja és nemrég volt.

hogy lehet a szervizintervallum kijelzést kiszedni belőle?

a PH! kedvenc ISP-trollja (C) Tyberius | http://itcafe.hu/tema/a_nagy_openwrt_topic/friss.html

(#8043) tsigalko87 válasza TasiA (#8041) üzenetére


tsigalko87
(őstag)

Amugy én se tudom csak ugy már stimmel..:)

Amugy ma van az utsó napom.. felmondásomból.. de már alig bírom..!

(#8044) TayRol válasza bambano (#8042) üzenetére


TayRol
(Ármester)

Az InSp-t meg úgy oldhatod meg, hogy nyomod a napiszámláló gombját, és közben ráadod a gyújtást.Asszem 3-5 másodpercig nyomod. Valami ilyesmi.

15 months 10600 grams

(#8045) athomi


athomi
(PH! kedvence)

Opel Astra F 1.6i C16NZ 55kw (75le) 1992

hűtővíz néhány nap után elpárolog, időnként nem akar beindulni az autó, 3500-4000-es fordulatnál beráz az autó (kb. mint amikor alacsony motorfordulatnál padlógázt nyomunk)

valaki?

[ Szerkesztve ]

Ide most nem tudtam mit írni.

(#8046) bambano válasza athomi (#8045) üzenetére


bambano
(PH! félisten)
LOGOUT blog

csak tippek:
ha eltűnik a hűtvíz, megnézném, hogy rendesen zár-e a kiegyenlítő tartály sapkája. ha nem tudja létrehozni a túlynomást, akkor kijöhet belőle a gőz.

4000-nél ráz a kocsi: nekem féltengely csuklót cseréltek, az oldotta meg. bár ha féltengely lenne, akkor sebességfüggő módon rázna, nem fordulatszámfüggő... nem tudom.

TayRol: kösz, megnézem,

[ Szerkesztve ]

a PH! kedvenc ISP-trollja (C) Tyberius | http://itcafe.hu/tema/a_nagy_openwrt_topic/friss.html

(#8047) athomi válasza bambano (#8046) üzenetére


athomi
(PH! kedvence)

Megnéztem, időnként berángat a kocsi, ha kicsit húzatom a fokozatokat. Kettesbe olyan 40 fölött, hármasba meg 65 körül. Nem mindig csinálja, csak ha olyanja van. :F

Ide most nem tudtam mit írni.

(#8048) bambano válasza athomi (#8047) üzenetére


bambano
(PH! félisten)
LOGOUT blog

bocs, akkor nekem mást jelent a beráz szó:) nekem azt jelentette, amikor bemaródott a belső féltengely csukló és ettől berezonált a kasztni.

Ha rángat a motor, az lehet lambdaszonda, légtömegmérő, elkoszolódott pillangószelep-tengely...

a PH! kedvenc ISP-trollja (C) Tyberius | http://itcafe.hu/tema/a_nagy_openwrt_topic/friss.html

(#8049) athomi válasza bambano (#8048) üzenetére


athomi
(PH! kedvence)

Igen, lényegében a motor rángat, olyan 2-4 mp-ig tart ha csinálja, ilyenkor lényegében megszűnik a gyorsulás is, mintha darabosan kapná a benyát, vagy nem is tudom mihez hasonlíthatnám. Aztán helyre jön és gyorsul tovább.

Jövő héten meg autópályán kell mennem. Remélem túléli.

[ Szerkesztve ]

Ide most nem tudtam mit írni.

(#8050) dokar válasza bambano (#8048) üzenetére


dokar
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

lambaszonda, légtömegmérő normál állapotukban mennyi az ellenállásuk?

extra - SEXRay

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  Opel topic
Copyright © 2000-2014 PROHARDVER Informatikai Kft.