- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Milyen notebookot vegyek?
- eGPU tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Steam Deck
- Így építsd a billentyűzeted!
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
Idén elmarad a BlizzCon
gp A hírek szerint más eseményeken lehet számítani a Blizzard idei bejelentéseire.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Jo azert most egy ilyen problemat ne vetitsünk mar ki egy szeriara basszus igen volt ebböl nagy balhe es szoporoller ezzel a csövel anno. Ezt anno a tulajok beszivtak sajna . Most ez, viszont, amit irtal, hogy "minden horror draga hozza", azt ebböl az egy evekkel ezelötti balhebol es ebböl az egy (anno hianycikk) csöböl vontad le???
Ez ugyan olyan, mint a TSI motoroknal ez a huhogas, hogy az elsö generacioval 2005 ben voltak problemak, pl a lanccal es azota ezt fujja mindenki....csak eltelt 11 ev.... haho
(#57997) diablo1984 gondolom megint egy tapasztalat....
(#57998) vebbful ez igy korrekt nekem sem azert van dizel, mert szeretem a traki hangot hanem mert en is mar az üzemanyagon kb egy komplett motorgeneralt sporoltam
(#58002) F_Gergely saabnal ne felejsd el, hogy saab mar nincs ergo az alkatresz arak es szerviz az folyamatosan felfele fog menni szvsz
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
gyorsan elkezdtem matekozni, én egy évben alsó hangon megyek 25.000 km-t.
Egy tankal 900 km-t megyek (teli tank) ez éves lebontásban sacc per kb 430-450 ezer.
ugyan ez benzinessel 10 literes fogyasztással kalkulálva kb 600 km per tankal számolva 1 milla 300 ezer.
Tehát kicsit nagy a difi, persze csak ha jól számoltamVolvók se rosszak, de ami másik és tetszik a saab bár ott a szervizre mondják hogy nagyon drága, de azok piszkosul mennek
[link] -
diablo1984
veterán
válasz Declare #58001 üzenetére
tapasztalat? persze, volt 2 literes szívó benzinesem, és 8-10 liter között evett! most ha megturbóznám, akkor sem enne kevesebbet, én használnám és élvezném a gyorsulását és persze 10 ből ki sem jönne.....
tapasztalat, ne nevettess már, gondolom neked is temérdek tapasztalatod van, mert láttál már 2literes turbó benzines opelt.....
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #58005 üzenetére
Aha, a 2 literes szivo motor az nyilvan hasonlithato a 2 literes turbo benzinhez.....nem nagyon eritek meg sokan, hogy ez nem autoskartya, hogy 2 literes a motor vagy 3 literes. Tudod mi hasonlithato a 2 literes regi szivodhoz ma teljesitmenyben? Az 1.4 tsi kb. Az 1.4 turbossal meg eljarsz ha akarsz 7 literböl vegyesben, ha taposod akkor se lesz a vegyes 10 liter fölött.
Itt van egy forumozo GTI Golfjanak fogyasztasai, ami 2 literes TSI [link] es akkor itt vegyük hozza a kb 19 collos felnit, meg hogy ha valaki vesz egy golf GTI-t, az nem azert veszi, hogy minden nap csucsot döntsön a fogyasztasi rekordjabol.
(#58004) Petyyyyy ezt en meg nem hallottam lehet persze, de nekem akkor is fenntartasaim lennenek, ha egy olyan markat vennek, ami mar nincs
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz Declare #57984 üzenetére
A volvo tényleg egy unalmas autó. D3 emlékem szerint 4 hengeres 150LE, a D4 és D5 volt 5 hengeres
De most már csak a Összkerékhajtásnál van 5 hengeres motor de csak a 60-as szériánál.S60: D3, D4, D5 4 henger (150LE,190LE,225LE)
S60 Cross Country AWD: D4 5 henger (190LE)
S60 Cross Country : D4 4 henger (190LE)
V60: D3, D4, D5 4 henger (150LE,190LE,225LE)
V60 Cross Country AWD: D4 5 henger (190LE)
V60 Cross Country : D4 4 henger (190LE)
SX60 AWD D4, D5 5 henger (220LE)
SX60 D3, D4 4 henger (150LE, 190LE)V40,V40 Cross Country, SX90/S90/V90-nél már csak a 4 hengeres a motorok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #58006 üzenetére
gondolom tapasztalatból mondod! a nagy köbcentis, az nagy köbcentis és pont! egy 200lovassal meg nem úgy jársz, hogy 5ben 800as fordulaton....
úgyhogy hagyjár már a fárasztásoddal, egy tsi is tud enni, egy 1,4-es abból is 7-8 között eszik vegyesben, városban az is 8 felett. egy 2 literes turbó azért más(az nem takarékos)!
ugyanez igaz a 200 losas astrára is, nem azért veszi az ember, hogy spóroljon!
ha gondolod vitázhatunk itt naphosszat erről, de hogy te mit (nem) tapasztaltál, vagy én mit (nem) tapasztaltam, az amolyan légfarok mérés, semmi értelme sincs, nekem volt már jónéhány autóm, 2 literes turbó nem, van viszonyítási alapon, igaz nem turbó benzines vonalon, azom remélem sosem lesz!
-
Declare
őstag
válasz Calogero #58009 üzenetére
A legujabb V40 nel mar a D3 a legnagyobb es csak 4 henger. A mienk az 1 eves benutato auto volt, D3 es 5 henger, 2000ccm. En is meglepödtem elsöre, de igaz szepen jar, jol megy, klassz, meg remek....de nem ezt keresem az Astra utodjaban(#58011) sziku69 En 3 al szoktam szamolni a sajat felhasznalasomat alapul veve. Palyan es orszaguton van komoly hatranyban a benzines varosban talan nem is annyira.
[ Szerkesztve ]
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz sziku69 #58011 üzenetére
Így igaz. Eddig 5,8-as fogyim volt BC szerint, ma reggel autóval jöttem be melóba - 7,6-ra változott.
Azt meg azért nem kellene elfelejteni, hogy nem feltétlen eszik 1x litert a turbós motor. Az is attól függ kinek milyen nehéz a lába. Nem forgatod 2-2500 fölé és szívó benzinesed van.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #58013 üzenetére
Városban ugyan úgy megeszi a Diesel is a 8L -t ha nyomod neki akkor többet, most az hogy neked a B vectra keveset eszik a 2.0 DTi -el az nem jelenti azt hogy a köv. Diesel autód is ilyen keveset fog enni, én a +2L fogyasztást nem nézném és inkább szivó benzinest vennék ... főleg városba !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #58014 üzenetére
hogy a fenébe tudsz te 7,6-os átlagot csinálni? Nekem a legdurvább fogyasztásom a 3 év alatt 6,7 liter volt de azt is egyszer sikerült elérnem, télen 6,2-6,4 a fogyasztásom, nyáron meg 5,7-5,4 között.
(#58015) w333:
Elég nehéz feltételeznem hogy egy 2 literes dizel (hiába újabb) 8-10 liter eszik. Ennyit a 2,5 V6-osok esznek pörgetve...[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #58016 üzenetére
Nyilván nincs tökéletes állapotban a moci - szerintem. Egyszer végig kell menni reggel a Ménesiről a Kerepesire és megtudod. Hiába közlekedek tojással a lábam alatt, a sok kigyorsítás nem kedvez. Szinte biztos, hogy mire kiürül a tank, nem ez lesz a tényleges átlagom, de most ennyit ír a BC.
Az A6 3.0 TDI V6-tal tudott 7,5 litert 140 körül. Egy újabb 2.0-t olyan 6,5-7 körülre tippelnék.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
-
F_Gergely
őstag
nekem akárhány ismerősöm van és dizellel jár, mindenki 5-6 literrel közlekedik, egyedül egyik havernak eszik 7-7,5 liter körül de neki 2,5 V6 van turbóval...
Marha nehéz elhinni hogy egy dizel többet eszik (de legalábbis ugyan annyit) mint egy benzines... Nekem ez valahogy nem kerek. -
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #58018 üzenetére
Pillanatnyit már én sem nézem, utálom a horrort. Ahogy Declare is írja, a városozás nálam ezt jelenti. Nyilván reggel fél hétig úgy suhansz keresztül a cityn ahogy akarsz, de utána más a helyzet. Nálam meg utóbbi tolja meg a fogyit. Meg persze egy jó pályázás után beállnak a szelepek, azért az is számít valamit.
Szottyos 8km-t jövök a munkahelyig, az alatt fel sem melegszik rendesen egy dízel.w333 - Az igaz, de ha jól emlékszem F_Gergely sokat jár pályán. A 12-be városban bele kell törődni.
Ezért járok munkába szinte mindig metróval.Fkris - Majd nyáron lesz jó, olyankor mindig korábbra járok be, hogy ne izzadjon a nyálam már kora reggel.
Borokafa - Az 1.7 CDTI más tészta. Valamicskével kissebb löket és hengerenkénti befecskezdezés, ami nem elhanyagolható.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #58022 üzenetére
Csak városban használják ?
Mert átlagosan ez reális ... viszont van sok ismerősöm akik 99% városban járnak és panaszkodnak is hogy a rövid távok miatt mennyit eszik az autó !
(#58024) Petyyyyy
Leginkább városban használná !
Az megint más ... de csak városi használatra, nagy ívben kerülném a Diesel -t !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
diablo1984
veterán
modern kisfogyasztású nagyobbacska autók, pl az 1,6 tdci ford focus kombi, az 1,5 dci megane kombi, az 1,6 cr tdi skoda octavia kombi! ezeket ha vered sem esznek 8 litert sem városban. vegyesben ezek még eljárnak 5-5,5 literből, igaz a gyorsuás nem tépi le az ember fejét, jó fogyasztású aból b-be autók és pont.
de ezeket egyiket sem használnám zömében városi használatra, nem oda valók. a szívó benzinesek is pusztítóan tudnak enni városban, de azok oda azért jók, mert mi menne tönkre benne, ék egyszerű, max a motor jobban kopik és annyi!de egy dízelhez nagyon falábúnak kell lenni, hogy 8-10 litert egyen, nekem még télen 10 perc járatással rövid távon sem sikerült 7 liter fölé vinnem egyiket sem, nem tudom, hogy 8-10 litert melyik tank eszik, de azt nem szabad megvenni!
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #58026 üzenetére
Na de oké ... "modern" azok ott kezdődnek hogy 3 millió !
A kolega ahogy nézem ilyen 1.5M köröl nézelődik, ennyiért pedig nem fog modern Dieselt kapni, csak max egy nagy sz*pórollert !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
diablo1984
veterán
jah, akkor beleférhet még 1,5 millába egy magane 2 ph2-es az 1,5 dci fajtából! ott már a hajtókar csapágy mizéria nem téma, az elektronika tipushibái javítottak és fogyasztást akár 5 alatt is tudod tartani! csak ha kihajtották a belét és beleválaszt, akkor szopacs.....
octaviaból az 1,9 pdtdi 105 lóval is fogható lehet, de azt is tudni kell választani, de nekem pl a 2000-es évek belei octaviák nem tetszenek, idejétmúlt a kasztnia belső kialakítása is amolyan skodás, de izlések és pofonok.
fóka 2-ből is van már 1,5 milláért, de kérdés, hogy milyen.....ezek közül ha választanom kellene, akkor inkább bármelyikből egy 1,6 szívó benzint vennék, mert az ék egyszerű és amennyire jó az én formám, dízelből egy fost sikerülne vennem....
a h astra nem rossz cucc, de kombiban nekem nem jön be, a belseje meg mint a hortobágy......
-
F_Gergely
őstag
én kelet pestről járok észak pestre, hungária meg ilyenek ritkán járok, de nem igazán nézem hogy "juj ide nem megyek mert nekem dizel van csak hosszútávra használom" pont nem érdekel. Beülök azt megyek, ezért van. Hosszabb távokat megyek, napi 50-100 km. Hiába mondjátok városba benzin, ha sokat megyek km-ben nem éri meg. És mivel sokat ülök autóban, nekem nagyon fontos hogy jól érezzem magam, komfortos legyen, több órát én nem tudnék olyan autóban ülni amit nem szeretek. Tudom mert próbáltam, használtam 1 hétig tesom toyotáját, rühelltem, mert nem megy, mert előzésnél vissza kell váltani és még úgy is alig megy mert egy szar 1,4 szivó, nevetséges hogy jön egy emelkedő és belassul az autó, vissza kell váltani mert 1,5 tonna az autó. Rühelltem, mert nem fér el a lábam, nem kényelmes az ülés, fájt a hátam, az hogy pályán 4500-at pörög az óra 130-nál és előzni kb hátszéllel lehet max mert hiába nyomod padlóig a gázt nem történik semmi.
Semmi bajom nem lenne a benzinessel, de nem tudom fenntartani, mert nem mindegy hogy egy hónapban eltankolok mondjuk 60 ezret vagy csak 30 ezret.
Bármennyire is sokat költöttem a vectrára ha kiszámolom az üzemanyag különbséget még mindig jól állok, mert többet költöttem volna benzinre, mint a dízel javításaira. -
w333
félisten
válasz diablo1984 #58028 üzenetére
De kérdés hogy a kollégának ez elég lesz ... mert ő erős + gyors autót keres kevés fogyasztással, ilyen dieselt pedig nem nagyon fog találni !
(#58029) F_Gergely
Ilyen távokra egy Diesel B5.5 Passat -t vennék
De a Vectra -t miért akarod lecserélni ? öreg vagy miért ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #58029 üzenetére
újabb dízeleknél azért megéreznéd, ha 1-2 évente a kettős tömegűt cserélni kellene benne.
azért a b veki és pl az én laguna 1-esem városban épp olyan jók, mint a szívó benzinesek, max az egr miatt kormolhat be a szívósor, de nekem az meg van oldva, de meg szereted, ha valami gyárilag szivat!w333: le akarja cserélni, mert szivatja a verda folyamatosan(vagyis mindig jön valami, amire költeni kell). igen, jó választás lehet a passat b5,5-ös, a 131 lovas 1,9pd tdi, de abból jót kifogni már, mikor 11éves a legfiatalabb is, szinte lehetetlen! az megy is, ha kell keveset is eszik(6 körül jellemzően, ez már 5 literes fogyit nem tudott).... de a vekitől tényleg csak a kockázat miatt lenne másabb, de tény, hogy sokksl jobban menne!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #58031 üzenetére
- 1-2 evente kettöstömegü csere
- turbo benzin 10 litert eszik (ugy amblokk "A TURBO benzin", de amugy is szoporoller, mert Neked volt 2 literes szivod, tehat tudod)
- a modern dizel 5,5 literrel jar el vegyesbe (mert nyilvan mindenki ugyan ott es ugyan ugy hasznalja az autot)figyelek, jegyzetelek, legyszi meeeg
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
kezdem unni hogy mindig van valami nyűgje, most épp ezek a reggel be-be dadogások, kéne a bal első féltengelyt cserélni, plusz ugye a klíma is elengedte valahol a gázt, két hátsó kerékivet lakatolni kéne és fújni, D oszloptól hátra mindkét oldalt fújni kéne mert lakkhibás, hátsó ajtót lakatolni kéne és fújni mert rügyezik, meg a tököm tudja még mi, szóval van vele meló, bár a rohadást még pont leszarnám, de ez hogy bedaadog, kicsit olyat sugalltat velem hogy ez megint valami párszáas akció lesz amihez nincsen kedvem. eladom 500-ért vagy 400-ért vagy 300-ért vagy szarok rá mennyiért, és veszek valami kulturáltabb verdát.
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #58028 üzenetére
Csak azt a megane-t ne. Nem tudom a kolléga milyen magas de én az extrémnek nem nevezhető 183-4cm-es magasságommal egy kínszenvedés. Mögöttem egy alacsony haverom nem fért el, beült középre. A belseje olyan gagyi, hogy az már fáj. Az ajtófogantyúk üregesek, jobban megszorítva ropog. A kormánykapcsoló egy vicc, 3 indexelésből 2-szer lekapcsoltam a világítást. Minőségben kb sehol nincs az én g astrámhoz képest.
Redmi Note 7
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #58032 üzenetére
te most negyon sűrő apatejet ehettél reggelire, mert geci vagy, de nagyon!
olvasd el légyszi, amit írtam és azt írd vissza, ne a szelektív kis memóriádból, mert azt látom, hogy az amnézia késői tüneteitől szenvedsz, vagy szövegértési gondjaid vannak(1,5dci, 1,6tdci és 1,6 cr tdi, amit írtam, nem mindet).
a kettős tömegű igen hamar fossá tud menni, ha az ember városban rugatja, ez tény, taxisok is ha tehetik kettőstömegű kiváltó szettet rakatnak a szarjaikba, mert az bár jobban rázza az autót, de épp leszarják!akkor mesélj a kőkorszaki turbó benzines fogyasztásáról egy 1,7 cdti volánja mögül, annyira várom a tapasztalataid......
(#58034) trassher: én minőségi gondot nem tapasztaltam vele, a ph2-es még dizájnra is kicsit vagányabb, mint a korabeli opel vonal(az olyan sivár szürke), helyben is el tudtam ezzel a magassággal férni(184cm, kombi megane 2), igaz én inkább emelni szoktam az ülésen és nem hátrafelé tolni és a padlólemezen ülni, de biztos a teherautó miatti megszokásból, szeretek kilátni belőle! csakis a kombit mondanám, nem a békaseggű változatát, mert az megosztó, de számomra csúnya is és funkcionálisan sem jó!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #58037 üzenetére
Azt gondolom van az a szint, amire nem erdemes reagalni.
Azert nagy elvezettel olvasom az irasaidat tovabbra is....csak mindig azon huzom fel magam (es az egesz innen indult ki), hogy valaki aki tenyleg informaciokat szeretne gyüjteni, az idejön es ezt latja.....(az 1-2 evente cserelhetö kettöstömegüt, a "megturbozott", "szoporoller", 10+ litert fogyaszto tsi motort.....es sorolhatnam ).
-
F_Gergely
őstag
ha már benzin meg 10 literes fogyasztás akkor szemrebbenés nélkül vennék egy A8-at, és az egy A8 nem egy vectra vagy valami szutyok hanem A8 wazzz.... De egyenlőre a fogyasztás szempont...
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #58039 üzenetére
mert neked is annyi tapasztalatod van az autókról amit itt olvasol! az opel nagyobb szívómotorjai sem swift1-es fogyasztásúak voltak sosem, akkor adj hozzá még egy turbót és egy kombi h astra kasztnit és akkor kijön az 5 liter? logika csak az egész.
az meg hogy egy szívó benzinestől minden csak bonyorultabb lehet, az tény, egy szívó benzinesben nincs semmi ami elcsesződhet(viszonylag, azért opel fronton népbetegség az egr például), de egy turbót ha hozzáteszünk a konstrukcióhoz, az nem csak annyi, hogy behányjuk a motortérbe, azt vezérelni is kell, hozzá jö(het) még egy tettőstömegű is, meg mint írtam, hogy olyan ritka motor, hogy ha kell hozzá valami, akkor azt bontóból nem veszed meg, mert nincs és nem is volt!
ha ez így nem világos és még mindig kötekedni is akarsz, akkor javaslom a tükröt és oda légyszives.....
(#58040) F_Gergely: az a8 meg nagy és nehéz kasztni, ahhoz sosem toltak takarékos benzines motorokat, az a csúcsa volt az audinak, népmotorral nem gyártották. ergó az 10+os ha már benzines....
van amúgy itt sima Autós topic, ott leírod, hogy mi az elvárás és megírják márkafüggetlenül, hogy mi lenne jó neked! itt már az autókeresés fronton nagyon eltértünk az opeltől.....[ Szerkesztve ]
-
Grande Ale
őstag
Sziasztok!
Ki kellett cserélni a jobb oldali visszapillantó tükröt, elengedett a ragasztás. Az előző fűtött volt, olyat rendelt a szerelő az unixtol, de nem fűthető jött, pedig úgy rendelte. Honnan lehet rendelni olyat, ami fűthető, gondolom csak rá kell nyomni a kábeleket és bepattintani, meg tudom ez oldani én is? Vagy eleve nincs ilyen tükör, amin rajta van a fűtés, be kell szerezni és ráragasztani?
Lehet, hogy hülyéket kérdezek, nem értek hozzá, de mérges vagyok, mert mindenképp fűthető tükröt szeretnék, ha már benne van a funkció az autóba,, meg elég hasznos dolognak találom. -
F_Gergely
őstag
válasz Grande Ale #58042 üzenetére
külön van fűtőtt és nem fűtőt tükörlap, elég csak ezt cserélni, nem ragasztós hanem pattintós.
-
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #58041 üzenetére
Tapasztalat? Amit itt olvasol? Na latod ez itt a baj.
Nem kötekszem, felölem azt gondolsz amit akarsz, csak amikor tenykent közöltök olyan dolgokat, amiket "logikabol" irtok, az ellen probaltam/ok fellepni....mint most amikor w333 beirja, hogy az insignat, na csak azt ne....mert dragabb hozza minden, mint az A8 audihoz....aztan kiderül, hogy ö ezt hogy logikazta ki....es akkor ott marad egy ilyen hsz, amit valaki elolvas es felsikit, hogy jajj, akkor insigniat nem veszek, mert ugye azt olvastam, hogy.....Ugyan ez a te altalanositasaiddal.....ird le, hogy szerintem egy turbo benzin a problemas lehet.....de ne irj mar tenyeket "logikabol".....pls.
A tapasztalataimat nem irom le, mert nem ide tartozik. Autos, vagy a milyen auto topicban le szoktam, ha a temahoz passzol....keress ra ha erdekel.
na reszemröl ennyi, remelem atment kb, miert is irtam amiket irtam...peace
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #58046 üzenetére
továbbra is azt írom, hogy te sem tapasztaltál többet mint én a 2 literes turbós astrából, sőt szerintem magyarban ha 10 db van összesen, akkor senki se szólaljon meg, mert csak 10 embernek van rá alapja!
én az insigniához nem szóltam hozzá, egyébként is az drágább kategória mint a keresett példány!
tudom te németben autótesztelő vagy, onnan szerzed a tapasztalatod, de ha jól rémlik a kis 3 ajtós cdti-d az első autód így még viszonyítási alapod sincs, nem is ez a gond, de leszólsz olyanokat, akik már autót is láttak.....
akkor fogalmazok úgy, ha a logika számodra nem opció, hogy ha vagy valami és hozzáteszünk még plussz dolgokat(bonyolítunk), akkor abban a rizikó hamarabb megvan, hogy megszopat, mintha alapban hagyjuk meg! ha ez nem felfogható, akkor tényleg csak kötekedni akarsz, légyszi keress németben egy turbós 2 literes 10 éves astra kombit és írj belőle disszertációt, hátha az meggyőz.....
katalógus adatoknak ha hiszel(erősen kozmetikázottak szoktak lenni), akkor itt van, ezen csámcsogj!van amúgy itt az opelesek között akinek j astra kupé 2 literes turbó opc-je van, az már viszonyítási alap lehet fogyasztás terén, igaz frissebb motor, meg kisebb kasztni mint egy h kombi, de ő talán tudna tapasztalatból is fogyasztást írni! szervízszükségből nem hiszem, még 1 éves az autó, az még új, abban ha megkotlott valami az szégyen volna, de nem is írta, hogy bármi gondja lenne!
(#58047) F_Gergely: szerintem is egyértelmű, a régieknél mindig is így volt! különben már 20 éve mindenki turbós benzinessel járna, a mazda sem erőltetné a szívó motorokat(mert biztos ők is csak hallották, hogy az jó)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Politika
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...