- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz Borokafa #15435 üzenetére
benzinest nemigen lehet tuningolni nagyobb átépítés nélkül.
szerintem ha több lóerőt akarsz, cseréld le az autót.(#15434) Yushchenko? 182 ezer igazi, karbantartott kilométer szerintem jobb, mint kétszer visszatekert 95k. Faterom f astrájában több, mint a duplája van. Az opel újságban meg egy 700k-t futott astrával reklámozták a szervizcsomagjukat...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Calogero
addikt
válasz Borokafa #15435 üzenetére
Lehet tunningolni csak nem éri meg.....
Egy márka társam szintén egy 90LE-s autót piszkált fel ~ 120-130LE-ra.dbilas flowtec szivósor,motorvezérlés hozzáírva,direktszûrõ,60-as kipufogó rendszer (A 60-as rendszer a turbósitáshoz készült) 2 opc véggel. Sokkal rugalmasabb motor,tiltás 7500 fölött. Alacsony fordulaton is dinamikusabb lett (a legnagyobb teljesitmény 4700rpm,a nyomaték 3600rpm)
Csak hogy az ára
Opel/Vauxhall Astra H, Corsa C, Tigra Twintop, Meriva A, Corsa D Z14XEP
átalakítás Flowtec szívócsőből 132/180 (KW/LE) műbizonylattal hogy műszakin se legyen probléma.bruttó 1 146 805 Ft
-
bambano
titán
válasz Borokafa #15683 üzenetére
A konkrét megállapításokkal én is egyetértek, de a végkövetkeztetéssel nem: hogy csak majdnem ajánlaná másoknak is. Az astra egy teljesen jó autó arra a célra, amire tervezték. igáslónak a-ból b-be átlag sofőr szintjére kiváló.
élményautónak nem jó, de nem is ez a célja.
úgyhogy a végkövetkeztetésnek azt kellett volna írnia, hogy ez egy jó autó, bárkinek meri ajánlani.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
-
TasiA
senior tag
válasz Borokafa #15736 üzenetére
Hali! Nekem 1-ik sem kellene, maradjunk annyiban! Autót én speciel sosem a legkisebb motorral szeretnék venni.! A fogyasztást meg ne a papírról nézzük, de nekem nem fogyasztásával van bajom. Viszont ha már itt tartunk, teljesítményhez energia kell, amihez meg üzemanyag, köbcentitől függetlenül, én nem hinném, hogy az 1.4-es vicc motor, annyival kevesebbet enne, hogy ez látványos legyen, már ha kevesebbet eszik egyáltalán!
A céges Audikkal szoktak bajok lenni? (csak kérdezem, arra felé mik a tapasztalatok) Nem tom Opelék 1.4-es motorja is olyan -e, mint a VW/Audi, de szerintem nagy különbség nincsen.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz Borokafa #15748 üzenetére
A PD ez elkopik, de ez nem újdonság.
Viszont ezekről az 1.4-esekről én sok rosszat hallottam. Személy szerint nagyon jó barátom jelenleg a szegedi szakszervízben tevékenykedik és nem igazán dicsérte a tartósságát.
Kíváncsi lettem volna, másnak mik a tapasztalatai. Mondjuk az A3-as gondolom nem nehéz annyira, mint 1 Insignia kombi , na meg nem malomkerekeken gördülnek (18-collban, stb). Én nem tudom, de el nem tudom képzelni, hogy egy 4-5 fős családdal 2 tonnával, az a motor életképes (tartósságban) hosszútávon. -
Faterkam
addikt
válasz Borokafa #19996 üzenetére
Akkor avass be, mert már 3.-an véreztünk el. Az eleje ok, de ahol a támlával találkozik, a biztonsági öveknél ott fogja valami, és nem enged!!! Amúgy ma tettem fel légterelő műanyagokat a 4 ajtóra, hát az is érdekes volt. Igaz, itt inkább én bénáztam. Begyűrte a hátsóknál a gumit egy helyen, utána persze nem ment fel az ablak, vagyis felment, csak az elektronika akadásnak észlelte és leengedte félig. De ez már legalább ok
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
F_Gergely
őstag
válasz Borokafa #46607 üzenetére
1.6 a legerősebb dízel? ez most vicc?
Más:
A klíma kondenzvíz elvezetőjét nem találtam meg, de olyan szép tócsa lesz kocsi alatt tuti hogy tiszta és működik rendesen (megnéztem a vizet mert először be is szartam miért van tócsa a kocsi alatt).
Tegnap voltam szerelőnél, a generátor jó, hosszbordásszijfeszítőt kell cserélnem.
Most kb. 6,5 liter az átlag fogyim városban, klímával. Én nem értem hogy a büdös francba tudnak emberek 3-4-5 literes fogyasztást csinálni Azt hiszem megpróbálok megbékélni ezzel a fogyasztással. -
AMD Power
titán
válasz Borokafa #46692 üzenetére
Én már abból kinőttem! Az én elvárásaimnak biztos megfelelne.
Most nem sok értelme lenne kipróbálni. Egy 60Le 1.4 motor után szinte minden megváltás lenne. Az más kérdés ,hogy még az előtt egy G 1.4 16 vagy egy 1.6 16v lesz, azután milyen lenne az a J 1.6. Mire az én árkategóriámban lesz a J Astra az még nagyon messze van.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
diablo1984
veterán
válasz Borokafa #46703 üzenetére
5555km?
mennyi hozzá egy csati amivel a kilómétereket lehet tetszés szerint írosgatni?amúgy a tankolt mennyiséggel vissza számolva nem csal az agya? nekem tökéletes lenne, egyszerű mint a faék, jól fogyaszt(jelenleg a yarisom klímával városban szűk 7 litert eszik, igaz ez a max), jól néz ki, kell ennél több?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Borokafa #46748 üzenetére
Érdekes ez az euro kategória benzinesek közt. Kb. 0 különbség 4-5-6 közt a benzines téren, és csináltak neki 3 motorkódot?
-
sasa58
tag
válasz Borokafa #46748 üzenetére
Azért kíváncsi lennék mi a tényleges különbség a Z16XER, A16XER és a B16XER között, mert állítólag semmi, csak az, hogy euro 4, 5 vagy 6. Én arra tippelek, hogy a vezérlés (ECU) más, de lehetnek egyéb apróságok is. Érdekesség az én 3,5 éves A16XER kocsimban egy bontott Z16XER vezérlő van és működik.
-
Findzs
addikt
válasz Borokafa #46757 üzenetére
elég pofátlan dolog
és a vérlázító, hogy lassan minden gyártóról kiderül valami turpisságde előbb utóbb lebuknak nem értem miért reszkíroznak ilyesmit
amerikában 18 milliárd dollár lesz a bünti európában most döntenek majd róla:[link]"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
válasz Borokafa #46815 üzenetére
Menet közben nem igazan gondolom, hogy barmilyen auto ara is valtozna. Ellenben bevezeteskor szoktak lenni vevöcsabito akciok, plane most, mivel az opelnek fontos, egy jo kick-off. Plane ha jol sikerült valoban az auto, akkor valahogy fel kell pezsditeni a dolgot, mert az opel elegge le volt kokadva azert eddig. Szoval szvsz a startnal olcsobban nem fogod megvenni a K astrat, max majd ha kifut.
A sulynak a biztonsaghoz nem sok köze van (ilyen szinten) Ezt mar beszeltük regebben....a modern ötvözetek sokkal könnyebbek es sokkal ellenallobak, mint egy sima vas darab. Ezen kivül az energiaelnyelö zonak stb....par 100 kg ide-oda semmit nem jelent a biztonsag tekinteteben...söt ha modern szenszalas anyagra csereltek a sima femet, pont ellenkezöleg. Allitolag ezt tettek.
Uj alvazat, uj futomüvet kapott, a fogyasztast meg alapvetöen befolyasolja a suly. Ezen kivül uj extrakat is nem tudjuk neki mik az igenyei.
Uj autot akar venni, 0 km, el, tök mind1 a motor elettartama neki. Nem fogja 250k km ig hajtani 10+ evesen. Ezen kivül is tovabbra is azt gondolom, ha normalisan van hasznalva es karbantartva, nem lehet gond a kis turbosokkal sem. Leszarom/nem törödöm hasznalattal, 30+k km olajcsere periodussal alairom, hogy hamarabb kinyirhato
Kinezet....ez szubjektiv, biztos van akinek jobban tetszik a J, mint a K.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Borokafa #46827 üzenetére
Na, azt a kis optimalizálást oszdd csak meg velem izibe ha nem gond
Hol csinálnak belőle annyit? Meg hogy? Turbós autóval lehet játszani 200 lovasból 1200 -ast csinálni, de szívót hogy mennyiért és bírja-e hosszú távon?A garanciát szerintem felejtsd el, arra jó hogy jó sokat fizess Te, ők meg kötözkedjenek addig amíg semmit nem kapsz vissza baj esetén
-
Declare
őstag
válasz Borokafa #46827 üzenetére
Azaz? valamit megcafolni vagy igazolni szerettel volna ezzel, abbol amit leirtam?
Ezen az "ami nehez az jo" dolgon meg tul kell lepni, ezek az idök a zsiguli vs trabant korszakkal együtt elmultak...kompozit anyagok=> könnyebb es erösebb, ezt a kort eljük ma
Nem azt irtam, hogy a J nem jo auto. Viszont a K egy modernebb, jobb. Erre irtam, hogy uj J astrat en ma mar, amikor jön a K, nem vennek.
Nyilvan az en velemenyem, mindenki olyan autot valaszt, ami tetszik neki.
-
realmadrid
aktív tag
válasz Borokafa #47257 üzenetére
Itt nézegettem súly adatokat: [H Astra 1.4][J Astra 1.4][K Astra 1.4]
Tehát hol is van a súlycsökkentés ?A sas nem vadászik legyekre
-
haddent
addikt
válasz Borokafa #48089 üzenetére
Aztapi... hát a feléből veszek egy programozót aztán eljátszok itthon vele Nekem is 1.6 szívó, szóval gondolom én is ezt a szép kerek számot kapom majd. Hát nem kössz, biztos profik és kedvesek de nagy f**t Kiváncsi lennék mit szólnának, ha 2 héten belül letölteném a rom -ot, visszamennék, hogy nem kérem aztán visszanyomnám rá
Látom ez az MMC is 45 lenne nekem, de ez még egy emberi ár amit 1x meg lehet reszkírozni. Ilyened van/volt? Fogyasztás jobb lett? -
-
Declare
őstag
válasz Borokafa #48853 üzenetére
Mert egyebkent, most öszinten, ki nezegette a co2 kibocsatasi adatokat, amikor autot vett? Valakinek/kiknek az erdekeben allt ez az egesz botrany kirobbantasa, de attol meg maganemberkent igazabol a co2 adaton kivül, kb minden parameterre odafigyel az ember . Flotta vasarlas teren mar komolyabb bajban lesz a vw.....
Meg hat ugye a negativ reklam is reklam. Keves ember van aki ne hallott/olvasott mostanaban a vw röl. Beballag a kereskedesbe, mert jol nez ki, ugyan olyan kenyelmes es szep lesz az az auto, mint a botrany elött, beleül, megtetszik neki, megveszi....az amcsik jobbara szerintem ugysem a diselt veszik.
Mindenesetre tenyleg erdekes cikk