- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
Azon gondolkodtam, csak be fogom köttetni a tempomat visszajelző lámpát. Nem is értem miért nincs bekötve alapból.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
Az durva....
Nekem is volt olyan autóm amiben sajnos komplett tankmosás kellett csinálni mert az előző tulaj szerette kannából nyomni bele a gázolajat.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
félisten
válasz AMD Power #53952 üzenetére
Ez is kapott olyat is, viszont az is tiszta volt es dupla harisnyan lett atszurve beontes elott. Hasznalt autonal meg nem tudni az eloeletet, az ember hiaba tankol mindig kuton, ha elotte meg szuretlen sutoolajjal es kannak aljabol osszeburogatott szemettel jartak vele. Anno a passatnal egyszeru volt, letekertem a nagy anyat a tank fedelen, kivettem a szurot jeladostol es volt egy bazi nagy likad, a tank is egy elfektetett kis hordora hasonlitott. Itt meg alig fersz hozza, az opelosok is azt mondtak, le szoktak venni a tankot, sterimobbal kimosatjak es szaritjak 1-2 napot, utana mehet vissza. Eleg kacifantos alakja van mar ezeknek a tankoknak, sok helyre oda se fersz, az utolso 5-10 litert szivaccsal itattam ki, dolgoztam vele eleget.
Tudnam szerencsetlen honnan szedte a gazolajat a vegen, maga a szuro az a zold valami es vastagon volt rajt a retek. Lekapirgaltam szepen es aztattam, razogattam 2 napot mire a kis lukakbol is kitisztult az a fekete dzsuva.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Irtam a multkor, h nyiszog, meg hullamzik a kocsi eleje. Szilent, lengescsillapito, majd megnezzuk.
Node, tegnap nezelodtem a motorterben, es a ket torony teteje, a muanyag alatt olajsaros, azaz olajos, amire por tapadt. Ez mitol van? -
g.gergo
senior tag
Üdv,
Adva van egy Astra J (2013). Kettő helyen is eltört a középkonzolt körülölelő műanyag. Megvan a gyári új. Honnan kellene nekikezdeni a lebontásnak? A sebváltó két oldalán a robbantott ábra szerint van két csavar, gondolom onnan, azaz alulról. De odáig hogyan jutok el? Mit és hogyan kellene elkezdeni kivenni/kibontani, h hozzáférjek? Sebváltó körül egy krómkeret van. Azt hogyan pattintom ki, illetve a váltószoknyát hogyan veszem ki? Köszi. -
félisten
válasz zolikaDB #53963 üzenetére
Keresztiranyban szoktak megpusztulni, ha a jobb elsod rossz, akkor a bal hatso telo van joval nagyobb mertekben igenybeveve, ezert nem celszeru hosszu ideig rossz teloval jarni. Amugy is ki kell cserelni a rosszat, ha sokaig tokol vele az ember, akkor majd kettot kell.
-
őstag
Sziasztok!
Gumi-felni topicban is feldobtam, de gondoltam ide is, hátha valakinek van tapasztalata kifejezetten Astra-ra...
Szóval első generációs F Astra-ra szeretnék alufelnit, a gyári lemezfelni 13", 5,5Jx13H2, ET46. 4x100
Az lenne a kérdésem, hogy maximum mekkora felnit érdemes feltenni annak érdekében, hogy a futóművet ne terheljem jobban és ne legyen ebből hosszútávon probléma? Azon kívül, hogy mondjuk 15" -osnál nagyobb ne legyen van még adat, amire figyeljek akár ET szám akár más adat tekintetében? Hozzáteszem szervómentes az autó, tehát tényleg ésszerű keretek között szeretnék felnit venni -
AMD Power
titán
A tesztelők még mindig imádjak ezt az Insigniát.
Idősödő modell, friss, fiatalos szívvel
Teszt: Opel Insignia 2,0 CDTISzívesen kipróbálnám.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Olyan problémával fordulnék hozzátok hogy néha a kocsim alapjárata fent marad 2000 körül. De volt már olyan is hogy 1300 körül maradt fenn egy kis ideig a fordulatszám.
Teljesen változó hogy mikor és hogyan jön elő. Hideg és meleg motornál is tapasztaltam.
Ma jöttem haza és bent a városban nem is kellett a gázt nyomnom mert végig 50-el ment.Lényegtelen hogy hanyas sebességbe van a kocsi, 2000 körül van a fordulat. Ha a kuplungot benyomom akkor 2500-ra felugrik a fordulat.
94-es C12NZ-s B corsa-ról van szó.
Mi lehet a gond szerintetek ?
Alapjárati motor,koszos pillangószelep, pillangószelep potenciométer hiba lehetséges ? Vagy teljesen más út ?
Hibalámpa nincs.A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
DNReNTi
őstag
Sziasztok,
Megint a 30 éves, benzines E Kadettemmel jövök. Probléma az alábbi:
Nem indul be. Áram van, szikra van, benzin van, indítómotor indít, néha sikerül beröffennie de 3-4-5 mp és szisszen egyet majd lefullad. Alapjárat nem áll be, összevissza jár. Nem volt beindítva vagy 4-5 hónapja. Kitakarítottam a benzinszűrőket, a gyertyákat, a gyújtáskapcsolót. A kipufogó néha durrog indítás közben, kormot köpköd. 10-20 indítási próbálkozás után, a gyertyák és a karbi is csupa korom. Pár éve egyszer hasonlót produkált, akkor túl sok volt a szívató, gyertyatakarítás és pár indítás próbálkozás után jó lett. Most nem nagyon van több ötletem, egy pár indítási kísérletnél úgy tűnt hogy jó lesz, de csak nem sikerült beindítani. Szét kéne szednem a karbit? Egyéb ötlet?
Köszi!but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
Directors
senior tag
-
Petyyyyy
addikt
No, kaptam egy leírást a tempomat lámpájának aktiválására, de sajna 100% hogy nem mernék és nem is tudnék megfelelően hozzányúlni. Megpróbálom elérni az urat, tekintve hogy 20 km-re lakik a hazámtól, de ha nem lesz reszponzív, úgy igénybe venném a segítségeteket. Éppen ezért kérem sikoltson bátran aki érez magában kellő tudást, hajlandóságot és bátorságot, hogy ezzel foglalkozzon.
Ofkorsz nem ingyen.Könnyítés lehet, hogy adott esetben rendelek egy átalakított vezérlőt, amit aztán be kellene építeni.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
Szerintem valahol szétment vagy szétcsúszott a hátsó ablakmosó csöve mert a motor megy ,de az ablakmosó a csomagtér ajtónál folyik ki.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
etejedu
őstag
Sziasztok!
Gondolkodom autóvásárláson vagyis inkább muszáj már vennem egyet. No nem újat csakis használt jöhet szóba!
Azért esett a választásom egy Opelre ezen belül is Astrára mert nagy a választék olcsón fenntartható de ha kell akkor dinamikus is.
Fontos hogy legyen jól pakolható, ne fogyasszon sokat városban, mert elsősorban a főváros útjait koptatnám vele és mivel hegyvidéken lakom fontos hogy bírja az emelkedőt. Nem tudom a kombi változat kell e nekem vagy elég lenne az 5 ajtós ferdehátú. Igazából a kombit a pakolhatósága miatt választanám illetve hosszabb vidéki családlátogatások alkalmával biztos ki tudnám használni főleg, mert gyerek is van.
500k-ból szeretném megúszni illetve maximum +50k. Ebben az árban már benne kell hogy legyen minden más költség is beleszámolva az esetleges javításokat / cseréket.
A belseje legyen kulturált ne legyen szakadt ez lenne az elvárás.
A klíma az egyetlen ami extraként fontos a számomra. Van realitása az elképzelésemnek vagy keresek más típust? -
Petyyyyy
addikt
-
-
beg
veterán
válasz etejedu #53980 üzenetére
F táján esetleg. De klíma, pöpec beltér, esetleg kombi és minden költséggel 500k. Hát nem lehetetlen, de nagyon sokat meg kell nézned.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
őstag
Megpakolva, mondjuk 4 személlyel, felfelé egy emelkedőn és klímával... Hát hogy mondjam, azért a 80 éves nagymamit sem küldöd el megmászni a Mount Everest-et...
Ő például elég szépnek tűnik, bár nem tudom a 75 lóval mennyivel vagyunk előrébb, olyat még nem vezettem. Illetve itt max egy átírást lehetne lealkudni szerintem, szóval inkább 600k a vége, mint 500k még ennek is.
-
őstag
válasz etejedu #53990 üzenetére
Igen ezt is néztem, de nem véletlenül nem is linkeltem Neked, ez a gép már képről sem szimpatikus. Ahogy mondod, okádékul néz ki a motortér, a kaszni már képről is sántít, szarul néz ki az első lökhárító, a jobb első sárvédő meg a szőr feláll ettől a tipikus esettől, hogy újabb változat és bontott sárga indexek, még csak az kéne, hogy a hűtőrács is a régi legyen...Persze ez csak lehet engem zavar, én jobb szeretem a gyári állapotokat, mint ezeket az "egy kicsit ebből egy kicsit abból" megoldásokat.
Ne km-t nézz, hanem állapotot. Lehet ebben akár 300.000 is, ha megfelelően figyeltek volna rá (a hirdetés alapján nekem nem ez jön le) akkor kimenne az még a világból bőven... Ezek a régi autók még össze voltak rakva, meg persze az se mindegy, hogy valaki 3km-es távokat megy naponta és sosem üzemmeleg az autó vagy napi 300km-t megy pályán, ami egészen más kategória, de ezeket nyilván sosem tudod meg, hacsak nem ismerőstől veszed és tudod az előéletét.
-
etejedu
őstag
válasz dave93 #53991 üzenetére
Most szembesülök vele hogy már a nézegetés is fárasztó és baromi nehéz megtalálni még csak a megnézésre alkalmasat is. Most pl ugy vagyok vele hogy nem érdekel mennyi idős veszek egy régebbi akár 95 előttit (akármilyen autómárka) de az legyen rendbe rakva és majd ha kirohad alólam (kb 10 év) akkor beruházok egy elektromosba .
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz etejedu #53990 üzenetére
Brutál felszereltségű darab.
Nem akarok senki dolgába beleszólni, de én biztosan egy fapad G-t vennék ennyiből, 2000-től fiatalabbat, nem egy 20 éves autót.
Mert ott négyzetes a szopásfaktor - a kor miatt is meg a több elromlandó miatt is.
Plusz nepper, az már egyből megnemvenném a nyolcadik hatványon.
Az enyém (F, 60 ló, fapad, de szervó, kp-i zár van) 2000-es, de erősen látszik hogy elfárad már.
Arra akarok utalni, hogy ne azt nézd, mennyibe kerül, ha ennyire szűk a keret, hanem hogy nem fogod tudni javíttatni a millió előjövő hibát, meg az se egy élmény ha otthagy az úton vagy eleve el sem tudsz vele indulni.
Olvashatsz itt is példákat, oké hogy van klíma, de ha nem megy, és csak a pénzt viszi akkor inkább ne is lenne.
Plusz ha ennyire szűk a keret, akkor én átgondolnám, hogy mi a fontosabb, a keretből a legjobbat megvenni, vagy pl. kell az a klíma, még akkor is ha az a része csak nyáron kell az autónak, néhány hétig összesen, cserébe régebbi, esetleg lelakottabb jön ki ugyanannyiból. Vagy jobb az állapotot nézni, mert sokkal több ideig nem kell a klíma, de az alatt az idő alatt is kell amegbízhatóság - ha meg van klíma az csak pluszpont.
De tényleg a te döntésed, mindezt csak gondolatindítónak szántam, és mindennek oka a szűk keret, aminél én biztosan más fontossági sorrendet állítanék fel.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
etejedu
őstag
Pont ez a lényeg! Javaslatokat tapasztalatokat szeretnék hallani. Ezért vagyok itt és nem azért hogy megerősítést kapjak. Én a márkához sem ragaszkodom. Egy Ford Mondeo sem lenne rossz. Ajánlottak nekem Marea-t is. Meloba kell napi használatra, birja a strapás utat (hegymenet) de vigyen le a balcsira is. A légkondi az egyetlen vágy. Szívtam eleget nélküle nyáron.
-
Declare
őstag
Nekem amikor volt az az engine check lampa, akkor a szerelöm azonnal az egrt mondta. Szetszedtek, de tök tiszta volt (volt persze egy kis fekete lerakodas, de igazabol lenyegtelen). Aztan jött a turbo, hogy az is el tud tömödni...abban aztan semmi nem volt. Vegül aztan kiderült, amit irtam is hogy valami egr hütö szelep vagy mi rohadt be a paratol, ami tervezesi hiba sajna
szoval jo minösegü gazolajat es autopalyat neki es nincs korom, nincs lerakodas
-
F_Gergely
őstag
Jól beparáztattatok a múltkor ezzel a kuplunggal... Mondjuk azóta nem csinálta a remegést, múltkor direkt kipróbáltam hogy kövér gázzal kereket pörgetve indultam nem rángatott. Tényleg csak abban tudok reménykedni, hogy azért remegett a verda mert 2esből indultam (néha elfelejtem betenni 1esbe).
Minden esetre nem akarok új kuplungot sőt a kuplunghoz hozzányúlni sem akarok, mert ahhoz atomjaira kell szedni az autót motor, bölcső ki és úgy a váltó le. Csak a szerelési díj 40-60 ezer.Plusz ha hozzá kell majd nyúlni szerválok egy bontott váltót és F18 helyett F23-at fogok belerakatni ehhez a motorhoz amúgy is az utóbbi kéne, de csak motort cseréltek váltót nem. Kérdés a kasztniba befér-e a másik váltó. Csak ehhez meg olyan szerelő kéne aki keni vágja a vectrát.
-
F_Gergely
őstag
válasz bubi92 #53999 üzenetére
mert ilyenek...
ha 100-ért tetted volna ki, akkor is 80-ról indultak volna.
Alapból utálom ezt az alkudozós dolgot. Kiteszek valamit X összegért, és jön a paraszt hogy mennyit engedsz? Ecsém, ki a tököm mondta hogy engedek? Bemész a boltba ott is alkudozol az eladóval? Meghirdettem valami X összegért, akkor mi nem érthető ezen? Rühellem az ilyet... Ha kell akkor fizess ha nem kell akkor húzzon a retekbe. Kell de nem ennyiért? Akkor keress olyat ahol ennyiért is megkapod...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...