- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dani_kp
őstag
Sziasztok.
B vectra-ba melyik dízel az ajánlott? Vagy jobb volna a benzines?
https://ingatlan.com/33821564
-
Petyyyyy
addikt
válasz amargo #53500 üzenetére
Első körben inkább a tapasztalatod az ami érdekelne a kütyüvel kapcsolatban. Tényleg hajszál pontos? Nagyfőnököm Sportage-t hajt, a direkt ahhoz való műszer képes megmondani, hogy a jobb hátsó 6%-kal többet forog, mint a bal hátsó.
Ugyan elvileg nincs nagyobb baj, mindről tudunk műszer nélkül is, de majd észben tartom a dolgot, köszi.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
1.4 16V G Astra-ba melyik olajat érdemes locsolni?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gilfoyle
őstag
válasz kalmanchris #53497 üzenetére
De akkor se szabadna így rángatni...
"nagypapás tempó" - ez jó De pl te városban a reggeli vagy du dugóban hogyan vezetsz? Üveghangon egyesben mész 10-20 métereket, ahogy araszol a sor?
Kb 100 000km után jött elő ez a hiba Ha pályán megyek vele,140-nel130-cal mondjuk Miskolcig aztán vissza, utána az első lámpánál éppúgy csinálja, mintha egy hétig csak dugóznék... Máskor meg napokig nem.
A gondom az, hogy a márkaszerviz is csak vonogatja a vállát.(#53499) oliwire EGR-t nézték a szervizben, legalábbis a munkalapon szerepel.
-
trassher
addikt
válasz Motion_Blur #53506 üzenetére
5w40, 5w30 de akár a 0w is mehet bele ha keveset futott. GM Dexxos2 szabványt teljesítse az olaj ez a lényeg + még véletlenül se gyári GM olaj legyen. Azokkal kb senkinek nincs jó tapasztalata.
Declare: Vannak akik mernek nagyot álmodni aztán nagyot is koppannak.
Redmi Note 7
-
kalmanchris
tag
válasz gilfoyle #53507 üzenetére
" ha pl városban gurulok és lendületből szeretnék tovább menni hármasban ( de lehet 4-5. is) akkor csinálja."
Erre értettem hogy nem tesz jót és a nagypapázást! Említettél elindulást? Válts vissza! Főleg nagyobb sebességfokozatokról nem egészséges a gyorsítás majdnem alapjáratról (álló helyzetből indulástól tekints el). Extrém terhelés a dugóknak hk és ft csapágyaknak, többlet üzemanyag, terheléshez képest kicsi olajnyomás. Ettől függetlenül még lehet gond az egr-el pl.
Ja és egyes márkaszervízeknél nagyon "profi" emberek tudnak dolgozni.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz trassher #53508 üzenetére
Ez egy jó eséllyel 200k km fölött futott, nem kímélt autó.
Eddig is 10w40 ment bele, most is azt ajánlottam csak márkát nem tudok mondani (nem az én autóm). Castrol és GM kivételével mit ajánlanátok?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #53510 üzenetére
Én Total Quartz-ot tettem az enyémbe(10W40),ugyan 2000-es,de 240 ezer fölötti futással.
Az olajfogyás fele lett a Castrol után. -
w333
félisten
-
Dani_kp
őstag
95%-ban országút, városban kb. havonta 3-4x, az is 2x8-10 km. Hosszabb távokon lenne hajtva, Szeged - Békéscsaba - Szeged havonta 1x, illetve Szeged - Hajdúszoboszló - Szeged (békéscsabai kitérővel), ez 3-4 havonta 1x.
Éves szinten amúgy nagyon csekély lenne a futása, max. 8-10 ezer km.
https://ingatlan.com/33821564
-
Motion_Blur
félisten
Köszi Urak!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
trassher
addikt
válasz Motion_Blur #53510 üzenetére
Az enyémben 227.000 km van, 10w40 egyszer volt benne nálam, soha többet. 5w40 eneos-t használok, azt szereti. 10w40 sosem volt bele való olaj
Redmi Note 7
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #53514 üzenetére
Nekem Total Quartz 7000 Energy van.
-
Motion_Blur
félisten
válasz trassher #53515 üzenetére
Persze értem én, az én autómba én is 5W30-as olajat rakok (most épp Motul 300V fog belemenni), de a tulaj ragaszkodik a 10W40-hez, mivel ugye minden ökör szerelő ezt veri az emberek fejébe. Magyarázhatom én a hidegindítást meg mindent, de nem is akarom.
Jó lesz bele ez a Total
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
trassher
addikt
válasz Motion_Blur #53517 üzenetére
Ha neki jó akkor jó. Remélem már sokat nem akarja használni az autót.
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz Dani_kp #53522 üzenetére
Mennél te, csak még nem tudsz róla. Egy jó két literes vagy 2.2-es még arany középút lehet. Szerintem 2.5 az a határ, ahol már sok értelemben elgurulhat a gyógyszer.
Más: hol találni olyan kutat BP-n, ahol lehet fújni a gumeszokba egyedül is? Szinte mindenütt a két emberes megoldás van, ahol nincs nyomásjelző óra a "pisztoly" végén, ahol fogom. Oda kell állítani valakit az oszlop mellé, hogy figyelje.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Ha indítás után 1-2 percig szürkés-fehéres a kipufogógáz az csakugyan a kopott motor(alacsony kompresszió) vagy rossz porlasztó csúcs miatt lehet?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
haddent
addikt
H -ban működik a kék, de sztem mindben ua. van.
obga ezt te sem gondoltad komolyan remélem.., mármint, hogy 1000 környékéről szeretnél gyorsítani, amikor az alapjárat mennyi, 900? Illetve a "dinamikusabban" 2000? 2000 alá csak nagyon picivel lenne szabad engedni, és csak akkor ha utánna nem lepadlózod, csak épp tartod a sebességet ,esetleg nagyon finoman és lassan gyorsulsz fel. És akkor sem a legfinomabb dolog a világon.
És mindezt Z16XER -re mondom (85kw), ami ráadásul twinport + vvt, nem a sima, előző gyengébb motorkódra. -
Petyyyyy
addikt
Láttam már ilyet, csak nem kúton.
kalmanchris - Lehet olyan volt, csak lányos zavaromban nem tűnt fel, hogy rá lehet szorítani a szelepre.
Legutóbb az Irínyin tankoltam OMV kúton, ott egyáltalán nem találtam semmit amivel fújhattam volna.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #53492 üzenetére
Nyilvan nem....de nem is 1100 euro/hatso lökös
(#53493) Petyyyyy szervizkönyv, az önmagaban egy dolog persze. Ugyanakkor, ha nem XY kisszerviz pecsetje van, hanem egy markaszervize, az eggyel jobb. Meg ott is lehet hamisitani akar....de amikor mellette vannak a javitasi szamlak (km felirva), meg az atiraskor a papirok, akkor azert mar nagyon nem kell ketsegbeesni szvsz.....persze meg igy is atverhetnek, ez mindig benne van.
(#53494) w333 nem ertem a problemad teljesen vilagos, hogy egy ceg eseteben sokszor megeri a lizing....e60 as bmw mar nincs ceges autokent az utakon, pont azert, amit mondasz. Altalaban 3 ev vagy 150-200k km a limit, aztan csere. Egy A3 audi az egy abszolut kis kaliberü ceges auto (Györben az összes kezilabdas, meg mindenki kb aki ker az kap egyet ), de az A4 vagy 3 bmw is egy atlag közepvezetöi auto. Ezert mosolygok en sokszor, amikor valaki premiumozik egy 3 as bmw kapcsan. Ugyan ugy a fizetese reszet kepezi, hogy egy cegautoban ül az ipse. Egy 8 millios A3 audi egy cegnek mittom en par tiz ezer forint lizing dij kb havonta nettoban....nem kell ehhez gigamultimilliardos arbevetel ez bele van epitve a fizetesebe annak aki cegautoval jar.
(#53508) trassher ez nem nagyot almodas, hanem butasag. Addig lat, hogy baaah béééjemvé és csak 1-2 millio(van ilyen ismerösöm, pont e60 al )....persze van aki latja, hogy mi van, csak elvakitja a szerelem en büszke vagyok, hogy szerelem ide vagy oda, elsö körben ellenalltam.... szerintem irtam, hogy a kis astraval egyidöben egy e46 318i cupet is nezegettem nem? Hasonlo arban vol.....csavarodott a szivem rendesen de aztan realitas talajan allva az astra lett....es nem bantam meg.....persze ha holnap elüt egy villamos, akkor megcseszhetem az elmeletem, mert ugy dobom fel a bakancsot, hogy nem volt bmw-m.....ezert kerülöm a villamosokat, most....
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
-
trassher
addikt
válasz Declare #53535 üzenetére
Miért? Nagyobbat álmodott mint amit meg tud valósítani. Sajnos ilyenből van több aztán csodálkozunk hogy miért ekkora lutri a használt autó vásárlás. A kereskedő nem fogja azt mondani hogy az előző tulajnak még olajra sem volt pénze. Pont múlt héten beszélgettem bent az autósboltban az egyik tulajjal. Mondta hogy bement egy vásárló. 530d-be kért 1 liter olajat. Mondja neki hogy ez x forint, pontosan nem emlékszem már az árra. Vásárlónak kikerekedett a szeme, akkor köszönöm nem kérem, majd kiment.
Motion_Blur: Ez sem dexxos2 de még mindig jobb mint a 10w40-es lekvár.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #53539 üzenetére
na ez az....hogy nem 2-2,5M forintert mar kapsz egy E60 bmwt....2-3 literes dizellel....vagy E90 et plane... Azert ha valaki ezt a 2-2,5 milliot eppen kiköhögi, nem biztos, hogy beviszi 300 ezerert fenyeztetni
ami persze nem azt mondom, hogy baj....a baj az, hogy ha valamit cserelni kell, azt sem fogja normalisan megcsinalni, mert egy bmw nel az nem ket filler....es ezert lesz szep lassan egy 15-20millios elegans bmw böl, egy füstötokado, logobelü, tuning felni gurulo, leallosavban kiegett xenonnal elözö parasztmobil es ezert lesz az a sztereotipia, hogy bmw=paraszt....
(#53540) trassher nekem ez az ismerösöm az anyjaekkal lakik 32 evesen, megvette hitelre az e60 at, mobileröl, majd a haveroknak a buszmegalloban be akarta mutatni mit tud az 530d....kikapcsolta az esp-t, mert ugye az ugy menö, nyomott egy köveret es kivitt par acel gyalogos vedö oszlopot....honapokig az udvaron allt, de a mai napig vilagit valami a müszerfalon allando jelleggel, mert hat "ez nem olyan veszes hiba, de b@zzeg kepzeld 150 ezerbe kerül az a kis lof.sz"......jah hat mondom igen egy par eve 18 milliot erö auto esetebn azert 6-7 evesen egy 150 ezres "lof.sz" hiba azert ugye nem akkora vilag vege.....ja de....
[ Szerkesztve ]
-
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #53541 üzenetére
Lehet csak nekem nagy dolog de azért aki 2-2,5 millát kifizet egyben egy autóra, azért az na.... Van ott pénz... És ugye ezeket tankolni is kell, meg fenntartani.
Mondjuk aki 300-ért fényezteti, meg is érdemli. Ha lenne pénzem rá sem fényeztetném ennyiért mert nettó hülyeség. Minek? Hagyjuk már...
És az egy dolog, hogy az alkatrész annyi amennyi, de kb 5-10x-es munkadíjjal dolgozik a "szakszerviz" is egy normális szervizhez képest. -
-
trassher
addikt
válasz Motion_Blur #53545 üzenetére
A részecskeszűrős dízel csak egy dolog, a régi szabványokat is ezzel váltották ki.
A GM Dexos 2 szabvány visszafelé kompatibilis a korábbi GM-LL-A-025 és GM-LL-B-025 szabványokkal, tehát mindenütt használható, ahol ezeknek a korábbi szabányoknak megfelelő olajok vannak előírva.
Lehet hogy 10 éves motor de annak is jár a jó olaj szerintem. Én többet nem akarom első indításnál hallgatni 1-2 percig a hidrotőke csattogást. 16 szelepes motorokról beszélünk, csúnya lenne ha nem kéne a szintetikus olaj. A 8 szelepes suzukiba beleöntöm a 10w40-es eneos-t mert tudom hogy annak az kell.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #53547 üzenetére
Addig el sem viszem még csak beméretni sem, míg nem futja a javításra. Rosszabb, ha potnosan tudom mi a baja és nem tudom megcsináltatni. Akkor inkább nem is használom addig.
Egyébként meg szerintem ez lesz majd az úticél: [link]Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star