- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dave0825
őstag
válasz diegho #53651 üzenetére
Ha az autóm ELEJE nem tetszik, akkor én is másik autót vennék (de akkor alapból meg sem vettem volna a mostanit). Viszont ha te inkább veszel több százezerért (vagy millióért) autót egy lámpa, egy sötétített ablak, egy szebb alufelni, vagy bármi pár ezer forintos dolog miatt, akkor igen, lehet, hogy tényleg veled van a baj. Nem tudom, mitől "sufnifos" egy lámpa, ami hivatalos helyről való, engedéllyel ellátott, garanciás dolog... Egy otthon rábarkácsolt spoiler, vagy rágányolt akármilyen "mutatós" cucc, oké, hogy sufnifos, de olyat én sem terveztem, csak le szeretném cserélni a gyári lámpát egy szebbre, ennyi.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
F_Gergely
őstag
válasz dave0825 #53650 üzenetére
Nem lattam meg olyan lampat amin nem volt helyzetjelzo csak led menetfeny. Altalaban bixenon szokott lenni egyazon lampa a tompitott meg a refi a masik meg mint helyzetjelzo funkcional. De ha olyan a lampa hogy nincs kulon helyzetjelzo hanem a ledsor maga az akkor hasznalhatod. A lenyeg az, hogyha van helyzetjelzod meg kulon led akkor a ketto egyutt nem vilagithat. A led meg hogy vilagitson bekotes kerdese. Nekem ket gondom van, egyik hogy az angeleye a bmw fejlesztese, tehat ha ilyen lampat akarok veszek egy bomost. Ezek az ulcso utanzatok nagyon gagyi es rossz minosegu koppintasok. Akkor mar inkabb projectoros lampat tennek be. A masik hogy ez a ledes csik nem ugy vilagit mint pl a mercin hogy egyseges vonalban hanem latod a ledeket egyesevel. Igy meg tok olyan mint egy karacsonyi ledfuzer. Ha vennek is ilyen lampat a ledeket kidobnam es betennek egy ledcsikot (nem egy darab led van hanem a szalag egysegesen vilagit) es ugy raknam ossze. Az mar valamivel kulturaltabb megjelenest ad. De persze ez csak maganvelemeny.
-
Sanyi19
őstag
Megnéztem milyen motorvezérlő van az autóba: Delco d98004 09355909. Neten láttam x14xe mellé írva, de volt ahol meg azt írták z14xe-hez való. Most akkor ez jó mindkettőhöz?
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
dave0825
őstag
válasz F_Gergely #53653 üzenetére
Igen, én is így gondoltam, hogy ha az egész ledsor világít egyszerre, akkor az helyzetjelző, ha ketté van szedve, akkor helyzetjelző, és nappali fény. Köszi a megerősítést.
Amúgy nekem tetszik az a "füzér". A COB ledre gondolsz gondolom, az van olyan csíkban folyamatos világítással.[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
dave0825
őstag
válasz F_Gergely #53667 üzenetére
Akkor mitől projektoros a projektoros? Nem azért, mert nagyító lencse van benne? Az Angel Eyes-ban akkor mi az a 2 kör? Azok is nagyítók ránézésre, nem? Vagy ez a lényeg, hogy csak ránézésre?
Nekem motoron nagyítós van, és semmit nem ér, a reflektor gyöngébb, mint az Astrában a gyári tompított. Persze nem azt mondom, hogy a nagyító hibája.Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
F_Gergely
őstag
-
trassher
addikt
Redmi Note 7
-
Sanyi19
őstag
válasz diablo1984 #53656 üzenetére
Az egyik központi befecskendezéses a másik hengerenkénti.
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
Sanyi19
őstag
válasz diablo1984 #53673 üzenetére
Ezt az autót mi már így vettük.
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
dave0825
őstag
Nem angel eyes-ot akarok, inkább a másikat. Válaszolt egyébként a bolt, egyben világít a ledsor, szóval az helyzetjelzőnek van, nem nappali fénynek. Egyébként egy csávó facebook-on írta, hogy neki a kintről behozott autójában ugyanilyen lámpa van, nagyon jól látni vele Osram Nightbreaker izzóval, és szigorított kpm vizsgán átment (helyzetjelzőnek van bekötve neki is a ledsor).
tsigalkoi87: az igen, szép.
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Sanyi19
őstag
válasz diablo1984 #53677 üzenetére
Igen az. Akkor ez így jól van nem?
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
Petyyyyy
addikt
Úgy alakult a mai, illetve tegnap este, hogy átgurultam Dunaföldvárra. Nem pályán mentem, nem akartam emiatt matricát venni, csak hatoson közlekedtem. Jobb gázadásra érdekes hangot hallani, de csak egészen halkan. Kicsit éles..fene tudja mi lehet. Ugyanakkor, mintha nagy gázra balra húzna finoman.
Kiderült továbbá, hogy a tempomat a kézikönyben szereplővel ellentétben nem csak 70 felett működik. 50-et is tartja. 90-nel haladva 3,1 a pillanatnyim sok-sok pillanaton keresztül, míg 130-nál 6,7 littyó.
Az is tisztázódott, hogy keresek valakit aki letakarítja és polírozza a szélvédőmet. Lefelé menet kis híján befontam a szemöldököm, megint elkezdett "zsírosodni". Megálltam, át kentem, frankón megszáradt, letöröltem. Most még jó, de ez akkor sem tetszik nekem.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
Komolyan elegem van ebből a nyomorult generátorból.... Reggel mértem 13,7V alapjáraton, fűtéssel, tompítottal, ülésfűtéssel 13,4.... Szerelőhöz meg akárhányszor elviszem 14,4-et mutat.... Két multival is mértem, mindkettő ugyan ezt mutatta.
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53686 üzenetére
igen, itt a gond az ott kell hagyni résszel van, ezért vagyok idegbeteg hogy júniusban meglett csináltatva és most megint sz@r. Nekem munkaeszköz az autó nem tudom egyik napról a másikra letenni. Ezért utálom ezeket a rohadt garancia ügyintézéseket is, egyszerűen nincsen rá időm! Most azért adjam le 1 hétre az autót hogy majd valami lesz vele. Nem, egyszerűen nem tudom kivitelezni. Keresek valakit aki rendbe teszi, és megint fizethetek... Rühellem a szerelőket! Egyik sem csinál tisztességes munkát!
-
beg
veterán
Egy újabb titokra derült fény nálam a hétvégén.
A Z14XE kódú motorok vezérlésére a gyár 60e km csereperiódust írt elő, ami 2004 után titokzatos módon a kézikönyvekben is módosult 90e km-re. Eddig nem tudta megmondani senki, hogy miért, holott ugyan az a motor az utolsó szögig. Beszéltem egy öreg rókával, aki egyből vágta a témát: feszítő görgő. A 2004 előtti motorokon is ugyan akkora átmérőjű a görgő, mint az azt követőkön, csak a csapágy méret más. Az első szériákon a kisebb méretű csapágy sokkal többet forgott, hamarabb lett kuka. Aztán a csapágyat nagyobbra tervezték és az többet bírt. Mivel maga a görgő ugyan akkora, (és árban sincs eltérés!) ezért aki teheti, kérje vezérlés cserénél a 2004 utáni Z14XE-hez valót (SKF gyártja). Mint kiderült utoljára már nekem is azt tették fel a 2000-es évjáratú motorra, tehát tényleg stimmel. Azt monda az öreg, hogy ezzel garanciát vállal arra, hogy 75-80 ezerig semmi baja nem lesz.Hátha valakinek hasznos az infó.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #53687 üzenetére
Nem feltétlen kell azt ott hagyni legjobb tudomásom szerint. Rá tudnak nézni direkt a generátorra is, dióda sorra is, stb. Csak nyilván el kell toszni rá egy napot.
Más: van itt BP-n olyan kézi autómosó, ami a szó szoros értelmében véve kézi? Tehát nem az van, hogy 3000 bar nyomással támadom a lemezt, hanem mondjuk vödrös-szivacsos megoldás, de azért van nagy nyomású is a lecsapatáshoz.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
felhivtam a saját szerelőm, szerinte semmi baja a generátornak 13,4 terhelés alatt tök jó, meg az akksi feszültsége is jó 12,1V szerintem meg marhára nem....
Felhivtam másik szakit, mondta 35 ezer....
Abban maradtam magammal, márciusban jön a fizu, akkor leteszem a kocsit 1 hétre és akkor ismét generátor felujítás. Ennyit szívni, csak én tudok ennyire peches lenni.... -
F_Gergely
őstag
aha
Pedig mondtam hogy te ajánlottad. Otthagyni nem merem a verdát, délelőtt meg dolgozom, szóval még nem tudom hogy lesz, lehet veszek ki egy nap szabit. És a 35-re még jön a ki-be szerelés díja...
De mondtam most volt felújítva tehát remélem csak egy fesz-szabályzót kell cserélni.(#53695) Petyyyyy:
Az a baj hogy ami új (és nem felújított) 60-70-80 ezer között mozognak. De körbe nézek még hátha ebay-en találok valami olcsót. -
w333
félisten
válasz F_Gergely #53696 üzenetére
De mi a fenéért mondott ez ilyen sokat ... ezt komolyan nem értem
Lehet hogy azért mert Diesel ? benne van a pakliban
Szerintem mindenképp keresd fel személyesen és mond meg neki hogy neked nem kell teljes felújítás, kapja szét darabokra keresse meg a hibát és cserélje ki a hibás alkatrészt, ez szereléssel együtt sem kéne több legyen mint 20k bár ha tényleg fesz-szabályzót is kell cserélni az lehet hogy megnyomja az árát
De az is lehet hogy csak szénkefét kell cserélni ami nem egy nagy kaland !
Beszélj le vele egy időpontot, gyorsan dolgozik max. 2 óra alatt biztosan kész van!
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #53696 üzenetére
Igen, emlékszem. Múltkor néztem én is őket és valami 90K körül láttam az enyémhez. De lassan kb. ugyanoda érsz a sokszori generállal.
w333 - Igen, talán ez lehet az oka. Benzineshez kb. vicc áron dobálják, ehhez meg...
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
Urak g astrába tudja valaki mekkora sofita izzók kellenek? Tükör, hátsó kapaszkodók, kesztyűtartó, csomagtér.
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
Emberek, megtaláltam
Budapest,ButapestBukarest legnagyobb büdös tapló, ócska, szerencsétlen, retardált ostoba aggresszív tehetetlen kisfaszú impotens legalja fostúróját. És sajnos opelos. Biztos nem lesz egyedi eset, de én még ilyennel nem találkoztam. Fogy el a sáv (jó messze még), megyünk, sorolunk be a rendes sávokba. Három autó egymás mögött, ez a G Astrás belebújva 1 miliméterre a seggébe az előtte lévőnek. Indexelnek, de nem történik semmi, kb azt hiszi az ember lerobbantak, de indokolatlanul, mert a sávban ahova sorolunk be, semmi sehol. Én indexelek, megkezdem a besorolást egyből ahol szaggatott. Látom, hogy előttem ezek szerencsétlenkednek, és hogy ez egy aggresszív barom, mivel nem jött mögöttem senki (én már benn voltam a sávban, azaz elsőbbségem is volt telibe..), ezért szépen kedvesen és udvariasan lefékeztem, hogy tessék csak bejönni. Várok, vááááárok, hát nem, semmi, tehetetlen faszok. Jólvan, akkor szépen elindultam, de nem dudálva, ráhúzva, semmi ilyesmi, teljesen halál nyugodtan elindulok, és elhaladtam a 2 szerencsétlenkedő mellett (az első addigra benn volt rendesen). Mikor melléérek, és elhagyom, elkezd dudálni is villogni, mintha én kiszorítanám letolnám, megölném. Közben tök üres volt a sáv, majd még lefoglaltam a sávot, elsőbbségem volt, és be akartam engedni de nem jött, majd volt pofám elindulni. Jó, én nem vagyok egy hülye fasz, nem veszek magamra ilyesmit, konkrétan szarok rá, megszoktam. Megyek szépen. Na, emberünk egy perc múlva utolér, azóta könyököl a dudán, pörgeti azt a szakadt fos 1.2 -es G astrát (már bocsánat) mint az állat hörög zörög a varrógép, és miliméterekre van tőlem és próbál ijeszteni. Erre is a taktika: észre se veszem. Konkrétan rá se nézek, nem érdekel.
Na ki találja ki mit csinált? Hát bazdmeg abüdös paraszt kurva anyádat, megtolt úgy, hogy rendesen érződött az autón, hogy lökött egy nagyott, majd mosolyogva, nevetve ment el
(mindezt úgy, hogy nem hogy igaza nem volt egyáltalán, még indokolatlanul udvarias és kedves is próbáltam vele lenni, nem történt semmi, és percekkel később!!!!!)Az az egy szerencséje, hogy nagyon jó az önfegyelmem, és tudom mi a jó nekem, (az, hogy minnél messzebb az ilyenektől). De megérdemelné, hogy egy unatkozóbb ember besatuzott volna, aztán fizessen, meg rendőrt hívni, addig meg megcsavargatni a kezeit.
Sajnos nincs meg a rendszám, kárt pedig nem okozott, úgyhogy ennyi. Nem szoktam ilyent mondani senkire, de kívánom, hogy rohadjon meg az útszélén valahol (nem az autója, ő). Mindig elképedek, hogy mindig lehet találni még szarabb, méglegaljább embereket.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal