- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz oliwire #44555 üzenetére
Benzines lenne szerintem a jó választás.
Milyen motorral? - ha elfogadod a 60 lovat, akkor gyakorlatilag bármilyet vehetsz ami jó állapotban van.
Ha kevés a 60 ló (ezt kipróbálással döntsd el, ne rámondással!), akkor picit leszűkül a kínálat, ugyanis ez a leggyakoribb.
Nekem ilyen van (15 év, 240e km, 60 ló), kimegy a világból, igaz, nem egy erőbajnok, de minden aggodalom nélkül megjártam vele nem egyszer Olaszországot, Horvátországot, gyakorlatilag rá se kell nézni, csak beülni, menni, megérkezni.
Kivitel: a 4 ajtóst sokan nem szeretik (én sem), nagy cuccot nem tudsz vele vinni, mint pl. fenyőfa, karnis, hűtőgép, stb.
Igaz hogy évente 1-2 alkalom fut be ilyenből, de akkor igencsak jól jön a lehajtható hátsó ülés.Kétféle módon választhatsz, vagy felállítod a preferenciáid, és ahhoz keresel autót, vagy kiválasztod a legjobb állapotút, ahol az ár azért nem irreális. Ilyen korú autónál utóbbi szerintem szerencsésebb.
Állapot: találhatsz olyat mint többünké, hogy hozzá sem kel nyúlni, akár 200e km fölött is, meg találhatsz olyat, aminek semmi baja csak a torka véres, 150e km-rel. Utóbbi nagyon veszélyes, egy kolléga is vett nemrég egyet, azt hitte, olcsó, és csak ezt meg azt kell megcsinálni, még mindig megéri. Ezekkel csak az a baj, hogy amin "csak ezt meg azt" kell megcsinálni, és azok nem olyan problémák, amik normálisnak tekinthetők, és azt mondják hogy így ne használd míg meg nem csináltatod, akkor igen valószínű, hogy az az autó trágya, kuka, lelakott, agyonhasznált, nem megveendő példány, mert egymás után derülnének ki megvétel után a gondok.
Kaszni: rozsdásodhat, a te megítélésed hogy ez mennyire fér bele. Az enyémen vannak apróbb rozsdák, kerékívnél is kicsi még, a tank körül picit nagyobb, ezek növekedése elég lassú, vagyis ha tele van kezdődő rozsdákkal, akkor az azért 2-3 év múlva sem lesz várhatóan az egész autóra kiterjedő rohadás.De ennek megítélése teljesen változó, egyéntől függő.
Vagyis apróbb rozsdákkal én megvenném, ha amúgy jó állapotú, van aki erre azt mondja, á, ez nem kell mert rohad.Felszereltség: elég szerény, az enyémben gyári kp-i zár, szervókormány, 2 légzsák van, ez már ritkaságszámba megy, sokkal gyakoribb a szervó nélküli, még gyakoribb a lufi nélküli példány.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
haddent
addikt
válasz oliwire #44555 üzenetére
Ha én keresnék akkor mindenképpen NEM ecotec, hanem sima 8 szelepes motorral néznék 1.4 de inkább 1.6 példányt. 2 légzsákkal, abs -szel és 4 manuális ablakkal, sima manuális és nem központi zárral, lehetőleg szervóval.
Ez a kombó szerintem ad a biztonságra annyit ami elvárható (szvsz. még ma se kell sokkal több), a motorja elnyűhetetlen hacsak nem sikerült az előző tulajnak már de ez hamar kiderül, és ezen kívül a sok manuális dolog miatt nincs ami elromoljon benne konkrétan. Nyerő gép -
AMD Power
titán
válasz oliwire #44567 üzenetére
Privátban elfelejtettem irni ,hogy ha egy mód van tényleg központi (enyém távirányítós) illet szervó jó lenne ha lenne benne. Nekem igazán a szervó ami hiányzik néha. Az elektromos ablak pl pont nem érdekel.
trassher Nesze neked idős bácsitól megkímélt autó.... menni az anyába az a suttyó is. És az egészben az a legrosszabb ,hogy amúgy meg a G Astrak jók.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz oliwire #44582 üzenetére
Nekem sincs szervó az Astrában, kicsit bele kell kapaszkodni a kormányba, de nem vészes, én 1 hét után megszoktam.
Sajnos még kp. zár sincs benne, az valószínű majd lesz pótolva, mert elég rossz mindig körberohanni az autót, hogy minden bevan-e zárvaJelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
gban
Közösségépítő
válasz oliwire #44582 üzenetére
Azért nem ugyanaz egy szervó nélküli meg egy szervós szervó nélkül.
A szervó nélküli azért emberi használatra lett tervezve, míg a szervós álló motorral tényleg halál.
Aki még nem próbálta menet közben, meg is tud lepődni rendesen, ha leáll a motorja és kanyar jön.Postázást nem vállalok.
-
w333
félisten
válasz oliwire #51935 üzenetére
Mind a két oldalt ilyen féltengely van, ezek hajtják az első kerekeket, ha szétmegy benne a csapágy akkor a golyók ropognak benne, ezt úgy tudod ellenőrizni hogy lehúzod jobb oldalt az első ablakot, majd teljesen balra veszed a kormányt és elindulsz (ha ropogó hangot halassz akkor az féltengelycsere)
Nem olyan drága Link, de az is lehet hogy kerékcsapágy ... mindenképp nézesd meg a szervizben mert nem játék, simám ott tudsz vele maradni valahol !
(#51936) Petyyyyy
Ha út közben jött a pára akkor 99% hogy elázott a pollenszűrő és emiatt !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
oliwire
őstag
válasz oliwire #52073 üzenetére
Fejlemény van a kattogás ügyben!
Most este munka után még elmentem egy jó minőségű útra, forgalom nem volt, így viszonylag jobb videót tudtam csinálni az előzőhöz képest. Amit rosszul mondtam eddig nektek és amúgy valójában így van, most tapasztaltam: Kattogás hallható, ha gázt adok (de csak akkor), akkor is ha üresben gurulok, akkor is ha kinyomott kuplunggal. Ha elég nagy gázt adok, akkor nem csak a motorhang hangereje nő meg, hanem az is egy idő múlva egyre halkabb lesz. Itt lenne a videó. Próbáltam kinyomott kuplunggal is, üresben is gurultam, így pörgettem is, gyorsultam is (amennyire engedte az út). Vélemények?
Itt lenne a videó is: [link]
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz oliwire #52086 üzenetére
Esetleg megprobalhatjatok ugy is, hogy az emelovel felemeled valamelyik elso kereket es ugy megjaratod a hajtaslancot a masik ember pedig jarja korbe az autot, hogy honnan johet a hang. Masik eset, ha van ismeros gumis az is jo, emeljetek meg az elejet es ugyan ez a szitu. En ugy vettem eszre, hogy motorfordulattol fuggetlen a hang. Mindig egyforma tempoval kattog barmit is csinalsz, csak hol kattog hol nem.
-----------------------------
EGR-el kapcsolatban. Erdekes, letezik gyariban is ilyen bizonyos tipushoz: Opel eredeti EGR szelep takarólemez
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #52397 üzenetére
szia,
ez önmagában nem nagy meló viszont körültekintés már időigényesebb.
1. Központi zár felépítése egy központi vezérlő doboz van az irányít mindent. Kérdés nálad hogy működik? Manuális zárás az mit takar? Te nyomod le a gombot vagy csak kulcsal működik? Ezt sajnos ki kell mérni időigényes, utána lehet menni tovább. Időben kb másfél 2 óra szereléssel méréssel együtt, ha kell vezérlőt cserélned.
2. Klíma 4 fok alatt nem kapcsol, télen elég nehéz kipróbálni. Hideget kell fújjon kb 1 perc után, ha nem fúj több oka lehet. Egy megbízható klímás kell (tudok ajánlani), én 4-5 klímásnál voltam mindenki lehúzott vagy elküldött, de egy se oldotta meg a klímám problémáját, majd kiderült a hűtőközeg volt kevés. Klímásnál kb 1 óra alatt kiderül mi a helyzet, gépre rákötik, nyomás próbázzák, ellenőrzik a rendszered majd feltöltik ha jó.
3. Rádiót átrakni kb 15-30 perc ha tudod hova kell nyúlni.
4. Ha van távirányítós kulcsod, abba rakd át az indítókulcsod immo chipjét és indulni fog azzal is. A távirányító elem érintkezője forrasztható, nem nagy művelet. Csomagtartó zárját lamelláztatnod kell, célszerű kivenni a zárat, elvinni egy zárashoz aki megcsinálja neked pár ezer forint meg kb fél óra.Remélem minden kérdésedre tudtam válaszolni.
-
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #52412 üzenetére
a központi zárat ki kéne mérni, ajtókárpit le, és multival rá kell mérni mikor zárod az ajtót. Lehet csak kábelszakadás is, jellemzően az ajtó és kasztni között lévő gumiharangban lévő kábelek elszakadnak. Múltkor hoztak egy kocsit, mondja a tulaj, biztos nem az a baj mert a gumiharang hibátlan ő azt nézte már. Igen a harang hibátlan volt, benne lévő kábelek meg 2 kivételével szakadt volt mindegyik. Lehet motorhiba, lehet vezérlő hiba, sajnos ki kell mérni és egyesével kizárni a hibalehetőségeket.
Ablaktörlő kart leszedni egyszerű, kiszeded a csavart ami fogja, és a bordázott kúpos tengelyről függőleges irányban lehúzod a kart. Ha nehezen jön, akkor be kell fújni csavarlazítóval/wd40-el, kicsit megmozgatni és szépen lefog jönni. Erőltetni, nagyon feszegetni nem jó mert hajolhat maga a kar, és roncsolódhat a bordázat is, és ilyen esetben törléskor ugrani fog a kar. Mikor rakod vissza, előtte a tengelyt pici zsirral kend be és gyönyörűen lejön majd legközelebb.
Légbefújás (ha tekerős akkor manuális klíma), középboxot kéne szétszedni, bovdennel működnek a légterelők, lehet elszakadt. Ez inkább pepecs meló de nem borzasztó.
(#52414) Petyyyyy
Simán lehet gyertyát cserélni, nekem is 2 gyertyám volt rossz, simán ki lett cserélve. Mondjuk érdekes, mert neked nem indult az autó, nekem 2 rossz gyertyával simán indult a verda, csak 3 henger ment pár percig utána már rendes alapjárat volt, kialudt a check lámpa is.Klíma nyomáskapcsolója nem nagy cucc, csak akkor le kell üríteni a rendszert. Két nyomáskapcsoló van egyébként egy a kompresszornál, egy meg a klíma körben, plusz vannak hőgombák amik szintén a rendszer helyes működéséért felelnek. (gyakorlatilag annyira jól be van biztosítva a rendszer hogy nem tudod tönkretenni, túlterhelni, 4 körös védelem van)
Y20DTH milyen olajat kíván? 10W30? Én 10W40-et rakok bele ha jól emlékszem.
(#52421) M_o_g_y_i:
Szerintem inkább csak visszafele léptek, nekem a C nagyon nem jön be, belseje kifejezett ronda számomra. Annyi hogy ott végre elfelejtették ezt a sok hülye patentot, ami már C omegában sem volt, hanem csavaroztak mindent.(#52423) necsak:
Attól függ, igazából a nehéz indulást a lemerült akksi okozhatja, az pedig a generátor hibája lehet mert nem tölt rendesen. Mérj rá az akksira indulás előtt hideg motorral. De a benzines autó kb két ceruza elemmel beindul ennyire nincs áramfelvétele, egy dizelhez képest[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz oliwire #52687 üzenetére
A többieket idézve jobban jártál volna bármivel mint az AGIP! Én elég sokat tankoltam mondjuk már belőle és soha semmi bajom nem volt vele. De a biztonság kedvéért már csak OMV megy bele.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
w333
félisten
válasz oliwire #52687 üzenetére
Összeesküvés elmélet de szerintem az etanolt keverik a 95 -el
Ajánlom hogy járd ki az egészet majd OMW -től tegyél bele legalább vagy 20 - 30L 100" -s benzint az szépen kipucol majd mindent
De persze az is lehet hogy csak véletlen egybeesés ... fogyasztásod is ugyan annyi amennyi szokott lenni vagy az is meg nőt ?
(#52688) AMD Power
Shelnél a 95 Fuel Save is nagyon jó, mostanában csak ezt használom !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz oliwire #52693 üzenetére
Ugyan az csak az adalék más ... illetve a 100 -s az osztrák benzin
Szerk.
Kéne hozni egy ilyen szépséget ... na ez már autó
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz oliwire #52735 üzenetére
EGR -t kéne leszedni ... és egy ilyennel lezárni
Próba szerencse de az ilyen adalék szerintem már nem fog segíteni !
Vicces hogy ez Cromaxnál gyári alkatrészként szerepel
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
félisten
válasz oliwire #52735 üzenetére
A motor??/uzemanyagtisztito nem fog hasznalni, mert a szivokorben van a szelep. Probakeppen le kene kotni a vezeteket, hogy mit reagal ra. Ha egyaltalan az a baja es nem a motorvezerloje doglodik. En is kuldom majd fel pestre javitasra az enyemet, csak 15-tol levo heten szabin vannak az autodigitnel es inkabb a 22-i hetre beszeltuk meg, 4-5 nap a javitasa es valoszinu most nem fert volna bele. A legtomegmero es a levego homerseklet szenzor hibat dobalta (P0100 / P0110) es nem ment/nehezen indult. Kiderult a motorvezerlo egyik 5 voltos aga ami a map szenzorhoz is megy, az van megpusztulva es random eldobalja a feszultseget.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz oliwire #53570 üzenetére
Őt kérdezd meg, ha jól látom kőkemény 600 HUF-ért sikerült beszereznie.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
w333
félisten
válasz oliwire #54104 üzenetére
Biztosan tudnak ilyet ...
A ledugózást meg akár te is megtudod oldani !
Tessék itt a leírás Link !
EGR hibakód törlése nem végleges megoldás, mint ahogy csak a szelep tisztítása sem, abban az esetben ha elektromos hibája van a szelepnek. Ilyen esetben a vezérlőegységben kell kikapcsolni az EGR hibakódját. Ha a vezérlőegységnek nincs tudomása egr hibakódról, akkor nem is fog hibát jelezni. Vagyis nem ég a sárga lámpa a műszerfalon és az autó sem tilt le.
Az EGR mennyiségét újabb autóknál elektromos léptetőmotorok szabályozzák. Ezek a szelepek gyakran 80-100eft-ba is kerülnek. Ilyen esetekben is szoktuk az EGR szoftveres kikapcsolását javasolni.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...