- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliwire
őstag
Sziasztok!
Szemezgetek első autónak egy F Astrával. A keretnek 300-500k-t gondoltam elsősorban. Felhasználási terület munkába járás lenne napi szinten 1-5 km, és hétvégente egy 50 km-es távot tennék meg vele oda-vissza. Milyen motorral lenne érdmes vásárolni, és a sedan-ferdehátú-kombi közül van-e amit kerülni kell, vagy milyen helykülönbségek vannak közöttük?
Van-e még valami tipp, javaslat?Előre is köszönöm!
-
oliwire
őstag
(#44556) gban, (#44557) haddent
Köszönöm szépen!
A szűrésnél ezeket állítottam be: [link].
Így első ránézésre ezeket találtam:
[link] [link] [link]Ezek akár jók is lehetnek? Téli idő beköszöntöttével nagyobb vagy kisebb szokott lenni a kínálat? Mert ezt az összeget körülbelül december környékére lenne lehetséges számomra összegyűjteni.
-
oliwire
őstag
Sziasztok!
Csatlakoztam hozzátok egy 1999-es G Astrával, 1,4 16V. Eddig odavolt szervizben, mert a műszaki január 14-én járt le, és oda kellett felkészíteni. képet majd egy szép időben, valami kevésbé zsúfolt helyen csinálok. kérdés lenne viszont, hogy mi lehet vajon egy halkabb kattogó hang a jobb első kerék felől, mikor gázt adok? Amint elengedem, a hang is megszűnik. Magasabb fordulaton nem tudom, hogy van-e, vagy nincs vagy csak nem hallatszik a motorzajtól.
-
-
-
oliwire
őstag
válasz diablo1984 #52015 üzenetére
Nem, nem csinálja. Megpróbálok majd egy másikat is, csak tegnap 22:00 után mentem haza a melóból, és akkor tudtam csinálni. Mi más lehetne még ez?
Ha lesz lehetőségem, csinálok majd egy olyat is, hogy hideg motorral indítom, majd végig veszem, és meglátjuk mikor kezdi a kerepelést
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Nem tudom sajnos..
Adorjant
Nincsen akkor sem hangja, ha ki van nyomva a kuplung. Megpróbálok majd este hazafelé jövet kinyomott kuplunggal gázt adni, akkor mit csinál. Azt vettem még észre, hogy ha nagyon finoman gyorsítok (finomabban, mintha tojás lenne a lábam alatt), fél perc alatt emelkedik 100-zal a fordulatszám, akkor nem kattog, de ha picit erősebben nyomom ennél, elkezdi. Persze ez függ az úttól is, lehet volt egy kis lejtő is, nem figyeltem.
-
oliwire
őstag
válasz diablo1984 #52065 üzenetére
Nem csinálja, és akkor sem, ha motorfékkel gurul az autó.
-
oliwire
őstag
válasz diablo1984 #52069 üzenetére
És w333 és mindenkinek aki válaszolt,
Köszönöm a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz oliwire #52073 üzenetére
Fejlemény van a kattogás ügyben!
Most este munka után még elmentem egy jó minőségű útra, forgalom nem volt, így viszonylag jobb videót tudtam csinálni az előzőhöz képest. Amit rosszul mondtam eddig nektek és amúgy valójában így van, most tapasztaltam: Kattogás hallható, ha gázt adok (de csak akkor), akkor is ha üresben gurulok, akkor is ha kinyomott kuplunggal. Ha elég nagy gázt adok, akkor nem csak a motorhang hangereje nő meg, hanem az is egy idő múlva egyre halkabb lesz. Itt lenne a videó. Próbáltam kinyomott kuplunggal is, üresben is gurultam, így pörgettem is, gyorsultam is (amennyire engedte az út). Vélemények?
Itt lenne a videó is: [link]
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Sziasztok!
Lenne pár apróság, amit megcsináltatnék a kocsin (Opel Astra G), de a munkába járáshoz elengedhetetlen a kocsi, meg hétvégén a hazautazáshoz és nem tudom, hogy mennyi idő lenne ezeket megcsinálni:
-központi zár (jelenleg a vezetőoldali ajtó és a csomagtartó működik együtt, a többit manuálisan kell)
- klímával nincs valami rendben, nem érzem, hogy tudna hűteni. Remélem csak töltetni kell. (Vagy mennyi idő múlva kellene hideget fújnia? Fél perc nem elég lenne, hogy érezhetően hűvösebb?)
- A rádió nekem az alsó rekeszben van, a felső van kialakítva tárolórekesznek, szeretném vissza ugyanúgy, mint ahogy gyárilag lenne.)
- Egy darab kulccsal lehessen indítani, nyitni (jelenleg van egy indítókulcs, és egy távirányítós nyitókulcs, amiben szerintem ha elemet is cserélnék, nem lenne jó, mert a forrasztás el van válva) és a csomagtartóhoz meg egyik kulcs sem jó. Lényeg, hogy menjen a központi zár, távirányítással is, és ezzel a kulccsal lehessen indítani, meg csomagtartót is nyitni.
- Az ablaktörlő lapát nem megy lassúba, csak közepes vagy gyorsba és a jobb ablakmosófolyadékspriccoló nem tud mosófolyadékot spriccolni. Meg a hátsó sem.Előre is köszönöm a segítségeket
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz F_Gergely #52398 üzenetére
A manuális zárás alatt azt értem, hogy ha valaki nyitva hagyja az ajtót, akkor hiába zárom kulccsal a vezetőoldali ajtót, az nyitva marad.
Az ablaktörlő lapátoknál mi a helyzet?
Közben eszembe jutott más is. A légbefúvás sem tökéletes, az irányváltó kapcsoló tekerésével nem igazán változik a fújás iránya, legfontosabb lenne az ablakot fújja, de azt alig, az utasokra viszont mindig fújja. -
oliwire
őstag
Sziasztok!
Azt történik most az Opel Astra G-vel, hogy eddig Shell-nél tankoltam, semmi baja nem volt, 1000 km-t is mentem vele gond nélkül, de Kecskeméten A LukOil-nál tele tankolva kezdődött az a probléma, hogy a Check Engine lámpa fel-fel villant, és alapjárat is ingadozott néha a piros lámpáknál várakozva. Gyanakodtam a rossz minőségű üzemanyagra, meg másokat megkérdezve ők is erre gondoltak, hagytam is fogyni, kb negyedig fogyott a tank, mikor Szolnokon az Agipnál tankoltam tele, kb 38 litert, 7 liter 98-at, a többi 95. Ekkor sem szűnt meg a probléma, de eleinte ment mint a golyó, gondoltam nemsokára el is tűnik végleg a jelzés. Viszont mostanra sem tűnt el véglegesen, néha előjön, néha eltűnik, de már bele-bele rángat a kocsi is, néha meg ugyanúgy erőt kap és visz rendesen. Mi a véleményetek?
-
oliwire
őstag
Érdekes mód, a fogyasztásom a Lukoil után nem nőtt meg, az utána megtett km-ek és a tankolás után 6,89 jött ki fogyasztásba. A mostani tankolás után is mentem majd 400 km-ert, és picivel kevesebb, mint félig mutatja a tankot, 700 km-ert saccolok, hogy addig még el tudok menni.
-
oliwire
őstag
válasz AMD Power #52697 üzenetére
Kiderült, végül mi történt. Elvittem hibakódolvasásra és befecskendezési hiba, majd mikor szét lett szedve, a szelepvezérlés kábel csatlakozása volt laza, néha érintkezett néha nem, most beleerősítettük, mar nem áll le egy henger sem. De attól még jobb benzint fogok tankolni
-
oliwire
őstag
Igazad van szerintem
(#52723) AMD Power
Sajnos most munkába menet megint előjött, most eléggé fusztrál is. Amikor volt a hibakódolvasás, akkor 2 hibát láttunk, egyik a befecskendezés hiba, másik EGR szelephiba. Ki lett törölve mind a kettő, majd a befecskendezés maradt, megcsináltuk a szelepvezérlés kábelét, majd újra megnéztük, nem volt hiba, semmilyen. Mentem is szépen még városba, intézni a dolgomat, motorhang rendben, Check Engine sehol. Utána hazamentem még, hogy az éjszaka előtt még pihenjek egy kicsit. Elindultam 21:20-kor és 21:30-kor előjött, mikor épp a parkolóba értem. Nem rángat, nem esik a fordulatszám. Lehet az EGR jot újra elő?
-
oliwire
őstag
Na most végül tankoltam 38 l Shell V-Power 95 Nitrot a gépbe, megnézni, hogy most milyen lesz a fogyasztás, és a teljesítmény. Nagyon sok országutas km lesz a hétvégén, kíváncsi vagyok, hogy 6 l alá beesik-e majd a fogyasztás, és hogy az előzések majd mennyire lesznek kirobbanóak. (Azért let végül Shell, mert a Tescoban kaptam 15 Ft/l-es kedvezményt, és el akartam használni )
-
oliwire
őstag
Pár kérdéssel és egy információval fordulnék hozzátok. Az információ csak arról lenne, hogy múlt héten a Shellnél tankoltam a V-Power 95 Nitrot a G Astrába és most 6,6-ra jött ki a fogyasztás, 80%-ban országút volt, de azért ott is eléggé dinamikusan mentem, inkább 100 körül volt átlagban, mind 90.
A lérdések pedig ezek lennének: veletek előfordult már, hogy megállva, de még motort nem leállítva álltok a kocsival, majd parkolni szeretnétek, és nem megy a szervó? Motor leállít, újra beindít, és van szervó újra.
Másik. Ezzel a módszerrel: [link] kiolvastam a hibakódot a kocsiból, mert újra check engine lámpa világított. 1405, és 0400 van benne, utánajárva, mind a kettő EGR-szelep problémát jelent. Hol találom én ezt a kocsiban? Mennyi lenne ezt kitakaríttatni, lehegesztetni, vagy kicseréltetni, pénzben és időben? Picit lustábbak is érzem a kocsit is, lehet nagyon el van tömődve.Ui.: ha csinálok egy képet a kocsiról, bekerülhetek a téma összefoglalóba?
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Oh, pont ma délelőtt tankoltam tele. Ha motorvezérlő baj van, az rosszabb? Meg egyszer mar volt ez a hiba, még írtam róla, de akkor mellette volt más is, befecskendezési hiba is, akkor törölve lett ez is. Viszont akkor a laptopon meg volt nézve az EGR mérési adatai is, és gázadásra meg elvételre sem adott semmi jelet gázáfolyásra. Lehet már le lenne hegesztve?
-
oliwire
őstag
válasz lsebestyen #53234 üzenetére
Jaj tényleg, mar félreolvastam
-
oliwire
őstag
válasz gilfoyle #53495 üzenetére
Nekem is elő tud ez fordulni, 1.4 G Astra. De tudom, hogy nekem az EGR-rel van probléma, most szerencsére megint nincs miatta check engine lámpa, lehet mert múltkor megjárattam, de most mar figyelek, hogy miután meleg motor van, 4000-nél váltsak városban is, országúton meg 5000-nél.
-
oliwire
őstag
Vettem most az G Astrához a kalaptartóhoz gyári tartózsinórt a cromaxtól, de az a helyzet adódott, hogy a kalaptartón levő lyuk túl nagy, és nincsen hová beakadnia, ahogy képeken rákerestem, valami kis műanyag pöcök hiányzik, amibe az alsó része beleillik. Hogy találhatnék ilyet? Vagy házilag mit lehetne barkácsolni? Mert most fordítva tettem fel, az a rész megakad benne, amit a fenti akasztókba kell belepattintani, és az akasztókba meg az alját tudtam beletenni, de nem tudom hogy ez sokáig mennyire lesz stabil.
-
oliwire
őstag
Sziasztok!
Azt tudjátok, mitől lehet az 1405 és 0400-as EGR hiba? Néha világít tőle a check engine, tegnap Debrecen-Kecskemét távon majdnem végig világított, egyszer eltűnt egy percre, de akkor elég magas fordulatszámon mentem vele huzamosabb ideig, majd megint előjött, majd mai nap, miután este megpihent a kocsi meg a gazdája, reggel nem jött elő, meleg motornál sem a lámpa világítása. De a hibakód az benne van továbbra is, kiolvastam. Terveztem szétszedni is, csak annyira esős idő volt délelőtt, hogy még nem jutottam el oda. Olvastam, hogy tech2 műszerrel másik motorvezérlőt kell rátölteni, ha levakolnám, ami nem kezeli az EGR-t, olyan műszert honnan tudnék szerezni? Van valakinek ebben tapasztalata?
Másik: kesztyűtartó zsanért a cromax párban adja azért a 3200 Ft körüli áron vagy egyesével?[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Köszönöm!
Szerintem akkor az lesz, hogy holnap szétszedem, megpróbálom megtakarítani, akksi egyik saruját leveszem egy percre, hogy törölje a hibakódot. (Gondolom akkor az órát is újra be kell majd állítani). Majd ha nagyon koszosnak ítélem meg (vagy fényképpel megmutatom nektek, és lehet tudtok ti is véleményezni) akkor rendelem a lemezt a vakoláshoz, és egyeztetek minél hamarabbi időpontot a villamossági szerelővel, hogy ki tudná-e kapcsolni az EGR-t. Amúgy kilyukadt dudagomb miatt néztem cromaxnál kormányfedőt, de tényleg csak 11.000 Ft-ért van? Mai nap leszedtem a fedőt, hogy megnézzem milyen bonyolult a csere, de valami patentos rögzítést is láttam. Csak roncsolva lehet leszedni a légzsákról?
-
oliwire
őstag
Akkor ezek szerint várható teljesítménynövekedés? Szerintem akkor mindenképp falaztatom, úgyis van már 240e km a motorban, biztos kopott annyit, hogy hamarabb szennyezze az egr-t.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...