- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- OLED TV topic
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Nem adják vissza és még a 2. félévet is be kell fizetni. A múltkor beszéltük valamelyik topicba.
-
-
-
válasz #TOTTI #12380 üzenetére
Ő arra gondolt, hogy nem feltétlen kell hinni az oldal adatainak. ( Mivel onnan linkeltem )
Erre megmutatta a saját példáját, ami igaznak is tűnik az alapján, amit leírt.Ez lehet igaz a V6-os dízelnél.
Az öreg 2.2-es viszont tuti bekap 12-t városba, szóval ott jó az átlag.
-
-
válasz Jim Tonic #12447 üzenetére
800-ban nagyon rossz csapatnál volt, a csapattársa se volt előrébb. Ő nem kezdő, mivel a való életben is van jogsija és tapasztalata. Azt hiszem még mindig 600-as CBR-je van és övé a körrekord a hungaroringen, szóval tud motorozni csak a team volt gagyi, ahogy most sem a legjobb.
-
-
válasz csaresz002 #13015 üzenetére
De szerintem ne ilyen kéket. Évekig szidták a VW-t emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
válasz bambano #15049 üzenetére
De így nem jó. Egy 1.6 szívódé mennyi vagy 50 lóerő? 1.6 benzin meg 100+.
2-esben nyilván van esélyed 80-120-on, na de 5.-ben is?Insignia ST 1.6T ( 180le ) vs Insignia ST 2.0CDTI ( 160 le ) 80-ról 120-ra 4.-ben és 5.-ben.
4: 8,8 vs 7,3 s
5: 12,3 vs 9,4 sLényegesen gyorsabb a dízel, még a lóerőhátrány ellenére is. 0-100-ban persze kikap, ott már nem a nyomaték a lényeg. Persze nem a benzines ellen vagyok, csak azért a fogyasztás mellett ez a másik előnye egy dízelnek.
80-120-ban is lenyomja a benzines, ha kiforgatni kell.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bambano #15053 üzenetére
Nem versenyezni kell, hanem kamiont előzni. Nem hiába mérik ezeket az adatokat. A 0-100 senkit nem érdekel, de azonos teljesítménynél kap pár tizedet a dízel.
Tomoty: De nem érted. Hogy lehetne már egy lapon említeni egy 240 lóerős benzinest egy 150 lovas dízellel?
Turbó ide, turbó oda, ma már hozzá tartozik a dízelhez a turbó, már nem gyártanak szívót. Hiába, a dízel nyomatékosabb, míg benzinesnél vissza kell tolni kettőt, addig a dízel nyugodtan gyorsul hatodikban is.
Még egy dolog bambano írásához:
annál is inkább értelmetlen teszt, mert a dízelt egy neki kedvező fordulaton járatod, a benzinest meg egy nem kedvezőn. marhaság.Ez hibás, mivel direkt turbós Insigniát kerestem, aminek 2200-tól 5500-ig rendelkezésre áll a nyomaték maximum.
De mondom, fölösleges hasonlítani, mindkét motorfajta külön dolgokban jó, a dízelt lepadlózod hatodikban, ott is megy, viszont sokat kell váltani. Nem vitatkozni akarok, vagy ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
-
Nem akarok veszekedni, de még mindig nem világos amit mondtam, mindegy, lehet nem tudom magam megértetni ... én elhiszem, amit bambano mond. Lehet úgy is előzni, hogy 6k-ig forgatjuk. Mondjuk nem tudom hogy jön ide a 60-100 2.-ban vs 6.-ban
A tiédhez:
Egy 2.0 turbós bőven 200 ló fölött van, egy 2.0 dízel meg 184 ló ( bmw ), ha a lóerő ugyanaz, a köbcenti onnantól elég keveset számít.Amúgy 60-100-at 3.-ban vagy 4.-ben szokták mérni, a te kocsid meg azért nem tud 5.-ben menni 70-től, mert nem dízel. Ezért van a dízel, a nyomaték miatt, meg mert nagyobb a hatásfoka.
80-120-at vagy 5.-ben vagy 6.-ban, mondjuk 6.-ban az Insignia eco verzióját is nehéz lenne mérni mert 80-nál valami 1200-at forog, ott még a dízel is halott.
Egyszerűen csak a dízel előnyeit akartam felhozni, nem akarok semmilyen tüzet szítani, imádom mindkét konstrukciót.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bambano #15077 üzenetére
Öö, nem tudom olvastál-e már autósújságot vagy bármilyen internetes autós lapot, de a 80-120 egy elég mérvadó mérés 4.-5. vagy ( dízeleknél ) 6. sebességben. Szóval nem mindenki pakolja vissza kettesbe, hármasba és 140-nel fejezi be az előzést. Meg azért maradjunk már a 4 hengernél, egy 6 hengeres benzines motor azért ott van rendesen nyomatékban is, alul-felül.
Végül is minden autónak más az áttétele, maga válogatja, hogy max. hanyadik sebességben lehet előzni 80-tól, honnan tudnám a te autód mennyit forog.
Amúgy nem katalógus adat, egy összehasonlító oldalról van. [link]
Bár a te szemléleted alapján a dízelek gyártását akár meg is szüntethetnék.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bambano #15079 üzenetére
Jó hát 300Nm-rel már nincs mit méricskélni, az már valami, ott nem akadály egy előzés. Inkább a kisebb 4 hengeres motorokról beszéltem.
A 80-120 egy norma az előzésre, mindenhol ezt használják, hogy lemérjék kocsikázás közben mennyi is az annyi.
Na befejeztem, szép estét!
dokar: konkurenciák, azonos motor ... azért szabjunk pár feltételt.
[ Szerkesztve ]
-
Nekünk volt anno A Omegában a 2.0i 8 szelepes, 115 lóval. Konkrétan semmi baja nem volt, ha jól tudom amúgy is ez a legelterjedtebb motor. Itt van egy teszt egy ilyen motorral szerelt Omegáról, 450k km, igaz már egy generállal. Keveset eszik, alul nyomatékos, szerintem ilyet keress, nekünk jó volt, bár annyira nem értek hozzá, majd segít biztos valaki aki keni a témát.
-
-
-
-
Tudja valaki ennek a felninek a nevét/típusát? Az istenért se találom Google-ben. Meg akarnám nézni hogy áll az autómon, de ez a szög nem jó.
-
-
B Vectra, nem Omega és a 90% is kicsit tévedés, mondjuk úgy, hogy nem sok minden egyezik és nem csereszabatos, nem is igazán viselkedik úgy, mint az Opel.
31 centivel hosszabb is, csak az alap közös.
Talán februárban meg tudom neked mutatni, ha megyek Pestre.
[ Szerkesztve ]
-
-
Autója válogatja, néha hoz pár decilitert fogyasztásban is, de nem kell sokra gondolni.
Én múltkor tankoltam először 100-ast az autóba, a fogyasztást sajna nem tudtam nézni, mert feltűnően sokkal jobban szedte a lábát az autó tőle, így inkább rá se néztem a kijelzett értékre.
Igaz, nem egy 1.6 szívó, hanem 2.0 turbó.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz dave93 #52079 üzenetére
Nem azért a 2 forintért, de profitálna egyáltalán az a 60 lovas erőgép 100-as benyából? Nem kell túlgondolni a dolgot, 4.-ben hagyod 100-nál, meg egyszer kétszer leforgatod 2-3.-ban és ennyi. Ha utána nem tér észhez akkor más a baj.
AMD Power: 1.4 60 ló bőven 4 ezer felett van 110-nél 4.-ben.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz becsitibi #52274 üzenetére
Na ja, számla nélkül nem szabad elhinni az ilyet. Amúgy a pollenszűrőről az átlag user nem is nagyon tud és emiatt elég ritkán vannak cserélve. Én sem cseréltettem még, mióta megvan az autó, majd következőnél, kíváncsi leszek. Bár, nem volt eddig levegő minőségbeli problémám, a párát is lekapja 10 másodperc alatt.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal