Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Játékos

    addikt

    Sziasztok!

    Képzeljétek, mi történt! Egy hónapja megfingott a Z-5500-am. Hívtam a Logitech ügyfélszolgálatot, azt mondták, egyértelmű, ki lesz cserélve, de az eladó szerv intézi. OK. Eltelt egy hónap, tegnap kitalálta az eladó szerv (Cellcom), hogy ja, igen, minden rendben, visszakapom az árát! :Y Kérdeztem a csákótól, hogy ezt hogy hoztátok össze, ki találta ki mindezt? Aszongya: beszerzési problémák miat! :Y Aha! Én meg hülye vagyok...mondom pont itt van a honlapotok előttem, lehet rendelni halomra, semmiféle beszerzési problémáról nem írtok. Kérdeztem, hogy az a baj, hogy közben 15k-val drágábban adjátok? Hááát...öööö. a deviza árfolyamok...de ha kifizetem az akkori, és az aktuális ár különbözetét, akkor kaphatok egy újat. Rögtön nincs beszerzési probléma...
    Na itt fejezd be testvérem, add a főnököt. Mindez fél ötkor volt, a főnök már nem elérhető, de ma addig keresem, ameddig el nem érem.
    Mit szóltok a korrekt hozzáálláshoz? :U
    Lehet, hogy ez egy "égi jel" arra, hogy lecseréljem a Logit valami normális cuccra? Kipótolom az akkori árat, oszt veszek valami összeválogatott házimozit...

    Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...

Új hozzászólás Aktív témák