- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Házimozi haladó szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
15 fázisú tápellátás a Zotac GTX260asán.
Gyárilag 800MHz-es GPUval érkezik"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
csucsu69
tag
Azt szeretném megkérdezni,hogy a 260-as kártyámat az everest 4.60 A1-nek mutatja, a tulaj 192sp-ként tudta és adta el,vagy 4 féle gpu-z-vel viszont A2 és 216sp.Most melyik mutatja a valóságot?
-
Laraxior
titán
válasz csucsu69 #17203 üzenetére
egyértelműen a program
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
pH! teszt szerint az minden extra nélkül megy 850es GPUval
Nem tudom, jó a kérdés, de ahogy látom a 2x6pin helyett ezen egy 6os és egy 8as lesz. Akkor a nagyobb tesókon 2x8pines lenne? neadjisten 3x6pin?"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz csucsu69 #17208 üzenetére
mindenből a legújabbat kellene használni
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
csucsu69
tag
válasz Laraxior #17210 üzenetére
Köszönöm ,a legújabb gpu-z. nek az eredményével a legújabb everest már megegyezik,rev2 a kártya,csak az a furcsa , hogy a volt tulaj azt mondja ,hogy amikor tavaly júliusban vette a kártyát elméletileg még nem volt forgalomban 216sp-s.Lehet, hogy ugyanaz van ,mint a másik oldalon amikor kiderült, hogy jópár 4830-as 800sp-s.Ezzel vége.
-
TTomax
nagyúr
Mindig elcsodálkozok rajta,hogy milyen brutális erő van egy GTX280-ban... megdöbbentő....most megint visszaraktam a GTX-et... és hát valami ilyesmit érzek...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Laraxior
titán
válasz csucsu69 #17211 üzenetére
én is amit vettem GTX280 AMP! kiderült hogy nem is AMP! hanem sima, pedig nagy betűkkel kellene ráirva lennie a VGA-ra, meg a matrica is más az AMP!on... és még engem néznek hülyének... a kis takony elkényeztetett 17 éves... Kezébe nyomnak 70k-t hogy vegyél egy GTX280at... de azt se tudja mit vett... még a végén én kapok majd feketét az üzlet miatt Kettényitnám a agyát az ilyennek, de nem érné meg a benzinpénzt
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz csucsu69 #17215 üzenetére
amiről nem tudnak az nem fáj..gondolom nem tájékoztatod mit is adott el Én nem tenném, vagy csakazért is?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz csucsu69 #17217 üzenetére
evga? 35k? 216SP? nagyon jól jártál...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Chalez
őstag
A legújabb driverről (Forceware 190.38) vélemény? Én felraktam, de csak 1 napos a rendszer, érdemben nem tudok nyilatkozni...
-
Laraxior
titán
sose' irtam még ilyen hosszú privit
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
DroneZ^
őstag
Driverben alapbol kivan kapcsolva a Triple Buffering... Kapcsoljam be? Attól gyorsabb lesz, vagy szebb lesz a kép? Mert ez a magyarosítás elég 2 értelmű
ha a Physx-et kikapcsolom driverböl sebességben történni fog valami változás? ( Physx kivan kapcsolva alapból a játékban is ) -
Laraxior
titán
válasz csucsu69 #17223 üzenetére
ahol a feketepontot osztogatják mondjuk nem kaptam..
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Chalez
őstag
válasz Chalez #17224 üzenetére
A 185.85 se akarta visszavenni az órajelet, miután nyomtam fél óra rFactort. Előtte szépen 2d-ben ment csökkentett órajelen, de aztán mikor kiléptem a játékból, a 3d órajelei maradtak és nem vette vissza, pedig monitoroztam is pár percig. Valaki valami okosságot esetleg?
-
stol
addikt
válasz Laraxior #17201 üzenetére
A 15 fázis alapjaiban semmit se jelent, ha nincs rendesen pufferelve, ugyanúgy bezajosodik terhelésre.
Képről elnézve előszűrés okés, de a VRM kimenetén nem látok szép nagy kapacitásokat.
A fizikában és elektronikában pedig régóta nem találtak fel semmi újat.
Kerámiakondit látok a szekunderoldalon, de mást nem. -
partymaci
aktív tag
Beszereztem en egy Palit gtx260-at es neha elég hangosan ciripel, olvastam forumon hogy ez nem hibaforrás hanem álltalános jelenség, viszont érdekelne hogy mas gyartó kártyái is igy ciripelnek, ez altalanos dolog vagy minőség függvénye?
Ha nincs elég bajod, vegyél számítógépet!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DroneZ^ #17222 üzenetére
Attól függ mivel játszol. A Triple Buff. több memmóriát igényel cserébe zökkenőmentesebbb lesz a játék megjelenítése (most nem részletezem a hogyant de ha megy az angol ezt olvasd el, ha nem és szeretnéd lefordítom neked ), röviden: csökkent az utánhúzási jelenség (lag).
Mivel megnő cserébe a memória igénye a programnak, adott esetben (magas felbontáson, sok látványjavítóval) belassulhat a játék.PhysX-nél 3 opció van:
1: Ha olyan játékkal játszol ami nem PhysX-es akkor nem fog lassulni semmit ha be van kapcsolva ha nincs.
2: PhysX-es játékkal jétszol de le van tiltva driverben: Élvezhetetlenül lassú lesz a dolog még alacsony felbontáson is, kivéve ha a játékszoftverből kilövöd a PhysX-et (ha lehet). Viszont jelentősen csökken a grafikai élmény, de jó sok fps-et kapsz cserébe.
Vannak játékok ahol nem lehet tiltani ilyen pl az UT3 PhysX modos pályái vagy a Warmonger. Ezzek PhysX támogatás nélkül gyakorlatilag játszhatatlanok.3: PhysX-es játékkal játszol és engedélyezve van driverben és a játékban is (már ha tiltható) magasfokú játékélmény és széles mosoly...
#nincsbennetarcsi
-
DroneZ^
őstag
GTA 4 meg-megakad, ha most kikapcsolom a tripple buffert, folyamatosabban fog futni? Mert szerintem a memória kevés neki... Mivel fullhd-ban játszom, ezért célszerü lenne akkor kikapcsolni a triple-buffert, mert ehez a felbontáshoz inkább memória kell, nem? Vagy nagyon nemértem
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DroneZ^ #17233 üzenetére
Full HD-ben GTA 4?! Sajnos ott nem a tripla buffer a limitáló tényező hanem a játék optiamalizálatlansága.
Az alapfogalmakat nem taglalom (pl mi az a buffer (átmeneti gyorsítótár)) így a lényeg:
Ha van két buffereünk: A és B akkor képes kirajzolni B-ből a képet a monitorra amíg A-ba berajzolja/rendereli a képet. Ha kész van a rendereléssel A-ba várnia kell (a vga-nak) amíg a B bufferről átvált az A-ra, a monitor V-sync sebességének megfelelően. Ez ha 60Hz-es a monitor akkor 16,67milisec-nyi időbe telik. (Ha nem mozgatod a képet akkor is végbe megy a folyamat csak nincs klasszikus értelembe véve renderelés, hanem gyakorlatilag átmásolódik a kép A-ból B-be (copy)).
Ha van három bufferünk: A, B és C akkor nem kell várni amíg átvált a másik bufferre. Ha kész az A-ba való renderelés átvált B-re oda is renderel egy képet de nem kell várni amíg A-bol kikerül a kijelzőre a kép, hanem egyből tud a C-be renderelni. Addigra kiürül (vagyis nem ürül ki, mert ott marad az adat amíg felül nem íródik) A és tud bele renderelni, majd ugrik tovább B-re és így tovább.
Vagyis lag mentes lesz a folyamat. Illetve nem minden esetben, erre is nem olyan sokára fény derül.
Lássuk mik a hátrányai a tripla buffer használatának:
Ha magas frissítésű monitorod van akkor előállhat (jellemzően a 120Hz környékén) az a helyzet, hogy gyorsabban rajzolja ki a monitor a képet mint ahogy a 3 buffer megtöltődne. Itt egyszerűen nincs (jó esetben), vagyis elvész az előnyöd a tripla buffer használatával a kettőhöz képest. A hátrány annyival érint, hogy extra memóriát foglal a harmadik buffer, tehát kevesebb ram jut pl a textúráknak (noha nem kell itt sok "ram kiesésre" gondolni).
Harmadsorban felléphet olyan eset, hogy pont az ellenkezőjét érjük el a tripla bufferrel mint ami eredetileg a célunk volt/lett volna:Bizonyos esetekben (tipikusan szimulátorok, FPS játékokban) ha 3 bufferünk van akkor megnövekszik a "késés" a bevitt információ beolvasása és a képi megjelenés között a felhasználó számára. Bizonyos esetekben képkocka kerülhet eldobásra anélkül, hogy megjelent volna. Vagyis a tripla buffer használata nagyobb válaszidőt okoz mert amíg a következő képkocka renderelése be nem fejeződött addig nem tud buffert váltani.
Van egy szép sormintánk ugye:
Renderel A-ba (beírja a bufferbe majd kiolvassa) -> Megjelenít -> Renderel B-be (write/read) -> Megjelnít -> Renderel C-be (write/read) -> Megjelenít
Ha A-nál rájön, hogy neki a B-be kerülő képet nem kell kirajzolnia mert már nem aktuális és eldobható akkor is renderel a B bufferbe csak nem jelenik meg hanem átugrik C-re renderelni de közben vesztett egy kis időt, pont egy bufferbe renderelésnyi időt.
Benned meg csak annyi marad meg, hogy hoppá az előbb még éltem, most meg vki már lelőtt COD-ban pl. Ilyenkor jobb ha csak dupla buffert használsz mert gyorsabban tud képkockát eldobni és áttérni az aktuálisra.Banyek egyszer pedig ezt már leírtam, csak nem találom azt a hsz-t. Se baj, ismétlés a tudás anyja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TTomax
nagyúr
válasz DroneZ^ #17235 üzenetére
Hát én nem tudom neked mi a hasitás de 1600X-ban kimaxolva egy röcc nincs... a tripla buffert kapcsold be nyugodtan, söt az Nhancer-t is felrakhatod...
Ja és jut eszembe... alap órajeleken...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-
and1mixtape
tag
Nektek milyen homersekleten megy a gtx 260?
Nekem Gainward van a GS s idlebe 49 *C :| egy kicsit soknak tunik . -
pisti88+
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DroneZ^ #17239 üzenetére
Tévedés. 2 GPU-hoz van 2GB társítva, azaz GPU-nként 1GB, de mind a "két" memóriában ugyan az van tehát 1GB rammal gazdálkodik. Olyan mint a 4870 1GB CF, csak itt egy nyákon csücsül az egész cucc. Vagy egy mégegyszerűbb példa: Olyan mintha lenne egy 2 magos 3GHz-es procid és kijelntené a gyártó hogy az (2x3=) 6GHz-es.
mod:
and1mixtape: 45-47 fokos nekem is 40%-os ventivel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
partymaci
aktív tag
válasz and1mixtape #17240 üzenetére
nekem a ref kártyám van a régi 65nm-es, olyan 60 fok körül van ebben a melegben,
DroneZ^: melyik patch van fent gta-hoz?Ha nincs elég bajod, vegyél számítógépet!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DroneZ^ #17243 üzenetére
Az nem gyenge, ezzel elleszel egy darabig az fix.
partymaci: Üres vagy terhelt állapotban? Venti hány %-on teker? Nekem is 65nm-es van és üresjáratban most itt a dög meleg szobában 53 fokos a GPU, a nyák meg 44 fokos a VRM-ek meg 52-50-48 fokosak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
partymaci
aktív tag
nekem ennyi jelenleg, viszont mostanaban fel felkapcsol a kártya. Amugy aztolvastam torrent hozzaszolasokban hogy 1.0.4.0-as driverral rosszabbul ment a jatek, van akinek meg jobban, spec nekem FATAL ERROR WS10-et dobott, ezert felraktam a 1.0.2.0-at és ment siman igaz 4 giga rammal, de meg majd megnezem a beallitasokat...
Ha nincs elég bajod, vegyél számítógépet!
-
Chalez
őstag
válasz and1mixtape #17240 üzenetére
Zotac 192 sp idle 52 fok, de b@&i meleg van...szal nem sok az!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Ubuntu Linux
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- World of Tanks - MMO
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest