Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzso22
senior tag
válasz petata #54040 üzenetére
Derbi Senda ? am6? mert az a kedvencem
Kabd le a karbit is és nézd meg a főfúvókát nem e kapott be valami szmötyit.
pucold ki rendesen ami üzemanyag ellátással kapcsolatos.
Utána mennie kell.
A suhogó hang, vagy valamelyik csapágy vagy olaj hiány vagy a kuplung hangja..A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
DigitXT
félisten
válasz Brekii #54053 üzenetére
Leginkább a hátsó kerék előtt. Jobbról nézz alá, hengeres bigyó.
Erről az oldalról pont nem látszik semmi, de ennyire azért ne szedd szét. -
szentkuti11
addikt
50 4T Liberty-t próbált már valaki innen? Nekem volt már japán 50 4T gépem, szedte is a lábát, amennyire nekem kell, de az jóval kisebb-könnyebb valami volt, mint a Liberty. Liberty 2T-m is volt, az ment, mint a meszes, de nyilván irreális lenne ilyen menetteljesítményeket várni tőle. Vélemények? Őt néztem ki első körben.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #54056 üzenetére
125-öst próbáltam. És DigitXT is "ment" vele egy kört. . De az annyira le volt rúgva, hogy inkább nem nyilatkoznék. Nekem mondjuk a Liberty kényelmetlen volt (Maja után), nem tudtam hova tenni a lábam, csak budin ültem...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Grass
aktív tag
válasz szentkuti11 #54056 üzenetére
Először nagykerekű robogót kerestem így kipróbáltam néhány liberty 4t-t. Volt aki előre mondta hogy ne számítsak egy erőgépre. Külsőre, állapotra volt tetszetős darab, de sajnos nagyon lomha járgány. A 4t blokknak van súlya, a vázban is van anyag így ezekhez kevés ez az 50 ccm. Ha teheted próbáld ki, legalább látsz ilyet is.
"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #54058 üzenetére
Valószínűleg odaverné... Bár ugye ha belendült, akkor ment.
A futóműve, féke jó volt, az feltűnt elsőre... Az, hogy a motor kuka volt, az az adott példány hiányossága. De nekem nagyon hiányzott a lábtér, 2-3km után már kellemetlen volt. Főleg a postás verzió, ahol mögötted doboz van... Nem vagyok nagy darab, nem szoktam panaszkodni, de egy Dio kényelmesebb...
www.dongosofor.hu
-
stereodead
csendes tag
Sziasztok
Van nekem egy 50 köbcentis Honda Today robogóm. Borzasztóan kicsi motor, még egy főnek is, de párszor adta már úgy a szükség, hogy ketten kellett, hogy menjünk vele. Azon túl, hogy a rendőr nem értékelné a mutatványt, igen kényelmetlen is ez így, így azon gondolkozom, hogy lecserélem egy némileg nagyobb robogóra, egy szintén 50 köbcentis Kymco Agilityre. Ahogy elnézem ezen a robogón két ülés van, illetve a hátsó utasnak külön lábtartó rész is ki van alakítva.
A kérdésem az, hogy ezzel akkor Magyarországon szállíthatok utast? Mert a robogót egyértelműen úgy tervezték meg, hogy alkalmas legyen két utas szállítására. Le kell vizsgáztatni két személyre, vagy mi a menete annak, hogy vihessek vele utast?
Továbbá ha nem lehet ezt legálisan megtenni, mire számíthatok, ha megállít a rendőr úgy, hogy ketten vagyunk a robogón?
A válaszokat előre is köszönöm!
fgsfds!
-
DigitXT
félisten
válasz stereodead #54063 üzenetére
Nem akarsz te 50-est rendszámozni...
-
30z.Samu
félisten
válasz stereodead #54063 üzenetére
Ha az a szempont, hogy utast is tudj szállítani, ahhoz egy 125-ös gép ideálisabb lenne.
Sic Parvis Magna
-
kcsa
veterán
válasz stereodead #54063 üzenetére
utashoz rendszám kell, de akkor oda a pénzügyi előnye. Teljesítmény és fék pedig akkor is kevés lesz.
-
addikt
Itt a robesz "autóba":
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Den
veterán
válasz stereodead #54063 üzenetére
Rendszámoztatni kell, amihez egyrészt szükség van olyan papírokra ami nem biztos hogy van neked a géphez, másrészt drága mulatság, harmadrészt onnan már motornak minősül, annak minden következnényével, tehát ha ilyen kétszemélyes ambícióid vannak, akkor 125-ös vagy nagyobb gépet vegyél.
Ha megkockáztatod hogy mégis ketten mentek 50-esen, és rendőrbe futsz, én csodálkoznák, ha megúsznád bünti nélkül, mert a rendőrség most aktív pénzbehajtó üzemmódban van.
www.simson4t.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #54062 üzenetére
Röviden összefoglalom. Ha engem zavart a lábtér hiánya, akkor téged még jobban.
stereodead: 50-est rendszámoztatni? Meg lehet csinálni. De attól nem lesz nagyobb, kényelmesebb, jobb futóműve... stb És legalább B125-ös jogosítvány kell hozzá!!
Én is azt javasolnám, mint a többiek, vegyél nagyobb, rendszámos gépet. Anno a Honda Tacton ültünk ketten... Lejtőn lefelé, fékezve, teljesen összement az első teleszkóp... Khm... Oké, forgalom nem volt, rendőr se, de... Nem jó játék.
www.dongosofor.hu
-
droving
aktív tag
Eddig csak a berugoval volt baj.
Megvettem az új aksit ,hogy ebben a szép időben kicsit járassam.
De még önindítóról is csak pörgeti de nem kapja el.No akkor mi a fene van ?
Eddig semmi baja nem volt , a berúgott is én basz.... csak el.
[ Szerkesztve ]
droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!
-
droving
aktív tag
válasz Bogyó bá' #54074 üzenetére
Kínai 4T robogon alkalmazzák.
droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!
-
droving
aktív tag
-
Den
veterán
válasz droving #54075 üzenetére
Ezt csak bendixnek írják, de nem az a klasszikus bendix. Rég volt ilyen a kezemben, de emlékeim szerint ez úgy működik, hogy belül van egy íves vezetőpálya, és mikor az önindító hirtelen megpörgeti, akkor a tehetelenségtől "szétcsúszik", és így kapja el a külső fogaskerék a fogaskoszorút. Ha gyenge az aksi, vagy valamiért kevés aramot kap, akkor jellemző, hogy csak pörög üresen, mert induláskor nem ránt akkorát az indítómotor hogy szétcsússzon. Ha új az aksi és fel van töltve, akkor lehet hogy rosszul raktál össze valamit, amikor a berugókart javítottad.
www.simson4t.hu
-
student
őstag
500k-s robogóra mennyi lehet havi casco amiben lopáskár is van?
-
Grass
aktív tag
válasz szentkuti11 #54060 üzenetére
Azóta is keresem az igazit
A nagykerékről már letettem, majd valamelyik japám 4t lesz a befutó."Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
-
student
őstag
100/80-10 kerekek mennyire problémásak városi közlekedés szempontjából
-
huszi.gyb
senior tag
válasz student #54089 üzenetére
Ha megszokod vállalható, de a Hungária körútra kicsit kevés... Persze 10-es kerekeken ne akarj 70km/h-val (vagy fölötte) repeszteni. Nekem 1x sikerült 80km/h-t elérni Tacttal... Nem szerette, de brutális érzés volt... A CBF600-nál 200-nál nem volt ilyen halálfélelmem.
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #54088 üzenetére
Ezt tanúsíthatom. Kiváló társ, csendes, baráti a fogyasztása.
Sic Parvis Magna
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szmissz #54085 üzenetére
26 év alatt nem lehet motor Casco-t kötni... Hmm... Kedvesek.
Ha 26 évesnek kamuzom magam, akkor 125k/év az alap 135k a Motormax...
Oké, bukósisak, ruha, 4Road is bevallva. Azért vicces összeg...
szentkuti11: Az még hagyján, hogy 2 év alatt kifizettetik a vételárat... De, hogy a korom miatt mindenhol megsz.patnak... Hihetetlen. Bár nem mintha kötnék rá Cascot... Ennyiért biztos nem. Évi 20k körül elgondolkodnék, talán... De 120k?
Bár ugye, mint tudjuk, itthon egy 10 éves robogó vagyonnak számít, vagyonszerzési illeték is van rá.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #54097 üzenetére
Elvileg a gyári könyökön van valami csatlakozás, ami 4Road könyökön már amúgy sincs... És igazándiból nem sokat számít, csak annyit, hogy gyorsabban bemelegszik a motor. Meleg motornál ha jól tudom/gondolom nem számít... Vagyis csak annyit, hogy mindenhova lerakódik, és gyakrabban kell szétszedni.
EU szabványok közül sok baromság, egyik az EGR... A gyári megoldások híve vagyok, de itt most tényleg nem látom túl sok értelmét... Ha füstöl meg visszakötöm...
Amit kihámoztam az utánaolvasás során, az annyi, hogy van pár nitrogénes vegyület, amit ki tudnak ezzel szűrni... De a logika nálam ott tart, hogy ha termelődik egy robbanásnál Xdb molekula, ebből Y-t visszavezetünk. A korom lerakódik Y-Zdb molekula távozik... Hozzá adjuk az Xdb-ot, ami ugye a következő robbanásnál termelődik... Szóval lényegében nem értem, miért lenne kevesebb...
Más véleményeket is meghallgatok, meggyőzhető vagyok, ha ez hülyeség. De eddig motornál nem tűnik annak. Főleg, hogy egy karburátoros, sima 4T-ről beszélünk, lényegében "elektronika nélkül".
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest