Az Intel a PixelSync technikát még a 2013-as esztendő közepén jelentette be. A technológia képességeit az alábbi oldalon mutattuk be, de a rendszer DirectX és OpenGL kiterjesztésként használható, így direkt támogatást igényel a fejlesztőktől, emellett a hardver szempontjából is Haswell, Broadwell, vagy modernebb processzorok IGP-jét igényli.
Hirdetés
A PixelSync technikailag egy rendkívül gyors OIT (Order Independent Transparency, azaz sorrendtől független átlátszóság) implementáció, ami tényleg sok dologra használható fel. Jellemzően extra effekteket jelent az egyes játékokban, de a fejlesztők minden esetben felhasználják a rendszert az átlátszó felületek tökéletesen korrekt megjelenítésére.
Lista a már megjelent PixelSync kiterjesztést használó játékokról (bizonyos programoknál csak egy frissítés telepítése után érhető el a funkció):
- DiRT Rally
- F1 2015
- GRID 2
- GRID Autosport
- Total War: Rome II