Hirdetés
A multiplayer
Amennyiben a kampányt végigjátsza az ember, mondhatni automatikusan ránéz a többjátékos opciókra is, még talán akkor is, ha nem elsősorban emiatt vette meg a játékot. A kampányt még úgy ahogy sikerült végigjátszanom a hibái ellenére is és bár nem nagyon tetszett amit ott láttam, a legnagyobb meglepetés a multiplayer menüpontnál ért engem. Egész pontosan, kapaszkodjatok meg, egy darab játékmódot kapunk a pénzünkért. Ez nem más mint a Team Deatmatch, vagyis amikor két csapat harcol egymás ellen.
A második döbbenet akkor ért amikor feltűnt, hogy összesen kettő darab pálya található a játékban. Ok, értem én, hogy a multi csak és kizárólag kötelezőképpen került bele a játékba, de ezt azért én már túlzásnak éreztem. Mégis milyen a két csapat közötti harc? Egyszóval: unalmas. Mert tulajdonképpen miről is van szó? Mindenki helyezkedik, lefekszik, aztán ha meglát egy felvillanó távcsövet, odalő. Jobb esetben megkapjuk a pontunkat, rosszabb esetben minket szednek ki. Közelharcra sok esélyünk nincs, de ha mégis összejön, akkor a pisztoly párbajt az nyeri aki gyorsabb volt, hisz mint a kampánynál említettem, nagyon durva sebzése van a fegyvernek.
Egyébként lehetőségünk van itt több puska közül is választanunk, de sok vizet nem fognak a különböző típusok zavarni. Túl sok kört nem is játszottam le ebben a módban, mert mint említettem nagyon unalmas, főleg hogy az időlimitünk bőven 10 perc fölött van és egy kört legtöbbször az zár le, hogy lejárt a számlálónk. Teljesen érthetetlen, hogy miért kaptunk egy ilyen szegényes játékmódot, mert szerény véleményem szerint túl sokáig nem fogja húzni egy ilyen gyér felhozatallal. A kampánynál nem említettem, de itt azért felhozom, hogy a célzásnál próbáltak a készítők egy kis nehezítést eszközölni. Lévén figyelnünk kell a szélirányra is, így egy lövés nem biztos hogy oda fog becsapódni, ahova mi a célkereszttel célzunk. Emiatt korrigálásra van szükségünk, de mint korábban említettem, a játék fogja a kezünket, vagyis a korrigált célt is látni fogjuk, tehát mindig tudni lehet hogy hova kell lőnünk.
A grafikáról már írtam, a hangokra és a zenékre sok mindent nem lehet mondani. Zenével ha találkozunk, akkor teljesen átlagos taktusokat hallhatunk, míg a hangoknál sincs igazából semmi probléma. A szinkron tűrhető, a fegyverek nagyjából úgy szólnak ahogy kell, vagyis ilyen téren sok kivetni való nincs a játékban. Esetleg kicsivel több szikronhangot el tudtam volna képzelni az ellenség soraiban, de ez legyen a legkisebb gondunk. Bugokkal néhány alkalommal találkoztam csak, azok is inkább a grafika és a fizika terén voltak észrevehetőek.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!