- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
ph A kétféle kapacitással készülő, 12+4 tűs csatolóval szállított típus érdekessége, hogy az eszköz felőli oldalon egységesített konnektorokkal jön.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
Optimalizálás. A multiplatform játékok, már nagyon régóta nem az adott gépre fejlesztik, hanem megcsinálják, úgy hogy mindegyiken fusson, működjön, majd azt hozzáigazítják a konzolokhoz. Régen, még a 360-as idők előtt, de főleg a PS2-es időkben és előtte, még elfogadott volt, hogy bár ugyan az a játék volt, de más volt a grafikus motor, a hang, és sok más dolog is. Lényegében megírtak mindegyik konzolhoz külön. Manapság, meg megírják a játékot, ami ugyan úgy néz ki és ugyan úgy működik mindenhol (engine, mechanika, irányítás), csak max. a felbontás, frame rate, grafikai opciókban különböznek.
Vagyis egy BF-et nem fognak háromszor külön lefejleszteni, a PC/Xbox/PS-re mert se gazdaságilag, se fejlesztésileg nem érné meg. Ez viszont azzal jár, hogy igazából nem is nagyon használják mi a konzolok valós tudását (talán a Rockstar igen, vagy legalábbis ők az egyik olyan csapat aki legalább próbálkozik). A valós tudás kihasználásra ott vannak az exclusive-ok. Illetve gép kihasználás tekintetében Xbox-on csak lennének).
A Valhalla esetében ahogy írtam már a One-os témába, valószínűleg az AnvilNext 2.0 a ludas a dologban. Pontosabban elképzelhető az, hogy a Ubi nem igazán szeretne már plusz fejlesztést végrehajtani az core engine-en, egy CrossGen cím esetén. Nagy valószínűséggel már készül az új konzolokra optimalizált engine-jük, és inkább azt fejlesztik.
Amúgy az ilyenfajta engine bottleneck PC-röl igen régóta ismert tényező. Két példa gyorsan GTA IV és Crysis. Ezeknél nem az van, hogy modern gépen rosszul futnának, hanem inkább az, hogy amennyivel gyorsabbak, erősebbek a mai PC-k, annyival nem futnak gyorsabban ezek a játékok (pl. hiába 10-szer gyorsabb egy mai gép, mint egy 10 évvel ezelőtti, attól az a játék azonos beállítások mellet nem biztos, hogy 10-szer gyorsabban is fog futni).
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series S 512GB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
- Xbox Series X 1TB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
- Playstation 5 All Digital Edition 825GB, 12 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest