- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- SSD kibeszélő
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hardverek pünkösdre
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
PROHARDVER!
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #57919488 #62649 üzenetére
"Abban nekik semmi haszon ha Te megveszed goldert a havidijat."
Ahogy Arnold2 is írja, ez nem ilyen egyszerű. Ha lenne külön gold seller ($-ért) meg token seller (goldért) feature, akkor így lenne, de ugye össze van kapcsolva a kettő. Tehát ha nincs aki megvegye a tokent, akkor hiába akarná eladni valaki. Szóval a blizzardnak az az érdeke, ha minél több tokent vesznek az emberek (és Blizznek közvetlenül mindegy azért mennyi goldot kapnak), és hogy az emberek meg is vegyék ezeket a tokeneket.
Ha belegondolsz nem feltétlen akkor fognak sok tokent venni az emberek, ha sok goldot kapnak érte. Ugye ha neked kell 200k gold, és tegyük fel, hogy a pénzed kevésbé korlát, akkor a Blizz szemszögéből jöbb ha 50k egy token és veszel 4db-ot, mint ha 150k és így veszel 1-et. Szóval van itt egy egyensúlyi vonal, amikor a Blizznek maximális bevétele van, és ez nem a végtelen sok gold 1 token árnál van (persze azt szinte lehetetlen megmondani, hogy a jelenlegi ár mennyire van közel ehhez).Mondjuk ettől függetlenül szerintem hosszú távon nem fogja az előfizetők számát jelentősen befolyásolni a wow token. Mondjuk megjegyzem a Blizz saját bevallása szerint nem is számított erre.
Ugye a probléma:
a) "új" játékos (nem feltétlen frissen kezdő, ideértem olyanokat is akik eddig elvoltak ilyen pár ezer golddal és sose volt többjük). Őket lehet bevonzza a "majd egyszer nem kell érte fizetni", de hamar realizálni fogják, hogy ez nem hetek kérdése, hanem kezdőnek inkább fél év (felhúz karaktert, lehet felhúz többet mert nem tetszik neki, ismerkedik a világgal, felhúzza garrisont, csomó mindenre kell költenie, stb.)
b) meglévő játékos, akinek van elég goldja, de azt alapvetően farmolással szerezte, nem AH kereskedéssel: előbb-utóbb rá fog jönni, hogy túl sokat kell farmolnia ahhoz, hogy kifizesse a havi játékidőt. És ha a farmolás nem a kedvenc időtöltése, akkor előbb-utóbb megunja. Farmolás alatt nem feltétlen herb / ore gyűjtést értek, hanem pl. napi garrisonozás is ide tartozik. Főleg igaz ez, ha napi tevékenységhez van kötve a pénzszerzése, és ha kihagy pár napot, akkor már elég lehet ahhoz, hogy ne jöjjön ki az adott havi. Ők végül át fognak állni arra, hogy a wowtoken legfeljebb "kedvezményként" fog működni náluk (x havonta van 1 hónap ingyen wowja)Akik hosszú távon goldból fogják tudni fizetni a játékot:
AH kereskedéssel foglalkozók, akik régen nagyon sokat farmoltak és/vagy nem költenek semmire (beleértve mountokat, raidelést, akármit). De előbbi réteg mindenképp csak egy kis %, utóbbi réteg pedig előbb-utóbb az infláció áldozata lesz (és amúgy se egy tömeges réteg).Egyébként én is úgy voltam vele, hogy ha szépen naponta csinálgatom a garrisont, akkor havonta kb. összejön a pénz, illetve később majd gyorsabban is, ha followereket lecserélem meg felhúzom őket. Aztán volt egy hetem amikor nem igazán volt erőm / kedvem belogolni, ami során realizáltam, hogy akkor a havi már nem lesz meg... aztán rájöttem hogy francnak van kedve csak azért belogolni minden nap, hogy majd egyszer néha nagy ritkán játszak. Főleg hogy ott a GW2, ahol ugyanezt megtehetem "ingyen", farmolás nélkül (kiegeket meg kell venni, na de azt wowban is).
Szóval gyakorlatilag csak azok fognak megmaradni hosszú távon, akik tényleg játszani akarnak és nem csak "végülis ingyen akár lehet aktív is az acc". De ők meg maradnának előfizetéssel is. Igen van egy minimális réteg akik szó szerint nem engedhetik meg maguknak a WoW előfizetést, de ez a réteg még Magyarországon is minimális. Guildes tapasztalataim azt mutatják, hogy még a legszegényebbek is meg tudták oldani a havi előfizut ha tényleg akartak játszani (aztán mikor már kevésbé akartak, meg már csak a játék "social" része miatt akartak játszani, akkor jött az indok, hogy nem tudja megengedni magának). -
Cathfaern
nagyúr
Gyakorlatilag 0 lesz az előfizetők száma ha nyáron jönnek ki a WoW-al. Ha Overwatch úgy jön ki, mint a HS meg a HotS (nincsenek resetek béta során), akkor gyakorlatilag a novemberi bétát lehet éles indulásnak is tekinteni. Onnantól 2-3 hónapon belül simán kijöhet a WoW (és szerintem ki is kéne jönnie). Főleg hogy azért elég más játékosokat szólít meg a kettő.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Arnold2 #63468 üzenetére
Nem fut WoW mellett háttérben valami olyan böngésző oldal ami sok erőforrást eszik? Pl. akár valami flash lejátszóban zene. Az szokott ilyen gondot okozni (full screennel ezek nagyon low priot kapnak). Vagy nem pakoltál ki valami extra toolbart / widgetet / stb-t asztalra?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Viktor77 #63470 üzenetére
- Tálcán azonnal látom ha ír valaki skype-on, anélkül hogy hallgatnom kéne a pittyegést*
- Amíg várok wow-ra valamire, előtérbe tudok tenni egy böngészőt, úgy hogy látom WoW-ban mi történik, pl. chaten (böngésző nálam nem full screenen fut, oldalak többsége úgyis ~1300 pixeles felbontásra van optimalizálva)
- Full screenből a tab 2-3 sec, ablakból meg azonnali*Nekem igazából eddig ez volt a legfontosabb szempont, mivel távkapcsolatban éltem éveken át, pár héttel ezelőttig. Igazából most esett le, hogy akár már full screenen is játszhatnék
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Viktor77 #63473 üzenetére
Engem nagyon zavar ha pittyeg mikor ír valaki. Szóval se külső alkalmazásban, se wow whispereknél nincs engedélyezve hang. De tudom ez egyéni szoc. problem
Hmm fura, nekem alt+tab relatív sokáig tart, pedig relatív jó gépem van /hmm Illetve amit Arnold is ír, 2 monitornál full screen esetén ha kikattintok a másik monitorra, akkor is bekead 1-2 secre a gép.
Ez az overwolf viszont új nekem, ránézek majd, jónak tűnik Bár kár hogy saját appokkal működik csak.
Madwe:
Második monitor nem segít, lásd amit fentebb írtam. Okostelefon meg ~10 éve még nem volt megoldás, pedig akkor jött elő nekem először a probléma Illetve sokkal rosszabb és lassabb azon gépelni, mint bill-en. -
Cathfaern
nagyúr
válasz bypass|HUN #63592 üzenetére
Egyelőre bétás, szóval minden kijelentkezéskor törlődik minden a virtuális gépről, így minden alkalommal amikor használni akarnád újra fel kéne rakni a WoW-ot. Szóval jelenleg annyira nem használható
De ha napközben garrisonozni akarsz, és bekapcsolva tudod hagyni az otthoni géped napközben, akkor chrome remote desktop-al gond nélkül megoldható. -
Cathfaern
nagyúr
válasz lakisoft #63622 üzenetére
Nekem teamviewerrel használhatatlan volt a jobb klikk (mindenáron a kamerát mozgatta, hiába klikkeltem az asztalra), ami garrisonozáshoz nem árt. És ahogy olvasgattam ez másnál is probléma. Illetve amúgy is borzasztóan lagos volt, nem lehetett mozogni se rendesen. Chrome remote desktoppal jobb klikk oké volt, de be kellett állni este az asztalka elé, mert esélytelen volt hogy el tudjak futni odáig, annyira lagzott az is. Majd kipróbálom ezt a splashtop-ot is
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Lockal mennyire solozhatók egyszerűen Cata-s raidek? (tudom kb. mindennel solozhatóak, csak mennyire lehet ész nélkül végigmenni rajtuk tesco-s gearben is)
Illetve mage-el ilyen talenten érdemes menni? -
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Arnold2 #63675 üzenetére
Jah icy veins egész használható mobilról, szóval az lesz. Appstore-al kezdtem, aztán mivel semmi használhatót nem találtam ott, utána jöttem kérdezni
Igazából évek óta "inaktív" moderátor voltam már, rangom meg volt, fórumban, mint user aktív voltam, néha ha belefutottam moderálnivalóba megtettem. De ez unfair volt a tényleg aktív modokkal szemben, szóval ideje volt már. Arra már nincs időm / energiám, hogy aktívan moderáljak.
ldave:
Jah dettó, gamepod se megy... multi hátrányai, van ember arra is, hogy ilyen oldalakat kiszűrjön De legalább a frostshock megy[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz warcat #63719 üzenetére
Max szinten tényleg nincs sok értelme, de annyira jó lenne, hogy ha lvl32*-n nem kéne otthagyni az épp félben lévő zónát, mert már szürke minden, hogy az elmondhatatlan. És ehhez nem kéne semmi extra reward, a szintednek megfelelő xp és gear éppen elég.
*Értelemszerűen ide bármilyen lvl-t be lehet helyettesíteni
-
Cathfaern
nagyúr
válasz kenwood #63721 üzenetére
"Meg amikor a magusommal un goro craterben megolom az azonos szintu mobot ugy,hogy csak a staff-el utom"
Mondjuk ezen nagyban lehet segíteni azzal, ha leveszel minden heirloomot De az az általam felvázolt problémát nem oldja meg sajnos (max nem a map 20%-áig jutsz el mire szürke lesz, hanem a 30%-ig) -
Cathfaern
nagyúr
válasz DrGonzo22 #63733 üzenetére
Amit sose értettem, hogy ha görgőre is vannak bindolva gombok, akkor zoomot hogy állítjátok? Oké, raidben úgyis kizoomol az ember és nem nagyon tekerget rajta, de raiden kívül én jobban szeretem közelről nézni a világot (de időnként ott is célszerű kizoomolni, vagy pont bezoomolni és jobban megnézni valamit, stb.)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Arnold2 #63766 üzenetére
"Kitörlik az allit a játékból."
Valószínűleg jót tenne a játéknak. Na nem abban a formában, hogy az allis karakterek (fajok) nem játszhatóak többet, hanem hogy nem lenne két ellenséges frakció. De valószínűleg ezen már nem lehet igazán módosítani (talán majd megpróbálkoznak vele, ha már "minden mindegy" a WoW-nak. Addig túl nagy változás lenne). -
Cathfaern
nagyúr
Rájöttem! Magyar WoW-os (film)sorozat indul a barátok közt szereplőivel
-
Cathfaern
nagyúr
Ha már itt tartunk, lvl90->100-nak mi a leggyorsabb módja? (sokadik karakter már, láttam már mindent) Vagy nincs "trükk", csak tolni a questeket?
-
Cathfaern
nagyúr
1. Az egyik legunalmasabb questelési "metódus" időszakában implementálták: még nem volt olyan jó a sztorivezetés mint MoP és főleg WoD-ban, viszont már maguk mögött hagyták a hagyományos RPG-s questelést, azaz amikor nem csak végigmész egy útvonalon, hanem szépen felfedezgeted a dolgokat (tehát nem egyik hubról a másikra jársz).
2. Régi playereknek elveszett a nosztalgia faktor, új playereknek viszont ugyanúgy lapos és nyögvenyelős a questelés egy single player rpg-hez képest
3. Hatalmas logikai törést vezettek be a lore idővonalába, ami pont az új playereket zavarja meg a legjobban. Ugye most lvl1-60-ig: Cataclysm ideje, 60-70 BC, 70-80 WotlK, 80-85 megint Cataclysm. Látszólag az ég világon semmi se indokolja, hogy a playerek elmenjenek Outlandra lvl60 után. (ha már itt tartunk, nem ártana utólag betenni egy BC-WotLK és WotLK-Cataclysm átkötő questchaint is, mert oké annó voltak eventek, de újak ezekből már kimaradnak. Megjegyzem hasonlóan, aki nem tolta végig MoP-ot, annak halvány lila gőze se lehet arról miért is megyünk Draenorra)
4. Vanillában szépen fel volt építve a világ, minimálisan persze épített az RTS-ekre, de ha azokból semmit se ismertél, akkor is szépen megkaptad a bevezetést a lore-ba (én nem játszottam az RTS-ekkel, mégse volt olyan érzésem, hogy na most valamit nem értek miért történik). Viszont így hogy a Cataclysm sztorivonalára lett felépítve a lvl1-60, elég sok sötét folt lett (szerintem). Másként mondva Vanillában arról szóltak a questek, hogy ismerd meg a világot, míg most arról hogy ismerd meg a világot + a cataclysm sztoriját. Innentől kezdve az elsőre mindenképp kevesebb idő (quest) marad.
5. Személyes vélemény, de annyira zónákra és azon belül hubokra lett osztva a világ, hogy néha az ember úgy érzi, mint ha nem egy nagy világ lenne, hanem Super Marioban lépkedne egyik szintről a másikra, ahol nem igazán logikus miért jön egy havas pálya után egy tüzes. Igen, volt pár régi quest ami átesett a ló másik oldalára és szó szerint a kontinens tetejéről el kellett menni az aljára (Ungoro "Zeldás" quest chain ), de az jó volt, hogy néha a szomszéd zónába át kellett ugrani, illetve igazából 1-2 "epic" quest chainnél még az se gond ha nagy távokat át kell utazni (csak ezek számát ésszerű szinten kell tartani)
6. Összeségében iszonyat erőforrást beleöltek, miközben igazából így pár év távlatából semmit se adott hozzá a játékhoz, mivel összeségében régi játékosoknak rontottak a nosztalgiafaktoron, új játékosoknak meg nehezebb érthető lett a játék sztorija és unalmasabb lett a questelés. Miközben a cél az lett volna, hogy új játékosokat jobban megtartsák.Igazából a régi questelési rendszernek egy fő problémája volt: nem mindig volt egyértelmű hol is tudnál fejlődni. Ezt viszont egyszerűen meg lehetett volna oldani egy olyan táblával amit be is vezettek végül, ami elirányít a következő javasolt fejlődési helyre. Illetve pár plusz quest(chaint) kellett volna berakni, hogy a zónák jobban össze legyenek kötve (ez valahol nagyon jól megoldott volt, lásd elwynn-westfall-redrige-duskwood, de olyan 30-40 körül hirtelen eltűnt a talaj az ember lába alól és ugrált egyik zónáról a másikra).
Kicsit analóg a dolog az LFD / LFR problémájával. Iszonyat szívás volt amikor az ember 1 órán át vadászott groupot egy 5 fős dungeonre, 20 perc volt mire mindenki odaért az instához, és akkor derült ki hogy a healer már mentve van, vissza kell menni városba embert keresni, amit meg már a tank nem akart megvárni és leavelt. De erre nem az LFD lett volna a jó válasz, hanem a most bevezetett Looking for Group meg a cross-realm technológia. Ugyanez igaz LFR-re is.
Elindulhatnék abba a nagyon messzire vezető irányba, hogy ha LFD nem kerül be a mai formába (azaz marad a HC-kon a napi lockout), akkor sokkal lassabban lehetett volna megszerezni a dungeon geart, tehát több értelmes (!) kontentet adott volna a casualoknak, akik így nem unják halálra magukat, és nem kell bevezetni a mai formában az LFR-t. Akkor pedig lenne értelme sok dungeont csinálni, mert sok playernek adna contentet, tehát a raiderek is élvezhetnék a változatos dungeonokat, és nem lenne az mint most, hogy alig van dungeon egy kiegben. -
Cathfaern
nagyúr
válasz nonsen5e #64013 üzenetére
Ugye a DX12 előnye (legalábbis kezdetben) nem feltétlen a szebb grafika, hanem a CPU tehermentesítése. Ilyen téren pedig MMO-knak elég brutális FPS boost lenne, szóval nem lenne meglepő, ha a Blizz ráfeküdt volna (figyelem: ha lesz is, ez nem azt fogja jelenteni, hogy hirtelen úgy fog kinézni a WoW, mint a TERA online, hanem kisebb effektek és teljesítményjavulást jelent).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz nonsen5e #64031 üzenetére
"WoWnak az a nagy problémája, hogy a CoD szériához hasonlóan egy végtelenül toldozott-foltozott engine fut a játék alatt, egyre nehezebb benne a DX12-höz hasonló nagy volumenű újításokat eszközölni, úgy pedig különösen, hogy hozza is azt a teljesítménytöbbletet, amit elvárnak tőle."
Hagyjuk már ezt... ahhoz, hogy átálljanak WoD-ban deferred renderingre, gyakorlatilag újra kellett írni az egész motort. Lényegében 0 közös kódja van a mai motornak a vanilla/BC-s grafikai motorral. -
-
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #57919488 #64236 üzenetére
"Arrol sincs info, hogy mennyi a Shop forgalom"
Konkrét szám nincs, de egyik idei jelentésben említették, hogy bár csökken az előfizető szám, a bevételek nőnek... Szóval esélyesen úgy van ahogy írod. Ha még figyelembe veszem azt is, hogy kevesebb előfizető mellé kevesebb vas kell, meg drasztikusan kevesebb support, akkor a Blizznek még jobb is ez a helyzet."Nekem mar ott gyanus volt az osszecsapott kieg erzes mikor meglattam, hogy a DH-nak csak 2 Talent resze lesz."
Igazából semmi értelme a két melee dps warriornak, 3 ranged dps mage-nek és warlocknak, 3 ranged dps hunternek (ezen ugye változtatni is fognak... ), 3 melee dps rogue-nak és 2 melee dps dk-nak. Annak idején amikor bejött a talentrendszer, akkor a 1 questelős - 1 pvp - 1 pve ág volt a "terv", de ez a modell már rég túlhaladott. Aztán jött a 1 single target - 1 aoe dps ötlet, de ez se vált be. Még rá lehetne fogni, hogy így legalább mindenki a szájízének jobban tetsző speccel tud játszani, de a valóság, hogy az emberek 90%-a úgyis azzal fog, amire azt mondják a top raiderek hogy az a legjobb. Szóval lényegében van egy halom totál felesleges spec, teljesen felesleges lett volna emellé még egyet behozni (mert a ranged dps dh-nak tényleg semmi értelme nem lett volna, healerről meg már ne is beszéljünk). -
Cathfaern
nagyúr
válasz nonsen5e #64242 üzenetére
"akkor Grom hogyan is kerül feltűzve egy tüskére a felguard (mianeve?) mögé, ha ő ilyen nagyon nagy iron horde gonosz n stuff?"
Tényleg amúgy ingame hol fut ez a sztoriszál? Mert én is a trailerben pislogtam hogy Grom már "jó" Valamelyik raid? (legelsőt toltam csak lfr-el) Vagy legendary quest line? (előzőből adódóan azzal se állok valami jól)[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Arnold2 #64245 üzenetére
De a trailerben már fogylyul van ejtve (szép magyarosan ), illetve már "minket" dícsér Gul'dan-nak. Ez azért mindenképp szenben áll a bevezető küldetéssorozatbeli feltűnésével, ahol ugye erőteljesen meg akar ölni minket. Szóval valahol történnie kellett egy fordulásnak. Vagy ez semmilyen formában nincs meg ingame?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz wjbhbdux #64275 üzenetére
Ez micsoda? Ránézésre egy user által feltett kérdés (a linket nem tudom munkahelyről megnyitni)
Gertrius:
Mikor nem volt cross-realm DF, sőt DF se volt, hanem fővárosban kellett keresni embert instára, akkor is max 1 óra alatt össze lehetett hozni egy 5 főst (DPS-ként) egy átlag realmen, ami nagyjából 1000-2000 online játékost jelentett. Szóval amíg az össz. európai előfizetők száma nem esik le ennyira, addig én nem nagyon aggódnék (reálisan nézve amíg kb. 500ezer aktív játékos marad, addig ingame nem nagyon lehet majd érezni a csökkenést, feltételezve hogy összevonnak további realmeket, ami nyilván egy ilyen esetben bekövetkezne).laceszgamer:
Egy ilyen kérdőív semmivel se érne többet, mint a jelenlegi módszereik. Arról nem is beszélve, hogy az hogy a játékosok mit akarnak egyáltalán nem biztos hogy megegyezik azzal, hogy minek örülnének ha implementálásra kerülne (lásd még az ingyen gear - ingyen gold problémát). -
Cathfaern
nagyúr
válasz #57919488 #64289 üzenetére
"Nem a jatek koraval van itt a gond hanem azzal, hogy a jatek egyszer sikeres volt es utana meg csak passzivan akarjak a penzt havonta (talan kis munkaval pl. shop skinek) minden reklam es/vagy befektetes nelkul."
De jogos, nem azt írtad hogy kezdetek óta, szóval, akkor ne 10 év legyen, hanem mondjuk WotLK óta, lényegen nem sokat változtat. -
Cathfaern
nagyúr
Elég sokat összevontak már, szerintem nincs gond mostanában a "látható" népességgel (Milyen realmen játszol?) De igazán ahol meg számít mennyien vannak (pvp, instázás), ott meg már úgyis régen cross-realm minden.
Overwatch meg nem hivatalos infó, egy gamestop alkalmazott mondta ezt egy vásárlónak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen