Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ATM_automata

    őstag

    válasz snowdog #2723 üzenetére

    Érdekes amit írtál, ez is egy oldala a történetnek. Mit ír a szerződés és mit nem. Ha már egy történettel kapcsolatban azt kell vizsgálni, hogy mi van a szerződésben, akkor a cégnek rég rossz a viszonya az ügyfelekkel....ez sajnos tapasztalat. Ha a szerződésben foglalktakat kell magyarázni, pláne ennyi ember felé, akkor ott nem a vevők vannak tévedésben, hanem a marketing gépezet mondott valami olyat, ami nem fedi a valóságot.

    Én úgy gondolom, hogy nem csak a készülékekért és azok pillanatnyi szoftver állapotáért fizet az aki mondjuk tőlem vagy mástól navigációt vesz, mert ez a termékcsoport csak akkor ér valamit, ha frissen tartható rajta a térképek álltal nyújtott információ. Ha közölnék a gyártók, hogy a frissítés nem ingyenes, lehet a kutya nem venné meg őket azért a plusz összegért amit rátesznek egy PNA-ra azért, mert van rajta egy butított igo verzio.

    Lehet nem jó a példa, de egy windows xp home nem drágább, mint az igo és mégis akkor és úgy frissíted amikor csak akarod és tudod, nem kell érte pluszt fizetni. Ha megveszek egy corelt, akkor az is frissíti magát plusz pénzek nélkül.....de még a magyar szoftverek döntő többsége és legalább 1 év verziókövetést biztosít és nem csak az adabázisra, hanem a keretszoftverre is.

    Mio ügyben én úgy tudom, hogy a gyártó annyit ajánlott fel, hogy plusz pénzért lehet náluk venni nem igo alapú új mio térképet, ami nem ugyan az, mintha a meglévőt frissítenéd, a NavNGo meg széttárta a kezét és közölte, hogy miomaphoz ezek után nincs térkép update.

    Igazad van abban amit leírtál, csak erősen szolgáltatói oldalról közelíti meg azt a kérdést, ami arról szól, hogy mivel maradjunk meg a piacon, ha cég vagyunk, és hogyan nyújtsunk többet, mint mások nem csak szoftverben, hanem ügyfélkezelésben és szolgáltatásokban is.

    What else?

Új hozzászólás Aktív témák