Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz Kroni1 #9741 üzenetére

    Elsőként tényleg a kollega által javasolt "terhelésmegoszás" másnéven "energiamenedzsment"-es töltőberendezés tűnik célszerűnek.

    Mivel az 1x32A-ig csak 10-es réz vezetéket kellett anno használni, az 1x40-től 1x63A-ig már kötelező a 16-os vezeték, tehát tutira vezeték csere kell.
    Ez viszont azt jelenti hogy ha nem 2021 október óta érvényes dobozban van a mérőóra, akkor azt is cserélni kell, akkor meg már az amper bővítés amperenkénti 5k hufos díjával együtt az anyag és munkadíj eléri azt a költség szintet hogy olcsóbb a drágább töltő telepítése.

    Ha majd olyan kocsitok lesz hogy 16A-nél több töltési teljesítményre van szükség napközben, majd akkor kell bővíteni.

    #9742 biker
    Ehhez még kell külön mérőóra a főelosztóba nem?
    + további munkadíj a telepítés ha jól gondolom....azért ezeket is tegyük hozzá.

    [ Szerkesztve ]

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák