- Azonnali processzoros kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nhorbee
aktív tag
válasz kabelmania27 #80535 üzenetére
Szia!
Köszönöm szépen! Kipróbáltam, hogy a kék osztót feltettem a padlásra a négyes helyére, így csak az internet ment az egyik ágon. Sokat nem javult a helyzet sajnos. Ahogy észrevettem nagyon változó a sebesség. Tegnap este jó, ha 3 Mbit jött. Ma reggel egyszer mértem 52-t.Kipróbálom a céges laptoppal, hátha a laptopommal van a baj. (Bár ezt nagyon kétlem)
4 eszköz van a hálózaton, de azok miatt nem szabad, hogy ekkorát essen a sávszél. Javarészt telefon és tv, plusz a laptop.Egyelőre tanácstalan vagyok. Azért is fordultam hozzátok.
Mégegyszer köszi a sok segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
zoltanz
nagyúr
válasz kabelmania27 #80570 üzenetére
Az első elosztón az In-be érkezik a bejövő jel, és amin nincs semmi felirat azon megy tovább. Az out-on egy emeleti leágazás van, ami nincs használva most. Cseréljem meg esetleg?
Ipv6 nem volt aktiválva eddig sem.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
LouiS22
veterán
válasz kabelmania27 #80588 üzenetére
Helló!
Itt vannak a modemértékek és az elosztóról egy fotó: [link]
Nézem majd a tévében a másik két adatot nemsokára.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz kabelmania27 #80592 üzenetére
A hálózati probléma alatt mit értesz? UPC oldalán?
És persze köszi a gyors választ
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
tobias88888
őstag
válasz kabelmania27 #80586 üzenetére
Hát köszi, de ez nem válasz.
UPC csinálja ezt a hang effektet viasat6-on 18+-as reklám esetében? Valaki esetleg erre tud válaszolni? (akár mint csatorna, akár mint médiakártya)
[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
válasz kabelmania27 #80595 üzenetére
Tehát lefordítva: semmi olyan, ami az én felelősségem, ezt mindenképpen a UPC-nek kell orvosolnia, igaz? Bocs, fáradt vagyok és lassú a felfogásom.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
zoltanz
nagyúr
válasz kabelmania27 #80573 üzenetére
Megpróbálom még ezeket.
A szolgáltató szerint valami karbantartás is van a hálózaton, várható befejezés ma.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Amazonas
senior tag
válasz kabelmania27 #80605 üzenetére
Szia,
nem a saját modemem, hanem biztosan valamelyik szomszédé a házban. Itt Pesten használom csak a Wi-Free-t, otthon a saját előfizumról WLAN-ról és UTP-kábelen mennek a cuccok.
A jelszint- és sebességértékeket csak simán a conky által kijelzettek alapján írtam.[ Szerkesztve ]
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #80619 üzenetére
Update:
Kikapcsoltam a modemet, és a tévé adás megjavult. Aztán visszakapcsoltam, és megint pixeles lett.
A "Jelszint" a ~60 körüli értékekről felmegy 72-re. (Az sem túl sok, mert még "sárga" érték.)
Tegnap este kontroll céljából párszor megismételtem a műveletet, és ma reggel is.
Ugyanúgy ~71-72, ha ki van kapcsolva a modem, és akkor nem szaggat a kép. (Bár egyszer-kétszer mondjuk úgy fél órán belül így is pixelesedett pár másodpercre.)
Ha bekapcsolom, akkor visszaesik, ~60-66 közötti értékekre, és annál már folyamatosan teljesen rossz a kép és a hang megint.
(Ilyenkor a "Jelminőség" sem folyamatosan 100, az is le esik 90 és 100 közé, de még a "zöld tartományban marad. Egyelőre.)Ezek alapján mi a teendő?
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #80623 üzenetére
A netmodem jelértékeit a modem konfig alkalmazásban melyik menüpontban is tudom megnézni?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #80625 üzenetére
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #80629 üzenetére
Köszönöm az információt!
Segíts kérlek, hogy értsem...
Miért kell tovább csillapítani szűrőkkel a jelet? Hát nem éppen az a probléma, hogy gyenge a jel, amit az egyes eszközök kapnak?
Hogy 4 eszköz együttes használatához nem elég a jel, ezért inkább erősíteni kellene?
Egyébként ránézésre egy ilyen "hpf" szűrő volt a modembe futó kábel végén. (Amit hétfőn levett róla a szervizes.)"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #80632 üzenetére
Megnéztem egymás után ötször is.
Nem megy el az adás a feltöltés tesztelésekor, sőt!
Abban a ~12 másodpercben, amíg tart a feltöltési teszt, teljesen kisimul az adás. Amint végetér a feltöltés teszt, már esik is szét pixeles darabokra, és szaggat a hang."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #80634 üzenetére
Ilyet raktak be most a padlásra:
És ilyen volt előtte:
- Jól látom, hogy ez a korábbi nem csillapított semmit, hanem csak átengedte a jelet, ami az utcáról jött?"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #80644 üzenetére
Köszönöm az info-t Mindnyájatoknak!
Bejelentem, aztán reméljük a legjobbakat. (Mint mindig...)"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #80648 üzenetére
Múlt hétvégén bejelentettem a problémát, viszont sajnos egész héten hiába vártam, hogy kijöjjenek megjavítani az oszlopon, a bármi által is okozott, megtapasztalt "anomáliákat"...
Mérges vagyok rájuk emiatt."Aquila non captat muscas."
-
cris78
őstag
válasz kabelmania27 #80951 üzenetére
Megpróbálom, Elég egy áramtalanítás?
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
tomp
félisten
válasz kabelmania27 #80984 üzenetére
Áramtalanítás óta rosszabb lett a wifi. Szerintem ez kilehelte a lelkét...
-
kokii
tag
válasz kabelmania27 #81077 üzenetére
A jelerősség 50 a minőség 100 körül van azoknál a csatornáknál amik mennek,ahogy néztem a leválasztó nélkül is ezek az értékek vannak, viszont vele a 112-es 690-es freki (ezeket nézzük igazából, RTL Klub HD, TV2 HD), a minőség annyira rossz, hogy vagy nincs- vagy nézhetetlenül rossz a kép.
Osztóval kezdek egyébként amikor bejön a házba a kábel, egyik megy a falba (fenti TV-hez), másik tovább. Utóbbi a modem elé osztódik ketté, aminek egyik vége megy a modembe, másik a TV-be. (ide került ugye közvetlenül az általam vett leválasztó)Ezekkel az értékekkel van értelme bejelenteni, valamint tudnak/fognak bármit kezdeni vele?
-
Tappancs2001
senior tag
válasz kabelmania27 #81077 üzenetére
Szia! Köszi a segítséget. A 1221-en nagyon hosszú a várakozási idő, ezért probáltam a my upc fiókomban csomagot váltani, de ott az az üzenet fogadott, hogy nem lehetséges online rendelés, csak valamelyik üzletben személyesen. Ennek mi az oka? A véletlen műve, vagy szándékos?
-
Levi123
senior tag
válasz kabelmania27 #81089 üzenetére
Erre számítottam én is, akkor 500-as netet karmolok ki belőlük ugyanannyiért
@(#81091) ztsoft köszi neked isLevi
-
Levi123
senior tag
-
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81099 üzenetére
-
kokii
tag
válasz kabelmania27 #81089 üzenetére
A modem kikapcsolásával sem javul a helyzet.
Viszont tematikusabban végignézve a HD csatornákat, sajnos azért több mint 2 rossz freki van (112, 128, 594, 690, 714, 722).
De az említett kettőn (112, 690) kívül egyébként a nagyobb része annyira nem is volna fontos, fele csatornáról azt se tudtam, hogy van.
Van így bármilyen létjogosultsága bejelenteni? Vagy próbáljam meg a másik leválasztót előbb mindenképp?[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz kabelmania27 #81099 üzenetére
Lehet tudni kb mikor jön a docsis 3.1?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Levi123
senior tag
válasz kabelmania27 #81099 üzenetére
Ja mert saját beüzemelésnél elállhatok a szerződéstől vagy miért jobb?
d3.1-et nem ismerem.. utánaolvasok.Levi
-
Levi123
senior tag
-
Roklif
csendes tag
válasz kabelmania27 #81089 üzenetére
Üdv!
Nem volt bridge (modem) mód ezért kikapcsoltattam az ipv6-ot, amit azóta ki is kapcsoltak. Vezetékes méréssel ezeket a modemértékeket produkálta:
Vezetékkel egyébként a torrent is hasít, de vezeték nélkül átlag 2.5mbit/s. És sajnos saját routerem sincs, hogy kirpóbáljam, hogy a bridge mód javít-e a helyzeten. -
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81154 üzenetére
Modem üzemmódban használom.
Az elosztók idén már 2x lettek cserélve (technikus szerint nagyon jó minőségűek)
Volt bekötve csillapító majd kivették egy másik kiszálláskor. -
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81159 üzenetére
-
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81161 üzenetére
Sajnos nem segít az újraindítás/reset, azonnal ugyan az a hiba...
Csak a hibabejelentés segít, utána általában estig vagy 1-2 napig jobb a helyzet.
Wi-Free ki van kapcsolva.
-
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81165 üzenetére
Nem változik a helyzet ha ki vannak kapcsolva a TVk.
A csatlakozókat ha lehúztam, akkor sem (sőt, talán ekkor még mintha sűrűbben jönne a hiba). -
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81168 üzenetére
Ilyen jellegű probléma esetén mi a kiút?
Ügyfélszolgálat és technikus nem tud mit tenni. IT technikussal hiába kértem, nem tudok beszélni.
Egyetlen alternatíva az Invitel lenne, de nem hiszem, hogy bárki is ajánlaná (ráadásul lassabb és drágább)...
Valamilyen módon el lehet érni, hogy fejlesszék a hálózatot, vagy ez majd bekövetkezik ha ők is úgy gondolják...? -
hardverlog
aktív tag
válasz kabelmania27 #81152 üzenetére
Szia, a linkeden lévő mindkét osztóval próbáltuk és brutál szagat a kép sajnos. Ma jön ki a UPC megnézni.
Amit észrevettem, hogy a jelerősség/jelminőség 60-100 között folyamatosan ugrál, kiemelten a késő délutáni/esti órákban. -
Flashcash
Közösségépítő
válasz kabelmania27 #81168 üzenetére
A jelszintjeim a következők:
[kép]
Két darab ilyen splitter van beépítve, így összesen 3 végpont van:
[link]
Koax kábel:
[link]A legelső leágazáson van a TV1
A második splitteren (+12m koax kábel) pedig TV2 és a kábelmodem.Köszi,
[ Szerkesztve ]
-
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81173 üzenetére
Megfordítottam, nem változott a helyzet.
Modem logban az alábbiak vannak, esetleg ebből valami leszűrhető?
Idő
Prioritás
Leírás
26-11-2019 18:22:41
notice
GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[89.135.76.9];CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 16:50:11
information
Authorized;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 16:50:11
notice
REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 16:50:08
notice
TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 16:50:02
warning
MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:20
notice
Cable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 14:36:52
critical
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 06:27:36
information
Authorized;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 06:27:35
notice
REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 06:27:32
notice
TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
26-11-2019 06:27:26
warning
MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:20
notice
Cable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-11-2019 17:24:13
error
DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-11-2019 16:58:56
warning
TEK Invalid - Invalid Key Sequence Number;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-11-2019 05:24:12
error
DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-11-2019 04:37:41
critical
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-11-2019 17:24:11
error
DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-11-2019 15:58:16
critical
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-11-2019 05:24:10
error
DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-11-2019 14:56:59
warning
TEK Invalid - Invalid Key Sequence Number;CM-MAC=34:2c:c4:23:b0:68;CMTS-MAC=00:01:5c:49:36:42;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; -
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81183 üzenetére
Igen, router nélkül is ilyen, illetve a router testvéremnél hibátlan: digi 1000mbit
-
mackosajt
addikt
válasz kabelmania27 #81185 üzenetére
No igen.
Az ujrainditas.
Mióta 32 amperen vagyunk a 10 helyett, nincs "automatizálva" a túl sok fogyasztó miatti kismegszakito leoldas.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
BalaNce87
addikt
válasz kabelmania27 #81183 üzenetére
bocsi ha félreérthető voltam, én a modem újra regisztrálására gondoltam, már ha a cb-t kukázom és marad a TC, a modem beállításaiba tudom hogy kell belépni, az előbbihez úgy tudom hogy kell a mail címed @ előtti része és a jelszó ami a szerződésen volt, ami már nincs meg és azt kéne megtudni valahogy, ha lehetséges.
-
mackosajt
addikt
válasz kabelmania27 #81196 üzenetére
Csak emlegetni kellett a villamos problémát, reggelre szomszédban lakó 93 éves rokonnal elfustolt egy kotodoboz. Van ott minden, réz, alu, sodort kötés, csoki.
Na ott most megy a gondolkozás.Én meg akkor igyekszem havonta resizni a Hitront.
Egyébként meglepő, hogy bár öregszik a hálózat itt a kertvarosban, mostanában nincs se net, se tv probléma, ami arra fogható lenne.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
F_Zolee
veterán
válasz kabelmania27 #81199 üzenetére
Máshol jó elvileg. Családi házról van szó. De gyanítom ott a gond, hogy az oszlop és ház közötti szakaszt egyik se nézi-nézte.
-
mackosajt
addikt
válasz kabelmania27 #81202 üzenetére
Nas megy 24/7, illetve folyamatos 3 muszakolok, így a net állandóan megy.
Nas heti 1x újra van indítva ütemezett feladattal.
Lehet a kapcsoló óra a megoldás. Majd beszerzek egyet.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
Gondics
csendes tag
válasz kabelmania27 #81214 üzenetére
Igen, a TV 100 Mbit/s-t tud. Most jelenleg Wifin van, az 5 Ghz-en az gyorsabb. Az acess point eszközre is "panaszkodik", de ha nincs befolyása a connect box heti többszöri újraindulására akkor ok! A másik ami gond, hogy szinte minden nap a mobil (samsung A70) wifi jelnél felkiáltó jel van egy darabig és a részletekben azt írja , hogy ha a net rendbe jön akkor megy csak a wifi és tűnik el a felkiáltó jel. Ezt nem tudom mit jelent.
-
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #81226 üzenetére
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #81228 üzenetére
Köszi!
A probléma a következő volt, még a bevezetés hetében kikapcsoltattam a Wi-Free-t. Nem tudtam új jelszót rendelni a szolgáltatáshoz - hibaüzenet nélkül nem történt semmi, tehát nem tudtam manuálisan regisztrálni a modemet (még a kapott jelszó sem volt jó).
Wi-Free-t újra aktiváltam, adtam új jelszót. Ezt a webmail-hez is megcsináltam, majd láss csodát működött.
mobal,
szerk.: átlag úgy 420 és 500 között mérek letöltés sebességet. A routerem jó hozzá (WRT1200AC). Nekem elég.
[ Szerkesztve ]
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
kokii
tag
válasz kabelmania27 #81077 üzenetére
Ez a leválasztó királyul működik, kár hogy elsőre nem ezt vettem. Köszi
-
djentleman
kezdő
válasz kabelmania27 #81187 üzenetére
Sikerült megtalálni a hibát, nem a connect box okozza (ez jó hír lehet másoknak, akik az én írásaim miatt féltek tőle).
A mai napon végre egy fiatal, agilis, őszinte technikus jött, aki végignézett mindent, kicserélt minden neki nem tetsző csatlakozót és tesztelte a jelszinteket.
Mutatta, hogy a településen lévő főelosztó (nob?! nem teljesen értettem) okozza nálam a packet loss-t, amit ő lát valóban (ügyfélszolgálaton nem láttak hibát most sem és csak úgy küldtek technikust, hogy ki kell fizessem).
Elmondása szerint valószínűleg mástól érkező jel rombolja a teljes településrészen (mutatott pár patkány rágta, forrasztott, stb abszurd kókány bekötést) ezért erre tett egy bejelentést a központjukba.
Ha lesz idejük elkezdik átvizsgálni az utcai elosztókat, hogy kiszűrjék, honnan jöhet a hibás jel majd a főelosztót is ellenőrzik.
Várni kell, de amint tudják, elhárítják a hibát.
1 év, 6 különböző technikus és számtalan hibabejelentés után végre ki lett mondva, hogy nem én vagyok a h*lye, nem nálam van technikai hiba...
Nagy segítség volt, hogy végigvezettél a hibalehetőségeken és ki tudtam zárni végül mindent, köszönöm szépen Neked és másoknak is a segítséget!!!
-
Rogiii
aktív tag
válasz kabelmania27 #81310 üzenetére
És utána már át tudom váltani a cb beállításaiban, vagy ha kikapcsoltatom alaból átvált?
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!
-
H0r1
tag
válasz kabelmania27 #81307 üzenetére
Szia!
Atallitottam modemre, es bedugtam egy sajat routert. Onnantol kezdve minden jol mukodik. Szoval eppenseggel ez is megoldas lehet. Nem lakopark, nem lesz baj a2.4 ghz-vel! Koszonom!
-
Zolifarkas
tag
válasz kabelmania27 #81310 üzenetére
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Politika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- EAFC 24
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Android szakmai topik
- C# programozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB
- Airpods Pro 2 Lightning /// Apple Garancia 6 Hónap + SZÁMLA
- AirPods Pro 1 MagSafe Charging Case /// Számla + Garancia
- Samsung Galaxy Buds FE Fekete Fülhallgató /// Bontatlan // Számla + Garancia
- Corsair Vengeance RGB DDR5 64 GB 6000 MHZ ( 2x32 ) FEHÉR /// ÚJ // Számla + Garancia