Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jenne

    senior tag

    Viszont megoldódott a MediaCard kártya gondom, bár nem volt egy egyszerű "megszülni"
    Emberke, aki a Vodától jött (maszek autó és valami alvállalkozó embere) a Kártyát fordítva tette bele a modulba. Első hiba. Aztán valamit nem regisztráltatott be a szolgáltatónál (hatszor telefonált, de a kérdéseit hallgatva ... hát nem igazán éreztem hozzáértőnek...)
    Na mindegy is. Felhívtam a voda ügyfélszolgálatot, technikai tanácsadás menü....
    Kedves női hang, kérte a Smart kártya számát, adatlapomon látta, hogy azt van kiadva, beaktiválva meg nem volt vagy valami hasonlót mondott. Szerelő elfelejtette amikor itt volt nálunk...? :(( Mindegy is. Görcsölhettem volna holnapig akkor sem lett volna így eredmény. Végig futtattuk az automatikus hangolás keresést, kártya nem volt a TV-ben! Addig nem szabad beletenni! (szerelő meg a Tv-be betett kártyával csinálta ezt végig.)
    Automatikus hangolás végén MediaCard be a TV-be, semmi. Rákérdezett a hölgy, hogy milyen helyzetben van a modulban a kártya? Melyik oldala merre van a modulban? Persze hogy fordítva volt benne, én láttam amikor a szerelő ezt beletette, mondtam is a hölgynek, gondoltam Ő a szakember, Ő tudja és én is így próbálgattam.
    Na de lényeg, hogy végre okés minden. Egy bajom van már csak, hogy teljesen más sorrendben listázta ki a csatornákat a MediaCard mint amit én már addig megszoktam.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák