Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    félisten

    válasz H0r1 #76517 üzenetére

    A leírásod alapján csak Wifin nézted. Ahogy az összefoglalóban is olvasható, ha hálózati kábellel (LAN-kábel, UTP-kábel, ki hogy hívja) összekötött számítógépen is van probléma, akkor mérvadó a dolog, egyébként pedig Wifi problémáról beszélünk. Azt csak az elmúlt pár héten kb. 3-4 naponta kellett leírni, hogy a Wifi nem megbízható kapcsolat, erősen függ a környező egyéb Wifi (és más rádiós) eszközök által leterhelt csatornáktól, hogy milyen a kapcsolat.

    Szóval...

    1.: Rákötöd kábellel a számítógépet, ha úgy is gond van az internetszolgáltatással -> hívod az ügyfélszolgálatot.
    2.: Ha úgy nem jelentkezik a probléma, akkor feltehetően Wifi probléma áll fent, ami elég sokrétű lehet, telepítsd fel egy wifi-ellenőrző programot (minden operációs rendszeren találsz ilyesmit), és nézd meg melyik csatornák a legkevésbé leterheltek (legkevesebb eszköz van rajta), és próbáld meg átállítani a ConnectBox wifi hálózatát arra a csatornára. Írod, hogy "csak" 5Ghz-en jelentkezik, akkor próbáld meg 2.4Ghz-en használni (bár kétlem, hogy menni fog).

    A legesélyesebb probléma az, hogy már az 5Ghz-es csatornák is elkezdenek megtelítődni, egyre több eszköz használja őket, emiatt egyre ritkábban kerül sorra a saját hálózati eszközöd a csomagküldésre.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák