Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shylock

    csendes tag

    válasz ztsoft #54270 üzenetére

    Ha megnézed a speedtest-es eredményeket, ott is az látszik, hogy nem a befelé jövő forgalommal van a gond, hanem a kifelé menővel, vagyis az nagyon nincs is, mert a 0.14 Mbit/sec értelmezhetetlen. A célom is az volt, hogy a kifelé menő forgalmat terelem másik portra.

    Azért gondolom, hogy nem nálam van a gond, mert az volt a nulladik lépés, hogy minden hálózati elemet kiiktattam a laptopom és a modem között és közvetlenül, kábelen keresztül kapcsolódtam a modemhez, ugyan azzal az eredménnyel.

    Mobilinterneten keresztül (Vodafone) ugyan ezek a problémák nem jelentkeznek, sőt Digi-s vezetékes internetről sem tapasztaltam soha semmilyen problémát. Ha megnézed a Digi-n mért eredményeket, ott még a ping is nagyságrendekkel jobb VPN-en keresztül is. 9-es pingem UPC-n csak VPN nélkül van.

    Viszont a VPN-es problémám nem egyedi, a UPC-s vezetékes internettel rendelkező kollégáim (7-en), szintén ugyan úgy szenvednek a lassú VPN-től mint én.

    Az első dolgok egyike volt, hogy elmentem az egyik barátomhoz, aki szintén UPC-s és nála is kipróbáltam, hogy hogyan működik a VPN-em, az eredmény ugyan az volt. Pedig másik kerületben lakik, neki már a legújabb fehér UPC-s modemje van. (Ezt csak azért emelem ki, mert a UPC már másodszor akar modemet cserélni 2 hónapon belül)

    Az SMTP levélküldés / DNS kiszolgáló futtatása engedélyezése (MyUPC felületen) Ezt először az egyik UPC-s helpdeskes javasolta, hogy legyen bekapcsolva. Aztán mutatta meg, hogy hogyan tudom magam is ki bekapcsolni a myUPC felületen.

    Igazad van, ennek tényleg semmi köze hozzá, de mivel Ők javasolták, így inkább megcsináltam, nem akartam én lenni az oka, hogy nem működik. :)

    A legnagyobb problémám az, hogy a UPC nem tud vagy nem akar kilépni a megszokott probléma megoldási keretek közül.

    Minden egyes alkalommal mikor felhívom Őket már egy 20 perces monológot mondok,hogy mi az ami eddig ki lett probálva és mit ne csináljunk már. Aztán mindig visszatérünk ugyan oda, hogy cseréljük le megint a modemet. Mert, hogy az új Ubee-s modemnek nem elegendő a teljesítménye (szerintük) a VPN forgalom kezelésére és ha kifizetek egy egyszeri 5000 Ft-ot,akkor holnap már hozzák is az új modemet. Aztán mindig elmondom, hogy nem akarok fizetni, főleg nem úgy, hogy a Cisco modemmel is tökéletesen működött korábban minden és garanciát meg ők sem vállalnak, hogy ez akkor biztosan megold minden problémát.

    Tapogatózom a sötétben. Ahogyan írtam is, az OpenVPN-el az ég világon semmi gond nincsen,sajnos nem tudok válogatni, adottság, hogy a cégemnél ez a típusú VPN van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák