Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz kabelmania27 #35738 üzenetére

    Igen, de a dolog nálam úgy történt, hogy bejelentettem a hibát, majd kijött egy technikus, aki mindössze annyit csinált, hogy megállapította, hogy a hiba a külső hálózatban van, bejelenti, és majd jönnek (a jövő héten) megcsinálják. Megint eltelt x idő, nem jöttek, ismét bejelentettem, elmeséltem a történetet, majd kijött egy technikus, aki szintén megállapította, hogy a hiba nem nálam van. És talán a harmadik emberke volt, aki úgy jött ki, hogy végigmászott több oszlopott, lement a node-hoz, megcsinálta amit lehetett. Ez nem a technikus hibája volt, hanem az üfsz balgasága, akik egyszerűen nem képesek összekötni a hibabejelentéseket, még akkor sem, ha arra külön felhívom a figyelmüket, és én nem a technikust "utasítottam", csupán az ügyfélszolgálatnak rágtam a fülét, hogy nálam ez már ki lett vizsgálva, 1x, 2x...

    [ Szerkesztve ]

    Hirdetéseim: https://shorturl.at/L8E51

Új hozzászólás Aktív témák