Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AnonymusX

    senior tag

    válasz zzola #131544 üzenetére

    Nem jó a hasonlatod. Telefonnal nem szolgáltatást veszel, hanem hardvert, a tévé esetében a szolgáltatásért fizetsz. Ha a szolgáltatásban benne van a TV2 play használata, akkor annak megfelelően kéne működnie.

    A minimum az lenne, hogy a Vodafone az ügyfelei érdekét nézve kérné a javítást az app fejlesztőitől. Vagy a Vodának nem érdeke saját rendszerén a jól működő alkalmazás?

    Nyilván nem kell nyitva tartani a hibajegyet míg meg nem oldódik, hisz a megoldás látszólag rajtuk kívül áll, de ne várjuk el a felhasználótól, hogy ő menjen utána ennek. Ez csak egy kényelmes lerázás, amelyet a legtöbb cég alkalmazni szokott.

    Úgy látszik a telko szektor szeretne még pár jogszabályt a nyakába, hogy ez az eset kezelve legyen, mert amire nincs jogszabály, arra tesznek, akarat nincs a megoldásra.

Új hozzászólás Aktív témák