Hirdetés

  • Hibajavítások ASUS routerekhez

    ph Három kritikus sérülékenységet javítanak a most kiadott firmware-ek, érdemes telepíteni őket, ha érintettek vagyunk.

  • OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro

    ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.

  • Destiny 2: The Final Shape teszt

    gp Finiséhez ért a fény és a sötétség egy évtizede indult harca, befutott a Bungie híres játékának a fináléja, amiben pontot tehetünk egy régóta húzódó fontos konfliktus végére.

Új hozzászólás Aktív témák

  • Carlos73

    csendes tag

    Tavaly szeptember óta harcoltam a szolgáltatóval, mert iszonyatosan instabil és lassú volt a netem. Mivel modemről megy a tévé és a telefonszolgáltatás is, így azokkal is meggyűlt a bajom. Előbbi esetében a visszatekerés, műsorvisszanézés reménytelen volt, utóbbinál a beszélgetéseim folyamatosan szétkapcsoltak. Megannyi telefonos bejelentés és technikusi kiszállás után december közepén sikerült kikapcsoltatni az IPv6-ot. Néhány napig nagy volt az öröm, mert rég nem látott sebességgel szakított az 500-as netem.

    Karácsonykor azonban jött a feketeleves és a netem újra belassult, de nem kicsit. Van hogy az oldalak be sem töltődnek, vagy csak nagyon lassan, gyakorlatilag a speedtest oldalak még sebességet sem tudnak mérni, annyira gyalázatosan rossz a netem. A tévé és a telefon is ugyanúgy viselkedik mint korábban.
    Nagy ritkán a modem újraindítása valamit segít a dolgon, de ez csak ideig-óráig nyújt megoldást.

    Tegnap felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, hogy a CH 7465VF típusú fekete színű modemem (amit még októberben kaptam egy fehér helyett) a mai napig nincs beregisztrálva. Ezért nem tudnak jelszintet sem mérni és technikust sem kiküldeni hozzám, ezért számítsak arra, amíg a modemet nem látják a rendszerükben addig azzal kell beérnem ami van.
    Megjegyzem, hogy ezt már több ügyfélszolgálatos ügyintéző is említette nekem, de azon kívül, hogy folyamatosan sürgetik azt a bizonyos háttércsoportot, azon kívül egyebet tenni nem tudnak. Mondjuk azt sehogy nem értem, hogy ha a modem valóban nincs regisztrálva, akkor az IPv6-ot hogy sikerült kikapcsolniuk és egyáltalán hogy van akkor netkapcsolatom (még ha szar is).

    Összegezve van egy be nem regisztrált fiktív modemem, egy minősíthetetlenül szar netkapcsolatom, és mindezt az ügyintézők csak sajnálni tudják. Nem tudom mitévő legyek, hova, kihez forduljak. Nem akarom elhinni, hogy ezt nem tudják orvosolni. Ha valakinek van valami ötlete azt megköszönöm.

Új hozzászólás Aktív témák