Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    Na most már kezdem kapisgálni, hogy miért is nem vonják a csoportost és hogy mire utalt a "nem kell csinálni semmit" kérésük.

    Mobilszámlánál nem változtattak semmit a szolgáltatói meg fogyasztói azonosítón. A fogyasztói azonosító maradt a régi, a szolgáltatói is, csak az vmiért az OTP-s maradt. Ennek ellenére a levonás működik nem OTP-ről is.

    Vezetékes számlánál az egyéb bankokhoz tartozó szolgáltató azonosítót átírták az OTP-sre, a szolgáltató nevét UPC&UPCDIRECT-ről VODAFONMOZRT-re, a régi fogyasztói azonosítóhoz hozzácsaptak még 4 karaktert:"0001". Így a régi 8 jegyű két 00-ával bővített 10 jegyű vezetékes előfizetői azonosító 14 karakter lett.

    Feltehetően ez utóbbinak van a legtöbb köze ahhoz, hogy miért is nem megy a levonás.

    Ezzel szemben meg:

    Hogyan válthatom fizetési módomat csoportos beszedésre?

    Ha a leggyorsabban szeretnél eljárni, keresd fel bankodat és igényeld a csoportos beszedési megbízást vagy állítsd be netbankodon keresztül!

    Az ügyintézéshez szükséged lesz:
    számlafizető azonosítódra és
    a GIRO kódra: OTP banki ügyfeleinknél: A11895927; egyéb banki ügyfeleinknél: A10987278T001

    Más: a vezetékes számla letöltése továbbra sem érhető el, mert amit letölthetővé tesznek, az csak egy hívásrészletező. Miért nem lehet ezt odaírni?!

    Aki szintén csoportos beszedéssel fizeti (asszem talán woodworm?), az nézze már meg legyen szíves, hogy nála variáltak-e valamit a már beállított megbízással. Előre is köszönöm.

Új hozzászólás Aktív témák