- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz mattheus #122949 üzenetére
Sokszor leírtuk már itt: téged nem „a Vodafone” hívott fel, hanem egy külsős üzletkötő, aki jutalékért dolgozik. Az ilyenek pedig sosem adnak jó ajánlatot, nekik ugyanis ez nem érdekük. És annak érdekében, hogy rábeszéljenek a maguk cseppet sem kedvező ajánlatára, még olyan, enyhén tisztességtelen húzásokra is képesek, hogy azt füllentik, kivezetésre kerül a meglévő csomagod. Megkockáztatom, hogy amennyiben régebbi csomagod van, akkor annyi igaz ebből az állításból, hogy új előfizetőknek már nem értékesítenek ilyen csomagot, de akinek már ilyen van régebbről, annak nem kötelező új csomagra váltania.
Szóval mindenképpen te keresd meg a Vodafone-t, ha kedvező ajánlatot akarsz kapni.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #122883 üzenetére
Ma reggel felhívtam a 1270-et, és jeleztem, hogy a múlt csütörtökön újonnan kötött szerződésem dokumentumait nem lehet letölteni a My Vodafone fiókomból, mert nincsenek ott, ahol lenniük kéne aszerint a 4 db tökegyforma e-mail szerint, amelyeket erről küldtek nekem. Ígéretet kaptam, hogy elküldik a dokumentumokat.
Ugyancsak jeleztem, hogy nem kaptam meg az új tévés csomagomhoz járó, Filmbox+ szolgáltatás használatához szükséges kódot/kupont.Eredmények:
– dokumentumok még mindig sehol,
– délután küldtek egy kódot az RTL Most+-hoz…Azt hiszem, t***n szúrom magam.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Kicsirics77 #122954 üzenetére
Igen, de miért akarnék elállni? Ha elállok, akkor utána jobb lesz?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Kicsirics77
veterán
válasz kezo0 #122955 üzenetére
Én most megint a számlázással küzdök,így ha lejár a hűség szerintem dobbantok,de addig még van 9 hónap így lesz időm átgondolni rendesen,a szolgáltatással semmi gondom nincs,egyszerűen csak annyi a bajom hogy vodafone.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #122890 üzenetére
Na, akkor ahogy ígértem, mutatom az egyes szolgáltatásokért fizetendő összegeim kiszámításának bontását. Látható, hogy pár kedvezmény igencsak hasraütésszerűnek tűnik (nekem ott helyben meg sem mutatta ezeket az ügyintéző, csak utólag látom a My Vodafone fiókomban):
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #122959 üzenetére
Fogalmam sincs, miért kéne új ajánlatot kérnem. Nem érted, hogy az a problémám, hogy nem kaptam meg, és le sem tudom tölteni az újonnan megkötött szerződésem dokumentumait, és az, hogy nem küldték el a FilmBox+ kódot?
Ezek megoldódnának, ha elállnék a csütörtökön kötött szerződéstől, és kötnék egy másikat???
Tehát NEM AZ ÁRRAL VAN PROBLÉMÁM!Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #122961 üzenetére
Csakhogy már nem küldenek semmilyen dokumentumot, csak egy linket, hogy a My Vodafone fiókodban hol találod a dokumentumokat. Ott viszont nincsenek az újak, csak a régi szerződések, és azok sem kattinthatók.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Petykemano
veterán
Sziasztok!
Tünetek alapján nekem is ugyanaz a problémám, mint nekik: [link] [link] [link]
Kb 1 hete tapasztaljuk, hogy az internet különböző hibaüzenetek (TLS handshake error, timeout, host not found, stb) mellett "szakadozik".
Eléggé véletlenszerű, egyik percben minden oldalletöltésbe beleáll akár 20-30 másodpercig is, vagy míg meg nem szakad / fel nem adja a fenti hibaüzenetek valamelyikével, a következő percben pedig működik nagyjából rendesen.Nem sávszélességgel kapcsolatos a gond, ugyanakkor persze a speedof.me mérésre is érvényes, hogy egyik percben kiméri a névleges sávszélességet, a következő percben amikor épp "szakad a vonal", akkor beszakad a mért sávszélesség is.
Próbáltam már újraindítani, áramtalanítani, lehúzni más eszközöket, de nem javult meg.
Tegnap volt kint Vodafone-os technikus. Mindent rendben talált. Azt mondta, jó a jelerősség, a modemen nincs hibalog.
Érdekes módon, amikor itt volt, aznap délután és este tényleg pont jó volt minden, tehát még csak megmutatni sem tudtam volna. Egy szoftverfrissítést telepített. (CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH)
Be van szerelve egy jeltompító, arra direkt rákérdeztem, de azt mondta, a jelerősség pont így jó.Ma délelőtt viszont újra szakadozik.
A router logjában elvétve (napi 1-2) látok néhány "No Ranging Response received - T3 time-out" hibát.
Átnéztem a fenti kérdésekre adott válaszokat.
- IPV6 ki van kapcsoltatvaA technikus mondott valami olyasmit, hogy szól majd a kollégáknak, hogy nézzék meg a háztömbi jeltovábbítót/jelerősséget is. És hogy ha jövő hétig sem múlik el, akkor jelentsem be újra, mert akkor már ki fogják tudni cserélni a modemet, viszont ezt most még nem látja indokoltnak.
Egyébként azt is próbáltam már, hogy a másodlagos DNS szervert kicseréltem a DHCP által adottról a 8.8.8.8-ra. De nem változtatott semmit.
Nálunk semmi nem változott. Szemközt van egy többlakásos társasház építkezése, ami lassan átadáshoz közelít.Fenti adatokból leolvasható a hiba? Legalább az, hogy valami időnként tényleg nem stimmel? Mert jó, elvagyok még egy hetet, aztán újra bejelentem, de jó lenne nem úgy beszélni az ügyfélszolgálattal, hogy bemondásra én időnként érzékelek némi kellemetlenséget, miközben ők mindenhol mindent rendben találnak. Kicserélik a modemet, aztán vagy megjavul, vagy nem.
Vagy ez így megy, mint a bőrgyógyásznál?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Petykemano #122965 üzenetére
Üdv!
Ha nem találod a modem oldalán a modem üzemmódot my vodafone oldalon vagy 1270-es számon kapcsold ki az ipv6-ot.
Jónak tűnnek az értékek. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
Petykemano
veterán
válasz kabelmania27 #122966 üzenetére
az IPV6 ki van kapcsolva
A készülék menüjében van "Modem mode"Elosztó
3DSS3U
3-way splitter 5-1218Mhz
A +10dBA három kivezetésnél pedig
-4dB, -7.5dB, -7.5dB(Ebből egyet nem használunk, de nem tudom pontosan melyik lehet. 5 éve így van, eddig nem volt gond)
Jelcsillapító
az elosztói bemenet előtt van.
egymás után
- egy PAM-03 Attenuator (sötétkék betűkkel)
- meg egy másik, amire piros betűkkel az van írva, hogy 6dB (Amikor 5 éve beszelték, azt mondták csillapító)Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Petykemano #122967 üzenetére
Köszi az infókat. Ez egy jófajta elosztó, üres kimenet problémát okozhat ha nincs rajta lezárás. Meg kellene nézni, hogy az elosztó melyik kimenetére van a modem kötve.
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz kabelmania27 #122966 üzenetére
Szia. Ne haragudj, de a myvodafone oldalon hol lehet kikapcsolni az ip6 ot?
-
TheHardOne
tag
válasz Petykemano #122965 üzenetére
Valami disznóság van mostanában (megint). Miután legutóbb megírtam, hogy újabban napi többször lekéri az említett firmware a konfigurációs fájlt, és utána mindig újraindul, azóta az érdekes módon megszűnt, viszont helyette naponta többször teljsen megáll 1-2 percre, nulla forgalomra visszaesik, weboldalak timeoutolnak, VPN lecsatlakozik stb., DE a modem nem indul újra, és idővel -viszonylag gyorsan - magától helyrejön. Tipikus túlmelegedésnek tűnne, ha júniust írnánk, így szeptember utolsó hetében nem tudom ennek betudni.
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
válasz kabelmania27 #122968 üzenetére
ok megnézem majd meló után.
Egyébként milyen jelentősége lehet, ha az elmúlt hétig jó volt és a technikus szerint is jó a jelerősség?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
bozsozso
őstag
Sziasztok,
Vezetékes otthoni szolgáltatásokat hogyan tudom lemondani legegyszerűbben?
-van valami felület hozzá?
-fel kell hívni az ügyfélszolgálatot?
-menjek be vigyem be az eszközöket?Melyik a leggyorsabb? Nem kérek másik ajánlatot csak le akarom mondani.
Van egy boxom illetve médiacard és a modem amit le kell adnom. Szükséges a tápon kívül mást vinni hozzá?
MyVodafone-ban nem találok lemondási lehetőséget.
-
Ledi
aktív tag
válasz bozsozso #122973 üzenetére
Szia!
Vezetékes otthoni szolgáltatásokat hogyan tudom lemondani legegyszerűbben?
-1270 hívása vagy üzlet.
Az eszközöket csak postán adhatod fel díjmentesen. A feladóvevényt őrizd meg ameddig meg nem kapod a végszámlát.
Arra készülj fel, hogy a lemondástól 2 hétig is eltart mire végleg törlik az előfizetést a rendszerből.
Én szeptember 6-án mondtam le telefonon az előfizetést és 21-én törölték. A végszámlára még várok.
-
ztibor
senior tag
válasz TheHardOne #122971 üzenetére
Ugyanez, újraindulás alig mióta múlt héten modemet cseréltek újra, de ilyen 1-2 perces megakadások vannak bőven helyette.
-
TheHardOne
tag
válasz ztibor #122975 üzenetére
Van egy elméletem, amit szűkebb körben már vizsgálunk, mert gyanúsan megszaporodtak a problémák, mióta páran elkezdtünk Vowifit használni, annyit megírhatnál, hogy mobilod Telekomos-e és a Vowifi engedélyezve van-e. Magyarul ha otthon vagy, neten (wifin) bonyolódnak-e a mobilhívásaid. Aztán persze lehet, hogy teljesen véletlen egybeesés.
-
ztibor
senior tag
válasz TheHardOne #122976 üzenetére
Nincs vodás mobilom, és nem használom a netet telefonálásra se.
-
kezo0
addikt
válasz Flashcash #122064 üzenetére
Szóval volt ez a hír még augusztusban, mely szerint ha a Voda tárgyalásai nem vezetnek eredményre az AMC Networks-szel, akkor az AMC-s csatornák október 1-től kikerülnek a Vodafone kínálatából:
Eltűnhet a Vodafone kínálatából a Sport 1 és a TV Paprika, valamint több más népszerű tévécsatorna
Vajon mi van ezzel? Igencsak közeledik a határidő.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Nikaré
őstag
Hi!
Mérsékelten laikusként kérdezem.
Vodafone net szolgáltatása milyen csatlakozóval üzemel az rj45, cat5 vagy cat6?
(amúgy van ennek jelentősége?) -
kezo0
addikt
válasz labeda #122982 üzenetére
Durván kiakadnék, ha kivennék az AMC-t, most, hogy épp adják a Better Call Saul utolsó évadát (igen, persze, tudom, hogy… khm… máshogy is hozzá lehet jutni), és nem lenne Sport1-2, a kézilabda BL miatt.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cof
veterán
válasz Sanya #122988 üzenetére
Na igen... Nem is tudom mikor néztem a TV-ben utoljára filmet elejétől a végéig. Amennyi reklám van manapság teljesen elvesztette a szórakozás jellegét, pedig még nekik kellene fizetni azért, hogy nézzük a reklámaikat, és nem fordítva.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
kezo0
addikt
válasz Sanya #122988 üzenetére
Köszönöm, hogy megosztottad velem a véleményed az ún. hagyományos televíziózásról. Ugye nem baj, ha nem kezdek veled itt most vitázni, tekintve, hogy mindez nem tárgya ennek a topiknak, és az eredeti kérdésem megválaszolásához sem visz közelebb…?
CoF: A műsorokat rögzíteni is lehet, és lejátszáskor átugrani/áttekerni bennük a reklámokat. Ez már a VHS-korszakban is lehetővé tette, hogy ne nézzen reklámot, aki nem akar.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cof
veterán
válasz kezo0 #122995 üzenetére
Lehetni lehet, de ahhoz böngészni is kellene a műsorújságot. Bár nem hinném, hogy olyan filmet tudnak adni ami a virágboltba ne lenne fent, és nem agyonismételt. De ettől még az alapvető probléma megmarad, hogy mi fizetünk a reklámokért. Az élő sporton kívül manapság nem látom sok értelmét a realtime TV nézésnek.
Nálam is csak este megy háttérzajnak, Columbo, aztán elalváshoz meg jó az ID, szerencsére Digi is behozta. UPC után hiányzott ez a csatorna, és mostanában vannak 2021-22-es sorozatok is ott, reklám nulla a csatornán csak ajánló van hála az égnek szünetekben.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Grave_444
nagyúr
Megkérdezem mégegyszer, hátha valaki tudja.
Bekötés előtt 18ezret kellett utalni, amit elvileg valahogy visszakapok. Ez hogyan történik, mett a havi számlákon nem látszik.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest