- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fruityloops
tag
Sziasztok! Nekem is már totál elegem van a vodafone-ból minden téren. Amióta átvette a upc-től egy kalap sz@r, káosz van minden téren náluk, mind a számlázás, weboldal, applikáció, ügyintézés stb.
A tegnapi nap lett végleg elegem belőlük, ugyanis ők nem küldtek egy tv internet csekk számlát ugye, ami minden hónapban érkezni szokott. Nem jött, és nem tudtuk befizetni a tévé internetet. Ezek után én felhívtam őket, és elintéztem küldjenek pót csekket, ami meg is jött kb. aznap, ami a befizetési határidő, és szegény apám elment rögtön befizetni, ahogy megjött a pótcsekk 2 napja, erre a rohadt voda küld egy olyan sms-t, hogy késedelmi díjat számítanak fel, mert nem fizettük be..na itt borult el az agyam, és ez írtam nekik:
"Tiszteletem!
Mivel képtelenség önöknél bárhol panaszt tenni, így itt teszem meg! A tévé internet számlája nem jött meg kb. 2 hete amikor szokott, édesapámnak mondtam, hogy felhívom önöket, mert nem tudjuk befizetni! Kb. 1 hete az ügyfélszolgálatostól kértem küldjék a csekket már, mert nem kaptunk, elnézést kértek, és küldenek pótcsekket ezt mondták! Ami tegnap érkezett meg, édesapám azonnal ment is vele postára, ha már önök nem küldték a csekket, és még nekünk kellett kérni! Erre van pofájuk azt küldeni ma sms-ben, hogy nem fizették be időben és hátralékuk van, mikor maguk nem küldték a csekket, és pótcsekket kellett kérni, maguk miatt nem tudtuk"" -
jeni
félisten
válasz Fruityloops #121956 üzenetére
Sajnos minden családnál ahol UPC/Vodafone van ott ez fenn áll!
Érdemes átállni a VODAFONE APPLIKÁCIÓN KERESZTÜL a havi díj befizetésére. -
zzola
félisten
válasz Fruityloops #121956 üzenetére
Nem védem a szolgáltatót, de miből gondolod, hogy nem küldtek csekket? Gondolom az megvan, hogy csekken befizetett összeg nem jelenik meg a szolgáltatónál 1 nap alatt. Lehet online is fizetni illetve lehet utalni is. Panaszt pedig lehet írásban, szóban és telefonon is benyújtani...
-
fox4
csendes tag
Felhívtam a vodát és azt mondták, hogy lakossági ügyfeleknek nem jár publikus IP, így véleményem szerint problémás megoldani a seedelést. Tudtok erre megoldást, mondjuk olyan szolgáltatót, ami publikust ad?
-
cocka
veterán
válasz Intruder2k5 #121960 üzenetére
Egyszerre hányat ad vajon, ha csak egy sima modemre kötsz egy switchet?
-
loulou
kezdő
válasz kezo0 #121114 üzenetére
"No, hát már több mint egy órája júl. 17. van, de persze a tv.vodafone.hu-ra továbbra sem lehet bejelentkezni... WA103 hibakód."
Már aug. 14. van, nálam még mindig ez az üzenet és hibakód van. Nem enged bejelentkezni se a régi, se az új jelszóval. Másoknál is jelentkezik az a probléma?
-
so_ha
senior tag
Sziasztok! A hozzáértők segítségét kérném itt is (Samsung tv topicban még nincs megoldás.). Édesanyámnak vettem egy Samsung UE43AU9002 tv-t, amit tegnap üzemeltem be, de pár csatornát nem sikerült megtalálni. A szolgáltatója a Vodafone/UPC, és a keresésnél az automatikus hangolás 180 körüli csatornát talált (pedig csak kábel, és digitális opció volt beállítva, és Smart Card van a tv-ben), de pl. az RTL Klub, és a PRIME nem volt a találati listában. A 08.05-től érvényes csatornalista szerint az M5 és a TV2 között lenne az RTL, de míg az előző kettőt megtalálta a Tv, az utóbbit nem (így van a Prime-al is, mert a mellette lévő két csatorna a LifeTv és a Story4 bejött). A kérdésem az lenne, hogy a fentiek tudatában létezik olyan kézi hangolási technika / frekvencia tartomány, ahol a hiányzó adókra rákereshetek? A segítséget előre is köszönöm!
-
so_ha
senior tag
válasz zzola #121969 üzenetére
A manuálisnál nem tudtam, hogy milyen paraméterekkel kellene indítani a keresést, ezért próbáltam az automatikust. Ha esetleg valaki meg tudná adni, hogy mi az alsó/felső frekvencia amitől érdemes keresni, illetve milyen modulációra kellene állítani azt megköszönném, mert akkor úgy is megpróbálnám a beállítást. Vagy ha valaki konkrétan tudná, hogy a fenti két adó milyen sávon jön be, akkor arra keresnék, és nem kellene nulláról kezdenem a csatornasorrend beállításokat.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz so_ha #121968 üzenetére
Üdv!
Elvileg lehet frekvenciára keresni illetve vannak tévék ahol tól-ig tartományt is betudsz állítani, a tévé használati utasításában elvileg le van írva a csatornakeresés.
ITT nézd meg, hogy mely frekvenciával van probléma.
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek és milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy rendben van-e a bejövő jelerősség. -
Dzsekó
addikt
válasz so_ha #121968 üzenetére
Nálunk is volt ilyen, igaz, hogy más szolgáltatónál és TV-vel. A megoldás az volt, hogy az auto keresésnél a frekvencia lépésközt kellett 8kHz-ről levenni 1kHz-re. Legalább 2x annyi volt a keresési idő, de így nem ugrott át csatornákat. Nem tudom, hogy Samsungnál lehet-e ilyen lépésközt állítani.
-
so_ha
senior tag
válasz kabelmania27 #121972 üzenetére
Ez a frekvencia táblázat egy nagyon nagy segítség volt, amit köszönök szépen!
A hiányzó 3 adó mind azonos frekvencián vannak, így megpróbálok azokra rákeresni.A modulációt milyen értékre kell állítanom? Még egy kérdésem lenne, hogy hiába van magyar menüre állítva a tv, az ékezetekbe belekavarodik. Erre van valami 5letetek?
Nincs sem osztó, sem csillapító. A saját tévémen tudok jelszintet nézni, de édesanyámnál még nem találtam rá. Édesanyám máshol lakik, így majd a próbálkozás/ok után tudok majd visszajelezni, hogy megoldódott e a probléma.
-
so_ha
senior tag
válasz kabelmania27 #121977 üzenetére
Hálás köszönet!
Este jelentkezem az eredménnyel. -
paramedic
aktív tag
Komolyan nem lehet technikai problémát bejelenteni hétvégén telefonon? Ha végignyomkodom a menüt, akkor közli, hogy ez a csoport hétköznap 8:30 után érhető el.
-
cocka
veterán
válasz so_ha #121971 üzenetére
Manuális csatornakereséshez nem feltétlen kell a frekvenciatartomány, mert van itt egy frekvenciakereső:
Ezeknél csak azt nem értem, hogy miért nem lehet a frekvenciákat növekvő sorrendben felsorolni úgy, hogy mellé írják az adott frekvenciához tartozó csatornákat.
Nálam a többsége ilyen paraméterekkel jön: bitsebesség: 6900 és QAM 256
HBO-k: 6900, de QAM 64
Helyi TV-k: 6000 és QAM 64
-
NoOne1976
őstag
Ha a fehér CB-n zölden villog a föl/le irányú nyíl, az mit jelent? Hiába áramtalanítom, a pirosan világító jelekből ennyi lesz. (Felső, wifi jel zöld, alatta föl/le nyíl zölden villog).
Se tv, se net órák óta. -
cocka
veterán
válasz loulou #121966 üzenetére
Mert valószínűleg nem a jelszó a probléma, hanem az email cím.
Ha van mobilszolgáltatás és vezetékes is, elvileg az összevonás után a mobilos kapcsolattartói email címed lesz az új email cím a vezetékes szolgáltatásokhoz is. Erről egyébként több emailt is küldtek a régi meg az új email címre is, hogy milyen email címmel fogsz tudni belépni pl. a weben a myvodafone-ba.
Ugyanazzal a címmel fogod tudni használni a tv.vodafone.hu-t is. De célszerű jelszót változtatni.
Ha csak vezetékesed van, elvileg a régi email cím marad.
-
so_ha
senior tag
válasz so_ha #121978 üzenetére
Először is mindenkinek köszönöm szépen a segítségét!
A megoldás az lett, hogy "szakértői módban" lehetett kézi vezérléssel frekvenciákra keresni, mert az automata keresés kihagyott párat (hiába volt kb. 180 körüli találat). Így kabelmania27 által adott frekvenciatáblázattal megtaláltam a hiányzó adókat (a moduláció QAM256 lett az ajánlott QAM64 helyett). Így nem kellett a csatornasorrendet újra szerkeszteni.
Ezt a kérdést megpróbálom a Samsung Tv topikban is feltenni: "Még egy kérdésem lenne, hogy hiába van magyar menüre állítva a tv, az ékezetekbe belekavarodik."
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz NoOne1976 #121982 üzenetére
Szinkronizálási folyamatot jelent, letöltési csatornát keres a modem, mivel nincs jel a koaxon az egész tartományon végig megy és utána újra kezdi, ezt addig csinálja amíg nem lesz jel, ezért nyugodtan áramtalanítod, ha visszajönnek a tévé adások visszakapcsolhatod elvileg hamar szinkronizál mert a korábbi letöltési csatornákra fog hangolni.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz so_ha #121990 üzenetére
Aza baj, hogy ahhoz nagy valószínűséggel újra kell kezdened mindent. A lokáció mikor kezded a telepítést éy kiválasztod az országot. Én finnt szoktam ilyenkor választani, de lehet már az észt a jó. Lehet kiválasztod észt országot, autómata keresés és minden jó lesz. Viszont ha lehet olyant válassz amivel egy idő zónában vagyunk, másképp a műsor újság nem lesz jó. Német, szlovák stb.
-
so_ha
senior tag
válasz kabelmania27 #121991 üzenetére
Eddig öröm, és boldogság van, így azt nem néztem meg, de ha legközelebb átmegyek édesanyámhoz az ékezetek beállítása miatt, majd arra is rákeresek. Még egyszer köszi a segítséget!
-
Fruityloops
tag
válasz zzola #121958 üzenetére
Mert nem küldtek a múlt haviról csekket, ennyire egyszerű. Minden hónapban küldték a tévé internet csekket, most nem küldtél. Két hetet vártunk rá, és azért hívtam fel őket, hogy miért nem küldik lassan lejár a határidő be kéne fizetni, mondják küldenek pót csekket elnézést kértek nem tudják miért nem ment ki a csekk. Erre ahogy írtam, a határidő napján jött meg a pótcsekk, és rohant apám szegény befizetni, erre este kapta az smst, hogy késedelmi díjat számítanak fel, mert nem lett befizetve... Az ő baromságuk miatt, az ügyfél szív!
-
cocka
veterán
válasz Fruityloops #121995 üzenetére
Az ő baromságuk miatt, az ügyfél szív!
Náluk ez így szokott lenni. Többször írtam már hasonlót. Csoportos beszedés továbbra sincs levonva.
-
LouiS22
veterán
válasz Fruityloops #121995 üzenetére
Félve kérdem meg, hogy 2022-ben miért jó csekken fizetni?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...