Hirdetés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi haladó szinten
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Pneumata - Már elérhető a horrorjáték, ime a launch trailer
gp Az elmúlt napokban PC-re és konzolokra is elérhető lett a teljes kiadás.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz Dendry #100256 üzenetére
Kétlem, de egy próbát megér az, hogy újra felhívod az ügyfélszolgálatot. S ha azt mondja, hogy megvan a garantált, akkor vetess fel hibajegyet, mert az , hogy megvan a garantált nem jelent semmit. A szolgáltatónak törekednie kell a szerződéses sebességre! De mérj egyet késő éjjel, vagy kora hajnalban is. De valószínűleg én nem foglalkoznék vele, hanem felmondanám az újat a fenébe az elállási jogra hivatkozva. Lehet azonnal rá is néznének.
Mi alá kell írás?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen