- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Dell Precision munkaállomások
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Biztonsági kamera
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
Hirdetés
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Tavasszal lenen esedékes egy második autó vásárlása nálunk. Prius II (XW20) is képben van.
Mik a tapasztalatok, a korral mennyire kezd ez az autó kényes lenni? Ugye lassan 15 éves elmúltak az első példányok, ilyenkor azért már minden is el tud romlani.
Vidéki kisvárosban lenne használva - mennyire gond, ha helyben nem lenne Prius specifikus szerelő (innen 100km -re tudom, hogy van egy egész műhely). Gipsz Jakab szerelő, aki a VCDS/Techstream még tudja kezelni, hozzá tud nyúlni érdemben?
Akkumulátor, egy 10-15 éves példányban mennyire lehet a toppon?Olcsó példányoknak mi lehet a buktató? Gondolom törött, ázott, etc.
Fontos szempont, hogy ha megvennénk, akkor bár 4 évre terveznék vele és ugye Toyota lévén a megbízhatóság fontos szempont lenne (nagyon jó tapasztalatom van az XP10-es Yarisokkal, ezért is).
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- EAFC 24
- Apple iPhone 11 - népalma
- OTP Bank topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Cyberpunk 2077
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...