- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Aktív témák
-
Sensut
őstag
Nem tudom mitől következhetett be, de állítólag pénzhiány miatt a Looking Glass bukta. Manapság annyi sz.r cég van megannyi sz.r játékkal, és mind megélnek. A LG két olyan sorozatot hozott ki, amilyent még lenyalni se tudnak egykönnyen (Thief, System Shock) és tessék.
Amúgy nekem nem a külső nézettel van bajom mert egyszerűen nem használnám. Csak épp e miatt mozog Garrett olyan bénán, mintha be lenne rúgva, mivel a belső nézet nem egyéb, mint a külső karakter nélkül bezoommolva (Slave Zero) Pld. nekiszaladok egy ablaknak, hogy átugorjak egy szomszédos teraszra, mire ő vesz egy b..szott kanyart és buff neki a falnak, erre felugrik mögöttem az őr és supp - tölthetem újra. És ez többszöri próba után is így volt, egyszerűen nem tudtam uralni a mozgását a megszokotthoz képest. Lehet, hogy elsőre ez természetes, viszont az előző két részben nem volt így. Ott ahova ugrottál vagy ütöttél, ott annyi volt embernek, fának, üvegnek.
[Szerkesztve]