Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    válasz Cloud #1 üzenetére

    Tudok egy jó oldalt a Thief 1-2-esekhez, ahol találsz több száz pluszküdetést. nagyon fa..sza dolgok vannak ott, én már hetek óta seprem rajtuk.
    www.thief-thecircle.com
    Nem részletezem, de van egy oldalam, ahol taláász infót, ha érdekel. szerintem ne hagyd ki, mert teljesen új Thief sorozatot játszhatszaz első két rész alatt!
    www.sensut.iweb.hu

  • Sensut

    őstag

    válasz westlake #7 üzenetére

    Szerintem az IS ott lőtte el a dolgot, mikor Garrett-nek külső nézetet is beépítettek. Én pld. ezt nem kamelem mert mindig Lara Croft jut az eszembe és valahogy ettől nem tudom komolyan vennia játékot. Viszont ettől a belső nézet is elég bugyuta lett. Órákig csak azt tanultam, hogy tudjam egyből leütni az ellent a blackjackkel. Mostanra se sikerül olyan jól, mind anno. Vagy nem érte el, vagy egyszerűen nekiszaladtam az illetőnek. A Thief sose lesz már az igazi, bárki folytassa is. A Thief = Lookig Glass!

  • Sensut

    őstag

    Nem tudom mitől következhetett be, de állítólag pénzhiány miatt a Looking Glass bukta. Manapság annyi sz.r cég van megannyi sz.r játékkal, és mind megélnek. A LG két olyan sorozatot hozott ki, amilyent még lenyalni se tudnak egykönnyen (Thief, System Shock) és tessék.
    Amúgy nekem nem a külső nézettel van bajom mert egyszerűen nem használnám. Csak épp e miatt mozog Garrett olyan bénán, mintha be lenne rúgva, mivel a belső nézet nem egyéb, mint a külső karakter nélkül bezoommolva (Slave Zero) Pld. nekiszaladok egy ablaknak, hogy átugorjak egy szomszédos teraszra, mire ő vesz egy b..szott kanyart és buff neki a falnak, erre felugrik mögöttem az őr és supp - tölthetem újra. És ez többszöri próba után is így volt, egyszerűen nem tudtam uralni a mozgását a megszokotthoz képest. Lehet, hogy elsőre ez természetes, viszont az előző két részben nem volt így. Ott ahova ugrottál vagy ütöttél, ott annyi volt embernek, fának, üvegnek.

    [Szerkesztve]

Aktív témák