Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Anonymus23

    veterán

    válasz arnikusz #13438 üzenetére

    Mondjuk aki ezt így összerakta (mármint a %-kat) az eléggé hadilábon áll a számolással, mivel az egésznek max a DPS-re van hatása, de nem a használhatóságra.
    Viszonylag kevesen használták eddig is csak alap mennyiséggel, szinte mindenki +6 aknával, így nem 4-1, hanem 10-1, azaz jó esetben is 10% nerf.
    De ha az összességét nézzük, akkor sem ennyire rossz a helyzet, csak a számok, mondjuk egy 10 perces periódust figyelembe véve, ahol az alapsebzés 1, 4 db aknával, és hogy 10 perc alatt mennyiszer használható a skill:
    1x4x15 = 60
    1,3x3x10 = 39
    Azaz kb 35% nerf.
    DE!
    Ha valaki +6 aknával használja, akkor mindjárt más a helyzet:
    1x10x15 = 150
    1,3x9x10 = 117
    Azaz csak 22% a nerf.
    De ez még mindig nem a valós viszonyokról szól, mivel növekszik a sebzés, és 9 aknával +30% sebzéssel gyakorlatilag csak a tank NPC marad állva, így szerintem jobban használható lesz semmint eddig. Így is sokszor azért nem használta az ember a skillt, mert nem volt miért.
    Pl tegnap farmolgattam az event kulcsokat, és mentem pár heroic küldetést skill buildben, amikor voltak skillesek, és jól összerakott skilles jött, akkor majdnem csak végigfutottunk, mivel aki megmaradt az akna után, azokat csak ki kellett végezni. Na most ugyanez +30% sebzéssel, kb semmit sem fog számítani az a plusz néhány másodperc amíg "várni" kell a cooldown-ra, sok esetben ez amúgy is kieső idő lesz (futás a következő checkpontra).

    ;) - The Power of the Light Side

Új hozzászólás Aktív témák