- Milyen házat vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen monitort vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
ma Hivatalos renderen a Watch7, a két Buds3 és a hajlíthatók. Merre vagy, Galaxy Ring?
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz Gaboo007 #8716 üzenetére
Miért, szerinted egy ekkora forgalmú cégnek mint az Ipon napi egy, vagy két kártyát kell garanciálisan intézni? Lehet szabadságon volt aki csinálja, a helyettese nem győzte... leesett az asztal mögé a csomag... nem szándékosan csesznek ki veled, csak ennyi idejük van... A törekedés nem azt jelenti, hogy ahogy átveszik a hibás alkatrészt 1 órájuk van hogy feladják a garanciát intéző kereskedésnek vagy gyártónak... Szerintem saját joguk is, de talán még kötelezettségük, hogy maguk is megvizsgálják, hogy a hiba fennáll-e, esetleg Ők tudják-e javítani (ha javíthatják, mert tudom van olyan hogy nem nyúlhatnak hozzá). Ez a teszt is biztos eltart egy ideig mert nem tartanak 10 gépet amin egy-egy alkatrészt tesztelni lehet... Ha megállapítják hogy mi a hiba, akkor továbbküldik nagykernek vagy gyártónak. De ez csak tipp, mindenesetre a 15 napot valószínű ezek miatt nem tudják tartani. A bennfentesünk adhatna erről infót, hogy hogyan megy.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)